Προς το περιεχόμενο

Ενθαρρυντικά τα πρώτα αποτελέσματα εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μεγάλο ψέμα τα 2 εκατομμύρια παίρνω και εγώ κάθε μέρα τα μέσα και δεν έχω δει ποτέ μα ποτέ τύπο να χτυπάει καρτα η χάρτινη κάρτα στα καινούργια ακυρωτικα μηχανήματα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως φαινονται παντως απο τα σχολια οι 2 πλευρες.

 

Αυτοι που εργαζονται/εχουν μια μικρη επιχειρηση και ζουν καθε μερα στο πετσι τους την αδικη και παραλογη φορολογιση απο παντου,απο τα κερδη της επιχειρισης τους μεχρι τα διοδια,τα χαρατσια και τα εισιτηρια,και αυτοι που ζουν απο τον μπαμπα η τα ενοικια του σπιτιου που τους αφησε ο μπαμπας η δουλευουν στη θεσουλα που τους τρυπωσε ο μπαμπας και δεν εχουν ιδεα ουτε τι σημαινουν αυτα που συζηταμε,φοροι,αδικια και οικονομικη πιεση.

 

20χρονα,μπορει και καλο(κακο)αναθρεμενα 30χρονα που δεν εχουν ιδεα πως βγαινουν τα λεφτα.

 

Ειναι πολλοι απο τους δευτερους εδω,σε αυτους ολα πρεπει να λειτουργουν οπως τα γραφουν οι νομοι που καποιοι τιμιοι συνταγματολογοι σαν τον Βενιζελο εγραψαν κοστουμι στις αναγκες τους.

 

Ολα πανε καλα επειδη ο μπαμπας τους αγοραζει καρτα για το μετρο καθε μηνα και δεν μπορουν να χωνεψουν οτι υπαρχει πλεμπα που ακομα και το εισιτηριο ειναι γι αυτους εξοδο μετρησιμο.

 

Αντε φατε κανα παντεσπανι ρε Αντουανετες που ηρθατε να πουλησετε και ηθικο προλογο..!

.... Είπε ο άντρας ο βαρύς κι ανέβασε τα πόδια στο τραπέζι αγκαλιά με τον φραπέ με ύφος καρδιναλίων ότι αποστόμοσε τους πάντες αφού έχει φάει την ζωή με το κουτάλι.Όταν μαζέψεις τον πόντο από το καλσόν θα καταλάβεις και ότι όσο κάποιοι δεν πληρώνουν τίποτα κάποιοι θα πληρώσουν περισσότερα,το από που τα βγάζουν κι εφόσον είναι με έντιμο τρόπο δεν μας ενοχλούν φίλε μου ούτε ποιος τους τα δίνει. Τι να σου πουν τα γατάκια που τρώνε κάποια τα λεφτά του μπαμπά τους εδώ εσύ έζησες εποχές πασόκ κτλ και έτρωγες με διάφορους τρόπους τα δικά σου των παιδιών και των εγγονιών σου, πόσο μπροστά ήσουν, γατάκια. Λυπάμαι που σε ξυπνάω από τον λήθαργο η μόνη ελπίδα είναι αυτοί οι 30αρηδες και νεότεροι που αναφέρεις,είτε τα παίρνουν από τον μπαμπά είτε τα βγάζουν μόνοι τους, εμείς αποδείξαμε ότι δεν μπορούσαμε να διαχειριστούμε και τόσο καλά τα πράγματα
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιζες πολιτικων παντου.βαζουν και υπαλληλους τους να τα σπανε να φερουν εξτρα για εξτρα μιζες.

Οταν η Αμερικη μας χαριζε 300 αρματα abrams(200 και 100 για ανταλλακτικα)με μονη υποχρεωση να τα παραλαβουμε απο αμερικη κανεις δεν ασχοληθικε.

Το δωρεαν ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΙΖΑ.....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καποιοι εδω μεσα που θελετε να πληρωνουμε και παρακαλατε να εφαρμοστει παντου το ηλεκτρονικο εισητιριο ποσο βολεμενοι παιζει να ειστε.Δηλαδη εγω 21 χρονων που ειμαι σε μια χωρα χωρις μελλον χωρις τιποτα που δουλευω ενα τετραωρο για να παιρνω 250 και λιγοτερο καμια φορα πρεπει να πληρωνω 1.40 για να μετακινουμε καθε μερα? Μπραβο εσεις εχετε λεφτα και θελετε να τα πετατε ετσι στα παπακια σας για τους υπολοιπους.ΟΧΙ καλυτερα τζαμπατζης παρα ξεφτιλας γραικυλος.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αυτό που δε μπορώ να καταλάβω από όσους κράζουν για τη τιμή (και όχι για την ποιότητα της υπηρεσίας - η οποία είναι κάκιστη), είναι ότι νομίζω ότι πολύ απλά δε ξέρουν τι θέλουν 

 

Προφανώς και για να λειτουργήσει το όλο σύστημα έχει γίνει μια μελέτη (λέμε τώρα) που λέει ότι για να κινηθούν όλα τα μέσα της Αθήνας (π.χ.) έστω ότι πρέπει να δαπανηθούν 5 μύρια ευρώ (υπόθεση εργασίας)

 

Πόσα εισιτήρια κόβονται ημερησίως ;

 

Έστω 3.5 εκατομύρια

5/3.5 = 1.4

 

Δηλαδή τι θέλετε ; 

 

Να μη πληρώνουν όσοι έχουν εισόδημα από 5000 το χρόνο και κάτω ;

 

Εγώ μαζί σας, να μη πληρώνουν

 

Να πληρώνουν 10 λεπτά όσοι πάνε μια στάση με το μετρό ;

 

Εγώ μαζί σας, 10 λεπτά να πληρώνουν

 

Πρέπει ή δε πρέπει να μαζευτούν 5 μύρια ημερησίως ;

 

Πρέπει 

 

Μαντέψτε λοιπόν τι θα πρέπει να γίνει...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Η λογική (?) σε αυτό που έγραψες λοιπόν είναι ότι αν σε πηδάνε σε κάτι και δεν έχεις καταφέρει να κάνεις κάτι για αυτό, τότε μην διαμαρτύρεσαι για τα υπόλοιπα στα οποία σε αδικούν ή που πρόκειται να σε αδικήσουν. Φοβερή, λογική (?).

 

 

1. Σύγκριση με πολιτισμένη Ευρώπη; Πώς και γιατί;

2. Έχουμε 1-2 πολύ μεγάλες πόλεις σε όλη τη χώρα ενώ οι άλλοι έχουν δεκάδες.

3. Έχουμε πιο μικρό και απλό δίκτυο συγκοινωνιών από πολλούς στην πολιτισμένη Ευρώπη.

4. Έχουμε πολλούς φόρους, χαμηλό εισόδημα, πληγές των Φαραώ κ.λπ. <λίστα με κακά που μας έχουν βρει>

 

[...]

 

Η λογικη φιλτατε ειναι η αναλογικοτητα. Οταν για την Αττικη Οδο που ειναι αποσβεσμενη εδω και χρονια, για 60 χλμ δρομου, που πρακτικα μονο τα μισα (Μεταμορφωση - Αεροδρομιο) δεχονται το μεγαλυτερο μερος του φορτου πληρωνεις 2,8€ ανεξαρτητα του ποσο θα διανυσεις ειτε 500 μετρα για 1 εξοδο ειτε 10 χλμ, δεν μπορει να γκρινιαζεις για ενα εργο αστικων συγκοινωνιων που περιλαμβανει υπογειο σιδηροδρομο με τεραστιο κοστος κατασκευης και συντηρησης/αποκτησης, τροχαιο υλικων που αριθμει εκατονταδες λεωφορεια, τρολευ, τρενα, που εχει ομοιως παρα πολυ κοσμο για στελεχωση, συντηρηση, καθαρισμο, φυλαξη κτλ. να γκρινιαζεις που το κομιστρο ειναι 1,40 ή να μην θες ελεγχο στην επικυρωση εισιτηριου και στην αγορα εισιτηριου.

Δεν ειδα κανενα δεν πληρωνω να πηγαινει να σπαει μπαρες στα διοδια της Αττικης Οδου ομως ουτε τωρα στους νεους δρομους με παραχωρηση. Τσαμπα μαγκες ολοι οσοι οι δρομοι και τα διοδια ηταν μπαχαλο υπο την ανοχη του κρατους.

 

Ακομα και με το γελοιο Συριζανελισταν τωρα πηγαινε σπασε μπαρες στον Μωρεα, την Ιονια, την Ολυμπια και πες δεν πληρωνω διοδιο.

Εεεε ρε χαρες και μεγαλεια οταν με το καλο ιδιωτικοποιηθουν οι συγκοινωνιες και πεσει κλαμα και περπατημα απο τον τσαμπαμαγκισταν Αυστραλοπιθηκο των Βαλκανιων.

 

Πρεπει να μαθει ο Ελληνας οτι τετοια εργα και υποδομες (αεροδρομια, λιμανια, δρομοι, συγκοινωνιες κτλ) εχουν τεραστιο κοστος κατασκευης και εχουν τεραστιο κοστος συντηρησης, προσωπικου κτλ. Δεν μπορει ο χρηστης λοιπον να το εχει τσαμπα. Ο τσαμπας πεθανε. Και δουλεια του κρατους δεν ειναι να κανει τον ιδιοκτητη τετοιων υποδομων. Δεν εχει ουτε την τεχνογνωσια ουτε την ευελιξια της ιδιωτικης πρωτοβουλιας αλλιως καταληγεις με Ολυμπιακες, ΟΛΠ και αλλα βαριδια με αργοσχολους υπεραμοιβομενους ξυστες.

Μολις ιδιωτικοποιηθηκε ο ΟΛΠ και μπηκε η Cosco μεσα εχουν γινει τρελες επενδυσεις που με κρατικο ΟΛΠ δεν θα βλεπαμε σε 100 χρονια (και ερχονται και αλλες). Το οτι γκρινιαζει ο χειριστης του γερονοφορου που επαιρνε 100+ χιλιαδες ευρω το χρονο ενω δεν επρεπε, που καθυστερουσε με αστειες δικαιολογιες να ξεφορτωσει πλοια για να πεσει ΣΚ και να παρει υπερωριακα και ΣΚ καλα να παθει.

 

Οσον αφορα το σχολιο σου για την Ευρωπη, αν θεωρεις οτι η Ελλαδα δεν ειναι κρατος της πολιτισμενης δυτικης Ευρωπης, μπορεις να αποχωρησεις απο την χωρα με παραιτηση ιθαγενειας, πολιτικων και οικονομικων δικαιωματων και περιουσιας και να πας στη Βενεζουελα, στην Κουβα, στην Βορειο Κορεα.

Συγκριση με πολιτισμενη Ευρωπη αφου ρωτας γιατι εισαι ενα πολιτισμενο δημοκρατικο κρατος με νομους και οχι στην Αφρικη της Μποκα Χαραμ ουτε στη Βενεζουελα της δικτατοριας του Τσαβεζ. Εισαι στην δημοκρατικα ελευθερη Ελλαδα και εχεις την ανεση να αραζεις στο σπιτι σου με ιντερνετ και ινσομνια και να αρχιζεις τις αμπελοφιλοσοφιες τσαβιστας επαναστασης. Δεν εισαι σε απολυταρχικα καθεστωτα οπως η Τουρκια που το ιντερνετ λογοκρινεται.

 

Εχεις υποδομες, σπιτια, περιουσιες, εφαγες με χρυσα κουταλια και ασημικα επι δεκαετιες χαρη στα πακετα στηριξης αυτης της Ευρωπης ειτε λεγονταν Ντελορ είτε ΕΣΠΑ. Το οτι ο Ελληναρας τα εκανε διακοποδανεια, Καγιεν, αυθαιρετα, ρωσιδες και γενικα προσκαιρη ευχαριστηση και εφημερο πλουτο αντι να επενδυση πλουτοπαραγωγικα κοιτωντας το μελλον, δεν φταιει ο δυτικος πολιτισμενος κοσμος.

Φταις εσυ και εγω και ολοι μας, που ψηφιζαμε ολα τα κομματα εξουσιας απο το 1974 μεχρι σημερα και που ανεχομασταν 40+ χρονια αυτη την κατασταση αντι να τους στειλουμε ολους στα τσακιδια.

 

Το οτι εχεις μονο δυο μεγαλες πολεις δεν αποτελει κριτηριο και επιχειρημα παρα μονο για παιδι δημοτικου. Εχεις χωρα 10 εκατομυριων, οταν το Παρισι μονο, η μετροπολιτικη περιοχη ξεπερναει αυτο το νουμερο. Πως εσυ με 10 μυρια λαο απαιτεις τις υποδομες του Παρισιου που εχει 14 γραμμες μετρο και δυο αεροδρομια? Αναλογικοτητα και μέτρο εχει χαθεί σε αυτή την χώρα.

 

Εχεις πολυ μικρο και απλο δικτυο γιατι τα λεφτα που προοριζονταν να φτιαξουν τις υποδομες σου απο τα πακετα στηριξης (Ντελορ και ΕΣΠΑ) εσυ τα εκανες Τσοβολα δωστα ολα, στρατιες αχρηστων στο Δημοσιο με μισθαρες, συνταξαρες και εφαρπαξαρες, διακοποδανεια, αυθαιρετα κτλ. Αυτα τα δημιουργησαν οι κυβερνησεις της Ελλαδας τις οποιες ψηφιζες και στην οποια ζουσες. Αν δεν σου αρεσε ας τις εριχνες, ας ψηφιζες κατι αλλο ή ας εφευγες. Αλλα ολοι οι Ελληνες περασαμε καλα αυτα τα χρονια τα 30+ της πλασματικης ευμαρειας.

 

Τελειωνοντας εχουμε πολλους φορους και πληγες των Φαραω για τους ιδιους λογους που ανεφερα προηγουμενως και εχουν να κανουν με την αρρωστη ψυχοσυνθεση του Ελληνα και τις σαπιες κυβερνησεις που εβγαζε και βγαζει.

Οσο ο Ελληνας δεν αποδεχεται οτι το παρτυ τελειωσε, οτι το Δημοσιο ειναι ακομα μεγαλο και πρεπει να σβησει σε μια νυχτα και οχι σταδιακα, οτι οι συνταξεις ακομα και τωρα ειναι τεραστιες και δεν βγαινουν, τοσο θα αυξανουν οι φοροι και οι εισφορες για να μην δυσαρεστησουμε τα ψηφαλακια.

Η Ελλαδα εχει περασει προ πολλου το break even point οπου μπορουσε σταδιακα να γιατρευτει. Η μονη λυση της εδω και 5+ χρονια ειναι οι ακρωτηριασμοι αν δεν θελει να χασει και το υπολοιπο σωμα της. Με ημιμετρα πλεον δεν λυνεις προβληματα.

 

Τελος αν ακολουθουσαμε ολοι τα επιχειρηματα που προβαλλεις θα ημασταν ακομα στα σπηλαια και τις καλυβες γιατι δεν θα επρεπε να συγκρινομαστε με αυτους που εχουν προοδευσει στη βαση οτι παντα ειμαστε μικροτεροι και αδυναμοι και τι να κανουμε τωρα.

Αυτη ομως ειναι η λογικη των ηττοπαθων που τους φταινε παντα οι αλλοι.

 

Η σωστη λογικη ειναι οτι εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο και οταν βλεπω τα καλα του αλλου πρεπει να δουλεψω σκληρα για να τα φτασω και να τα ξεπερασω. Δυστυχως ομως η αρρωστημενη ψυχοσυνθεση του Ελληνα εχει ποτισει στο DNA του.

 

Συγγνωμη για το μακροσκελες ποστ και την off topic στροφη σε θεματα πολιτικο-κοινωνιολογικης χροιας αλλα πρεπει ως σκεπτομενοι πολιτες να παψουμε να ειμαστε μικροι, μιζεροι και γκρινιαρηδες και αν αρχισουμε να δουλευουμε και να θελησουμε να εξελιχθουμε και να αποκτησουμε και εμεις υποδομες, πλουτο, περιουσια, παιδεια, ευημερια, δουλευοντας ομως και σεβομενοι τους γυρω μας, οχι ρεμπελιαζοντας και σκεπτομενοι να ψοφησει η κατσικα του γειτονα γιατι δεν εχω και εγω.

Εγώ αυτό που δε μπορώ να καταλάβω από όσους κράζουν για τη τιμή (και όχι για την ποιότητα της υπηρεσίας - η οποία είναι κάκιστη), είναι ότι νομίζω ότι πολύ απλά δε ξέρουν τι θέλουν 

 

Προφανώς και για να λειτουργήσει το όλο σύστημα έχει γίνει μια μελέτη (λέμε τώρα) που λέει ότι για να κινηθούν όλα τα μέσα της Αθήνας (π.χ.) έστω ότι πρέπει να δαπανηθούν 5 μύρια ευρώ (υπόθεση εργασίας)

 

Πόσα εισιτήρια κόβονται ημερησίως ;

 

Έστω 3.5 εκατομύρια

5/3.5 = 1.4

 

Δηλαδή τι θέλετε ; 

 

Να μη πληρώνουν όσοι έχουν εισόδημα από 5000 το χρόνο και κάτω ;

 

Εγώ μαζί σας, να μη πληρώνουν

 

Να πληρώνουν 10 λεπτά όσοι πάνε μια στάση με το μετρό ;

 

Εγώ μαζί σας, 10 λεπτά να πληρώνουν

 

Πρέπει ή δε πρέπει να μαζευτούν 5 μύρια ημερησίως ;

 

Πρέπει 

 

Μαντέψτε λοιπόν τι θα πρέπει να γίνει...

 

Η λογικη ειναι λαθος αν και το ξεκινας σωστα. Και εδω υπαρχει αναλογικοτητα. Ως κρατος τοσα χρονια δεν εχεις μαζεψει ενω θα επρεπε στατιστικα ωστε να ξερεις ποιος παει που, ανωνυμα παντα, δλδ το 50% του κοσμου καταληγει Συνταγμα, το 20% αεροδρομιο, το 30% στο λιμανι κτλ. Επισης ποιες μερες και ποιες ωρες. Και αντιστοιχα λαμβανοντας υποψη και αλλες παραμετρους δημιουργεις ενα ευελικτο κομιστρο.

 

Δεν πρεπει η ταριφα να ειναι ουτε πολυ μικρη ωστε αυτοι με τις 1-2 στασεις πρακτικα να επιβαρυνουν το συστημα δυσαναλογα πολυ σε σχεση με τη φθορα που προκαλουν, ουτε ομως το αναποδο. Πρεπει να βρεις μια σχετικα χρηση τομη.

 

Επισης τα μεσα ως εταιρειες δεν εξαρτωνται και δεν θα επρεπε μονο απο το κομιστρο. Θα επρεπε να υπαρχουν και αλλες πηγες εσοδων πχ διαφημιση, χορηγιες κτλ αρα αυτα πρεπει να συνυπολογιζονται στο μειγμα εσοδου και τιμολογησης.

Καποιοι εδω μεσα που θελετε να πληρωνουμε και παρακαλατε να εφαρμοστει παντου το ηλεκτρονικο εισητιριο ποσο βολεμενοι παιζει να ειστε.Δηλαδη εγω 21 χρονων που ειμαι σε μια χωρα χωρις μελλον χωρις τιποτα που δουλευω ενα τετραωρο για να παιρνω 250 και λιγοτερο καμια φορα πρεπει να πληρωνω 1.40 για να μετακινουμε καθε μερα? Μπραβο εσεις εχετε λεφτα και θελετε να τα πετατε ετσι στα παπακια σας για τους υπολοιπους.ΟΧΙ καλυτερα τζαμπατζης παρα ξεφτιλας γραικυλος.

 

Εχεις και εσυ αρρωστημενη και διεστραμενη λογικη σαν τον randomcat. Η κατσικα του γειτονα λοιπον. Επειδη καποιος εχει προκοψει στη ζωη του ή παιρνει 700 ευρω ή 1000 ή 1500 ενω εσυ 250 να ψοφησου ολοι, να ειναι ολα τσαμπα και τα μεσα συγκοινωνιας να μπ@υρδελοποιηθουν γιατι δεν θα εχουν εσοδα να καλυψει τα κοστη τους.

 

Και οταν ενα ωραιο πρωι Ελληναρα μου θα εχει φτασει το αμην και θα εχει ξεμεινει ο ΟΑΣΑ απο λεωφορεια και τρολευ γιατι δεν θα εχει ανταλλακτικα και λαστιχα και το μετρο απο προσωπικο γιατι δεν θα μπορει να πληρωσει τους χειριστες τι θα κανεις??? Με τα ποδια δεν θα πας?? Τοτε θα σου αρεσει??? Οχι γιατι τοτε παλι αρκετοι θα εχουν αυτοκινητα, μηχανες, αεροπλανα, ελικοπτερα κτλ. Τι να κανουμε?? Να γυρισουμε στα σπηλαια να ειμαστε ολοι ισοι ντυμενοι με προβιες? Για να νιωθουμε ολοι ισοι. Δυστυχως η ζωη δεν ηταν ποτε δικαιη ουτε θα γινει ποτε.

Αν στεναχωριεσαι για τα 250 ευρω και δεν βλεπεις μελλον φυγε μεταναστης στο εξωτερικο οπως εκαναν οι θειοι μου το '50 και το '60 που εφυγαν ανθρακωρυχοι στο Βελγιο. Αλλα θα πρεπει να δουλεψεις και να κοπιασεις εξω. Πολυ χειροτερα και περισσοτερο απο οτι εδω. Τιποτα δεν θα δοθει σε κανεναν ετοιμο και τσαμπα.

Στην τελικη αν δεν μπορεις να πληρωσεις το εισιτηριο για τα μεσα, παρε ποδηλατο, πηγαινε με τα ποδια, αλλαξε σπιτι. Οταν πας για φαγητο ή ψωνια, το κλεβεις το φαγητο και τα ρουχα? Δεν πληρωνεις στο ταμειο? Στο σουπερμαρκετ τα κλεβεις τα ψωνια. Επιχειρησεις δεν ειναι αυτες? Τον ΟΑΣΑ δλδ γιατι να το κλεψεις? Επιχειρηση ειναι. Δεν ειναι τσιφλικη κανενος ουτε κοινωνικο ευαγες ιδρυμα. Δεν ειναι εκκλησια. Ειναι εταιρεια και πρεπει να βγαζει κερδη για να μπορει να συντηρειται. Τελεια και παυλα. Οπως αν δεν βγαζει κερδη ο εργοδοτης σου θα σε απολυσει και θα χασεις και τα 250 ευρω και τα αυγα και τα πασχαλια, τα ιδια και χειροτερα ο ΟΑΣΑ που ειναι δεκαετιες μεσα με τα μπουνια.

 

Ξεκολληστε λοιπον το μυαλο σας και μαθετε να βλεπετε τη μεγαλη εικονα και οχι το μικροκοσμο σας. Αλλιως θα σας κοροιδευει μια ζωη ο καθε Αλεξης, ο καθε Γιωργακης, ο καθε Κωστακης, ο καθε Αντρικος και παει λεγοντας. Μαθετε να μην κοιτατε μονο τους εαυτουληδες σας και δειτε την μεγαλη εικονα. Αν εσυ παιρνεις σημερα 250 ευρω οφειλεται πολυ πιθανον στο οτι πληρωνεσαι απο ανθρωπους που παιρνουν 2-3 χιλιαρικα το μηνα και πληρωνουν φορους και εισφορες ωστε να εχεις εσυ υγεια, παιδεια, συνταξη, δρομους κτλ γιατι με τα 250 ευρω σου λυπαμαι αλλα οι εισφορες σου δεν φτανουν ουτε για μαγνητικη αν χτυπα ξυλο σου συμβει κατι. Οπως επισης και απο αυτους που εχουν οικονομικη ανεση και ψωνιζουν απο το αφεντικο σου ο οποιος μπορει και συνεχιζει να υπαρχει και να απασχολει και εσενα.

Αν αυτοι "ψοφησουν" ως η κακια κατσικα του γειτονα" ή ακομα χειροτερα για σενα φυγουν στο εξωτερικο γιατι ειναι ευκολοτερο για αυτους να φυγουν, εχουν τις γνωσεις, τις εμπειριες, τα προσοντα, την προυπηρεσια να βρουν δουλεια εξω ευκολοτερα, εσυ θα μεινεις κολλημενος στην Ελλαδα, σε ενα βουρκο που θα βουλιαζεις και αλλο μεσα και μπορει να μην εχεις καν τα 250 ευρω.

 

Μαθετε να βλεπετε την μεγαλη εικονα και οτι ολο το οικοδομημα βασιζεται ο ενας στον αλλο. Ειναι τζενγκα. Οσο κοιτατε μονο την παρτη σας τοσο πιο γρηγορα θα καταρρευσει. Και δεν εχετε δει ακομα τα χειροτερα. Υπαρχει η Βενεζουελα και η Κουβα και ακομα χειροτερα και θα οδευσουμε προς τα εκει αν ο Ελληνας δεν αλλαξει μυαλα (που δεν το βλεπω αν και η νεα γενια εχει τετοιο μενος και μισος και δεν σκεφτεται καθαρα και αισιοδοξα).

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου μην πηγαινεις την κουβεντα τοσο μακρια μιλαμε για ενα εισιτήριο το οποιο αυτο μ στοιχιζει πηγαινε ελα 70κατι ευρω το μηνα και συνολικα μου μενουν στην τσεπη 180.Δεν μ περισσεύουν.Αν νιωθεις υποχρεωση να πληρωνεις ενα τετοιο ποσο και εχεις τα λεφτα. απο οτι φαινεται τα εχεις και τα κερδισες μπραβο και μαγκια σου κανε το.Οπως λες σε ελευθερη δημοκρατικη χωρα ζουμε μην εχεις απαιτησει ομως να πληρωνουμε και οι υπόλοιποι  που δν εχουν και οχι δν θα παρω τα ποδια μου αν βρισκεται στην αλλη πλευρα της πολης ειναι αδιανόητο.Το σωστο ειναι να δινει οσο μπορει ο καθενας οι πλουσιοι τα πολλα και οι φτωχοι τα λιγα.Ετσι θα επρεπε να λειτουργει  κρατος οχι οπως εδω που ζητανε απο τον απλο κοσμακι να πληρωνει τα κερατα του περα  απο το εισητιριο.Αλλα μαλλον κι εσυ θα τα υποστιριζεις αυτα τα ενφια και τα σχετικα που σου ζηταει το κρατος σου.Οσοι ζητανε να πληρωνουμε κανονικα και με το νομο εισιτήριο του 1.40 η του 2.80 τους φαινονται απλα ποσο για τσιχλες και εχουν βολευτει και δν το λεω απο θεμα ζηλειας απλα ετσι ειναι

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Προσωπικα θεωρω πως θα ηταν λογικοτερη η χρεωση αναλογικα με τη διαδρομη που κανεις. Ταυτοχρονα θεωρω το κοστος της μηνιαιας καρτας που χρησιμοποιω λογικο στα 30 ευρω. 

 

Απο κει και περα, (φανταζομαι θα αναφερθηκε), θα επρεπε οι μπαρες να εξασφαλιζουν πως οι τζαμπατζηδες δε θα μπορουν να μπουν διχως να πληρωσουν. Δυστυχως προβλεπω με το μικρο υψος που εχουν, πολλοι να τις προσπερνανε. Οταν εχεις τυπους να μπαινουν free επειδη yolo, εχεις αλλους να σπανε τα μηχανηματα ή να καινε τα οχηματα και να προκαλουν φθορες, προφανως και δεν προκειται να μειωθει η τιμη του εισιτηριου με τιποτα γιατι απο καπου πρεπει να βγουν τα σπασμενα.

 

Εννοειται βεβαια πως οι υπηρεσιες των ΜΜΜ οπως ειναι ο ΗΣΑΠ λ.χ ειναι αθλιες, δεν μπορει να ερχεται συρμος καθε 10 λεπτα επειδη καλοκαιρι, να επικρατει το χαος στα βαγονια και να σταματανε στις 12μιση οι συρμοι. Για να μη μιλησω για τις απεργιες στο ασχετο.

 

Παντως χθες που προσπαθησαμε να βγαλουμε νεου τυπου εισιτηριο απο τα μηχανηματα στο Μοναστηρακι, δεν καταλαβα ποια επιλογη επρεπε να πατησουμε για να βγει το κλασικο 1,40, ειχε μονο επιλογη για 24ωρη χρηση ως ελαχιστο. Αν και μαλλον θα καναμε κατι λαθος εμεις επειδη δεν το πολυψαξαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

 

Φιλε μου μην πηγαινεις την κουβεντα τοσο μακρια μιλαμε για ενα εισιτήριο το οποιο αυτο μ στοιχιζει πηγαινε ελα 70κατι ευρω το μηνα και συνολικα μου μενουν στην τσεπη 180.Δεν μ περισσεύουν.Αν νιωθεις υποχρεωση να πληρωνεις ενα τετοιο ποσο και εχεις τα λεφτα. απο οτι φαινεται τα εχεις και τα κερδισες μπραβο και μαγκια σου κανε το.Οπως λες σε ελευθερη δημοκρατικη χωρα ζουμε μην εχεις απαιτησει ομως να πληρωνουμε και οι υπόλοιποι  που δν εχουν και οχι δν θα παρω τα ποδια μου αν βρισκεται στην αλλη πλευρα της πολης ειναι αδιανόητο.Το σωστο ειναι να δινει οσο μπορει ο καθενας οι πλουσιοι τα πολλα και οι φτωχοι τα λιγα.Ετσι θα επρεπε να λειτουργει  κρατος οχι οπως εδω που ζητανε απο τον απλο κοσμακι να πληρωνει τα κερατα του περα  απο το εισητιριο.Αλλα μαλλον κι εσυ θα τα υποστιριζεις αυτα τα ενφια και τα σχετικα που σου ζηταει το κρατος σου.Οσοι ζητανε να πληρωνουμε κανονικα και με το νομο εισιτήριο του 1.40 η του 2.80 τους φαινονται απλα ποσο για τσιχλες και εχουν βολευτει και δν το λεω απο θεμα ζηλειας απλα ετσι ειναι

 

 

 

Φαίνεται ότι δεν έχεις καν ψάξει το θέμα. Εάν η μετακίνησή σου με εισιτήριο σου κοστίζει 70 ευρώ το μήνα, σε συμφέρει να δώσεις τριάντα (30) ευρώ για να πάρεις κάρτα απεριόριστων. 

 

Οπότε είτε δεν το έχεις ψάξει γιατί δεν ενδιαφέρεσαι είτε κάτι δεν λες καλά. Γιατί σε ΚΑΝΕΝΑΝ δεν περισσεύουν, δεν είσαι μόνο εσύ ξέρεις που έχεις έξοδα. Ρώτα τον 40άρη μισθωτό των 800 ευρώ με 1-2 παιδιά εάν του περισσεύουν. 

 

Και ναι, απαιτώ όποιος χρησιμοποιεί μία υπηρεσία να πληρώνεται για αυτήν - όπως απαιτώ να με πληρώνει ο πελάτης μου εάν του προσφέρω τις υπηρεσίες μου. Αλλιώς, κι εσύ που δουλεύεις γιατί να σε πληρώνει ο εργοδότης σου; Με την ίδια λογική, μπες και στο σούπερ μάρκετ και βούτα ό,τι θες να φας - γιατί να πληρώσεις κι εκεί; Θα σου πω γιατί. Γιατί εκεί, αν σε πιάσουν, θα σε στείλουν στο αυτόφωρο ενώ στα ΜΜΜ δεν κόβουν πισινούς, όπως θα έπρεπε... 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιαυτο παμε κατα διαολου.Ωραια πληρωνε εσυ αφου αυτο θες Μετα αμα η κυβερνηση σου σου ζητησει και αλλα  μην σε δω να διαμαρτυρεσαι μετα.Το MMM ειναι δημοσιο και το πληρωνουμε μεσα απο τους χιλιαδες φορους που δινουμε δωρεαν θα επρεπε να ειναι.Ωραια αφου απαιτεις κατσε πληρωνε και χαρατσια και ενφια. ολο το κρατιδιο της ελλαδας ειναι μια ''υπηρεσια'' της κυβερνησης δν σου ανηκει τιποτα τοτε κατσε και πληρωνε για τα παντα και οσο θελουν αυτοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά το έχει ψάξει ο φίλος το θέμα. Απλώς το εισιτήριο δεν του κοστίζει 70 ευρώ το μήνα. Θα του κόστιζε τόσο... αν πλήρωνε. Ή έστω 30 ευρώ για τη μηνιαία κάρτα.

 

Φίλε vigilante, πολύς κόσμος δίνει το 10% του μισθού του στη μετακίνηση. Κόσμος που έχει οικογένεια, παιδιά και υποχρεώσεις.

Στα 21 σου, που λες ότι είσαι, μπορώ να υποθέσω ότι δεν έχεις τέτοιες υποχρεώσεις. Στην καλύτερη τα έχεις για χαρτζιλίκι, στη λίγο πιο δυσκολη βοηθάς το σπίτι σου, και σε κάθε περίπτωση υπολογίζεις η προϋπηρεσία σου να σου δώσει περισσότερη δουλειά και λεφτά στο μέλλον. Όπως και να έχει, έχεις πιο σοβαρά πράγματα να σκεφτείς για το μέλλον σου από το αν αξίζει να πληρώνεις εισιτήριο τώρα.

 

(Πάντως internet και τρόπο να μπαίνεις έχεις)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα μη χαλιεσται εσεις οι προοδευτικοι φαν της τεχνολογιας και αλλες να μη πω βαλτε κατω τα νουμερα και αναλογιστητε πριν μιλήσετε για βενεζουελα, κουβα, κορεα, και οτι ναναι. Εχουμε και λεμε οτι επισημως απο τις 2 ΜΟΝΟ γραμμές του μετρο διακινουνται 500.000 επιβατες και αλλες 300.000 με ολα τα υπολοιπα τα 4/5 κατεβαινουν σε 6 ως 8 στασεις απο τον προορισμο τους. Καντε πολλαπλασιαμο με το 1.40 την ημερα τον μηνα και το ετος βγαλτε και 10% τζαμπατζηδες πχ ζαλιστηκατε; αφερεστε απο το συνολικο ποσο 50% μισθούς συντηρηση καυσιμα κλπ ποσα μενουν και που πανε; Ας ξυπνήσουμε λιγο και μην ακουσω οτι παιρνουν νεα λεωφορεια τρολεϋ κλπ γιατι αυτα τα παιρνουν με κρατική επιχορηγηση και τραπεζικα δανεια και αγύριστα που παλι εμεις τα πληρώνουμε έμμεσα. Βλέπετε ποιοτητα εξυπηρετηση νεο στολο επαρκη δρομολογια και αλλα πουθενα; όχι.

Και οσοι μιλατε για την Αττική οδο οποιος θελει την χρησιμοποιει οχι απο ανάγκη για να πας στην δουλεια σου αλλα για ευκολια. Και λογικα μεσα στον αστικο ιστο δεν επρεπε να υπαρχουν διοδια αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια.

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αντιλεγω σιγουρα αλλα το ενα φερνει το αλλο δν μπορω να κατσω να δεχτω και να αφομοιωσω την λογικη να κατσω να πληρωνω για κατι το οποιο το δινω ηδη μεσο φορων και να μ ζηταει κι αλλο το κρατος οχι συγνωμη κι ολας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να συμπληρώσω, μετά και το τελευταίο σχολείο που διάβασα, ότι καλό θα ήταν να έχουμε μια αίσθηση βασικών οικονομικών όταν κάνουμε κριτική σε τέτοιες αποφάσεις της εκάστοτε κυβέρνησης. Κάνε μια εκτίμηση του κόστους λειτουργίας των ΜΜΜ. Πιστεύεις ότι ο υπουργός στον οποίο υπάγονται οι συγκοινωνίες δε θα ήθελε να ανακοινώσει το εισιτήριο του μισού ευρώ για όλους; Οι λύσεις εκσυγχρονισμού εφευρέθηκαν στη Ελλάδα ή μήπως απλώς έχουν εφαρμοστεί παντού με εξαιρετικά αποτελέσματα και επιτέλους αποφασίσαμε να τα αποκτήσουμε κι εμείς; Έχεις καταλάβει ότι για να μειωθεί το δημόσιο με ομαλό τρόπο και για να περιοριστεί η διαφθορά και η κατασπατάληση δημοσίου χρήματος θα πρέπει να μπεί η τεχνολογία σε όσο περισσότερους τομείς του δημοσίου γίνεται;

(Ελπίζω να μη χαθεί το κείμενο, γράφω από κινητό)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...