andreapaog328 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 να πάρεις καμια φτηνη νταμιτζάνα να γυρνάς μες την πόλη παίζει?
Γιάννης Platano Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 να πάρεις καμια φτηνη νταμιτζάνα να γυρνάς μες την πόλη παίζει? Αυτο το θεωρεις εξυπναδα ?
andreapaog328 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Αυτο το θεωρεις εξυπναδα ? απο χιουμορ σηκώνεις? για κανα φτηνο 1000αρι μιλαω να μη καιει
aristos12 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 υπάρχουν κ χειρότερα σέ κατανάλωση καυσίμων ... http://www.newsauto.gr/news/poso-kei-i-bugatti-chiron/ πάντως λίγα μού φαίνονται γιά τέτοιας απόδοσης ιππων κ κυβικών supercar ... μήπως συμφέρει γιάννης platano ,νά μετατραπεί σέ φυσικό αέριο CNG ? (αν βέβαια μπορεί νά γίνει αφού εχεις ηδη εγκατάσταση υγραέριο LPG )
adi32 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Εκτός από οικονομική οδήγηση και κάποιους ελέγχους δε νομίζω ότι γίνεται κάτι άλλο. Βαρύ διλιτρο αυτόματο =θάνατος. Απέφυγε όσο μπορείς απότομες επιταχυνσεις αλλά θα μου πεις αν ξεκινάς σα χελώνα θα σπάσουν τα νεύρα σου. Αν δε σε σου είναι απαραίτητο τέτοιο αυτοκίνητο δυστυχώς πρέπει να το σκοτώσεις για κάποιο μικρό οικονομικό αλλά και πάλι δεν ξέρω αν συμφέρει αν κάνεις λίγα χιλιόμετρα Γενικά τέτοιου είδους αυτοκίνητα δεν έχουν δουλειά στην πόλη. Ήταν μια μόδα όταν λεφτά υπήρχαν και οι πολιτικοί μας έλεγαν πάρτε άφοβα οχήματα μεγάλου κυβισμού. 2
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 υπάρχουν κ χειρότερα σέ κατανάλωση καυσίμων ... http://www.newsauto.gr/news/poso-kei-i-bugatti-chiron/ πάντως λίγα μού φαίνονται γιά τέτοιας απόδοσης ιππων κ κυβικών supercar ... μήπως συμφέρει γιάννης platano ,νά μετατραπεί σέ φυσικό αέριο CNG ? (αν βέβαια μπορεί νά γίνει αφού εχεις ηδη εγκατάσταση υγραέριο LPG ) Το φυσικο αεριο εχει μεγαλο κοστος , μιικρο δικτυο διανομης και δεν ειναι δοκιμασμενο ακομα. Μια ferrari που ειχα οδηγησει για μια ωρα εκαιγε 30 λιτρα και καθε 1000 χλμ ενα κιλο λαδι .
moure Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Γιάννη ότι μπορούσες να κανείς από θέμα οικονομίας το έκανες με το υγραέριο,αν βλέπεις ότι μετά από και αυτό το κόστος του καυσίμου για σένα είναι πολύ υψηλό τότε πρέπει να αλλάξεις αυτοκίνητο. Εσυ γνωριζεις τις ανάγκες σου και το αν πρέπει να έχεις ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Γιάννη ότι μπορούσες να κανείς από θέμα οικονομίας το έκανες με το υγραέριο,αν βλέπεις ότι μετά από και αυτό το κόστος του καυσίμου για σένα είναι πολύ υψηλό τότε πρέπει να αλλάξεις αυτοκίνητο. Εσυ γνωριζεις τις ανάγκες σου και το αν πρέπει να έχεις ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο. Οχι φιλε μου σιγουρα δεν το χρειαζομουν αλλα ...αναζητησε την γυναικα οπως λενε οι Γαλλοι . Μια χαρα ημουν με το Honda Civic 1800 κυβικα του 2007.
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Και εγώ νόμιζα ότι με 7.8lt μέση κατανάλωση καίω πολύ. Φτου φτου
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Και εγώ νόμιζα ότι με 7.8lt μέση κατανάλωση καίω πολύ. Φτου φτου Με τι αμαξι ομως ????
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Με τι αμαξι ομως ????Golf 1.4 GT full stage 1 με αλλαγμένο εμβολακι αντλίας υψηλής. Κάπου 220-225hp
andreapaog328 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Golf 1.4 GT full stage 1 με αλλαγμένο εμβολακι αντλίας υψηλής. Κάπου 220-225hp καιω τα ίδια με ενα ford 1.4 75 αλογα. μη το πεις πουθενα.
Zaknafein Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Κυρ Γιάννη, ως παθών κι εγώ με φαγανό SUV, ό,τι και να κάνεις, το μεγαλύτερο μέρος της ζημιάς το έχεις ήδη υποστεί. Ότι πρόγραμμα κτλ να βάλεις, διαφορά μεγάλη δεν πρόκειται να δεις. Δες αν μπορείς να αλλάξεις τις διαδρομές σου (ή την ώρα) ωστέ να βρίσκεις λιγότερη κίνηση. Η επιλογή να το πουλήσεις σημαίνει ότι γράφεις την ζημιά και πας παρακάτω, με ένα πιο οικονομικό αυτοκίνητο που θα σου στοιχίζει λιγότερο σε τέλη+ασφάλεια+κατανάλωση. Από καθαρά οικονομική σκοπιά αυτή είναι η ορθότερη επιλογή, δεδομένου ότι καμία από τις μεταβλητές της εξίσωσης δεν πρόκειται να βελτιωθεί μελλοντικά, με μια πολύ μικρή πιθανότητα να μειωθούν λίγο τα τέλη, αν και το ακούω βερεσέ 5 χρόνια τώρα Η εναλλακτική είναι να το κρατήσεις, μεγενθύνοντας την οικονομική ζημία, σε βαθμό όμως σχετικά μικρό σε σύγκριση με το μέγεθος της ζημιάς που έχεις ήδη υποστεί (~1000-1200€/έτος vs 28K που έχεις ήδη χάσει) και διατηρώντας την άνεση και ασφάλεια που σου προσφέρει το αμάξι σου. Τα ζυγίζεις και αποφασίζεις... 2
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Σε ευχαριστω φιλε μου .Νομιζω αφου δεν κανω και πολλα χλμ η τελευταια λυση που προτεινεις ειναι λογοτερο ζημιογονα γατι θα παραμεινω με ενα αμαξι που δεν βρισκω παρομοιο με 10-12 χιλιαδς.
Thanos1972 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Κυριε Γιαννη κοιταξτε εαν θελετε,να βγαλετε τον κεντρικο αξονα πανω απο το αυτοκινητο και να γινει ουσιαστικα ενα προσθιοκινητο.Θα κατεβει λιγο η καταναλωση. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα