Προς το περιεχόμενο

Ενθαρρυντικά τα πρώτα αποτελέσματα εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάνω από 2 εκατ. ευρώ είναι τα έσοδα από τις πωλήσεις “έξυπνων” εισιτηρίων και καρτών, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΟΑΣΑ.

Ο Οργανισμός Αστικών συγκοινωνιών χαρακτηρίζει ενθαρρυντικά τα πρώτα αποτελέσματα από την εφαρμογή του «Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου» (ΑΣΣΚ), όπως ονομάζεται η πλατφόρμα που θα αντικαταστήσει τα χάρτινα εισιτήρια και τις συμβατικές κάρτες. Μέχρι σήμερα, έχουν διατεθεί από την ΟΣΥ (λεωφορεία – τρόλεϊ) 400.000 και από τη ΣΤΑΣΥ (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός) 110.000 “έξυπνα” εισιτήρια και κάρτες, από τα οποία τα 15.000 στο αεροδρόμιο “Ελ. Βενιζέλος”.

 

Υπενθυμίζεται ότι η ATH.ENA Card θα υποκαταστήσει, μεταξύ άλλων, τις υφιστάμενες μηνιαίες και ετήσιες κάρτες, αλλά και τα μειωμένα και τα ελευθέρας. Η εν λόγω κάρτα, η οποία θα αποτελέσει και το κύριο προϊόν κομίστρου του ΟΑΣΑ, θα είναι προσωποποιημένη ή απρόσωπη.

 

Η απρόσωπη κάρτα υποστηρίζει όλα τα είδη κομίστρου, μικρότερα της μηνιαίας κάρτας, καθώς και αποθηκευμένη αξία. Εάν χαθεί δεν αντικαθίσταται και δεν αποζημιώνεται.

 

Αντίστοιχα, το ΑΤΗ.ΕΝΑ TICKET ή αλλιώς, το πολλαπλό εισιτήριο προορίζεται κυρίως για τους μεμονωμένους και περιστασιακούς χρήστες, δηλαδή αυτούς που δεν χρησιμοποιούν συστηματικά τα μέσα μαζικής μεταφοράς, αποθηκεύοντας συγκεκριμένο αριθμό τύπων κομίστρου.

 

Όσον αφορά τις απαραίτητες υποδομές, ήδη λειτουργούν όλες οι πύλες των γραμμών 1,2,3 της ΣΤΑΣΥ και του αεροδρομίου και επικυρώνουν τα ηλεκτρονικά εισιτήρια. Επίσης, λειτουργούν όλα τα Αυτόματα Μηχανήματα και εκδίδουν και επαναφορτίζουν εισιτήρια και κάρτες. Όλα τα εκδοτήρια της σταθμών 1,2,3 εκδίδουν και επαναφορτίζουν εισιτήρια και κάρτες.

 

Όσον αγορά τα λεωφορεία, τρόλεϊ και το τραμ, όλα τα οχήματα έχουν εγκατεστημένο εξοπλισμό επικύρωσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο οποίος βρίσκεται σε λειτουργία. Παράλληλα, όλες οι γραμμές της ΟΣΥ από το Αεροδρόμιο (γραμμές Χ) εκδίδουν μόνο ηλεκτρονικό εισιτήριο, ενώ το εκδοτήριο της ΣΤΑΣΥ στο Αεροδρόμιο εκδίδει μόνο ηλεκτρονικό εισιτήριο.

 

Link.png Site: ΟΑΣΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Υπεροχα , τα εσοδα απο τα ηλεκτρονικα εισιτηρια θα πανε στο να τα ξαναφτιαξουν οταν θα τα σπασουν . 
Κριμα και ειναι πολυ εξυπνος τροπος 
(Καντε τα τεθωρακισμενα ντε) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωστε λειτουργει το συστημα ε? Τοτε γιατι ακομη περνουν ολοι ελευθερα και δεν κλεινουν τα διαχωριστικα που εχουν αναμεσα τους τα μηχανηματα ελεγχου στο μετρο?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μας δουλεύουν ; ποτε εγινε διαθεση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου ; εκτος εάν μιλάμε για κατι αλλο εκτος απο την athenacard

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά ας με διαφωτίσει κάποιος, πότε ακριβός έγιναν διαθέσιμα αυτά τα εισιτήρια;

Από που τα προμηθεύομαι; Γεμίζω κανονικά από τα νέα μηχανήματα; Και οι μπάρες κλείνουν κανονικά ή είναι ακόμνα ορθάνοιχτες;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και χρησημοποιησα μετρο πριν σχεδον 2 εβδομαδες , ολα τοτε ηταν νεκρα και ο κοσμος περναγε ανενοχλητος απο τις μπαρες ...... ποσο μαλλον να κανουν και χρηση καρτας . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα έχουν κάνει σκατα μου φαίνεται. Βγάζουν ίδια με τα χάρτινα σε κόστος . Το θέμα είναι να πληρώνεις όσο το χρησιμοποιείς . Γιατί δηλαδή για μια στάση να πληρώνω όσο θα κάνει άλλος 1 ώρα να φτάσει . Προτείνω (σιγά μην ακούστω ) να περνάμε στην είσοδο και στην έξοδο και να χρεώνει ανάλογα .με ταβάνι το 1.40 ευρώ .

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λειτουργεί παράλληλα και το παλιό εισιτήριο. Για αυτό δεν κλείνουν οι μπάρες. Επίσης μου φαίνεται απολύτως λογικό να έχει έσοδα, οι μη τσαμπατζηδες έτσι και αλλιώς πληρώνουν και αυτός είναι πιο βολικός τρόπος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι σε μεταβατικό στάδιο, θα λειτουργήσει στην ώρα του και οι μπάρες και όλα εδώ ακόμα ο κόσμος προσπαθεί να τα βάλει μέσα στα παλιά ακυρωτικά ενώ δεν χωράνε, θέλει εκπαίδευση και για τους μεν και για τους δεν, σε ηλεκτρονική μορφή υπάρχουν τα εισιτήρια από ολοήμερα και πάνω όχι ακόμα του 1,40 και 0,60. Τα ηλεκτρονικά μπορείς και τα ξανα ενεργοποιείς και από τα μηχανήματα. Όταν κλείσουν και οι μπάρες θα χρεώνεσαι ανάλογα με τον χρόνο που έχεις κάνει χρήση με ελάχιστο κόστος το 1,40 για 90' λεπτά όπως είναι και τώρα. Το ηλεκτρονικό το χτυπάς στην είσοδο του μέσου που χρησιμοποιείς και στην έξοδο αν έχεις ξεπεράσει τον χρόνο και δεν έχεις χρήματα στην κάρτα δεν θα μπορείς να βγεις από τις μπάρες ή αν βγεις με τον οποιοδήποτε τρόπο και ελεγθείς θα υπάρχει πρόστιμο. Επίσης οι κάρτες θα έχουν διάρκεια ενός μήνα από την ημερομηνία αγοράς. Ελπίζω να βοήθησα λίγο

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Μια εφαρμογη που υπάρχει στο android με ονομα atf tickets ισχυει ή πρεπει να παρουμε καρτα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο μας Μάρανε ! εδω δεν έχουν Λάστιχα ανεγκέφαλοι ανεγκέφαλοι υπεύθυνοι  τα λεωφορεία και τα τρόλει,ούτε σωστά φρένα κλπ ανταλακτικά και τρίζουν ολόκληρα ! Αν βιαστούν να το κάνουν μόνο ηλεκτρονικό θα είναι μεγάλη παπαριά το θέμα που θα μπερδέψει και θα εκνευρίσει πολύ κόσμο.

Καταρχάς είναι το θέμα του κόστους κατασκευής (πέραν απο τα μηχανήματα που στοίχισαν ήδη πολλά και θα στοιχίσουν περισσότερα)του εισιτηρίου που είναι πολλαπλάσιο του κανονικού "χάρτινου"εισιτηρίου,μετά είναι Αλλα διάφορα πρακτικά προβλήματα για σημαντικό μέρος του πληθυσμού και ιδιαίτερα για τους ηλικιωμένους που δεν έχουν ιδέα απο αυτά και θα γίνουν πολλά μπερδέματα.Που θα ξέρει ο άλλος πόσο χρόνος έχει και αν θα τον βγάλει να πάει κάπου ιδιαίτερα αν έχει κίνηση και αλλάζει απο το ενα μέσο στο άλλο μπορεί για ίδια διαδρομή την μία να πάει κανονικά την άλλη να λήξει και φαντάζεσαι με τόσο κόσμο στήν ουρά να πάει να βγεί ο γέρος και η γριά και να πεταχτεί μια μπάρα να του κλείσει τον δρόμο και πιθανός να τον ρίξει και κάτω,είτε απο την φόρα που είχε,είτε απο το σοκ?

Επίσης υπάρχουν και άλλα πχ τι θα γίνει με τους Ανεργους και ευπαθείς ομάδες που έχουν απλά ενα χαρτί για πάσο και δεν έχουν εισιτήριο ? Δεν έχει ακουστεί τίποτα γιαυτά ώς τώρα,καμμία μέριμνα...θα πρέπει για πολύ καιρό να λειτουργήσει παράλληλα με το κανονικό εισιτήριο και να κοιτάξουν να καλύψουν κάθε ενδεχόμενο γιατί θα γίνει μπάχαλο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Πάνω από 2 εκατ. ευρώ είναι τα έσοδα από τις πωλήσεις “έξυπνων” εισιτηρίων και καρτών"

 

Εγω γιατι δεν βλεπω κατι ουσιαστικό στην ανακοίνωση, το θεμα ειναι αν αυξήθηκαν οι ακυρώσεις, οχι ποσα ειναι τα έσοδα, και τουβλα να εδινα αντι για εισιτήρια παλι τα ιδια έσοδα θα ειχαν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...