yiannis_1 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Εδώ το κράτος ζει και από την φορολογία της βενζίνης. Σιγά μην μας υποχρεώσουν να πάμε σε ηλεκτρικό αμάξι. Είπαμε. Όταν θα γίνει αυτό στην ελλάδα θα υπάρχει ρεύμα κίνησης. 2
Vagosman Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Λάθος Honda Clarity ειναι το πρωτο υδρογονοκίνητο. Η Τoyota ειναι μεν πρωτοπόρος σε πωλήσεις και ανάπτυξη υβριδικών αλλα η αρχη έγινε πάλι απο Honda με το πρώτο Insight (με τις πίσω ρόδες σε κλειστό θόλο) Σε κάποιες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι ηλεκτρικοί σταθμοί είναι περισσότεροι από τους αντίστοιχους με βενζίνη. Επίσης, η Toyota είναι πρωτοπόρος σε αυτό τον τομέα (ΑΠΕ), αφού είναι και η πρώτη που έδωσε στην κυκλοφορία μοντέλο που καίει υδρογόνο. Το είδα σε ένα επεισόδιο του Top Gear και το έψαξα λίγο παραπάνω.
spectaculator Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Πόσο θα κοστίζει σε ρεύμα μια φόρτιση; Αυτό που δε λένε είναι πως σε λίγα χρόνια όλα τα στοιχεία τους θα είναι για άλλαγμα. Θα μου πεις πως θα είναι κάθε 3-4 χρόνια, αλλά 2-3 χιλιάρικα θα είναι παρα πολλά.
georgepppo Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Πόσο θα κοστίζει σε ρεύμα μια φόρτιση; Αυτό που δε λένε είναι πως σε λίγα χρόνια όλα τα στοιχεία τους θα είναι για άλλαγμα. Θα μου πεις πως θα είναι κάθε 3-4 χρόνια, αλλά 2-3 χιλιάρικα θα είναι παρα πολλά. ε τώρα οι αυτοκινητοβιομηχανίες ζούνε απο τα ανταλλακτικά και το σερβις και τότε θα ζούνε απο τις μπαταρίες έτσι πάει, γιατί νομίζεις τα παλιά αμάξια δεν παθαίναν τίποτα ποτέ και τα καινούρια όλο μ@@@ιες βγάζουν. εγω έχω ένα starlet 25 χρονών,στα 6 πλέον χρόνια του που το έχω έκανα ένα σέρβις γενικό , του είχα αλλάξει στα 3 τα λάστιχα και μια φορά μπαταρία, αυτά τίποτα δεν έπαθε ποτέ και το βιάζω συνεχώς,σε όλους τους άλλους βλέπω όλο προβλήματα βγάζουν συνέχεια , τα καινούρια είναι έτσι γιατί στην ευρώπη δεν τα κρατάνε πάνω απο 5-6 χρόνια τα αμάξια και για να βγάζουν παραπάνω κέρδος τα κάνουν μη αξιόπιστα σχετικά μετά το πέρας της 5ετίας.
Fubar.gr Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Δηλαδή η Toyota ισχυρίζεται ότι π.χ. μία μπαταρία 100ΚWh θα φορτίζεται σε λίγα λεπτά; Παράδειγμα: - 100ΚWh μπαταρία, - 10 λεπτά συνολικός χρόνος φόρτισης μας δίνει 600ΚW μέση ισχύ φόρτισης. Υποθέτωντας μια τάση φόρτισης 400Volt, το απαιτούμενο μέσο ρεύμα φόρτισης είναι 1500 Α (!!). Αυτή τη στιγμή, το μεγαλύτερο μέγεθος χάλκινου καλωδίου είναι το 4/0 gauge, που μπορεί να μεταφέρει με ασφάλεια 200~250Α. Άρα θέλουμε περίπου 6~7 τέτοια καλώδια, για να φορτίσουμε το Toyota μας. Αυτό εδώ είναι ένα 4/0 καλώδιο. Υ.Γ. Εννοείται ότι 1500Α είναι το ΜΕΣΟ ρεύμα φόρτισης. Στην αρχή της φόρτισης (άδεια μπαταρία) η ένταση του ρεύματος οφείλει να είναι μεγαλύτερη. Σωστός ο προβληματισμός. Το ζήτημα βέβαια δέν είναι άλυτο τεχνικά, αλλά δέν θα λυθεί και εύκολα. Καταρχάς τα 600KW απαιτούν έτσι κι αλλιώς μέση τάση, γιατι η μέγιστη Συμφωνημένη Ισχύς που δίνει η ΔΕΗ σε δίκτυο χαμηλής τάσης είναι μέχρι 250KVA, και αυτό υπο περιπτώσεις. Οπότε το θέμα είναι πώς θα φορτίσεις μία μπαταρία με μέση τάση με τον πιό αποδοτικό τρόπο. Η μπαταρία των 85KWh του Tesla αποτελείτει απο περίπου 7000 κελιά σε διάφορους συνδιασμούς σε σειρά και παράλληλα έτσι ωστε να βγάζει περίπου 400 Volt. Μία λύση είναι κατα τη φόρτιση όλα τα κελιά να συνδέονται σε σειρά και η μπαταρία να φορτίζεται λίγο-πολύ απευθείας απο τα 20,000 volt της μέσης τάσης. Έτσι το ρεύμα θα είναι μόλις μερικές δεκάδες ampere. Βέβαια μέση τάση απευθείας σε ένα αυτοκίνητο δέν είναι απλό πράγμα. Θα πρέπει να υπάρχει πολύ καλή μόνωση, τακτική επιθεώρηση και πολλές δικλείδες ασφαλείας. 1
georgepppo Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Σωστός ο προβληματισμός. Το ζήτημα βέβαια δέν είναι άλυτο τεχνικά, αλλά δέν θα λυθεί και εύκολα. Καταρχάς τα 600KW απαιτούν έτσι κι αλλιώς μέση τάση, γιατι η μέγιστη Συμφωνημένη Ισχύς που δίνει η ΔΕΗ σε δίκτυο χαμηλής τάσης είναι μέχρι 250KVA, και αυτό υπο περιπτώσεις. Οπότε το θέμα είναι πώς θα φορτίσεις μία μπαταρία με μέση τάση με τον πιό αποδοτικό τρόπο. Η μπαταρία των 85KWh του Tesla αποτελείτει απο περίπου 7000 κελιά σε διάφορους συνδιασμούς σε σειρά και παράλληλα έτσι ωστε να βγάζει περίπου 400 Volt. Μία λύση είναι κατα τη φόρτιση όλα τα κελιά να συνδέονται σε σειρά και η μπαταρία να φορτίζεται λίγο-πολύ απευθείας απο τα 20,000 volt της μέσης τάσης. Έτσι το ρεύμα θα είναι μόλις μερικές δεκάδες ampere. Βέβαια μέση τάση απευθείας σε ένα αυτοκίνητο δέν είναι απλό πράγμα. Θα πρέπει να υπάρχει πολύ καλή μόνωση, τακτική επιθεώρηση και πολλές δικλείδες ασφαλείας. μέση τάση σε αμάξι είναι φίλε σίγουρο μπαμ η Instant fry machine για τους ανθρώπους 1
freegr Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Αναμενόμενο και δεν είναι θα. Να τονίσω ότι σε 2 αμερικανικές σειρές και φυσικά η πρώτη που είναι η αγαπημένη μας Under the Dome υπάρχει διαρκής αναφορά στο ηλεκτρικό όχημα της εταιρίας που φορτίζει στην πόλη. Τέλειο...
hyperspaced Δημοσ. 31 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2017 Σωστός ο προβληματισμός. Το ζήτημα βέβαια δέν είναι άλυτο τεχνικά, αλλά δέν θα λυθεί και εύκολα. Καταρχάς τα 600KW απαιτούν έτσι κι αλλιώς μέση τάση, γιατι η μέγιστη Συμφωνημένη Ισχύς που δίνει η ΔΕΗ σε δίκτυο χαμηλής τάσης είναι μέχρι 250KVA, και αυτό υπο περιπτώσεις. Οπότε το θέμα είναι πώς θα φορτίσεις μία μπαταρία με μέση τάση με τον πιό αποδοτικό τρόπο. Η μπαταρία των 85KWh του Tesla αποτελείτει απο περίπου 7000 κελιά σε διάφορους συνδιασμούς σε σειρά και παράλληλα έτσι ωστε να βγάζει περίπου 400 Volt. Μία λύση είναι κατα τη φόρτιση όλα τα κελιά να συνδέονται σε σειρά και η μπαταρία να φορτίζεται λίγο-πολύ απευθείας απο τα 20,000 volt της μέσης τάσης. Έτσι το ρεύμα θα είναι μόλις μερικές δεκάδες ampere. Βέβαια μέση τάση απευθείας σε ένα αυτοκίνητο δέν είναι απλό πράγμα. Θα πρέπει να υπάρχει πολύ καλή μόνωση, τακτική επιθεώρηση και πολλές δικλείδες ασφαλείας. Η τάση των 400Volt δεν έχει επιλεγεί τυχαία. Τάση χιλιάδων Volt σε αυτοκίνητο, έχει φθείρει ανεπανόρθωτα τις επαφές των μπαταριών (συν τα όποια ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου). Μέχρι τον αέρα μπορεί να ιονίσει με σοβαρό κίνδυνο ασφάλειας.
georgepppo Δημοσ. 31 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2017 Η τάση των 400Volt δεν έχει επιλεγεί τυχαία. Τάση χιλιάδων Volt σε αυτοκίνητο, έχει φθείρει ανεπανόρθωτα τις επαφές των μπαταριών (συν τα όποια ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου). Μέχρι τον αέρα μπορεί να ιονίσει με σοβαρό κίνδυνο ασφάλειας. ούτε για αστείο φιλαράκι, δούλευα σε εταιρεία με αντλίες και ένας πελάτης επειδή περνάγανε καλώδια υψηλής τάσης πάνω απο το χωράφι του και πέρναγε τρένο απο δίπλα κάτι πάθαινε το νερό στο πηγάδι της γεώτρησης και του έτρωγε τα μέταλλα της αντλίας, δεν φαντάζεσαι τι μπορούν να κάνουν τόσα volt στον χώρο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα