Γιάννης Platano Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 (επεξεργασμένο) Υπαρχει τροπος , καποιο προγραμμα ισως , να μειωνει την καταναλωση καυσιμου ενος αυτοκινητου, οταν αυτη ειναι μεγαλη , εστω με μικρη μειωση ιποδυναμης , χωρις να του δημιουργει μεσομακροπροθεσμα προβληματα . Μονο για αυξηση ιποδυναμης εχω ακουσει. Εχω ενα Honda CRV του 2008 και εκαιγε 15 λιτρα ανα 100 χλμ εντος πολης με βενζινη και καιει το ιδιο και με υγραεριο που παρα την διαφορα τιμης ειναι αντιοικονομικοτατο . Πολυ πολυ ...φαγανο και ασυμφορο . Ευχαριστω. Επεξ/σία 27 Ιουλίου 2017 από Γιάννης Platano
phanispal Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Τα πιο άμεσα θέματα τα έχεις λύσει; 1. Τρόπος οδήγησης 2. Πίεση ελαστικών 3. Ευθυγράμμιση 4. Ζυγοστάθμιση 5. Ελαστικά γενικότερα (διάσταση, κατάσταση) 6. Κατάσταση φίλτρων, λαδιών 7. Ποιότητα καυσίμου 8. Κατάσταση μοτέρ 4
NikosKallithea Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 και να πατσαρεις τον εγκέφαλο αντε να κατεβεις 1 λιτρο, στην ουσία οχι δεν γίνεται, το αυτοκινητο αυτες τις προδιαγραφές εχει. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Τα πιο άμεσα θέματα τα έχεις λύσει; 1. Τρόπος οδήγησης 2. Πίεση ελαστικών 3. Ευθυγράμμιση 4. Ζυγοστάθμιση 5. Ελαστικά γενικότερα (διάσταση, κατάσταση) 6. Κατάσταση φίλτρων, λαδιών 7. Ποιότητα καυσίμου 8. Κατάσταση μοτέρ Οδηγω με ...αυγο το ποδι και ολα τα αλλα ειναι ελεγμενα Εχω κανει μονο 80.000 χλμ τα μισα με υγραεριο . Ευχαριστω. και να πατσαρεις τον εγκέφαλο αντε να κατεβεις 1 λιτρο, στην ουσία οχι δεν γίνεται, το αυτοκινητο αυτες τις προδιαγραφές εχει. Αυτο πως γινεται με τι κοστος και εχει συνεπειες ?
NikosKallithea Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Πρεπει να απευθυνθείς σε καποια εταιρεία αναβαθμίσεις εγκεφάλων της μαρκα σου, με αυτούς εκει μπορείς να δεις τι λυσεις υπάρχουν, να ξερεις μονο οτι οι αναβαθμίσεις αυτες ή οι μεταβολες που γίνονται στον εγκέφαλο χάνονται σε περίπτωση που η αντιπροσωπεία κανει αυτη αναβάθμιση ή επαναφορά στο εγκεφαλο του αυτοκίνητου για κάποιον λογο. Βεβαια οι τυποι στα ξανα περνάνε δωρεάν αλλα ειναι μια επίπονη διαδικασία (εννοω σε χρονο να τρέχεις πάνω κατω)
phanispal Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Προσωπικά δε θα επενέβαινα στο αυτοκίνητό μου κατ' αυτό τον τρόπο. Αν μ' ενοχλούσε τόσο πολύ η κατανάλωση θα κοιτούσα να το αλλάξω. Το υγραέριο είναι οικονομικότερο σαν καύσιμο αλλά νομίζω καίγεται πιο γρήγορα. 3 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Προσωπικά δε θα επενέβαινα στο αυτοκίνητό μου κατ' αυτό τον τρόπο. Αν μ' ενοχλούσε τόσο πολύ η κατανάλωση θα κοιτούσα να το αλλάξω. Το υγραέριο είναι οικονομικότερο σαν καύσιμο αλλά νομίζω καίγεται πιο γρήγορα. Ενα καλο κατα τα αλλα αυτοκινητο αρχικης αξιας 39.000 ευρω για να παρω κατι με το πολυ 11.000 ?
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Υπάρχουν aftermarket ECU για μείωση της κατανάλωσης, έβλεπα συχνά διαφημίσεις τους στο Top Gear Magazine. Κανουν claim για 15-20% αν θυμάμαι καλά. Σε UK site για aftermarket θα έχουν σίγουρα.
phanispal Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Γι' αυτό είπα «αν με ενοχλούσε τόσο πολύ η κατανάλωση». Πάντως δεν κάνεις και πολλά χιλιόμετρα, κάτω από 10Κ/χρόνο, αν και μάλλον τα μισά τα έχεις κάνει με υγραέριο σε μικρό χρονικό διάστημα. 1
NikosKallithea Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Ενα καλο κατα τα αλλα αυτοκινητο αρχικης αξιας 39.000 ευρω για να παρω κατι με το πολυ 11.000 ? Γιαννη ασε το αυτοκινητακι σου μια χαρα ειναι χιλιομετρα δεν κανεις όποτε 1-2 λιτρα δεν κανουν την διαφορα, σε ενα τοσο καλο αυτοκίνητο, εγω οποτε μπαίνω μεσα το γκαζι παει στο πάτωμα και δεν υπολογίζω λιτρα, αυτη ειναι η χαρα του καθε αυτοκίνητου 2
anikologr Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Υπαρχει τροπος , καποιο προγραμμα ισως , να μειωνει την καταναλωση καυσιμου ενος αυτοκινητου, οταν αυτη ειναι μεγαλη , εστω με μικρη μειωση ιποδυναμης , χωρις να του δημιουργει μεσομακροπροθεσμα προβληματα . Μονο για αυξηση ιποδυναμης εχω ακουσει. Εχω ενα Honda CRV του 2008 και εκαιγε 15 λιτρα ανα 100 χλμ εντος πολης με βενζινη και καιει το ιδιο και με υγραεριο που παρα την διαφορα τιμης ειναι αντιοικονομικοτατο . Πολυ πολυ ...φαγανο και ασυμφορο . Ευχαριστω. Η μόνη λύση Γιάννη είναι να το πουλήσεις όσο όσο και να πάρεις ένα μικρό οικονομικό. Ξέρω ότι πονάει αλλά δεν υπάρχει εναλλακτική. Αν μπλέξεις με πρόγραμμα κτλ την πάτησες. Ελάχιστοι είναι τόσο καλοί. Το μόνο θετικό που βλέπω με πρόγραμμα είναι ότι θα το φτιάξεις με βασικό καύσιμο το υγραέριο οπότε θα βελτιωθεί το πρόβλημα του advance που φθίρει τις βαλβίδες.. Έτσι θα πάρεις το μέγιστο της απόδοσης με υγραέριο.. .
Γιάννης Platano Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Η μόνη λύση Γιάννη είναι να το πουλήσεις όσο όσο και να πάρεις ένα μικρό οικονομικό. Ξέρω ότι πονάει αλλά δεν υπάρχει εναλλακτική. Αν μπλέξεις με πρόγραμμα κτλ την πάτησες. Ελάχιστοι είναι τόσο καλοί. Το μόνο θετικό που βλέπω με πρόγραμμα είναι ότι θα το φτιάξεις με βασικό καύσιμο το υγραέριο οπότε θα βελτιωθεί το πρόβλημα του advance που φθίρει τις βαλβίδες.. Έτσι θα πάρεις το μέγιστο της απόδοσης με υγραέριο.. . Φιλε μου η χασουρα θα είναι καπου στις 15-20 χιλιαδες οποτε αφου δεν κανω και πολλα χλμ δεν θα γινει "αποσβεση" ποτε και θα εχω ένα σαφως κατωτερο αμαξι .
phanispal Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Εξαρτάται πώς το βλέπεις. Χασούρα έχεις ήδη βασικά.
solton57010 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Κύριε Γιάννη παρόμοιο "πρόβλημα" είχα και εγώ με ένα Passat 2.0FSI μοντέλο 2006 με αξία αγοράς τότε 33500euro κατανάλωση 11+λίτρα έψαχνα να το πουλήσω από το 2012 κυρίως λόγω τελών και φόρου πολυτελείας και δευτερευόντως της κατανάλωσης χιλιόμετρα δεν έκανα πολλά κάτω από 12χιλιαδες το χρόνο .Το έδωσα για 6500euro το 2016 και ησύχασα έχω σκοπό να δώσω και άλλα 4-5χιλιαρικα να αγορασω ένα μεταχειρισμένο του 2012-2014 με τα μισά ίσως και λιγότερα τέλη και κατανάλωση από 8 λίτρα και κατω.Εαν μπορείς να πάρεις 10χιλιαρικα δωστο και μην το σκέφτεσαι καθόλου όσο το κρατάς τόσα περισσότερα λεφτά θα χάσεις από το αρχικό κεφάλαιο (και σε αξία πωλησης +τελη+φόρος πολυτελείας+μία μικρή διαφορά από την κατανάλωση καυσίμου ) 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Αν εκαιγε 11 λιτρα και με το υγαεριο που εχω θα ηταν σαν να καιει 6-7 οποτε μια χαρα θα ηταν.... Με 10.000 τιποτα σχετικο αμαξι δεν μπορω να παρω ..Κανω και λιγα χλμ οποτε μαλλον θα το κρατησω. Φορο πολυτελειας εχει ένα χρονο ακομα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα