Noreak Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Έρευνες έχουν δείξει (συλλέγουν δεδομένα από ιδιοκτήτες tesla) ότι κατά μέσο όρο, μετά από 240.000 χλμ, η μπαταρία έχει 92% απόδοση. (https://goo.gl/TgjbRX) 240.000 = 16 χρόνια Χ 15.000 χλμ τον χρόνο. Είναι σημαντικό να τονιστεί, ότι τα παραπάνω δεδομένα αφορούν τεχνολογία 5ετίας. Στο ενδιάμεσο πέφτουν ΔΙΣ στο θέμα της εξέλιξής τους. Όταν θα φτάσουμε να πάρουμε στην Ελλάδα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικά μετά από 10 χρόνια, μπορεί να κρατάνε 2-3 -ή ποιος ξέρει πόσες- φορές περισσότερο. ΥΓ. Κάτι σημαντικό και τις μπαταρίες των κινητών. Αν τις φορτίζετε μέχρι 80% αντί για 100% κρατάνε περίπου 4-5 φορές περισσότερο. Η μεγαλύτερη φθορά της μπαταρίας γίνεται από το περίπου 80% και μετά. Έχετε παρατηρήσει, ότι αν για να φορτίσετε το κινητό από 0-100% θέλει πχ 2 ώρες, μπορεί να φτάσει στο 70-80% μέσα σε μία ώρα και για το υπόλοιπο 20-30% θέλει την ίδια ώρα; Οπως επισης και να μη την αποφορτιζεις πληρως.Το ιδανικοτερο ειναι να κινεισαι στο 40-80% με περιοδικες, ανα μηνα-διμηνο, πληρεις αποφορτισεις-φορτισεις για battery calibration, 1
Whargoul Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δεν φταίω εγώ, αν εσύ δεν διαβάζεις πριν γράψεις. Στην περιγραφή του βίντεο δίνει το λινκ για τα δεδομένα της έρευνας, το ποστάρω και εδώ αφού βαριέσαι: https://steinbuch.wordpress.com/2015/01/24/tesla-model-s-battery-degradation-data/ Και επειδή υποψιάζομαι ευλόγως, ότι και πάλι θα πετάξεις καμιά εξυπνάδα τύπου: ναι αλλά που είναι τα δεδομένα;;; Στο παραπάνω λινκ που έδωσα έχει σε κάποιο σημείο το url για το excel με τα δεδομένα από 1013 αυτοκίνητα tesla με διασπορά σε όλο το κόσμο. Ιδού: https://docs.google.com/spreadsheets/d/t024bMoRiDPIDialGnuKPsg/edit#gid=1719774825 Ξέχασα ότι όταν διαβάζω κατί στο Ιντερνετ πρέπει να απενεργοποιώ την κριτική σκέψη και να τα πιστευω όλα. ΕΙδικά όσα λένε για κλιματική αλλαγή και ηλεκτρικά αυτοκίνιτα. Και τώρα που είδα τα δεδομένα, μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΕΥΝΕΣ, αλλά ένα spreadsheet με μερικές εκατοντάδες διαφορετικούς uploaders, και καμια 100ρια καταχωρήσεις (από 5-6 άτομα) για πάνω από 100 000Km. Και αν δεις τα δεδομένα από συγκεκριμένους χρήστες, θα δείς ότι έχουν αρκετή διασπορά. (πχ για τον χρήστη Go4it που έχει τα πιο πολλά χιλιόμετρα) Αν και τα αποτελέσματα αυτά φαίνονται ωραία και υποσχόμενα (5-6% μείωση στα 100 000km), μπορείς να τα πεις στην καλύτερη Ενδείξεις, και όχι Έρευνες. Τώρα εάν ερχόταν η Τεσλα, και έδινε δεδομένα από όλα τα αυτοκίνητα, μαζί με το ιστορικό αλλαγής επιδιόρθωσης μπαταριών, τότε αυτά θα ήταν αξιόλογα δεδομένα για κάποιο αποτέλεσμα. 1
yiannis_1 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Έρευνες έχουν δείξει (συλλέγουν δεδομένα από ιδιοκτήτες tesla) ότι κατά μέσο όρο, μετά από 240.000 χλμ, η μπαταρία έχει 92% απόδοση. (https://goo.gl/TgjbRX) 240.000 = 16 χρόνια Χ 15.000 χλμ τον χρόνο. Πως καταφέρανε να κάνουν τα tesla 240.000 χλμ. To πρώτο πρώτο που κυκλοφόρησε, κυκλοφόρησε το 2012... Και πόσα tesla εχουν τόσα χλμ που βγάλαν αυτοί και στατιστικό δείγμα. Επίσης οι μπαταρίες αυτές πέφτουν και με τα χρόνια εκτός από τους κύκλους φόρτισης.
Regulus Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Σε προηγούμενο άρθρο για τα ηλεκτρικά η κυρίως διαφωνία ήταν για το χρόνο φόρτισης και την αυτονομία. Για λήξη της διαφωνίας διαβάστε παραπάνω.
georgepppo Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 το smartάκι το ηλεκτρικό έχει κάπου 12kwh μπαταρία αν θυμάμαι καλά, αυτό το ρεύμα για 10 λεπτά φόρτηση = 75ΚW ισχύς φόρτησης για να πετύχεις τις 12kwh, τι είδους παροχή θα δώσει τόσο ρεύμα ? και αν γίνεται το βράδυ σε όλα τα αμάξια τον ήπιαμε ! 1
dazed&confused Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Αυτά είναι νέα που ευχαριστιέμαι να διαβάζω. Μακάρι να προχωρήσουν όλοι οι κατασκευαστές προς αυτή την κατεύθυνση.
hyperspaced Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δηλαδή η Toyota ισχυρίζεται ότι π.χ. μία μπαταρία 100ΚWh θα φορτίζεται σε λίγα λεπτά; Παράδειγμα: - 100ΚWh μπαταρία, - 10 λεπτά συνολικός χρόνος φόρτισης μας δίνει 600ΚW μέση ισχύ φόρτισης. Υποθέτωντας μια τάση φόρτισης 400Volt, το απαιτούμενο μέσο ρεύμα φόρτισης είναι 1500 Α (!!). Αυτή τη στιγμή, το μεγαλύτερο μέγεθος χάλκινου καλωδίου είναι το 4/0 gauge, που μπορεί να μεταφέρει με ασφάλεια 200~250Α. Άρα θέλουμε περίπου 6~7 τέτοια καλώδια, για να φορτίσουμε το Toyota μας. Αυτό εδώ είναι ένα 4/0 καλώδιο. Υ.Γ. Εννοείται ότι 1500Α είναι το ΜΕΣΟ ρεύμα φόρτισης. Στην αρχή της φόρτισης (άδεια μπαταρία) η ένταση του ρεύματος οφείλει να είναι μεγαλύτερη. 4
papars Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Εδώ το κράτος ζει και από την φορολογία της βενζίνης. Σιγά μην μας υποχρεώσουν να πάμε σε ηλεκτρικό αμάξι.
TheAccountant Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Ακομα και να πετανε αυτα τα πραγματα της Toyota (γιατι αμαξια δεν τα λες) δεν πλησιαζω καν. Ουτε και οταν γινω μπαρμπας. Ενα αμαξι πρεπει να ειναι στοιχειωδως ενδιαφέρον και τα λεφτά που ζητα να εχουν αντικρυσμα. Κατι που δε συμβαινει με την Toyota.
nvel Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Υποθέτωντας μια τάση φόρτισης 400Volt, το απαιτούμενο μέσο ρεύμα φόρτισης είναι 1500 Α (!!). Αυτή τη στιγμή, το μεγαλύτερο μέγεθος χάλκινου καλωδίου είναι το 4/0 gauge, που μπορεί να μεταφέρει με ασφάλεια 200~250Α. υπάρχουν και μεγαλύτερα καλώδια όπως και υψηλότερες τάσεις 3
georgepppo Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 υπάρχουν και μεγαλύτερα καλώδια όπως και υψηλότερες τάσεις ναι ρε αγορίνα όμως μιλάμε για φόρτιση αυτοκινήτου όχι για φόρτιση διαστημικού σταθμού 2
gdriver Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 μάλλον θα προσανατολιστούν σε άλλο μέσο μετάδοσης ρεύματος κατι πιο αγώγιμο από το χαλκό. το ασήμι για παράδειγμα είναι πιο αγώγιμο. αλλά λόγω της τιμής τους λογικά μπορεί και να επιταχυνθεί η διαδικάσία κατασκευής καλωδίων από γραφένιο. κατά τα άλλα πολλοί κατασκευαστές έχουν συμφωνίες με το τμήμα μπαταριών της samsung και δεν υπάρχει αποκλειστικότητα. θεωρώ πως γρηγορότερα από όλους θα κινηθεί η tesla. Ο ευρωπαίος , μάλλον τελευταίος και καταϊδρωμένος και φυσικά πανάκριβος επειδή μπορεί.
babis70 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 δεν μας λένε όμως το εξίσου σημαντικό τι διάρκεια ζωής θα έχουν οι μπαταρίες αυτές πόσο θα κοστίζει η αλλαγή τους και επίσης σχεδόν όλες οι μπαταρίες μετά από ένα διάστημα συνήθως χρόνο η και πιο λίγο πέφτει η απόδοση τους περί τα 20% δηλαδή δεν μπορεί να σου αποδώσει το 100% αλλά το 80% σε αυτές τις μπαταρίες τι θα ισχύει? γιατί το 20% σε χιλιόμετρα στην καλύτερη περίπτωση (που σχεδόν ποτέ δεν ισχύει) θα μπορεί να καλύψει 240-320χλμ (δηλαδή υπολόγιζε μετά το χρόνο στην καλύτερη να θες 1 φόρτιση στα 200χλμ σε κανονική χρήση) γιατί στην τελική το 20-30 λεπτά φόρτιση δεν λέει τίποτα αν δεν δώσει πλήρης ανάλυση και προδιαγραφες! Στο σημερα, τουλαχιστον εδω στα hybrid η toyota σου δινει 10 χρονια εγγυηση.
Agmourk Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Μία στάση συνολικά μέχρι και 8-10 λεπτά για πλήρη φόρτιση είναι "υποφερτή". Το θέμα μας είναι το ΠΟΥ θα γίνονται τέτοιες φορτίσεις γιατί τέτοιες τεχνολογίες απαιτούν και εξειδικευμένες εγκαταστάσεις και εξοπλισμούς. Άντε τρέχα γύρευε σταθμό φόρτισης. ΥΓ θα ήθελα πολύ να μπορώ να φορτίσω το μελλοντικό μου αυτοκίνητο ακόμη και από την (μ)πρίζα του σπιτιού μου έστω και αν χρειάζεται 4 ώρες για μισή φόρτιση. Καλή συνέχεια. Σε κάποιες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι ηλεκτρικοί σταθμοί είναι περισσότεροι από τους αντίστοιχους με βενζίνη. Επίσης, η Toyota είναι πρωτοπόρος σε αυτό τον τομέα (ΑΠΕ), αφού είναι και η πρώτη που έδωσε στην κυκλοφορία μοντέλο που καίει υδρογόνο. Το είδα σε ένα επεισόδιο του Top Gear και το έψαξα λίγο παραπάνω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα