Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα ήθελα να δω πως επηρεάζει το IF τις επιδόσεις σε εφαρμογές που χρειάζονται επικοινωνία μεταξύ των πυρήνων (πχ παιχνίδια). Δηλαδή 4core στο ίδιο CCX vs 2+2. Έχει κάνει κανείς τέτοιες μετρήσεις?

  • Like 1
Δημοσ.

Θα ήθελα να δω πως επηρεάζει το IF τις επιδόσεις σε εφαρμογές που χρειάζονται επικοινωνία μεταξύ των πυρήνων (πχ παιχνίδια). Δηλαδή 4core στο ίδιο CCX vs 2+2. Έχει κάνει κανείς τέτοιες μετρήσεις?

Παιχνιδιών ; Εσύ περιμένεις σοβαρή απάντηση τώρα ;

Δημοσ.

Θα ήθελα να δω πως επηρεάζει το IF τις επιδόσεις σε εφαρμογές που χρειάζονται επικοινωνία μεταξύ των πυρήνων (πχ παιχνίδια). Δηλαδή 4core στο ίδιο CCX vs 2+2. Έχει κάνει κανείς τέτοιες μετρήσεις?

 

Και γω θα'θελα να δω κάτι παρόμοιο. Ας πούμε σύγκριση 1800Χ με κάποιον μεγάλο EPYC.

[Αυτό που λες έχει ήδη γίνει από κάποιους reviewers και χρήστες. Σε μερικά games όπως το total war και το BF1 υπάρχουν σημαντικές διαφορές.]

 

Γιατί απ'όσο θυμάμαι σε ανάλογες συγκρίσεις xeon με casual μοντέλα, οι επιδόσεις των xeon ήταν απλά ανάλογες των ρολογιών τους. Σχεδόν καμία άλλη διαφορά με τα mainstream. Είχα ανεβάσει μάλιστα βίντεο από xeon 16 thread που έτρεχε μια χαρά το watch dogs 2.

Δημοσ.

Παιχνιδιών ; Εσύ περιμένεις σοβαρή απάντηση τώρα ;

 

Εννοείς ότι δεν είναι τα παιχνίδια τέτοιου είδους εφαρμογές? Είχα διαβάσει ότι είναι και μου φάνηκε λογικό αλλά δεν έχω προσωπική εμπειρία οπότε το χέρι μου στη φωτιά δε το βάζω. Σαν παράδειγμα το έφερα, αν είναι λάθος το διορθώνω. Θα εκτιμούσα όμως μια σοβαρή απάντηση στο υπόλοιπο μήνυμα, εκτός της παρένθεσης.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.youtube.com/watch?v=371IYfCYxiI

 

Αν ο 7601 είχε 3200Mhz Ram, θα ήταν 100% πιο γρήγορος του 1950Χ. Το οποίο δείχνει ότι το IF (η κόλα σύμφωνα με την Intel) κάνει καλή δουλειά και scalling, και δεν είναι απλή "UHU".

Αυτο που γραφεις για το 100% αποδοση απο που προκυπτει? Γιατι βλεπω στο γραφημα οτι ο epyc που στην ουσια ειναι 4 1950x (μπακαλιστικα) 2 x 32core εχει την διπλασια αποδοση ,βεβαια ειναι πολυ πιο χαμηλα χρονισμενος. Το βλεπω απο το κινητο βεβαια και δεν διακρινω καλα τα γραμματα ισως κατι να μου διαφευγει.

Επεξ/σία από akoinonitos
Δημοσ.

δεν είναι τα παιχνίδια τέτοιου είδους εφαρμογές? 

όχι, ίσα, ίσα που κυρίως τα παιχνίδια, παιχνιδομηχανές κτλ είναι τέτοιες εφαρμογες όπως και εφαρμογές που κάνουν απευθείας επεξεργασία (και αρκετά benchmark)

στις περισσότερες επαγγελματικές εφαρμογές προγραμματισμένης επεξεργασίας ο κάθε πυρήνας έχει το δικό του φόρτο εργασίας και δεν επικοινωνούν μεταξύ τους οπότε το infinity fabric δεν αποτελεί παράγοντα

έχουν γίνει τέτοια test που ζήτησες και υπάρχουν στο thread των ryzen (το 1ο νομίζω)

παρότι το infinity fabric αποδειγμένα φέρνει πολύ μεγαλύτερο latency σε σχέση με το πολύ χαμηλό latency των ryzen σε πυρήνες εντός του ίδιου ccx, και επομένως τέτοιες εφαρμογές θα πρεπε να τρώνε μεγάλο penalty (για αυτό και υιοθετήθηκε ως προφανές αίτιο των δυσανάλογων επιδόσεων των ryzen σε διαφορετικές multithreaded εφαρμογες), παρόλα αυτά, τα video που έκαναν συγκρίσεις σε games μεταξύ ίδιου/διαφορετικών ccx δεν επιβεβαίωσαν κάποια διαφορά επιδόσεων

(τουλάχιστον αυτά που είδα εγώ, δεν ξέρω σε ποια αναφέρεται ο φίλος πιο πάνω)

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Αυτο που γραφεις για το 100% αποδοση απο που προκυπτει? Γιατι βλεπω στο γραφημα οτι ο epyc που στην ουσια ειναι 4 1950x (μπακαλιστικα) 2 x 32core εχει την διπλασια αποδοση ,βεβαια ειναι πολυ πιο χαμηλα χρονισμενος. Το βλεπω απο το κινητο βεβαια και δεν διακρινω καλα τα γραμματα ισως κατι να μου διαφευγει.

Αν δεις ο Epyc δεν είναι 32core αλλά 2x 32 core ....

Επίσης το ωραίο είναι πως ο epyc ζητάει μόλις 45watt για κάθε die, την στιγμή που οι άλλοι ζητάνε από 90watt.

Αυτό μάλλον λόγω χρονισμων.

Αν βάλουμε χρονισμους μέσα στην κουβέντα τότε σκαλαρει πάρα πολύ καλα, κοντά στους υπόλοιπους.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν ο 7601 είχε 3200Mhz Ram, θα ήταν 100% πιο γρήγορος του 1950Χ. Το οποίο δείχνει ότι το IF (η κόλα σύμφωνα με την Intel) κάνει καλή δουλειά και scalling, και δεν είναι απλή "UHU".

 

δεν υπαρχει τετοιο σεναριο στους σερβερς, θα ηταν ασυμφορο. εφαρμογες με καλη χωρικη τοπικοτητα δεν χρειαζονται τοσο γρηγορες μνημες, οποτε αν εχεις και καλη ιεραρχια μνημης δεν χρειαζεσαι τις γρηγορες dram ή τις χρειαζεσαι λιγοτερο.

Επεξ/σία από james rod
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...