zoranb Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Κάτι που για το κλίμα της Ελλάδας είναι παράλογο. Να είμαστε Καναδά ή Νορβηγία να το καταλάβαινα... Μήπως έχει να κάνει με το εάν το αμάξι φυλάσσεται σε γκαράζ κλπ.; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mansora Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Το κρύο σαφώς μειώνει την διάρκεια της ζωής αλλά τα καινούργια αμάξια είναι γεμάτα ηλεκτρικά τα οποία λειτουργούν ακόμα και όταν δεν είναι το κλειδί στη μίζα. Γενικά οι μπαταρίες πρώτης τοποθέτησης κρατάνε περισσότερο γιατί όταν έρθει η ώρα της αλλαγής οι περισσότεροι τις αλλάζουν συνήθως με την φθηνότερη που βρίσκουν ή φθηνή σειρά κάποιας επώνυμης μάρκας πχ Bosch Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Ναι 9 χρόνια για εργοστασιακή λέω. Αλλά και πάλι, γιατί τόσο καλές οι εργοστασιακές; Γιατί οι κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν ρισκάρουν βάζοντας τις κοινές/φθηνές που βάζουμε εμείς οι καταναλωτές. Κανένας μας δεν θα προτιμήσει να βάλει μπαταρία των 300€ που θα του βγάλει σχεδόν δεκαετία, θα προτιμήσει μπαταρία των 70-80€ που θα του βγάλει 2-3 χρόνια. Κάτι που για το κλίμα της Ελλάδας είναι παράλογο. Να είμαστε Καναδά ή Νορβηγία να το καταλάβαινα... Το μόνο σίγουρο είναι πως κάτι έχεις καταλάβει λάθος... Οι υψηλές θερμοκρασίες(το κλίμα της Ελλάδας δηλαδή) είναι αυτό που κάνει ζημιά στις μπαταρίες, όχι οι χαμηλές! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Οι υψηλές θερμοκρασίες της Ελλάδας είναι για 2-3 μήνες το πολύ. Τους υπόλοιπους μήνες η θερμοκρασίες είναι νορμάλ. Δε ζούμε ούτε στο Μεξικό ούτε στα Αραβικά εμιράτα. Εκεί δηλαδή έπρεπε να κρατούν οι μπαταρίες 1ετος; Το κρύο τις ξεσκίζει τις μπαταρίες όταν εκκινούν ενα κρύο κινητήρα μετά από ελάχιστες ώρες λειτουργίας αλλά πολλαπλάσιες αδράνειας. Γι αυτό θα δεις ότι στα επαγγελματικά οχήματα που κινούνται συνέχεια οι μπαταρίες κρατάνε συνήθως πάνω από 3 χρονια. Αυτό είναι κάτι που το έχω διαπιστώσει από προσωπικές μου εμπειρίες έπειτα από αλλαγή αυθεντικής μπαταρίας μετα από 2χρονια. Από τότε που της κάνω σωστή προετοιμασία 2 μπαταρίες έβγαλαν 7 κ 9 χρονια αντίστοιχα. Ακόμη και στο παπί που δε το κινω καθόλου το χειμώνα η ταπεινή ινδονησιακή yuasa 4 ah λειτουργεί άψογα από το 2013. Κι από οτι φαίνεται θα λειτουργεί για αρκετά χρονακια ακόμη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Οι υψηλές θερμοκρασίες της Ελλάδας είναι για 2-3 μήνες το πολύ. Τους υπόλοιπους μήνες η θερμοκρασίες είναι νορμάλ. Δε ζούμε ούτε στο Μεξικό ούτε στα Αραβικά εμιράτα. Εκεί δηλαδή έπρεπε να κρατούν οι μπαταρίες 1ετος; Το κρύο τις ξεσκίζει τις μπαταρίες όταν εκκινούν ενα κρύο κινητήρα μετά από ελάχιστες ώρες λειτουργίας αλλά πολλαπλάσιες αδράνειας. Γι αυτό θα δεις ότι στα επαγγελματικά οχήματα που κινούνται συνέχεια οι μπαταρίες κρατάνε συνήθως πάνω από 3 χρονια. Αυτό είναι κάτι που το έχω διαπιστώσει από προσωπικές μου εμπειρίες έπειτα από αλλαγή αυθεντικής μπαταρίας μετα από 2χρονια. Από τότε που της κάνω σωστή προετοιμασία 2 μπαταρίες έβγαλαν 7 κ 9 χρονια αντίστοιχα. Ακόμη και στο παπί που δε το κινω καθόλου το χειμώνα η ταπεινή ινδονησιακή yuasa 4 ah λειτουργεί άψογα από το 2013. Κι από οτι φαίνεται θα λειτουργεί για αρκετά χρονακια ακόμη. Οι χαμηλές θερμοκρασίες δεν καταστρέφουν τη μπαταρία, απλά αυξάνουν την εσωτερική της αντίσταση. Για αυτό σε χώρες όπως Νορβηγία και Καναδά(μια και τις ανέφερες) επιβάλλεται η χρήση μπαταρίας με μεγάλο CCA(Cold Cracking Amps = Δείκτη Ψυχρής εκκίνησης) λύνοντας έτσι σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα. Αντιθέτως οι υψηλές θερμοκρασίες καταστρέφουν τις κυψέλες και προκαλούν διάβρωση των πλακών της μπαταρίας, μειώνοντας έτσι τη διάρκεια ζωής της. Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις, σήμερα είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρεις μπαταρία αυτοκινήτου μη προετοιμασμένη ώστε να την προετοιμάσεις μόνος σου. Όλες πλέον όχι μόνο είναι κλειστού τύπου που εξ ορισμού έχουν μικρότερη διάρκεια ζωής σε σχέση με τις ανοικτού τύπου, αλλά έρχονται και έτοιμες/σφραγισμένες από το εργοστάσιο. Δεν είναι τυχαίο που οι σύγχρονες μπαταρίες πεθαίνουν κυρίως λόγω βλάβης(κομμένο/βραχυκυκλωμένο στοιχείο) και όχι από γεράματα. ΥΓ Η "ταπεινή" ινδονησιακή yuasa που έχεις στο παπί σου, κάθε άλλο παρά ταπεινή τη λες. Είναι η καλύτερη και η ακριβότερη(ή έστω από τις καλύτερες και ακριβότερες) μπαταρίες που βρίσκεις στην αγορά, η οποία με σωστή προετοιμασία και σωστή χρήση βγάζει άνετα πενταετία. Μόνο οι yuasa made in japan είναι καλύτερες, ξεφεύγουν πολύ σε τιμή όμως, άσε που δεν τις βρίσκεις κιόλας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Οι χαμηλές θερμοκρασίες δεν καταστρέφουν τη μπαταρία, απλά αυξάνουν την εσωτερική της αντίσταση. Για αυτό σε χώρες όπως Νορβηγία και Καναδά(μια και τις ανέφερες) επιβάλλεται η χρήση μπαταρίας με μεγάλο CCA(Cold Cracking Amps = Δείκτη Ψυχρής εκκίνησης) λύνοντας έτσι σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα. Αντιθέτως οι υψηλές θερμοκρασίες καταστρέφουν τις κυψέλες και προκαλούν διάβρωση των πλακών της μπαταρίας, μειώνοντας έτσι τη διάρκεια ζωής της. Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις, σήμερα είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρεις μπαταρία αυτοκινήτου μη προετοιμασμένη ώστε να την προετοιμάσεις μόνος σου. Όλες πλέον όχι μόνο είναι κλειστού τύπου που εξ ορισμού έχουν μικρότερη διάρκεια ζωής σε σχέση με τις ανοικτού τύπου, αλλά έρχονται και έτοιμες/σφραγισμένες από το εργοστάσιο. Δεν είναι τυχαίο που οι σύγχρονες μπαταρίες πεθαίνουν κυρίως λόγω βλάβης(κομμένο/βραχυκυκλωμένο στοιχείο) και όχι από γεράματα. ΥΓ Η "ταπεινή" ινδονησιακή yuasa που έχεις στο παπί σου, κάθε άλλο παρά ταπεινή τη λες. Είναι η καλύτερη και η ακριβότερη(ή έστω από τις καλύτερες και ακριβότερες) μπαταρίες που βρίσκεις στην αγορά, η οποία με σωστή προετοιμασία και σωστή χρήση βγάζει άνετα πενταετία. Μόνο οι yuasa made in japan είναι καλύτερες, ξεφεύγουν πολύ σε τιμή όμως, άσε που δεν τις βρίσκεις κιόλας. Λέω ταπεινή γιατί μαζί με τον ηλεκτρολύτη μου κόστισε 15 ευρώ. Στον Καναδά άστο είναι άλλος πλανήτης εκεί έχουν και engine block heaters για να παίρνουν μπροστά τα αυτοκίνητα το πρωί. Αυτοί που δεν έχουν βάζουν ακροδέκτες camping στη μπαταρία και την παίρνουν μέσα στο σπίτι στα μεγάλα κρύα για να διατηρείται ζεστή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Λέω ταπεινή γιατί μαζί με τον ηλεκτρολύτη μου κόστισε 15 ευρώ. Στον Καναδά άστο είναι άλλος πλανήτης εκεί έχουν και engine block heaters για να παίρνουν μπροστά τα αυτοκίνητα το πρωί. Αυτοί που δεν έχουν βάζουν ακροδέκτες camping στη μπαταρία και την παίρνουν μέσα στο σπίτι στα μεγάλα κρύα για να διατηρείται ζεστή Οι 4ah κοστίζουν από 7,5€, οπότε η συγκεκριμένη δεν είναι σε καμία περίπτωση ταπεινή. Όσο για τον Καναδά, για ποιο ακριβώς σημείο του μιλάς? Ρωτάω μια και το Νοτιότερο σημείο του απέχει από το πιο βόρειο όσο η Λιβύη από την Φιλανδία... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Ενα φημισμένο μέρος του για τον δριμύ χειμώνα του είναι το Winnipeg. Αλλά όπου κ να τον πιάσεις έχει τρομερους χειμώνες σε σχέση με αυτά που ξέρουμε. Δεν έχω πάει αν κ πολύ θα το θέμα απλά έχω φίλους εκεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Εγώ πάλι έχω φίλους στο Τορόντο που ο καιρός του δεν έχει καμία σχέση με το Γουίνιπεγκ, και τα δύο όμως Καναδάς είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα