Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν έχει το Aygo.

 

Ρωτα κι εμενα!

Εχει καδενα! Καμια σχεση στην αντοχη, με τον ιμαντα.

Επειδη δεν ξερω απο τα τεχνικα των αυτοκινητων, και παροτι οδηγουσα το παλιο aygo χρονια, δεν το ξερα...αρχικα.

 

Μεχρι που αλλαξα πριν μηνες 'ιμαντα' στο opel, και μου ηρθε ο ουρανος σφοντυλι, με μια 200αρα μονο ο ιμαντας, και αλλο ενα 250αρι τα λοιπα του επισημου service.

 

Οταν λοιπον πηγα να δω το νεο aygo, ελεγα τον ....προσφατο πονο μου στον πωλητη,

για το οτι με τσακισε στα εξοδα το vectra, και το λεω 'αλλαξα ιμαντα, μπλα μπλα'.

Και τοτε μου λεει, 'το aygo εχει καδενα! μια φορα στα 100χιλ χιλιομετρα, και ΑΝ χρειαστει αλλαγη!"

Αυτο θα πει για μενα, αμαξι φτιαγμενο για οικονομικη συντηρηση.

 

Στο vectra με 150 χιλ χλμ, ειναι η 2η φορα που αλλαγα τον @#$%ιμαντα.

Αν ειχα aygo, μπορει να μην ειχα πληρωσει ουτε 1 ευρω, για τα ιδια χλμ με το vectra. Οχι να εχω αλλαξει 2 φορες ιμαντα...

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

22€ λάδια φίλτρο ούτε τηγανελαιο με κάλτσα της γιαγιάς μου δεν βγαίνει.

Τοσο ειναι.. ενα λαδι 10W40 api sl ξεκιναει απο 3.20ε/λ και ενα φιλτρο απο 3ε.
Δημοσ.

Δεκτό για το φίλτρο. Αλλά λάδι τις προκοπής(motul , Mobil , liqui moly) θες 8-9 το λίτρο και θα παίρνει 3.5lt ?

Δημοσ.

Μα θα ειναι της προκοπης.. ελευθερη αγορα-brant name σου λενε τιποτα..

 

πχ επωνυμο λαδι στην αντιπροσωπεια 21ε/λ στην αγορα απο 6.5ε μεχρι 14ε

 

Εν κατακλειδι πρεπει να σου προτεινουν εναν λαδι που να ειναι αντικειμενικα καλο(περισσοτερα προσθετα) και

να σου υποδειξουν που θα το βρεις στην χαμηλοτερη τιμη..

 

Υπαρχουν μη επωνυμα λαδια που ειναι σχεδον ισαξια με τα επωνυμα..

 

Και λεω σχεδον γιατι αμα δεν τα πας για αναλυση δεν θα μαθεις ποτε την πραγματικοτητα..

Παιζει και το σεναριο να βγει και περισσοτερο αντοχης απο το επωνυμο..!!!

Δημοσ.

22€ λάδια φίλτρο ούτε τηγανελαιο με κάλτσα της γιαγιάς μου δεν βγαίνει.

Ημισυνθετικό 10-40 που λέει ο κατασκευαστής το βάζω  εδώ και 100.000 χιλιόμετρα αλλαγή κάθε 7.000 χιλ περίπου.

 

Δεν καίει καθόλου λάδι το vectra με 230.000 χιλ. στο κοντέρ,τα 103.000 με υγραέριο.Εάν θέλεις στείλε π.μ. να σου δώσωδιεύθυνση και τηλέφωνο για να μη θεωρηθεί ότι κάνω διαφήμιση.

 

Η συγκεκριμένη εταιρεία εισάγει μεγάλες ποσότητες αμερικάνικου και γερμανικού λαδιού πουλάει χοντρικά και λιανικά και στην έδρα της κάνει και αλλαγές σε αυτοκίνητα με κανονική απόδειξη φπα και λοιπά και στις

10 αλλαγές σου κάνει την επόμενη δώρο.

Δεν έχω σκοπό να αντιδικήσω με κανένα.

Έχω το vectra  1600 του 2005 το απλό με 100 ίππους και ξέρω καλά πόσο μου καίει.

Μέσα στην πόλη μπορεί να έφτανε τα 8 λίτρα (τα 10 ποτέ) αλλά μικτό κύκλο είχε 7 άντε βαριά 7,5 λίτρα.

 

όπως έχω πει όμως  4.5 χρόνια και 103.000 χιλιόμετρα το έχω κάνει υγραέριο μου καίει 8 και κάτι λίτρα στα 100

το οποίο με σημερινές τιμές μεταφράζεται  γύρω στα 5,5 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα.

Δημοσ.

Δε βγαζει και πολυ νοημα να εχεις 8lt/100km εντος πολης και 7-7.5 μικτο... Ειδικα σε 1600ρι vectra του 2005.

 

Εκτος αν το "εντος πολης" ειναι καμια επαρχιακη πολη ή κανενα προαστιο με ελαχιστη κινηση και φαναρια.

 

Ο μικτος που αναφερεις απο την αλλη ειναι ψιλονορμαλ, και ακριβως επειδη ειναι κοντα στον "εντος πολης" μαλλον θα αναφερεσαι σε αρκετα "ανοιχτη" διαδρομη.

Δημοσ.

 

 

Εχω ενα Honda CRV του 2008 και εκαιγε 15 λιτρα ανα 100 χλμ εντος πολης με βενζινη και καιει το ιδιο και με υγραεριο 

 

 

 

 

Εχω κανει μονο 80.000 χλμ τα μισα με υγραεριο .

 

 

 

Ενα καλο κατα τα αλλα αυτοκινητο αρχικης αξιας 39.000 ευρω για να παρω κατι με το πολυ 11.000 ?

 

 

η χασουρα θα είναι καπου στις 15-20 χιλιαδες  οποτε αφου δεν κανω και πολλα χλμ δεν θα γινει "αποσβεση" ποτε και θα εχω ένα σαφως κατωτερο αμαξι .

 

Καλησπέρα 

 

Το όχημα σου πλέον δεν κοστίζει ούτε τα μισά, δεν το λέω εγώ, αλλά οι τιμές των μεταχειρισμένων, το μόνο που σε σώζει για να ανεβάσεις την τιμή είναι αυτό που γράφεις ότι δεν το κινείς και πολύ, οπότε λογικά εσωτερικά θα είναι σε μια ανεκτή κατάσταση και για τα χρόνια που έχουν περάσει, αν είναι και σε κλειστό χώρο στάθμευσης ακόμα καλύτερα για εξωτερικές γρατσουνιές κτλ.

 

Το μοντέλο που έχεις του 2008 κοστίζει σήμερα περίπου στις 14.000 ευρώ, αν δούμε τις τιμές των μεταχειρισμένων, που σημαίνει ότι επειδή είναι δίλιτρο και καίει απίστευτα, για να φύγει ένα τέτοιο αμάξι, πέφτεις στις 10χιλιάδες. Αλλά εσύ δεν θες να το αλλάξεις όπως έγραψες.

 

Χασούρα δεν υπάρχει, όσο περνούν τα χρόνια το όχημα σου θα χάνει σε αξία... και μην περιμένεις να κρατήσει τιμή σε καμία των περιπτώσεων. 

 

 

Σε ομαδα με υγραεροκινητους που συζηταμε σε facebook ομως τοσο καινε SUV διπλασιου κυβισμου.

 

Και εγώ έχω το Outlander που καίει με 11.5 και το έχω με υγραέριο, άλλη λύση δεν βλέπω να υπάρχει. Φοράει και άλλα λάστιχα από τα κανονικά οπότε τώρα που θα τα αλλάξω ίσως να υπάρξει μια πολύ μικρή βελτίωση. Το να προσπαθήσεις να κάνεις αλχημείες στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου με προγράμματα κτλ δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει, εγώ δεν έχω καμία εμπιστοσύνη σε τέτοιου είδους αλχημείες που υπόσχονται μείωση καυσίμου. 

 

Με απλά λόγια το παντρεύτηκες μέχρι να το αποχωριστείς... 

 

Αν και δεν θέλεις όπως είπες να αλλάξεις όχημα, αλλά αν ποτέ θελήσεις, σκέψου το Octavia G-TEC με φυσικό αέριο, πολύ έντιμη λύση και μεγάλο κέρδος στα καύσιμα.

 

Δεν υπάρχει δίλιτρο που να κρατά την τιμή του... οι δε μάντρες τα αγοράζουν όσο ποιο χαμηλά γίνετε. Και οι λόγοι είναι πολλοί, φορολογία, καύσιμα, συντήρηση κ.α.

  • Like 1
Δημοσ.

8.3/100km έχω με το Starlet εντός πόλης, πώς γίνεται να έχεις έως 8 με το Vectra;

Το 1300άρι σε κίνηση+A/C; Γιατί σε 1000ρι Yaris πάνω από 6.5-7 απλά ποτέ (με μ.ό. κάπου στα 5,5 που πάει 6 το καλοκαίρι σε μεικτό κύκλο).

 

Πάντως το 10ράκι/100 εντός πόλης είναι ψιλοστάνταρντ για τα λίγο παλαιότερα/βαρύτερα 1600αρια, το 8 για Vectra χτυπάει και σε μένα κάπως.

Δημοσ.

Το σταρλετ είναι πριν το 2000.. Το γιαρις τη χρονολογία; Αν και αμφιβάλλω ότι έχει κάτω από 6 μικτό...

Το starlet φοραει απλο κινητηρα ενω το yaris vvti..

Το yaris 1.0 ειναι εκει στο 7. Το starlet 7.5-8.3 αναλογα την οδηγηση..

με τσακισε στα εξοδα το vectra, και το λεω 'αλλαξα ιμαντα, μπλα μπλα'.

Ελευθερη αγορα.. Δεν εχεις βρει τον καταλληλο μαστορα αλλα και τα καταλληλα μαγαζια με ανταλλακτικα για

να σου ερχεται πχ 40% φθηνοτερα..(αναλογα την περιπτωση αλλαζει το ποσοστο κερδους)

πχ για εργασια φουσκας ημιαξονιου σου λενε 25-30ε και ανταλλακτικο 10-15ε

Υπαρχει ομως μαστορας στην αγορα που θα σου πει εργασια 15-20ε οπως και την φουσκα μπορεις να την βρεις απο 3,5-5ε.

Οι τιμες αφορουν συνεργεια απλα οχι αντιπροσωπειας..

 

Εσυ το πας αντιπροσωπεια?

Δημοσ.

Δε βγαζει και πολυ νοημα να εχεις 8lt/100km εντος πολης και 7-7.5 μικτο... Ειδικα σε 1600ρι vectra του 2005.

 

Εκτος αν το "εντος πολης" ειναι καμια επαρχιακη πολη ή κανενα προαστιο με ελαχιστη κινηση και φαναρια.

 

Ο μικτος που αναφερεις απο την αλλη ειναι ψιλονορμαλ, και ακριβως επειδη ειναι κοντα στον "εντος πολης" μαλλον θα αναφερεσαι σε αρκετα "ανοιχτη" διαδρομη.

Αθήνα ζω παιδιά.

οκ δεν είμαι κέντρο με πολλά φανάρια και ουρές αλλά στο Γέρακα (μετά την Αγία Παρασκευή) όπου  δεν υπάρχουν

μποτιλιαρίσματα και αρκετή κίνηση.

Σπάνια θα κατέβω κέντρο με το αυτοκίνητο (συνήθως πάω με παπί λόγω κίνησης) και πιθανώς για αυτό δεν έχω πολύ

υψηλό όριο κατανάλωσης όταν αναφέρομαι εντός πόλης.

 

Εξάλου να ξέρετε ότι και οι κατασκευαστές όταν μιλάνε για κατανάλωση εντός πόλης δεν πάνε να οδηγήσουν π.χ. Ομόνοια,

Σύνταγμα, Κυψέλη, Παγκράτι και να βγάλουν μέσο όρο,γιατί τότε κανείς δεν πρόκειται να αγοράσει το προς πώληση νέο  τους αυτοκίνητο, αλλά σε μία νορμάλ κατωκημένη περιοχή.

Δημοσ.

Το 1300άρι σε κίνηση+A/C; Γιατί σε 1000ρι Yaris πάνω από 6.5-7 απλά ποτέ (με μ.ό. κάπου στα 5,5 που πάει 6 το καλοκαίρι σε μεικτό κύκλο).

 

1330cc σε κίνηση χωρίς A/C.

Σε ταξίδι παίζω 5.7-6.

 

Μπορώ να πέσω λίγο ακόμα με περισσότερη πίεση στα ελαστικά (είμαι στα 29-30), αλλά προτιμώ την άνεση εντός πόλης.

  • Like 1
Δημοσ.

Το starlet φοραει απλο κινητηρα ενω το yaris vvti..

Το yaris 1.0 ειναι εκει στο 7. Το starlet 7.5-8.3 αναλογα την οδηγηση..

Ελευθερη αγορα.. Δεν εχεις βρει τον καταλληλο μαστορα αλλα και τα καταλληλα μαγαζια με ανταλλακτικα για

να σου ερχεται πχ 40% φθηνοτερα..(αναλογα την περιπτωση αλλαζει το ποσοστο κερδους)

πχ για εργασια φουσκας ημιαξονιου σου λενε 25-30ε και ανταλλακτικο 10-15ε

Υπαρχει ομως μαστορας στην αγορα που θα σου πει εργασια 15-20ε οπως και την φουσκα μπορεις να την βρεις απο 3,5-5ε.

Οι τιμες αφορουν συνεργεια απλα οχι αντιπροσωπειας..

 

Εσυ το πας αντιπροσωπεια?

 

 

Το παω, και θα το πηγαινω για το 90% των περιπτωσεων (μονο για κατι εντελως εκτακτο-απροβλεπτο που δεν μπορω να προσεγγισω αντιπροσωπεια, πχ διακοπες, θα παω σε καποιον μαστορα).

 

Ειναι μεγαλη η κουβεντα, και δεν ρωτω καν, ενω για αλλα θεματα ρωτω, το τι κερδιζεις και τι χανεις,

στην κουβεντα 'αντιπροσωπεια' vs 'μαστορας'.

Λεφτα μπορει να μην εχω αρκετα, αλλα την αντιπροσωπεια δεν θα την αλλαξω για τα service.

Γιατι για μενα, λογικη του 'μαστορα', ειναι οτι 'το φτηνο ειναι τελικα ακριβο'.

 

Ομως, αυτο δεν σημαινει οτι εχω και τις αντιπροσωπειες ως 'θεσφατο'.

Πχ στο citroen ειχα την κακιστη εντυπωση, και γι'αυτο οταν ειχα καποτε, το εδωσα και ξεμπερδεψα με citroen, και δεν παιρνω που να μου το χαριζει....χαρισμα τους και τα αμαξια τους και η αντιπροσωπεια τους....

 

Απο την opel ειμαι γενικα ευχαριστημενος, αλλα το αμαξι πλεον ειναι κοστοβορο για μενα, σε αυτο δεν μπορω να ζητησω μεν ευθυνες απο το ....αμαξι ή άμεσα απο την αντιπροσωπεια,

αλλα το γεγονος οτι στην αντιπροσωπεια της opel, δεν ειδα να κανουν καποια προσπαθεια να κανουν και καποιο σκοντο (παιζουν εκπτωσεις σε υλικα, ανα περιοδους),

και να μου ραβουν ακριβο κουστουμακι και εν μεσω κρισης, με δυσαρεστησε.

Ναι, εν γνωσει μου ακριβοτερα, αλλα αλλο να δινω 450 ευρω το 2005, αλλος ο πονος το 2010, και αλλο το ...βογγητο εν ετει 2017...

Ομοιως και τα λοιπα ...πονεμενα κοστη φυσικα, τελος κυκλοφοριας, ελαστικα, καταναλωσεις...

Οκ, συντομα λοιπον θα λαβουν email απο εμενα οτι δεν ειμαι πια πελατης τους, και ευχαριστω για τη συνεργασια.

Γιατι πρεπει να 'σεβομαστε' λιγο παραπανω τον πελατη....

Οπως ειπα, ειμαι ευχαριστημενος με το οπελ και με την οπελ, γενικα μιλωντας,

αλλα ομως στα οικονομικα πλεον, δεν βλεπω φως, και δεν βοηθησαν κι αυτοι να δω καποιο φως...

bye bye λοιπον....

Ηρθε η ωρα της αποκατάστασής μου....

 

Τωρα στην toyota στην οποια πρωτα ο Θεος θα βρεθω σε λιγους μηνες ως πελατης-κατοχος πλεον,

λογω εξαρχης μικρου-καινουριου αυτοκινητου, και λογω οτι η toyota εχει πολυ πελατοκεντρικο υφος,

ελπιζω οτι ολα θα ειναι οικονομικα και καλυτερα. Ιδωμεν...

 

Κανω το σταυρο μου που θα μπορεσω να ξεφορτωθω το vectra.

Γιατι οπως ειπε πανω συμφορουμιτης, το αμαξι το 'παντρευεσαι', αλχημειες δυσκολο να γινουν, ζητανε συνεχεια, τιμη δεν κραταει, και ειναι δυσκολες εποχες για ακριβες συντηρησεις και λειτουργιες...

Δημοσ.

Κανείς λάθος που πηγαίνεις ένα αυτοκίνητο δεκαετίας ακόμα για service στην αντιπροσωπεία.

Το να αλλάξει ένα συνεργείο λάδια,φίλτρα ,τακάκια,ιμάντες δεν είναι καμία επιστήμη μπορείς να τα κανείς και άλλου.

Εγώ έχω πάθει πλάκα και με τις τιμές στα ανταλλακτικά της οπελ μιας και πρόσφατα πήρα ένα κορσα.Ενα τασι το πουλάνε 50 ευρώ!Φιλτρο πετρελαίου περίπου 100 ευρώ και αλλά τέτοια ωραία.

Μακριά λοιπόν, μόνο aftermarket ανταλλακτικά και εργασία σε εξειδικευμένα συνεργεία.

Το να πηγαίνεις ένα αυτοκίνητο εκτός εγγύησης για service στην αντιπροσωπεία είναι πεταμένα λεφτά.

Δεν γνωρίζω την οικογενειακή σου κατάσταση αλλά αν είσαι παντρεμένος και έχεις έστω και ένα παιδί το aygo δεν κάνει για την δουλειά που το θες αν δεν υπάρχει και δεύτερο αμάξι στην οικογένεια.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...