Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

moure, το τσεκαρισμα που κανουν σε διαφορα σημεια του αυτοκινητου στην αντιπροσωπεια,

δεν νομιζω οτι το κανουν τα διαφορα μαστορια.

Στον μαστορα πας εξ'επι τουτου, και δεν θα καθισει να ασχοληθει και να κανει ενδελεχη ελεγχο....εγω αυτο εχω δει απο τη δικη μου μικρη εμπειρια με τα μαστορια, και απο γνωστους.

Αποτελεσμα; Μετα απο λιγο ....ξανατρεχεις στον μαστορα, για χαλασε 'και κατι αλλο',

και οσους ξερω που τα πανε στα μαστορια,

καθε λιγο, που τους χανεις, που τους βρισκεις, στον μαστορα ειναι.

Κατα τα λοιπα, τους ερχεται φτηνα. Λογικο δεν ειναι; Αφου και πολλα ιμιτασιον παιζουν (πλεον μου προτειναν και στην οπελ την τελευταια φορα που πηγα να βαλω ιμιτασιον αν θελω!!!), και σου αλλαζουν μονο ενα πραγμα τη φορα!!!

Ναι, αλλα ετσι, εισαι καθε λιγο εκει. Και αμα τα αθροισεις σε ετησια βαση, ισως ειναι οριακα φτηνοτερα στον μαστορα. + η ταλαιπωρια καθε λιγο στο συνεργειο, + οτι μπορει το αμαξι να σε κρεμασει καπου στο ασχετο, αφου η πλειοψηφια των μαστορων δεν την πολυψαχνει τη δουλεια αλλα απλα αντικαθιστα τα φθαρμενα, χωρις να κανει απαραιτητους προληπτικους ελεγχους....

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλησπέρα 

 

Το όχημα σου πλέον δεν κοστίζει ούτε τα μισά, δεν το λέω εγώ, αλλά οι τιμές των μεταχειρισμένων, το μόνο που σε σώζει για να ανεβάσεις την τιμή είναι αυτό που γράφεις ότι δεν το κινείς και πολύ, οπότε λογικά εσωτερικά θα είναι σε μια ανεκτή κατάσταση και για τα χρόνια που έχουν περάσει, αν είναι και σε κλειστό χώρο στάθμευσης ακόμα καλύτερα για εξωτερικές γρατσουνιές κτλ.

 

Το μοντέλο που έχεις του 2008 κοστίζει σήμερα περίπου στις 14.000 ευρώ, αν δούμε τις τιμές των μεταχειρισμένων, που σημαίνει ότι επειδή είναι δίλιτρο και καίει απίστευτα, για να φύγει ένα τέτοιο αμάξι, πέφτεις στις 10χιλιάδες. Αλλά εσύ δεν θες να το αλλάξεις όπως έγραψες.

 

Χασούρα δεν υπάρχει, όσο περνούν τα χρόνια το όχημα σου θα χάνει σε αξία... και μην περιμένεις να κρατήσει τιμή σε καμία των περιπτώσεων. 

 

 

 

Και εγώ έχω το Outlander που καίει με 11.5 και το έχω με υγραέριο, άλλη λύση δεν βλέπω να υπάρχει. Φοράει και άλλα λάστιχα από τα κανονικά οπότε τώρα που θα τα αλλάξω ίσως να υπάρξει μια πολύ μικρή βελτίωση. Το να προσπαθήσεις να κάνεις αλχημείες στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου με προγράμματα κτλ δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει, εγώ δεν έχω καμία εμπιστοσύνη σε τέτοιου είδους αλχημείες που υπόσχονται μείωση καυσίμου. 

 

Με απλά λόγια το παντρεύτηκες μέχρι να το αποχωριστείς... 

 

Αν και δεν θέλεις όπως είπες να αλλάξεις όχημα, αλλά αν ποτέ θελήσεις, σκέψου το Octavia G-TEC με φυσικό αέριο, πολύ έντιμη λύση και μεγάλο κέρδος στα καύσιμα.

 

Δεν υπάρχει δίλιτρο που να κρατά την τιμή του... οι δε μάντρες τα αγοράζουν όσο ποιο χαμηλά γίνετε. Και οι λόγοι είναι πολλοί, φορολογία, καύσιμα, συντήρηση κ.α.

 

 

Ετσι όπως τα λες φιλε μου ..Το παντρευτηκα χωρις κατά τη γνωμη μου να με συμφερει να το διωξω.

 

Με συνδιασμο της ηλικιας μου 60 ετων και ότι σε αλλα 20 χρονια το που που θα οδηγω με τον ρυθμο των 8-9 χιλιαδων χλμ τον χρονο θα εχει κανει 250.000 χλμ που νομιζω τα αντεχει με μια καλη συντηριση .

 

Κανω λιγα χλμ ώστε να το πουλησω και να παρω άλλο με 10-12 χιλιαδες και να βαλω υγραεριο και φυσικα θα υστερει σαν αμαξι .

 

Μαζι θα...φυγουμε !

  • Like 2
Δημοσ.

moure, το τσεκαρισμα που κανουν σε διαφορα σημεια του αυτοκινητου στην αντιπροσωπεια,

δεν νομιζω οτι το κανουν τα διαφορα μαστορια.

Στον μαστορα πας εξ'επι τουτου, και δεν θα καθισει να ασχοληθει και να κανει ενδελεχη ελεγχο....εγω αυτο εχω δει απο τη δικη μου μικρη εμπειρια με τα μαστορια, και απο γνωστους.

Αποτελεσμα; Μετα απο λιγο ....ξανατρεχεις στον μαστορα, για χαλασε 'και κατι αλλο',

και οσους ξερω που τα πανε στα μαστορια,

καθε λιγο, που τους χανεις, που τους βρισκεις, στον μαστορα ειναι.

Κατα τα λοιπα, τους ερχεται φτηνα. Λογικο δεν ειναι; Αφου και πολλα ιμιτασιον παιζουν (πλεον μου προτειναν και στην οπελ την τελευταια φορα που πηγα να βαλω ιμιτασιον αν θελω!!!), και σου αλλαζουν μονο ενα πραγμα τη φορα!!!

Ναι, αλλα ετσι, εισαι καθε λιγο εκει. Και αμα τα αθροισεις σε ετησια βαση, ισως ειναι οριακα φτηνοτερα στον μαστορα. + η ταλαιπωρια καθε λιγο στο συνεργειο, + οτι μπορει το αμαξι να σε κρεμασει καπου στο ασχετο, αφου η πλειοψηφια των μαστορων δεν την πολυψαχνει τη δουλεια αλλα απλα αντικαθιστα τα φθαρμενα, χωρις να κανει απαραιτητους προληπτικους ελεγχους....

Δεν ειναι ετσι οπως τα λες.. και ειναι ολα ρευστα..

Σε αντιπροσωπειες εχει τυχη στην αλλαγη λαδιων να μην εχουν βαλει μεσα λαδι!

Πελατη της toyota τον γελασαν.. του ειπαν οτι του αλλαξαν τη μιζα ενω την επισκευασαν.. βεβαια οταν το ανακαλυψε

του εδωσαν πισω τα χρηματα αλλα αυτο δεν λεει κατι οταν εισαι πιστος πελατης και τους τα σκας..!!!

Στην αγορα υπαρχει μαστορας ακριβος-καλος,ακριβος-μαπας,φθηνος-καλος,φθηνος-μαπας.

Εγω σε ψυχολογώ αφου πας σε καινουργιο αυτοκινητο εισαι σε αλλο level στα οικονομικα..

Αν τα οικονομικα σου δεν ειναι πραγματικα σε καλη κατασταστη ειναι στενομυαλια να δωσεις τοσα χρηματα για να αλλαξεις

αυτοκινητο και ακομα χειροτερο να πας σε μια κατηγορια πουν δεν θα σας καλυπτει σαν οικογενεια..

Παρε τουλαχιστον το yaris ή το i20.

 

ΥΓ Αλλαξε νοοτροπια γιατι ποτε δεν θα δεις πραγματικη οικονομια πανω στο θεμα αυτοκινητο..

Δημοσ.

Το σταρλετ είναι πριν το 2000.. Το γιαρις τη χρονολογία; Αν και αμφιβάλλω ότι έχει κάτω από 6 μικτό...

Από τα πρώτα του 2000 είναι. Ο μεικτός κύκλος που αναφέρω εγώ είναι περίπου 60-30-10 ανοιχτά χλμ-πόλη-μποτιλιάρισμα, λογικό είναι το νούμερο, μιλάμε για χιλιαράκι με βάρος λιγότερο από 1 τόνο...

 

@mentoras Αν πας το Vectra σε εξειδικευμένο θα δεις μεγάλες διαφορές, οι προληπτικοί έλεγχοι είναι καθαρά θέμα δικό σου, αν το πεις στον μάστορα να το κοιτάξει, λογικά θα σου πει τι χρειάζεται άμεσα ή στο κοντινό μέλλον. Το μόνο πλεονέκτημα της αντ/πειας είναι κυρίως στα νεότερα αμάξια (>2010), όταν χρειάζονται διαγνωστικό, γιατί πολλά εξειδικευμένα δεν έχουν πάντα τα τελευταία updates λόγω κόστους.

Δημοσ.

 

 

@mentoras Αν πας το Vectra σε εξειδικευμένο θα δεις μεγάλες διαφορές, οι προληπτικοί έλεγχοι είναι καθαρά θέμα δικό σου, αν το πεις στον μάστορα να το κοιτάξει, λογικά θα σου πει τι χρειάζεται άμεσα ή στο κοντινό μέλλον. Το μόνο πλεονέκτημα της αντ/πειας είναι κυρίως στα νεότερα αμάξια (>2010), όταν χρειάζονται διαγνωστικό, γιατί πολλά εξειδικευμένα δεν έχουν πάντα τα τελευταία updates λόγω κόστους.

 

'Εξειδικευμενο' εννοεις εκτος αντιπροσωπειας, σε 'εξειδικευμενο' συνεργειο;

Ποιο ειναι εξειδικευμενο και ποιο ....οχι;

 

Οσο για τους ελεγχους, δεν θελω να ασχολουμαι εγω με αυτα, ουτε τα ξερω, κι ουτε θελω να γινω γνωστης, και να ασχολουμαι στη ζωη μου και με αυτα.

Ασχολουμαι πχ με τους υπολογιστες οσο θυμαμαι τον εαυτο μου, ποτε δεν εχω πληρωσει τιποτε σε κανεναν, ολα τα φτιαχνω μονος(εκτος απο σοβαρες βλαβες που θελουν εξειδικευμενο service κλπ). Δεν μπορω και δεν θελω να μπω στο ιδιο τρυπακι και στα αυτοκινητα. Θελω να το πηγαινω και αυτοι να ξερουν το checklist και οτι πρεπει να ελεγξουν απο μονοι τους.

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Παιδιά καλησπέρα και από μένα.Βρηκα το νήμα τυχαία οποτε θέλω να σας ρωτήσω. Κάτοχος Ibiza 150hp ACT TSI του 2015.Καιω εντός πόλης 6.2-6.5 lt/km (βενζίνη).Αυτό που λένε ότι αν κάνεις μικρή αναβάθμιση εγκεφάλου (τάξεως 15%? Στην ιπποδυναμη) Ανεβάζεις ροπή ρίχνεις κατανάλωση είναι παπατζια/marketing?φίλος που ασχολείται ερασιτεχνικά μου λέει η εταιρεία κάνει τα μέγιστα για να ρίξει την κατανάλωση γιατί με βάση τα ευρωπαϊκά πρότυπα αυτό την συμφέρει.Στο βγάζει απ'το εργοστάσιο με γνώμονα την χρυσή τομή επιδόσεων κατανάλωσης. Αν ανεβάσεις ιπποδύναμη παίζεις απλά με αύξηση επιδόσεων ΜΟΝΟ και δεν έχει σχέση με κατανάλωση καθώς ο προγραμματισμός αλλάζει την αναλογία αέρα/καυσίμου (σε υψηλότερα επίπεδα) οποτε περισσότερος αέρας ,περισσότερη καύση καυσίμου,καλύτερες επιδόσεις,ΧΕΙΡΌΤΕΡΗ κατανάλωση. Τα λέει καλά?Τα λέει όμορφα?

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Komfoukios είπε

Αν ανεβάσεις ιπποδύναμη παίζεις απλά με αύξηση επιδόσεων ΜΟΝΟ και δεν έχει σχέση με κατανάλωση καθώς ο προγραμματισμός αλλάζει την αναλογία αέρα/καυσίμου (σε υψηλότερα επίπεδα) οποτε περισσότερος αέρας ,περισσότερη καύση καυσίμου,καλύτερες επιδόσεις,ΧΕΙΡΌΤΕΡΗ κατανάλωση. Τα λέει καλά?Τα λέει όμορφα?

Όλα καλά και όμορφα. Η ισχύς που βγάζει ο κινητήρας έχει σαν "πηγή" το καύσιμο. Το μοτέρ μετατρέπει απλά την (χημικώς) αποθηκευμένη ενέργεια του καυσίμου σε κινητική. Για να πάρεις παραπάνω κινητική ενέργεια, θα πρέπει να δώσεις περισσότερο καύσιμο. Αλλιώς από που θα βρεθεί η παραπάνω ενέργεια;

Μπορεί ένα custom πρόγραμμα να ρίξει την κατανάλωση σε ορισμένο εύρος στροφών / φορτίου (με μειωμένη ισχύ σε αυτό το σημείο!!!) και να την αυξήσει αλλού, σε άλλο εύρος στροφών / φορτίου, αλλά πάντα, στο σημείο που έχεις αύξηση ισχύος, θα έχεις και αύξηση κατανάλωσης.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Komfoukios είπε

Παιδιά καλησπέρα και από μένα.Βρηκα το νήμα τυχαία οποτε θέλω να σας ρωτήσω. Κάτοχος Ibiza 150hp ACT TSI του 2015.Καιω εντός πόλης 6.2-6.5 lt/km (βενζίνη).Αυτό που λένε ότι αν κάνεις μικρή αναβάθμιση εγκεφάλου (τάξεως 15%? Στην ιπποδυναμη) Ανεβάζεις ροπή ρίχνεις κατανάλωση είναι παπατζια/marketing?φίλος που ασχολείται ερασιτεχνικά μου λέει η εταιρεία κάνει τα μέγιστα για να ρίξει την κατανάλωση γιατί με βάση τα ευρωπαϊκά πρότυπα αυτό την συμφέρει.Στο βγάζει απ'το εργοστάσιο με γνώμονα την χρυσή τομή επιδόσεων κατανάλωσης. Αν ανεβάσεις ιπποδύναμη παίζεις απλά με αύξηση επιδόσεων ΜΟΝΟ και δεν έχει σχέση με κατανάλωση καθώς ο προγραμματισμός αλλάζει την αναλογία αέρα/καυσίμου (σε υψηλότερα επίπεδα) οποτε περισσότερος αέρας ,περισσότερη καύση καυσίμου,καλύτερες επιδόσεις,ΧΕΙΡΌΤΕΡΗ κατανάλωση. Τα λέει καλά?Τα λέει όμορφα?

μην βαλεις προγραμμα ακομα και απο ABT , θα χασεις πολλα περισσοτερα απο οσα θα κερδισεις (και αυτο δεν θα ειναι η καταναλωση) 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, amagawd είπε

μην βαλεις προγραμμα ακομα και απο ABT , θα χασεις πολλα περισσοτερα απο οσα θα κερδισεις (και αυτο δεν θα ειναι η καταναλωση) 


Για πες.Υποτιθεται οτι οι επωνυμες καλες εταιριες, εχουν καλυτερα προγραμματα απο μαστρομητσο.Με πολυμηνες δοκιμες, TUV  και μεσα στο εργοστασιακα  προτυπα, απο θεματα καταναλωσης-αξιοπιστιας-ρυπων.Ενω ο περιπτερας το  "τσιτωνει" τερμα για να φανει οτι το δικο προγραμμα βγαζει το πιο πολλα αλογα.

 

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, toyo73 είπε


Για πες.Υποτιθεται οτι οι επωνυμες καλες εταιριες, εχουν καλυτερα προγραμματα απο μαστρομητσο.Με πολυμηνες δοκιμες, TUV  και μεσα στο εργοστασιακα  προτυπα, απο θεματα καταναλωσης-αξιοπιστιας-ρυπων.Ενω ο περιπτερας το  "τσιτωνει" τερμα για να φανει οτι το δικο προγραμμα βγαζει το πιο πολλα αλογα.

Από τον κυρ Μήτσο πήγα σε top3 επώνυμο.

Πήρα το πιστονι στο χέρι με 95αρα πρόγραμμα οχι τσιτωμενο. Ο επώνυμος μου είπε ότι η εγγύηση που διαφήμιζε ίσχυε για 5-6 χώρες που δεν ήταν μέσα η Ελλάδα. 

Αυτό που έχει σημασία είναι ότι για απλά stage 1 δεν αξίζει το ρισκο.

Για stage 3+  και πάνω που ξέρεις ότι θα ανοίγεις καπάκι κάθε 30.000 χλμ είναι άλλη ιστορία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

30-40 αλογα που υποσχονται καποια  προγραμματα δεν ειναι λιγα, ειδικα οταν πας απο 120-130 στα 170, ειναι διαφορα.Στα diesel μαλιστα γινεται χαμος μιλαμε 50++.Δεν ξερω.Δεν εχω turbo, αλλα ειναι πειρασμος.Ευκολα αλογα.

 Αυτο που μου εχει εντυπωσιασει ειναι ο 16αρης τις BMW με τα 136αλογα, που τον πανε 200-210.Παιρνει τοσο πολλα, η θα μπαινουν οι μπιελες μετα σε τροχια.

Επεξ/σία από toyo73
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To Alfa romeo 147 του 2007 στα 1600 κυβικα TSPARK και 122 αλογα που χρησιμοποιω για μεσα στη πολη εχει καταναλωση κοντα 13 λιτρα. Εκτος πολης εχει καπου 6.5 λιτρα με ταχυτητα 110 χλμ.

Aλλα κατεβαζει λαδι, θελει 1 λιτρο ανα 3.000χλμ. Παντα του βαζω τα SELENIA και εχω κανει 150.000 χλμ ανετα χωρις κανενα προβλημα με αλλαγες λαδιων και φιλτρου καθε 15.000χλμ.

Επεξ/σία από ROG-X

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...