mentoras99 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 Παλιότερα είχα πουλήσει μέσα από αγγελίες εδώ στο insomnia. Μπορει καποιος να μου πει, που βρισκονται οι αξιολογησεις που μου εκαναν αλλα μελη, γιατι δεν μπορω να το εντοπίσω;
corsair04 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 Παλιότερα είχα πουλήσει μέσα από αγγελίες εδώ στο insomnia. Μπορει καποιος να μου πει, που βρισκονται οι αξιολογησεις που μου εκαναν αλλα μελη, γιατι δεν μπορω να το εντοπίσω; έχεις δυο προφίλ->αγγελίες
Super Moderators Thresh Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 http://www.insomnia.gr/classifieds/traders/80874-mentoras99/ 1
mentoras99 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 http://www.insomnia.gr/classifieds/traders/80874-mentoras99/ Ευχαριστω! 1
Liverpool36 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Καλησπέρα στο φόρουμ κ δη στους διαχειριστές!! Ήθελα να κάνω μια παρατήρηση.. Έχω κάνει αρνητική αξιολόγηση σε 2 μέλη του φόρουμ για διαφορετικούς λόγους τον καθένα!! Ο ένας μάλιστα είχε 100+ θετικές αξιολόγησης κ ο άλλος 50+! Το πρόβλημα είναι ότι η αξιολόγηση που έκανα κ στους δύο δν αναρτήθηκε κ δν φάνηκε ποτέ στης αξιολογήσεις τους!! Για να έχουν οι επόμενοι αγοραστές στα υπόψιν κ αυτή την αρνητική αξιολόγηση που έκανα, αιτιολογοντας την μάλιστα για πιο λόγο την έκανα!! Έχουν δικαίωμα λοιπόν τα μέλη να επιλέγουν ποιες αξιολογήσεις να κρατήσουν κ δν φαίνονται οι αρνητικές;
Sheogorath Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Όχι, αλλά αν έβριζες μέσα στις αξιολογήσεις, σβήστηκαν. Ξανακάνε τις με κόσμια γλώσσα. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Super Moderators Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Για να παραμείνει μια αξιολόγηση, θα πρέπει κατ' ελάχιστο: 1. Να έχει προηγηθεί ολοκληρωμένη συναλλαγή. 2. Να είναι γραμμένη κόσμια. Κατόπιν αιτήματος του μέλους που δέχεται την αξιολόγηση, ανεξαρτήτως αν αυτή είναι θετική, ουδέτερη ή αρνητική, διαγράφονται και αξιολογήσεις που περιλαμβάνουν προσωπικά δεδομένα. Σε κάθε περίπτωση, τέτοιες απορίες αποκλειστικά με προσωπικό μήνυμα σε κάποιο αρμόδιο, όχι μέσα στη ροή νημάτων. 1
web_assasin Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Κατι ασχετο,αλλα το προσεξα τωρα. Αυτο το <<καλυτερη απαντηση>> παραπανω πως προκυπτει?
Liverpool36 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Όχι, αλλά αν έβριζες μέσα στις αξιολογήσεις, σβήστηκαν. Ξανακάνε τις με κόσμια γλώσσα. Φυσικά κ δν έβρισα δν είμαι κανένα παιδάκι άλλωστε.. Εκτός κ αν η λέξη "απαράδεκτος" θεωρήστε μεγάλη βρισιά..
Liverpool36 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Για να παραμείνει μια αξιολόγηση, θα πρέπει κατ' ελάχιστο: 1. Να έχει προηγηθεί ολοκληρωμένη συναλλαγή. 2. Να είναι γραμμένη κόσμια. Κατόπιν αιτήματος του μέλους που δέχεται την αξιολόγηση, ανεξαρτήτως αν αυτή είναι θετική, ουδέτερη ή αρνητική, διαγράφονται και αξιολογήσεις που περιλαμβάνουν προσωπικά δεδομένα. Σε κάθε περίπτωση, τέτοιες απορίες αποκλειστικά με προσωπικό μήνυμα σε κάποιο αρμόδιο, όχι μέσα στη ροή νημάτων. Τι θα πει δλδ φίλε μου κατόπιν αιτήματος του μέλους που δέχεται την κριτική;;;;; κάποιος που θέλει να αγοράσει κάτι, κ βλέπει κάποιον με 100+ θετικές αξιολογήσεις κ κριτικές θα τον προσεγγίσει για να έχουν συναλλαγή βάση αξιολογησεων..Κ οι περισσότεροι από αυτούς ζητούν καταθέσεις πριν αποστείλουν το προϊόν!! Πως θα ξέρει ο άλλος ότι έχει κάνει κουτσουλιά αφού σβήνει τέτοιου είδους αξιολογήσεις;;; Εάν αυτός όμως που έχει της 100+ θετικές αξιολογήσεις κατόπιν αιτήματος όπως λες σβήνει της αρνητικές κ κρατάει μόνο της θετικές αξιολογήσεις, δν θα έπρεπε καν να του επιτρέψετε να υπάρχει στο site!! Για να σβήνει αρνητικές αξιολογήσεις κ κριτικές πάει να πει ότι έχει δόλιο σκοπό!! Κ όσον αφορά την γλώσσα που χρησιμοποιούμε όταν αξιολογούμε κάποιον θα έπρεπε πρώτα να το ελέγξετε εάν πληρεί της προδιαγραφές της κόσμιας συμπεριφοράς κ μετά να διαγράψετε την οποιαδήποτε κριτική!! Δυστυχώς υπάρχει πολύ απάτη κ πολύ εκμετάλλευση στο site!! Κ με το σβήνεται μνμτα δν βοηθάτε!! ΥΓ.. Δν ήξερα που κ πως να στείλω σε διαχειριστή προσωπικό μνμ γι αυτό κ έγραψα εδώ!! Κ τέλος η αξιολόγηση θα έπρεπε να γράφεται κ ως παράπονο του υποψήφιου αγοραστή προς τον υποψήφιο πωλητή όσον αφορά την συμπεριφορά του τελευταίου!!! Δν γίνεται ο πωλητής να προσβάλλει τον αγοραστή,(με οποιονδήποτε τρόπο όπως έγινε με μένα κ έναν "πωλητή") κ ο αγοραστής να μην μπορεί να τον αξιολόγηση αρνητικά επειδή δν επετεύχθη συμφωνία για το προϊόν!!!!!! 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Super Moderators Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Πρώτον, διάβασε τους όρους χρήσης που διέπουν τις αγγελίες. Δεν επιτρέπεται να αφήνουν τα μέλη αξιολόγηση αν δεν έχει προηγηθεί ολοκληρωμένη συναλλαγή. Δεύτερον, δεν κατάλαβες τι έγραψα: κατόπιν αιτήματος σβήνεται μια αξιολόγηση όταν περιέχει προσωπικά δεδομένα (και ας πληρεί τις παραμέτρους 1 και 2 όπως τις περιέγραψα). Δικαίωμα του κάθε μέλους να μην δημοσιεύεται το μικρό του όνομα, ας πούμε. Κάποιοι δεν έχουν θέμα με αυτό, άλλοι δυσανασχετούν. Σε τέτοια περίπτωση, έγραψα, η αξιολόγηση διαγράφεται, αν το ζητήσει το μέλος. Όχι γενικά και αόριστα. Για ό,τι άλλο, απευθύνσου στο διαχειριστή (Hal9000).
Liverpool36 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Πρώτον, διάβασε τους όρους χρήσης που διέπουν τις αγγελίες. Δεν επιτρέπεται να αφήνουν τα μέλη αξιολόγηση αν δεν έχει προηγηθεί ολοκληρωμένη συναλλαγή. Δεύτερον, δεν κατάλαβες τι έγραψα: κατόπιν αιτήματος σβήνεται μια αξιολόγηση όταν περιέχει προσωπικά δεδομένα (και ας πληρεί τις παραμέτρους 1 και 2 όπως τις περιέγραψα). Δικαίωμα του κάθε μέλους να μην δημοσιεύεται το μικρό του όνομα, ας πούμε. Κάποιοι δεν έχουν θέμα με αυτό, άλλοι δυσανασχετούν. Σε τέτοια περίπτωση, έγραψα, η αξιολόγηση διαγράφεται, αν το ζητήσει το μέλος. Όχι γενικά και αόριστα. Για ό,τι άλλο, απευθύνσου στο διαχειριστή (Hal9000). Φίλε μου καταρχήν δν ξέρω αν είσαι διαχειριστής η όχι, τους όρους τους έχω διαβάσει πρώτον, κ δεύτερον διαγραψατε μια αρνητική αξιολόγηση κάποιου μέλους επειδή είχε 100-200 θετικές αξιολόγησεις!! Δν είναι δυνατόν να ξέρω τα προσωπικά δεδομένα του καθενός εδώ μέσα για να τα αναφέρω δημόσια σε μια αξιολόγηση!!!! Δν είμαι τόσο χαζός!! Ούτε το όνομα του ήξερα ούτε τπτ από αυτόν πάρα μόνο το ψευδώνυμο που μπαίνει εδώ μέσα... Αν το κάθε μέλος χαλιεται με της αρνητικές αξιολογήσεις κ "κλαίγεται" στους διαχειριστές γι αυτό, οι διαχειριστές θα όφειλαν τουλάχιστον να εξετάσουν πρώτα το μνμ που δέχθηκε σαν αξιολόγηση κ μετά να προχωρήσουν σε διαγραφή!!! Πέρα από αντικείμενα έχουμε να κάνουμε κ με χρήματα.. Είναι κρίμα να χάνουμε τα λεφτά μας από ανθρώπους που αφιερώνουν όλοι τους ζωή βάζοντας φίλους κ γνωστούς να τους αξιολογούν θετικά κ όταν αποκαλυφθούν ποιοι πραγματικά είναι να κλαίγονται γι αυτό που τους γράψαμε (που δν περιέχουν ούτε υβριστικοι χαρακτηρισμόι ούτε ονόματα κ διευθύνσεις) κ οι διαχειριστές να σβήνουν τις αξιολογήσεις μη προφυλασοντας τους υπόλοιπους!!Οι περισσότεροι ζητάνε να τους εμπιστευτουμε βάση αξιολόγησε να που έχουν όπως λένε, κ ζητάνε κατάθεση χρημάτων!!! Πως να εμπιστευτουμε κάποιον που σβήνει της αρνητικές αξιολογήσεις του;;; ποια η ασφάλεια εδώ μέσα??? Αυτά τα λίγα..
Super Moderators Snoob Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Super Moderators Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Πάμε άλλη μία, μπας και συνεννοηθούμε: Είχατε ολοκληρωμένη συναλλαγή; Που πάει να πει, του έστειλες/σου έστειλε κάτι και καταβλήθηκε αντίτιμο γι' αυτό; Απάντησε σε αυτή την απλή ερώτηση, για να πάμε παρακάτω. 1
Super Moderators billdanos Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Super Moderators Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Πάμε άλλη μία, μπας και συνεννοηθούμε: Είχατε ολοκληρωμένη συναλλαγή; Που πάει να πει, του έστειλες/σου έστειλε κάτι και καταβλήθηκε αντίτιμο γι' αυτό; Απάντησε σε αυτή την απλή ερώτηση, για να πάμε παρακάτω. Προφανώς και δεν έγινε συναλλαγή. Απλά δεν τα "βρήκε" με τον πωλητή ο οποίος του ζήτησε εγγυήσεις κλπ και μετά μπήκε στο profile του και άφησε αρνητική αξιολόγηση. Η οποία προφανώς και αφαιρέθηκε μιας και ΔΕΝ υπήρξε καμία συναλλαγή. Δεν κρίνουμε τον πωλητή και αν έκανε καλά ή όχι. Μας αφορά καθαρά το κομμάτι της αξιολόγησης που έγινε καταχρηστικά. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Super Moderators Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Kατά τα λοιπά, "τους διάβασε" τους όρους χρήσης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις