BoullyBoy Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 Το ξέχασα να σου πω την αλήθεια. Θα σου πω αύριο. Υγραέριο για τέτοιο αυτοκίνητο δεν είναι ότι καλύτερο να ξέρεις. Ποσα πραγματικά χιλιόμετρα έχει συνολικά; Γιατί για να ήθελαν αλλαγή όλα αυτά που λες πρέπει να είναι άνετα 200.000 χλμ περίπου. Το αμάξι έχει τώρα 256.000 χμ , να σου πω την αλήθεια είχα μπουχτίσει με την βενζίνη να βάζω κάθε ημέρα 10 ευρώ και έβαλα το υγραέριο να με κρατήσει κανένα χρόνο και σε κανένα χρόνο απο τώρα θα μαζέψω λεφτά να αγοράσω κανένα Quashqai used του 2009 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 26 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2017 Το καλύτερο πράγμα που έχει αυτό το αυτοκίνητο πάνω του είναι το μοτέρ του, κι εσύ πήγες κι έβαλες υγραέριο, και μάλιστα για ~1 χρόνο. Ελπίζω να το έβαλες εντελώς τσάμπα, γιατί έτσι όπως τα λες στο τέλος θα σου έχουν φύγει πιο πολλά απ' ότι αν έμενες με βενζίνη. Άσε που παίζει να αρχίσει να σου βγάζει και ζημιές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Εαν εχει γινει σωστη ρυθμιση του συστηματος υγραερίου, δεν θα εχει προβλημα.εγω εβαλα σε κινητηρα με 300000 και εχω κανει 65000 σε 1.5 χρονο, μεχρι στιγμης κανενα προβλημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BoullyBoy Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2017 Σήμερα που πήγα στον φίλο μου και βγάλαμε την μία ρόδα έβγαλα φωτογραφία τον αριθμό αμορτισέρ που μου έχουν βάλει. Μου έχουν βάλει 334179,334178 και όπως θα δείτε στην εικόνα εδω πέρα είναι τα χαμηλά αμορτισέρ. Πήρα τηλέφωνο στο συνεργείο και του είπα πως μου έχουν βάλει χαμηλωμένα αμορτισέρ και με έστειλε αύριο να πάω στον προμηθευτή του στην Ξάνθη να τους τα πω και αυτούς να δούμε τη θα μου πούνε. Απλά θέλω να είμαι σίγουρος πως αυτά που μου έχουν βάλει είναι χαμηλώματος. Κανονικά δεν έπρεπε να μου βάλει τα 333117, 333116; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 2017 Σήμερα που πήγα στον φίλο μου και βγάλαμε την μία ρόδα έβγαλα φωτογραφία τον αριθμό αμορτισέρ που μου έχουν βάλει. Μου έχουν βάλει 334179,334178 και όπως θα δείτε στην εικόνα εδω πέρα είναι τα χαμηλά αμορτισέρ. Πήρα τηλέφωνο στο συνεργείο και του είπα πως μου έχουν βάλει χαμηλωμένα αμορτισέρ και με έστειλε αύριο να πάω στον προμηθευτή του στην Ξάνθη να τους τα πω και αυτούς να δούμε τη θα μου πούνε. Απλά θέλω να είμαι σίγουρος πως αυτά που μου έχουν βάλει είναι χαμηλώματος. Κανονικά δεν έπρεπε να μου βάλει τα 333117, 333116; Δεν ξέρω ούτε τι ακριβώς περιμένεις να δούμε στο link που παραθέτεις, ούτε τι αντιλαμβάνεσαι ως "χαμηλά αμορτισέρ". Το μόνο σίγουρο είναι πως τα 334179 και 334178 είναι τα excel-g, τα οποία είναι φτιαγμένα να δουλεύουν σωστά με τα εργοστασιακά ελατήρια. Ta 333117 και 333116 είναι επίσης excel-g αλλά δεν κάνουν για το δικό σου αυτοκίνητο, είναι για το προηγούμενο μοντέλο(1992-1997). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Τι έγινε μέτρησες τους σπίρους; Έξι σπείρες με κόκκινη βούλα. Μέτρησα και αυτόν που πάει μέσα στη θήκη. Το δικό μου είναι το hatchback. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BoullyBoy Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Θα με τρελάνει αυτό το πράγμα. Τα αμοστισέρ τελικά είναι τα σωστά (δεν πήγα πουθενά απλά πήρα τηλέφωνο στην KYB). Απο την άλλη εμένα έχει 7 σπείρες τώρα και αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής πρέπει να είναι 6 και είναι και πιο χαμιλά απο τα δικά μου, μήπως αυτό το να μαλακώνουν ισχύει γιατί ο ένας μου λέει όχι και άλλος μου λέει ναι. Χθες το αμάξι έγινε ένα καλό σέρβις σε Λάδια, φίλτρα, Θερμοστάτη, Λάμπες, Ρυθμίσεις(όλα τα υπόλοιπα έχουν γίνει αλλαγή πριν απο 2 μήνες) και αύριο θα πάμε να δούμε για τα αμορτισέρ, θα πάρει σαν δείγμα απο έναν παλιατζή φίλο του για το ίδιο αμάξι να δούμε την διαφορά. Αν και μου λέει δεν μπορεί να μου δώσει εγγύηση για τον ιμάντα χρονισμού αυτός μου προτείνει να τον αλλάξω στα 65,000 ενώ στο άλλο συνεργείο που πήγαινα παλιά άνετα βγάζει τα 80.000 (τώρα που το ελέγξαμε τα γράμματα ακόμα πάνω του είναι που έχω κάνει 52,000χμ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Φίλε BoullyBoy δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη όσο στηρίζεσαι σε λάθος δεδομένα. Ο αριθμός σπειρών δεν έχει καμία σημασία, μόνο τα διακριτικά που έχουν πάνω(σημάδια ή αριθμοί) μπορούν να σε βοηθήσουν.Όσο για τον ιμάντα χρονισμού, εγώ στη θέση σου θα εμπιστευόμουν μόνο την άποψη του κατασκευαστή. Οι περισσότεροι κατασκευαστές επιβάλλουν προληπτική αλλαγή από 60 έως και 120.000 χλμ ή από 4 έως και 10 χρόνια, όποιο έρθει πρώτο. Αυτό είναι το περιθώριο ασφαλείας, όχι το τι λέει ο κάθε μηχανικός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Άλλαξε τον αφού μπαίνεις σε διαδικασία πλήρους σέρβις. Είναι μαλακία να χάσεις το μοτέρ από έναν ιμάντα των 10 ευρώ το πολύ. Και όπως είπαν και οι άλλοι το μόνο καλό που έχει αυτό το αυτοκίνητο είναι το μοτέρ του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BoullyBoy Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Εγώ απλά προσπαθώ να καταλάβω το τη μπορεί να φταίει και δεν προσπαθώ να το λύσω με τα απλά, το αμάξι μέχρι τώρα ότι χρειάστηκε το έχω κάνει στην ώρα του. Ακόμα και τα σέρβις τα κάνω πριν από 1000 χμ από το αναγραφόμενο. Απλά μου την έχει σπάσει λίγο γιατί όσο το προσέχω αυτά τα απλά με χαλάνε που θέλει και άλλα. Μέχρι τώρα δεν με έχει αφήσει πουθενά το αμάξι και την Τετάρτη φεύγω και για Κωνσταντινούπολη, δεν μπορώ να εμπιστευτώ συνεργεία γιατί σου λέει παράδειγμα άλλαξε τα καλώδια και θα γίνει. Μόλις τα αλλάξεις και συνεχίζει να το κάνει το πρόβλημα σου λέει κάτι άλλο θα φταίει, και ας έχεις πληρώσει τα καλώδια. Λεφτά παπαλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Ασφάλεια που να έχει ισχύ στο εξωτερικό και οδική βοήθεια έχεις ή πας χύμα στο κύμα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Ιμάντα εκκεντροφόρου συνήθως αλλάζουμε ανα 60000χλμ. Βαλβίδες έχεις ρυθμίσει τωρα με το υγραέριο ή έχεις υδραυλικές; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Δεν έχει υδραυλικές ο 4Ε-FE. Κινητήρας του '90 είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BoullyBoy Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2017 (επεξεργασμένο) Ασφάλεια έχω με την πράσινη κάρτα, έτσι και αλλιώς δεν μπορείς να μπεις αν δεν έχει την πράσινη κάρτα. Ασφάλεια έχω στην Interlife Ασφαλιστική με Νομική προστασία, θραύση κρυστάλλων κλπ. Τώρα που μίλησα και με την εταιρία μου είπαν πως με την πράσινη κάρτα έχω κανονικά την κάλυψη αν και στους όρους που διάβασα γράφει αυτό (Η ασφάλιση δεν καλύπτει ζημίες που θα συμβούν εκτός της Ελληνικής επικράτειας.) ξέρω γώ, 5 φορές έχω πάει προς Τουρκία με τα χαρτιά που έχω. Update: Εχω μιλήσει και με την οδική βοήθεια και με την ασφάλεια και έχω κανονικά ασφάλεια και για Οδική βοήθεια έχω μέχρι την ευρωπαϊκή πλευρά της Τουρκίας. Τώρα για την οδική βοήθεια απο ότι θυμάμαι πρέπει να ήταν μόνο για την Ελλάδα γιατί είχα πάρει για την προηγούμενη φορά που είχα πάει και το ξέχασα εντελώς, ευτυχώς μου το θυμίσατε. Αύριο να τους πάρω ένα τηλέφωνο. Τις βαλβίδες ακόμα δεν την έχω κάνει γιατί καινούριο είναι το LPG, μετά απο 12.000 χμ ή κάτι τέτοιο μου είχε πει, μάλλον και παραπάνω πρέπει να ήταν. Οπότε και τον ιμάντα στο επόμενο σέρβις θα τον φρεσκάρω, μαζί με τα υπόλοιπα.Μόλις τώρα που γύρισα από καβάλα ήμουν πατητός 140-150 και η θερμοκρασία ούτε καν στην μέση είπε να πάει. Λίγο πιο κάτω απο την μέση σταθερά. Στο κουτί του θερμοστάτη που άλλαξα έγραφε 82 βαθμούς από ότι θυμάμαι. Επεξ/σία 31 Ιουλίου 2017 από BoullyBoy 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 31 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 31 Ιουλίου 2017 Ασφάλεια έχω με την πράσινη κάρτα, έτσι και αλλιώς δεν μπορείς να μπεις αν δεν έχει την πράσινη κάρτα. Ασφάλεια έχω στην Interlife Ασφαλιστική με Νομική προστασία, θραύση κρυστάλλων κλπ. Τώρα που μίλησα και με την εταιρία μου είπαν πως με την πράσινη κάρτα έχω κανονικά την κάλυψη αν και στους όρους που διάβασα γράφει αυτό (Η ασφάλιση δεν καλύπτει ζημίες που θα συμβούν εκτός της Ελληνικής επικράτειας.) ξέρω γώ, 5 φορές έχω πάει προς Τουρκία με τα χαρτιά που έχω. Update: Εχω μιλήσει και με την οδική βοήθεια και με την ασφάλεια και έχω κανονικά ασφάλεια και για Οδική βοήθεια έχω μέχρι την ευρωπαϊκή πλευρά της Τουρκίας. Τώρα για την οδική βοήθεια απο ότι θυμάμαι πρέπει να ήταν μόνο για την Ελλάδα γιατί είχα πάρει για την προηγούμενη φορά που είχα πάει και το ξέχασα εντελώς, ευτυχώς μου το θυμίσατε. Αύριο να τους πάρω ένα τηλέφωνο. Τις βαλβίδες ακόμα δεν την έχω κάνει γιατί καινούριο είναι το LPG, μετά απο 12.000 χμ ή κάτι τέτοιο μου είχε πει, μάλλον και παραπάνω πρέπει να ήταν. Οπότε και τον ιμάντα στο επόμενο σέρβις θα τον φρεσκάρω, μαζί με τα υπόλοιπα. Μόλις τώρα που γύρισα από καβάλα ήμουν πατητός 140-150 και η θερμοκρασία ούτε καν στην μέση είπε να πάει. Λίγο πιο κάτω απο την μέση σταθερά. Στο κουτί του θερμοστάτη που άλλαξα έγραφε 82 βαθμούς από ότι θυμάμαι. 'Αρα αν δε σου ξαναφάει ψυκτικό υγρό από υπερχείληση ήταν καθαρά ο θερμοστάτης. Καλοτάξιδος. Φάε κι ενα κεμπάπ για μας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα