Προς το περιεχόμενο

2 Περίεργα προβλήματα στο αμάξι


BoullyBoy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στην ομάδα.

 

Θα ήθελα να μοιραστώ 2 απο τα περίεργα προβλήματα που έχω στο αμάξι μου και να μου πείτε της απόψεις σας.

Το αυτοκίνητό μου είναι το Toyota Corolla με τύπο Ε111(L)

 

Αρχικά να αναφέρω το ιστορικό απο το αμάξι μου, οταν το αγόρασα είχε σκασμένα τις 2 πίσω μπουκάλες όπως και το ψυγείο στην πάνω πλευρά του είχε ράγισμα. Το αμάξι το οδήγησα έτσι ένα χρόνο χωρίς κανένα πρόβλημα. Έπειτα είπα να τα φτιάξω μιας και κάνω ταξίδια.

Αλλάζω λοιπόν το ψυγείο και τις μπουκάλες (KYB έβαλα), βάζω και καινούρια λάστιχα Kormoran. 185/60 R14 απο ότι θυμάμαι΄.

 

Βγαίνω λοιπόν για ταξίδι και στο γυρισμό βλέπω άρχισε να ανεβαίνει η θερμοκρασία στα 160χμ/ω, σταματάω και έρχεται ΕΛΠΑ να με πάει στην πόλη. Μόλις φτάνουμε στο συνεργείο είπα να βάλω νερό να δω που έχει διαρροή και πίρε μόνο μισό λίτρο, του βάζω μπροστά και το κυκλοφορώ κανονικά (στο συνεργείο φούσκωσε το ψυγείο και δεν είχε πουθενά διαρροή)

Μετά απο 3 μίνες μου το έκανε μόνο μια φορά πάλι. Εγώ υποψιάζομαι τον θερμοστάτη αλλα κανένας δεν μου είπε στα σίγουρα μέχρι τώρα.

 

Το άλλο πιο περίεργο περιστατικό είναι το πίσω κομμάτι με τα αμορτισέρ.

Οταν δεν τα είχα φτιάξει και είχα παλιά λάστιχα δεν είχε κανένα θέμα (μέχρι και 5 άτομα που κουβαλούσα το αμάξι ήταν τέρμα πατητό δεν έβρισκαν πουθενά τα λάστιχα. τώρα που έχω βάλει καινούρια λάστιχα και τις μπουκάλες με 2 άτομα πίσω σε μια καλή λακκούβα ή όταν τρέχω και πιάσει απότομα ανηφόρα και πατιέται τα λάστιχα βρίσκουν στο σημείο που φαίνεται η εικόνα. Στο συνεργείο μου είπανε πως έχουν μαλακώσει τα ελατήρια και θέλουν αλλαγή. Το έψαξα λίγο και είδα ότι βγαίνουν σε διάφορες διαστάσεις. Εμένα με ενδιαφέρει το πίσω μέρος να το σηκώσω και όταν το φορτώνω να μην πατιέται και να μην έχω θέμα; Τη πρέπει να διαλέξω σε αυτήν την περίπτωση;.

post-333200-0-25235500-1500917502_thumb.jpeg

Επεξ/σία από BoullyBoy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλησπέρα στην ομάδα.

 

Θα ήθελα να μοιραστώ 2 απο τα περίεργα προβλήματα που έχω στο αμάξι μου και να μου πείτε της απόψεις σας.

Το αυτοκίνητό μου είναι το Toyota Corolla με τύπο Ε111(L)

 

Αρχικά να αναφέρω το ιστορικό απο το αμάξι μου, οταν το αγόρασα είχε σκασμένα τις 2 πίσω μπουκάλες όπως και το ψυγείο στην πάνω πλευρά του είχε ράγισμα. Το αμάξι το οδήγησα έτσι ένα χρόνο χωρίς κανένα πρόβλημα. Έπειτα είπα να τα φτιάξω μιας και κάνω ταξίδια.

Αλλάζω λοιπόν το ψυγείο και τις μπουκάλες (KYB έβαλα), βάζω και καινούρια λάστιχα Kormoran. 185/60 R14 απο ότι θυμάμαι΄.

 

Βγαίνω λοιπόν για ταξίδι και στο γυρισμό βλέπω άρχισε να ανεβαίνει η θερμοκρασία στα 160χμ/ω, σταματάω και έρχεται ΕΛΠΑ να με πάει στην πόλη. Μόλις φτάνουμε στο συνεργείο είπα να βάλω νερό να δω που έχει διαρροή και πίρε μόνο μισό λίτρο, του βάζω μπροστά και το κυκλοφορώ κανονικά (στο συνεργείο φούσκωσε το ψυγείο και δεν είχε πουθενά διαρροή)

Μετά απο 3 μίνες μου το έκανε μόνο μια φορά πάλι. Εγώ υποψιάζομαι τον θερμοστάτη αλλα κανένας δεν μου είπε στα σίγουρα μέχρι τώρα.

 

Το άλλο πιο περίεργο περιστατικό είναι το πίσω κομμάτι με τα αμορτισέρ.

Οταν δεν τα είχα φτιάξει και είχα παλιά λάστιχα δεν είχε κανένα θέμα (μέχρι και 5 άτομα που κουβαλούσα το αμάξι ήταν τέρμα πατητό δεν έβρισκαν πουθενά τα λάστιχα. τώρα που έχω βάλει καινούρια λάστιχα και τις μπουκάλες με 2 άτομα πίσω σε μια καλή λακκούβα ή όταν τρέχω και πιάσει απότομα ανηφόρα και πατιέται τα λάστιχα βρίσκουν στο σημείο που φαίνεται η εικόνα. Στο συνεργείο μου είπανε πως έχουν μαλακώσει τα ελατήρια και θέλουν αλλαγή. Το έψαξα λίγο και είδα ότι βγαίνουν σε διάφορες διαστάσεις. Εμένα με ενδιαφέρει το πίσω μέρος να το σηκώσω και όταν το φορτώνω να μην πατιέται και να μην έχω θέμα; Τη πρέπει να διαλέξω σε αυτήν την περίπτωση;.

 

Κακώς για μένα δεν άλλαξες και φούσκα (θερμοστάτη) και τρόμπα νερού μιας κι άλλαξες ψυγείο σε τόσο παλιό αυτοκίνητο (το ίδιο έχω). Για τα αμορτισέρ εφόσον έβαλες τους αποσβεστήρες στις προδιαγραφές του κατασκευαστή, θα σου πρότεινα να βάλεις κι ελατήρια γνήσια toyota. Από κιβώτιο ταχυτήτων-συμπλέκτη υγρά είσαι κομπλέ; Ιμάντα χρονισμού έχεις κοιτάξει;  Τα τελευταία είναι άσχετα με το πρόβλημα σου, απλώς το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πονάει λίγο στη μετάδοση και στους ιμάντες(Οι ιμάντες κυρίως επειδή δεν τους αλλάζουν όταν πρέπει και το αυτοκίνητο χαλάει δύσκολα επομένως δεν είναι καθόλου περίεργο να βρεις τέτοιο αυτοκίνητο με ιμάντα 200.000 χιλιομέτρων σαρακοφαγωμένο). Επίσης στην πίσω ανάρτηση μην κάνεις την πατέντα που λές. Γιατί μετά φθείρονται όλα όταν δεν έχεις φορτωμένο το αμάξι γιατί όλα δουλεύουν σε διαφορετικές γωνίες, ημιαξόνια, ρουλμαν, σύνδεσμοι όλα. Απλά θα βάλεις πιο σκληρά ελατήρια με την ίδια διαδρομή ώστε να μην κάθεται. Καλά κι εσύ τι θες να φορτώνεις στο κορολάκι; Δεν είναι αμάξι για τέτοιες δουλειές αυτό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν έχεις πολλά χιλιομετρα να αλλάξεις αντλία νερου , θερμοστάτη ,ιμάντα.

Βγάλε τον θερμοστάτη και κάνε έλεγχο.

Το ψυγείο είναι μεταλλικό;

Έχει και συμπληρωματικό δοχείο για παραφλου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να απαντήσω στο τελευταίο, οταν χαμηλώνεις ή ψηλώνεις(πρωτη φορα το ακουω) το αμάξι αλλάζουν πακέτο ολα μαζι μπουκάλες ελατήρια μπρος πίσω, δεν μπορείς να αλλάξεις μονο ελατήρια ή μονο πισω, με πιο μεγαλα(περισσότερες σπείρες) γιατι το αυτοκίνητο χάνει πολύ εύκολα την πρόσφυση

 

Οταν αλάλαξες λάστιχα εβαλες την ιδια διάσταση ή σου έκαναν καμια πατέντα εκει ή επέλεξες ο ίδιος να είναι άλλη διασταση, τα αμορτισερ ηταν αυτα που λεει ο κατασκευαστής ή σου έβαλα οτι είχαν στοκ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κακώς για μένα δεν άλλαξες και φούσκα (θερμοστάτη) και τρόμπα νερού μιας κι άλλαξες ψυγείο σε τόσο παλιό αυτοκίνητο (το ίδιο έχω). Για τα αμορτισέρ εφόσον έβαλες τους αποσβεστήρες στις προδιαγραφές του κατασκευαστή, θα σου πρότεινα να βάλεις κι ελατήρια γνήσια toyota. Από κιβώτιο ταχυτήτων-συμπλέκτη υγρά είσαι κομπλέ; Ιμάντα χρονισμού έχεις κοιτάξει;  Τα τελευταία είναι άσχετα με το πρόβλημα σου, απλώς το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πονάει λίγο στη μετάδοση και στους ιμάντες(Οι ιμάντες κυρίως επειδή δεν τους αλλάζουν όταν πρέπει και το αυτοκίνητο χαλάει δύσκολα επομένως δεν είναι καθόλου περίεργο να βρεις τέτοιο αυτοκίνητο με ιμάντα 200.000 χιλιομέτρων σαρακοφαγωμένο). Επίσης στην πίσω ανάρτηση μην κάνεις την πατέντα που λές. Γιατί μετά φθείρονται όλα όταν δεν έχεις φορτωμένο το αμάξι γιατί όλα δουλεύουν σε διαφορετικές γωνίες, ημιαξόνια, ρουλμαν, σύνδεσμοι όλα. Απλά θα βάλεις πιο σκληρά ελατήρια με την ίδια διαδρομή ώστε να μην κάθεται. Καλά κι εσύ τι θες να φορτώνεις στο κορολάκι; Δεν είναι αμάξι για τέτοιες δουλειές αυτό...

 

Κοιτά το θέμα εδώ με τα συνεργασία είναι ότι δουλειών όπως στην Βουλγαρία. Σου φτιάχνει αυτό που πιστεύει οτι είναι και τέλος. Ουτε σου λενε και αυτό σου προτείνω ή αυτό αμα το κάνεις θα είναι καλύτερο. Και όταν ζητήσεις καμία πληροφορία είναι σαν να του ζητάς να του φάς όλη την ημέρα.

Οταν το αγόραζα Ο ιμάντας ήταν αλλαγμένος στα 40.000 πριν και τώρα έχω ακόμα περίπου 15.000 μέχρι τα 70.000 που θα χρειαστεί πάλι αλλαγή, Αυτήν την εβδομάδα θα το κάνω πλήρες σέρβις και έλεγχο ιμάντες. Τυχαίνει να κάνω ταξίδια με 4 άτομα και να έχω και πράγματα και όταν μου βρίσκει με πονάει εμένα. Σε 1 ημέρες παράδειγμα πάω τουρκία για 4 ημέρες 4 άτομα και θα είμαστε φίσκα, δεν γίνεται να παω έτσι. Τα αμορτισέρ που έχει βάλει ειναι KYB Exel -G ή κάτι τέτοιο (παραγγελία τα έκανε με τον αριθμό απα την άδειά μου) και τα πλήρωσα 150 ευρώ. Τώρα προδιαγραφές κατασκευαστή και τέτοια τη να σας πώ. Τεχνικός είμαι όχι γκαραζιέρης.

 

 

Εάν έχεις πολλά χιλιομετρα να αλλάξεις αντλία νερου , θερμοστάτη ,ιμάντα.

Βγάλε τον θερμοστάτη και κάνε έλεγχο.

Το ψυγείο είναι μεταλλικό;

Έχει και συμπληρωματικό δοχείο για παραφλου;

 

Το ψυγείο έχει την τάπα πάνω του όπου είναι και η σκάστρα, είναι κάπως πλαστικό, Ιμάντες  και αυτά περνάνε πάντα απο έλεγχο. τώρα για τον θερμοστάτη για να βγεί θέλει διαδικασία όπως μου είπανε θα κοιτάξω να το ελέγξουν αλλα και για αλλαγή ζητάνε ένα 50άρικο που είναι μέσα και το παραφλού κλπ.

 

 

Να απαντήσω στο τελευταίο, οταν χαμηλώνεις ή ψηλώνεις(πρωτη φορα το ακουω) το αμάξι αλλάζουν πακέτο ολα μαζι μπουκάλες ελατήρια μπρος πίσω, δεν μπορείς να αλλάξεις μονο ελατήρια ή μονο πισω, με πιο μεγαλα(περισσότερες σπείρες) γιατι το αυτοκίνητο χάνει πολύ εύκολα την πρόσφυση

 

Οταν αλάλαξες λάστιχα εβαλες την ιδια διάσταση ή σου έκαναν καμια πατέντα εκει ή επέλεξες ο ίδιος να είναι άλλη διασταση, τα αμορτισερ ηταν αυτα που λεει ο κατασκευαστής ή σου έβαλα οτι είχαν στοκ

 

Τώρα το θέμα είναι ότι υποψιάζομαι πως ο προηγούμενος έχει αλλάξει ελατήρια και το έχει χαμηλώσει ξέρω γω. Τα καινούρια λάστιχα είναι τα ίδια με τα παλιά, αλλά γιατί αν βρίσκει τώρα και να μην έβρισκε παλιά που ήταν και συνέχει πατημένο το αμάξι;

Για ελατήρια έχω βρεί αυτά εδώ και για σπίρους βλέπω έχει 8 ενώ τα δικά μου έχουν 7.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα το θέμα είναι ότι υποψιάζομαι πως ο προηγούμενος έχει αλλάξει ελατήρια και το έχει χαμηλώσει ξέρω γω. Τα καινούρια λάστιχα είναι τα ίδια με τα παλιά, αλλά γιατί αν βρίσκει τώρα και να μην έβρισκε παλιά που ήταν και συνέχει πατημένο το αμάξι;

Για ελατήρια έχω βρεί αυτά εδώ και για σπίρους βλέπω έχει 8 ενώ τα δικά μου έχουν 7.

 

Αν είναι χαμηλωμένο δικαιολογείται εν μέρει το ότι βρίσκει. Ξεκίνα κοιτάζοντας τι ακριβώς ελατήρια φοράει.

Τα παλιά λάστιχα προφανώς ήταν φαγωμένα στο πέλμα, να ένας λόγος που τα παλιά δεν έβρισκαν και βρίσκουν τα καινούργια. Άσε που τα λάστιχα μπορεί να διαφέρουν στο πλάτος του πέλματος, παρόλο που έχουν τις ίδιες διαστάσεις.

Επίσης μπορεί στο μεταξύ να έχει γίνει στο μεταξύ κάτι άλλο, όπως πχ να έχει στραβώσει κάτι στον πίσω άξονα από χτύπημα σε γούβα ή να έχει μετακινηθεί ελάχιστα ο προφυλακτήρας από ψιλοχτύπημα.

 

Όσο για το θέμα με τις θερμοκρασίες, το κόβω να έχει κάψει φλάτζα. Ειδικά όταν η ζημιά είναι στην αρχή είναι σχεδόν αδύνατο να την εντοπίσεις, πόσο μάλλον στην περίπτωση σου που από ότι γράφεις δεν έχει ελεγχθεί καν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα πίσω λάστιχα να εξ αι πιο φαρδιά δεν ξέρω μπορεί, θα τι κοιτάξω. Για να έχει στραβώσει κάτι λίγο δύσκολα γιατί και στης 2 πλευρές είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα.

 

Για την φλάντζα μην μου λες τέτοια γιατί στο τέλος θα πάρω καμιά βαριοπουλα και εγώ θα τα χαλάσω, με το σκασμένο ψυγείο λογικό είναι να έχανε τα νερά από πάνω αλλά με το καινούριο το έκανε την πρώτη εβδομάδα που έκανα το μεγάλο μου ταξίδι προς τουρκία, και αυτό όταν το είχα στα 160 συνέχεια. Όταν σταμάτησα τα νερά τα είχε πετάξει προς τα έξω (και μάλιστα εκείνη την ρα τα πετούσε που βγήκα από το αμάξι). Μπορεί και σήμερα να γίνει σέρβις και θα το κοιτάξουμε. Για τα ελατήρια δεν είμαι σίγουρος τη μπορεί να φταίει όμως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα πίσω λάστιχα να εξ αι πιο φαρδιά δεν ξέρω μπορεί, θα τι κοιτάξω. Για να έχει στραβώσει κάτι λίγο δύσκολα γιατί και στης 2 πλευρές είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα.

Δες πιο προσεκτικά τι γράφω, μίλησα για το πλάτος του πέλματος(το οποίο δεν το γράφει πουθενά) σε σχέση με τα παλιά, όχι πως μπορεί τα πίσω να είναι πιο πλατιά από τα μπροστινά. Τώρα τι θα κοιτάξεις δεν ξέρω, έχεις κάποιο όργανο μέτρησης ακριβείας καθώς και τα παλιά λάστιχα μονταρισμένα σε ίδια ζάντα για να μπορέσεις να κάνεις σύγκριση?

 

8852ng04L.jpg

 

Για την φλάντζα μην μου λες τέτοια γιατί στο τέλος θα πάρω καμιά βαριοπουλα και εγώ θα τα χαλάσω, με το σκασμένο ψυγείο λογικό είναι να έχανε τα νερά από πάνω αλλά με το καινούριο το έκανε την πρώτη εβδομάδα που έκανα το μεγάλο μου ταξίδι προς τουρκία, και αυτό όταν το είχα στα 160 συνέχεια. Όταν σταμάτησα τα νερά τα είχε πετάξει προς τα έξω (και μάλιστα εκείνη την ρα τα πετούσε που βγήκα από το αμάξι). Μπορεί και σήμερα να γίνει σέρβις και θα το κοιτάξουμε. Για τα ελατήρια δεν είμαι σίγουρος τη μπορεί να φταίει όμως. 

 

Και εφόσον έχασε νερά και ανέβασε θερμοκρασία, λογικό είναι να έκαψε φλάντζα.

 

Όσο για τα ελατήρια σου είπα, για αρχή κοιτάζεις τι ακριβώς φοράει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανέβασε θερμοκρασία λέγοντας δεν πρόλαβε να πάει τέρμα, λίγο πιο πάνω από την μέση και σταμάτησα, δεν έχει βαρέσει ποτέ κόκκινο, ούτε καν το έχει πλησιάσει.

 

Τώρα για τα ελατήρια και τα λάστιχα δεν γνωρίζω και πολλά, θα το ψάξω και θα ενημερώσω. Το μόνο που ξέρω είναι πως έχουν μπει καινούρια λάστιχα και τα ελατήρια είναι με 7 σπιρους.

Το μέρος που βρίσκει είναι πλαστικό, μου έχει περάσει από το μυαλό να το κόψω το πλαστικό και να ησυχάσω, από το συνεργείο όμως μου είχε πει πως θέλουν αλλαγή τα ελατήρια επειδή έχουν μαλακώσει και αν δεν τα αλλάξω θα μου ξανά σκάσουν οι μπουκάλες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανέβασε θερμοκρασία λέγοντας δεν πρόλαβε να πάει τέρμα, λίγο πιο πάνω από την μέση και σταμάτησα, δεν έχει βαρέσει ποτέ κόκκινο, ούτε καν το έχει πλησιάσει.

Συνήθως δεν προλαβαίνει να φτάσει στο τέρμα, και αυτό γιατί ο αισθητήρας θερμοκρασίας νερού έχει την ικανότητα να μετράει μόνο θερμοκρασία νερού, όχι ατμού. Και αυτό ακριβώς έγινε από ότι περιγράφεις, για κάποιο λόγο σε κάποιο σημείο του κινητήρα η θερμοκρασία είχε ανέβει τόσο πολύ ώστε το νερό έγινε ατμός, με αποτέλεσμα να πετάξει τα νερά έξω.

 

Τώρα για τα ελατήρια και τα λάστιχα δεν γνωρίζω και πολλά, θα το ψάξω και θα ενημερώσω. Το μόνο που ξέρω είναι πως έχουν μπει καινούρια λάστιχα και τα ελατήρια είναι με 7 σπιρους.

Το μέρος που βρίσκει είναι πλαστικό, μου έχει περάσει από το μυαλό να το κόψω το πλαστικό και να ησυχάσω, από το συνεργείο όμως μου είχε πει πως θέλουν αλλαγή τα ελατήρια επειδή έχουν μαλακώσει και αν δεν τα αλλάξω θα μου ξανά σκάσουν οι μπουκάλες

Το πόσους "σπίρους" έχουν τα ελατήρια δεν έχει καμία σημασία.

 

Επίσης δεν ισχύει το ότι τα ελατήρια που έχουν μαλακώσει χαλάνε τις "μπουκάλες", τα λάθος ελατήρια τις χαλάνε. Αν φοράει ελατήρια χαμηλώματος λογικό είναι να σου χαλάσουν πολύ πιο γρήγορα τα αμορτισέρ, μια και τα excel-G είναι φτιαγμένα να συνδυάζονται με τα μαμά ελατήρια και όχι με ελατήρια χαμηλώματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟP Μολδαβία μένεις; Θα σου πρότεινα να βρεις αντιπροσωπεία toyota να πας να σου δουν το αμάξι. Αυτό είναι το liftback του '97. Eίναι αισίως 20 ετών. Επίσης με αυτό το αυτοκίνητο θα σου πρότεινα να μην ξεπερνάς τα 140 για κανένα λόγο, είναι χάρος στην συμπεριφορά, εκτός κι αν έχεις αλλάξει τα πάντα. Αυτό το αυτοκινητο αν ήταν προσεγμένο φτάνει άνετα και 40 έτη ζωής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο το τότε που το έχω αγωράσει έχω αλλάξει, Ψυγείο, Φισούνες, Κρεμαγιέρες, Τσιμούχες, Μπουζιά, Λάστιχα, Αμορτισέρ, Μίζα, Δισκόπλακες, Τακάκια, Ταμπούρα, Βαρβολίνες, μέσα σε ένα χρώνο όλα αυτά. Εχω βάλει και υγραέριο και έχω κάνει ήδη 6000χμ μέσα σε 4 μήνες.

 

τώρα που έχω δώσει τόσα λεφτά σε αυτό με χαλάει αρκετά όταν θέλει και άλλα, Δεν εμπιστεύομαι κανέναν μάστορα πλέον εκτός τον φίλο μου. αυριο αμα έχει χρόνο θα πάω για σέρβις και θα δούμε τα ελατήρια. Τη έγινε μέτρησες τους σπίρους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο το τότε που το έχω αγωράσει έχω αλλάξει, Ψυγείο, Φισούνες, Κρεμαγιέρες, Τσιμούχες, Μπουζιά, Λάστιχα, Αμορτισέρ, Μίζα, Δισκόπλακες, Τακάκια, Ταμπούρα, Βαρβολίνες, μέσα σε ένα χρώνο όλα αυτά. Εχω βάλει και υγραέριο και έχω κάνει ήδη 6000χμ μέσα σε 4 μήνες.

 

τώρα που έχω δώσει τόσα λεφτά σε αυτό με χαλάει αρκετά όταν θέλει και άλλα, Δεν εμπιστεύομαι κανέναν μάστορα πλέον εκτός τον φίλο μου. αυριο αμα έχει χρόνο θα πάω για σέρβις και θα δούμε τα ελατήρια. Τη έγινε μέτρησες τους σπίρους;

 

Το ξέχασα να σου πω την αλήθεια. Θα σου πω αύριο. Υγραέριο για τέτοιο αυτοκίνητο δεν είναι ότι καλύτερο να ξέρεις. Ποσα πραγματικά χιλιόμετρα έχει συνολικά; Γιατί για να ήθελαν αλλαγή όλα αυτά που λες πρέπει να είναι άνετα 200.000 χλμ περίπου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...