Προς το περιεχόμενο

όταν χαλάνε οι μπαταρίες αυτοκινήτων


zoranb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπάρχει τρόπος όταν χαλάνε οι μπαταρίες αυτοκινήτων να μπορεί κανείς να τις επισκευάσει; Τί είναι αυτό που φθείρεται και τελικά χαλάει μια μπαταρία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και να υπαρχει ειναι τόσο τοξικά τα περιεχόμενα της αν την ανοιξεις εσυ χωρις ειδικό εξοπλισμό κλπ που μάλλον θα φας τα 100πλασια του κόστους της σε γιατρους και φαρμακα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει τρόπος όταν χαλάνε οι μπαταρίες αυτοκινήτων να μπορεί κανείς να τις επισκευάσει; Τί είναι αυτό που φθείρεται και τελικά χαλάει μια μπαταρία;

Όχι δεν επισκευάζονται, ούτε αξίζει να επισκευαστούν.

Οι μπαταρίες εμπορίου χαλάνε κυρίως λόγω της φθοράς στις πλάκες μολύβδου, οι οποίες δεν είναι συμπαγείς άλλα κόκκοι (σκόνη) μολύβδου συμπιεσμένο με πρέσα πάνω σε πλέγμα. Οι φορτίσεις-εκφορτίσεις  "φουσκώνουν-ξεφουσκώνουν" τις πλάκες και η σκόνη αυτή μαζεύεται στον πάτο της μπαταρίας ή οποία με τη σειρά της βραχυκλώνει και "χάνει" στοιχεία. 'Ενα δημοφιλές πρόβλημα το οποίο ξεκινά με την ΚΑΚΗ προετοιμασία και εγκατάσταση της μπαταρίας, είναι η θειίκωση η οποία οφείλεται σε ημιτελή ή πολύ γρήγορη φόρτιση, που συνήθως έτσι γίνεται όταν αγοράζεις τη μπαταρία. Αυτό μπορεί να αποφευχθεί κάνοντας την προετοιμασία μόνοι μας (με τα απαραίτητα μέτρα προστασίας αν ο ηλεκτρολύτης είναι ξεχωριστά), και έχοντας ένα δικό μας φορτιστή. Η πρώτη φόρτιση πρέπει να κρατήσει μέχρι να δείξει πλήρη φόρτιση ο αυτόματος φορτιστής + 24 ώρες σε διατήρηση. Όταν μας κοτσάρουν καινούρια μπαταρία στο συνεργείο συνήθως την φορτίζουν στο πολύ γρήγορο και η μπαταρία στην ουσία είναι στο 75% συνεχώς και η τάση λειτουργίας είναι επιφανειακή φόρτιση. Γι αυτό μερικοί αλλάζουν κάθε 2 χρόνια μπαταρία στην ΕΛΛΑΔΑ! (άνετα ακόμη κ φθηνές μπαταρίες διαρκούν 8 χρόνια τουλάχιστον αν δωθεί η απαραίτητη προσοχή). Αυτό οφείλεται στον εναλλάκτη του αυτοκινήτου ο οποίος κάνει μια υποτυπώδη φόρτιση-διατήρηση κ ποτέ δε φορτίζει η μπαταρία πλήρως αν δεν είναι ΚΟΜΠΛΕ από την αρχή. Ειδικά σε αυτοκινητά που χρησιμοποιούνται σε πολύ μικρές διαδρομές, καλύτερα να μη βάζουν ακριβές μπαταρίες.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν πάω να αγοράσω μπαταρία λοιπόν τι μπορώ να ζητήσω από τον πωλητή να κάνει για να είναι οκ η μπαταρία;

Επίσης, εάν πάρω μεγαλύτερη/μικρότερη μπαταρία από την προτεινόμενη τι πρόβλημα μπορεί να αντιμετωπίσω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν πάω να αγοράσω μπαταρία λοιπόν τι μπορώ να ζητήσω από τον πωλητή να κάνει για να είναι οκ η μπαταρία;

Επίσης, εάν πάρω μεγαλύτερη/μικρότερη μπαταρία από την προτεινόμενη τι πρόβλημα μπορεί να αντιμετωπίσω;

 

Η μικρότερη όπως και η μεγαλύτερη ενδέχεται να χαλάσουν πιο γρήγορα. Η μικρότερη γιατί θα ζορίζεται με τα μιζαρίσματα κ η μεγαλύτερη θα ζορίζει εξαιρετικά τον εναλλακτη και τον ανορθωτή για να γεμίσει, και πάντα θα μένει ημιτελής. Καλό είναι να βάζουμε αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής εκτός κι αν δίνει καμία που είναι η μισή από τη βάση που φιλοξενεί τη μπαταρία. Εκεί πάρε 10-15 Ah παραπάνω αν σε παίρνει όχι περισσότερο. Όταν πας τον ρωτάς αν η μπαταρία έχει ήδη τα υγρά μέσα (SVRLA) ή τα βάζει αυτός. Αν ισχύει το δεύτερο πες του ότι την αγοράζεις προληπτικά την μπαταρία (δηλ δε θες να την τοποθετήσεις αμέσως) κ να σου δώσει τα υγρά ξεχωριστά (τα πληρώνεις) για να τα βάλεις εσύ. Εννοείται ότι πρέπει να έχεις φορτιστή (έστω του lidl με τα 20 ευρώ). Γάντια και γυαλιά προστασίας πλαστικά +χωνάκι. Ο ηλεκτρολύτης είναι διάλυμα θειικού οξέως με ότι αυτό συνεπάγεται.

'Ενας έξτρα έλεγχος με πολύμετρο στην άδεια μπαταρία μπορεί να τον προδώσει αν σου έδωσε απλά χρησιμοποιημένη βγάζοντας τα υγρά. Μια καινούρια κενή πρέπει να δείχνει 0V. Αν δείχνει 7 ή 10V πχ είναι απλά μια αδειασμένη  μπαταρία.

Προσοχή κ υπομονή κ γεμίζεις μέχρι να καλυφθούν οι πλάκες ένα-ένα στοιχείο κ μόλις τελείωσεις την αφήνεις για 45 λεπτά να βράσει ή ότι λέει ο κατασκευαστής της μπαταρίας αν είναι επώνυμη, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΦΟΡΤΙΣΤΗ. Η μπαταρία θα ζεσταθεί αρκετά στην αντίδραση αυτή,αν είναι ακόμη ζεστή την αφήνεις να κρυώσει εντελώς κ μετά τη βάζεις στη φόρτιση. 'Oλα αυτά σε καλά αεριζόμενους χώρους μακριά από σπίθες κ φλόγες και μακριά από παιδιά(ΚΑΙ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΣ). Ρίξε κ ένα πανι πάνω από τις τρύπες όταν φορτίζεις, δεν βάζεις τα καπάκια ούτε στο γέμισμα ούτε στη φόρτιση. Τα βάζεις στο τέλος.

 

Αν πάρεις τώρα σφραγισμένη ήδη ενεργοποιημένη, απλά τη φορτίζεις και την αφήνεις αφού ολοκληρωθεί η φόρτιση πάνω στο φορτιστή για 24 ώρες.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πάρεις τώρα σφραγισμένη ήδη ενεργοποιημένη, απλά τη φορτίζεις και την αφήνεις αφού ολοκληρωθεί η φόρτιση πάνω στο φορτιστή για 24 ώρες.

Φίλε πολύ ενδιαφέρουσα και αναλυτική η όλη σου αναφορά, αλλά προσωπικά νιώθω πως πρέπει να είσαι Rambo για να κάνεις κάτι τέτοιο, εγώ τουλάχιστον νιώθω πως θα τα κάνω σκ@τ@ και δεν έχει να κάνει με την εξιστόρισή σου αλλά με μένα.

Μάλλον σφραγισμένη θα είναι αλλά δεν ξέρω τι εννοείς την αφήνω πάνω στο φορτιστή, σε ποιό φορτιστή, στο αμάξι; Γιατί εγώ φορτιστή δεν έχω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε πολύ ενδιαφέρουσα και αναλυτική η όλη σου αναφορά, αλλά προσωπικά νιώθω πως πρέπει να είσαι Rambo για να κάνεις κάτι τέτοιο, εγώ τουλάχιστον νιώθω πως θα τα κάνω σκ@τ@ και δεν έχει να κάνει με την εξιστόρισή σου αλλά με μένα.

Μάλλον σφραγισμένη θα είναι αλλά δεν ξέρω τι εννοείς την αφήνω πάνω στο φορτιστή, σε ποιό φορτιστή, στο αμάξι; Γιατί εγώ φορτιστή δεν έχω!

 

Πάρε έναν από skroutz.gr ή από τα Lidl που βγάζει κατα καιρούς με 20 ευρώ. Πάρε σφραγισμένη αν νιώθεις ότι δεν μπορείς να το κάνεις.

 

Φορτιστές:

https://www.electronix.gr/index.php?route=product/product&product_id=68111

https://www.skroutz.gr/s/9103252/Telwin-Defender-8-807553.html

 

Θα έπαιρνα τον telwin επειδή είναι εταιρία με παράδοση σε φορτιστές αυτοκινήτου κτλ, βγάζουν κι επαγγελματικά προιόντα. 

 

Πόσο συχνά θέλει το αυτοκίνητό σου μπαταρία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα νιώθω πως θέλει αλλαγή γιατί έχουν συμβεί 2 πράγματα:

1. στο ένα συνεργείο μου είπαν πως είναι στο 40% και σε ένα άλλο πως θέλει οπωσδήποτε αλλαγή (άντε βγάλε άκρη)

2. ένα μεσημέρι ήτανε εκτεθημένο στον ήλιο και δεν μίζαρε καν παρά πήρε μπρος με την 9η προσπάθεια που έστριψα το διακόπτη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4-5 χρόνια, αλλά μου έχει τύχει και να έχω μπαταρία για 9 χρόνια κ ακόμα να κρατάει!

 

Ο μέσος όρος διάρκειας ζωής μιας κοινής μπαταρίας του εμπορίου είναι 2-3 χρόνια, επομένως αφού σου κράτησε 4-5 πρέπει να είσαι υπέρ ευχαριστημένος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακριβως... Μη μιλάς καθόλου. 9 χρόνια εμενα μου κράτησε μονο η εργοστασιακή και αν της εκανα κανενα καλό φορτισμα θα κραταγε ανετα αλλον ενα εξαμηνο αλλα βαρεθηκα να το ρισκαρω...

 

και δε χρειαζεται να ανησυχεις εσυ για τη φορτιση κλπ, απο εκει που θα την παρεις θα την εχουν φορτισει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι 9 χρόνια για εργοστασιακή λέω. Αλλά και πάλι, γιατί τόσο καλές οι εργοστασιακές;

ολα τα εργοστασιακά αναλώσιμα αντέχουν περισσότερο, το γιατι δεν μπορώ να στο απαντησω....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο μέσος όρος διάρκειας ζωής μιας κοινής μπαταρίας του εμπορίου είναι 2-3 χρόνια, επομένως αφού σου κράτησε 4-5 πρέπει να είσαι υπέρ ευχαριστημένος.

 

Κάτι που για το κλίμα της Ελλάδας είναι παράλογο. Να είμαστε Καναδά ή Νορβηγία να το καταλάβαινα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...