Sheogorath Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2017 Να ήταν αυτό ξεκάθαρο πριν απο λίγα χρόνια, θα ήταν πολύ ωραία... Τώρα δεν έχω κρατήσει φυσικά αποδείξεις αποστολής. Anyway, ευτυχώς τώρα το μάθαμε.
Valous Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Προφανώς όταν ο ένας εκ των δύο έχει κάνει αυτό που οφείλει από την πλευρά του (ο πωλητής να στείλει, ο αγοραστής να καταβάλει το συμφωνημένο τίμημα) η συναλλαγή είναι ολοκληρωμένη στο βαθμό που αφορά το συγκεκριμένο μέλος. Το τι θα πράξει ο άλλος (αν θα παραλάβει ο αγοραστής ή αν θα στείλει αυτό που έπρεπε ή οτιδήποτε ο πωλητής) δεν αφορά το άλλο μέλος, ούτε επηρεάζει το κατά πόσο θεωρείται ολοκληρωμένη η συναλλαγή. Λοιπόν, ας πω και εγώ την ιστορία μου για να δω την γνώμη σας πάνω στο θέμα. Πωλείται μια κάρτα Γραφικών από ένα άτομο εδώ, μιλάμε τηλεφωνικά και κανονίζουμε συνάντηση σε 2 μέρες λέγοντας πως η συναλλαγή έχει κλειδώσει. Τον ρωτάω κάτι επιπλέον το βραδύ, το διαβάζει δεν απαντάει! Άντε άλλη μια φορά εγώ, τίποτα πάλι! Μπαίνω στην αγγελία και βλέπω αξιολόγηση από άλλο μέλος. Ο φίλος την πούλησε και με έγραψε κανονικά ασχέτως αν εγώ είχα κανονίσει να την αγοράσω ( είτε αυτό σημαίνει ότι πούλησα την παλιά μου ή οτιδήποτε. Κάνω λοιπόν αρνητική γράφοντας αναλυτικά τι έγινε για να προσέξουν οι επόμενοι, και πήρα αναφορά για κατάχρηση συστήματος αξιόλογησης. Αν δεν την άξιζα, γιατί την πήρα; Και αν την άξιζα λυπάμαι αλλά θα έπρεπε να υπάρχει έστω επιλογή σχολίου επάνω στην αγγελία. Ντροπή! 1
heros Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Λοιπόν, ας πω και εγώ την ιστορία μου για να δω την γνώμη σας πάνω στο θέμα. Πωλείται μια κάρτα Γραφικών από ένα άτομο εδώ, μιλάμε τηλεφωνικά και κανονίζουμε συνάντηση σε 2 μέρες λέγοντας πως η συναλλαγή έχει κλειδώσει. Τον ρωτάω κάτι επιπλέον το βραδύ, το διαβάζει δεν απαντάει! Άντε άλλη μια φορά εγώ, τίποτα πάλι! Μπαίνω στην αγγελία και βλέπω αξιολόγηση από άλλο μέλος. Ο φίλος την πούλησε και με έγραψε κανονικά ασχέτως αν εγώ είχα κανονίσει να την αγοράσω ( είτε αυτό σημαίνει ότι πούλησα την παλιά μου ή οτιδήποτε. Κάνω λοιπόν αρνητική γράφοντας αναλυτικά τι έγινε για να προσέξουν οι επόμενοι, και πήρα αναφορά για κατάχρηση συστήματος αξιόλογησης. Αν δεν την άξιζα, γιατί την πήρα; Και αν την άξιζα λυπάμαι αλλά θα έπρεπε να υπάρχει έστω επιλογή σχολίου επάνω στην αγγελία. Ντροπή! Καλώς ή κακώς πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι ο πωλητής κάθε φορά δικαιούται να έχει την πλήρη δυνατότητα διαχείρησης του προιόντος που πουλάει... Δηλαδή ναι μεν μπορει να μιλησε με κάποιον και να συμφωνησε (χωρίς όμως να έχει πληρωθεί) αλλά 1. αν προκύψει κάποιος για παράδειγμα που μένει.. δίπλα του .... 2που πχ ΔΕΝ ειναι επαρχία για να τρέχει με ΕΛΤΑ, ή 3. κάποιος που ΔΕΝ παζάρεψε το αντικείμενο και το ζητάει στην αρχική τιμή...ή 4. σε τελική ανάλυση αποφάσισε να μην πουλήσει... ειναι κατι που πρέπει να το αποδεχθούμε ώς αγοραστες. Μού έχει τύχει ώς αγοραστής... να κλείσω κατι το μεσημέρι και επειδη δουλεύω μέχρι το βράδυ να το έχει δώσει αλλού..... αλλά κάποιες φορές και εγώ ώς πωλητής έχω κάνει κάτι παρόμοιο... 3
Super Moderators Snoob Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Διαβάστε σας παρακαλώ πολύ τους όρους χρήσης των αγγελιών, πριν αρχίσετε να γράφετε για "ντροπές". Αξιολόγηση μπορεί να αφήσει κάποιος εφόσον έχει ολοκληρώσει τη συναλλαγή (σημείο Β1). Η τηλεφωνική συνεννόηση -και η ακύρωση αυτής- δεν συνιστά ολοκληρωμένη συναλλαγή, επομένως δεν μπορεί να μπει και αξιολόγηση για αυτή. Ένα το κρατούμενο. Δεύτερον, όταν δέχεστε παρατήρηση από συντονιστή και δεν ξέρετε για ποιο λόγο συνέβη αυτό ή διαφωνείτε επειδή θεωρείτε πως ήταν άδικη κτλ., στέλνετε αποκλειστικά και μόνο προσωπικό μήνυμα είτε στον αρμόδιο συντονιστή (αυτόν, δηλαδή, το όνομα του οποίου εμφανίζεται στην αυτοματοποιημένη ειδοποίηση που λαμβάνετε μετά την παρατήρηση), είτε στο διαχειριστή. Όλα αυτά αναφέρονται ρητά στους εδώ και χρόνια υφιστάμενους γενικούς όρους χρήσης του site (σημείο Ε). Γενικά, έστω ότι διαβάζει κάποιος τους όρους χρήσης (γενικούς ή ειδικούς) και έχει κάποια απορία, χρειάζεται μια διευκρίνση. Και πάλι (σημείο Ε των γενικών όρων χρήσης... ναι, το ξαναέγραψα, αλλά έχω δέκα χρόνια που το γράφω και με βλέπω να το γράφω και για τα επόμενα δέκα...) στέλνετε προσωπικό μήνυμα σε κάποιο συντονιστή, γενικό συντονιστή ή το διαχειριστή. Τον κατάλογο της συντονιστικής ομάδας μπορείτε να τον βρείτε εδώ. 2
Sheogorath Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Να γράψουμε απο δίπλα και ποιο απαντάνε στα πμ, γιατί μερικοί δεν... όση ευγένεια (όχι προσποιητή) και να έχεις. Δεν το λεώ για σένα προφανώς.^^ 1
Ar_DiMiS Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Μια ιδεα για τις αγγελίες θα ηταν κάποιο να γίνουν premium μέλη με ενα «χ» ποσο! Να εχουν κάποια έξτρα προνόμια ισως και φυσικα να βλέπουν όλες τις αγγελίες... Όσοι μείνουν απλα μέλη θα βλέπουν τις «απλές» αγγελίες... Και μια απορία! Αν κάποιος βάλει μια αρνητική είτε απο βιασύνη, είτε απο παρεξήγηση δεν θα ηταν σωστό να μπορει να αλλάξει;
Sheogorath Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Nα μην βιάζεται, το γράφει συγκεκριμένα. Ρremium να μην μπει, δεν είναι site αγγελιών εδώ. 1
Ar_DiMiS Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Nα μην βιάζεται, το γράφει συγκεκριμένα. Ρremium να μην μπει, δεν είναι site αγγελιών εδώ. Οποτε αν γίνει μια απάτη δεν θα μπορούν να προστατεύουν οι επόμενοι!
Super Moderators Snoob Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Γενικά, πάρα πολλά προβλήματα θα αποφεύγονταν αν τα μέλη -γενικά μιλάω- δεν βιάζονταν αδικαιολόγητα να αξιολογήσουν μια συναλλαγή. Είναι πραγματικά απίστευτος ο αριθμός των αναφορών που δεχόμαστε από μέλη που ζητάνε να αλλάξουν την αξιολόγησή τους επειδή βιάστηκαν, έβαλαν θετική πριν παραλάβουν καν κάτι (δηλαδή πριν καν φτάσουμε στο σημείο να συζητάμε αν αυτό το κάτι λειτουργούσε ή ανταποκρινόταν στην περιγραφή της αγγελίας) και, γενικά, παρατηρείται μια αδικαιολόγητη βιασύνη να μπει "η πράσινη" για να ανέβει η "αξιοπιστία" των συναλλασσόμενων. Μετά, έχουμε και άλλου είδους θέματα. Λ.χ. όταν ένα μέλος έχει κάνει 3 συναλλαγές με ένα χρήστη, και στην 4η κάτι στραβώνει, συγγνώμη κιόλας αλλά είναι υποκριτικό να έρχεται το μέλος και να λέει "κάντε κάτι με τον απατεώνα", όταν ο "απατεώνας" έχει παραπάνω 3 "ανεπιφύλακτες" συστάσεις από τον ίδιο άνθρωπο που τώρα μας ζητάει "να προστατέψουμε την κοινότητα". Ή να καταγγέλει πως ο τάδε χρήστης "εμπορεύεται συστηματικά" το δείνα προϊόν, όταν έχει αγοράσει από αυτόν 5 φορές ήδη. Τις προηγούμενες φορές, δηλαδή, ΔΕΝ εμπορευόταν συστηματικά το μέλος; Γι' αυτό και λέμε πάντοτε, μη βιάζεστε και, κυρίως, προσοχή στις εκφράσεις σας. Το ξέρω πως το "συστήνεται ανεπιφύλακτα" (*) είναι ένας εύκολος τρόπος να "ξεμπερδέψει" κάποιος με την "υποχρέωση" να αφήσει αξιολόγηση, αλλά αυτό το "ανεπιφύλακτα" συχνά, μέσα σε 1 με 2 μέρες, αποκτά για παρέα ένα σωρό επιφυλάξεις. Η αξιολόγηση είναι σοβαρή υπόθεση και θα πρέπει να αντιμετωπίζεται έτσι από όλους. Όταν μπαίνει θετική και μία ή δύο ημέρες μετά καλούμαστε να την αλλάξουμε γιατί τελικά δεν ήταν όλα τόσο ρόδινα, είναι ξεκάθαρα θέμα βιασύνης. (*) Και, γενικά, με ρέγουλα το "ανεπιφύλακτα". Κρατήστε και μια επιφύλαξη. Περιοριστείτε σε σχόλιο για τη συγκεκριμένη συναλλαγή. Περιγράψτε το γιατί σας άφησε ικανοποιημένους η συναλλαγή (γρήγορη αποστολή, σωστό πακετάρισμα, άμεση πληρωμή κτλ.) και αφήστε τα "ανεπιφύλακτα". 3
Sheogorath Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2017 Οποτε αν γίνει μια απάτη δεν θα μπορούν να προστατεύουν οι επόμενοι! Απο που το έβγαλες συμπέρασμα; Απο το να μην βιάζεται να βάλει αξιολόγηση;
deafman Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Αληθεια γιατι κανενας δεν αφηνει μια ουδετερη αξιολογηση? Ειναι το καλυτερο σε τετοια θεματα που η συναλαγη εγινε σωστα στο μεγαλυτερο μερος της και εχανε καπου αλλου. Ουτε "εκδικιση" ουτε παρεξηγηση.
webparts Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2017 Αληθεια γιατι κανενας δεν αφηνει μια ουδετερη αξιολογηση? Ειναι το καλυτερο σε τετοια θεματα που η συναλαγη εγινε σωστα στο μεγαλυτερο μερος της και εχανε καπου αλλου. Ουτε "εκδικιση" ουτε παρεξηγηση. Για τον ιδιο λογο που το σκεφτομαστε πολυ πριν κανουμε την αρνητικη.Για να μη μας χαλασει εμας το προφιλ η οποια μη θετικη αξιολογηση. Εγω στο παλιο προφιλ ειχα μια κακη αξιολογηση σαν αγοραστης,για ενα σαπιο λαπτοπ. Πως να κανω μετα αρνητικη αξιολογηση,που εγω παω σα μαλακας και κανω καταθεση,τρωω το ακυρο και χρεωνομαι και αρνητικη επειδη ο αλλος εχει προβλημα? 1
deafman Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Καλα αυτο που περιγραφεις δεν ειναι για ουδετερη σε τιποτα. Επεσες σε κλασικη κακη περιπτωση. Μιλαω γενικα οτι δεν βλεπω πουθενα ουδετερη αξιολογηση. Πχ. Το γνωστο που σε μια αποστολη ο αλλος αργει να παραλαβει χωρις λογο και εσυ ψαχνεσαι. Στη τελικη εγινε η συναλλαγη αλλα σου εβγαλε το λαδι. Εκει ειναι ουδετερη εμπειρια.
Sheogorath Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Σε περίπτωση που παίνρεις κάτι φθηνό με κατάθεση (πες πχ 25-30 ευρώ) και λες ή και προπληρώνεις μεταφορικά με ελτά αλλά τελικά το στέλνει με κουριερ ΔΙΚΑ ΣΟΥ έξοδα ΧΩΡΙΣ ενημέρωση γιατί απλά βαριότανε (αν δεν προλάβαινε, άλλη μέρα, δεν θα γινόταν κάτι, αλλά ούτε τηλέφωνο ο γκασμάς). Άρα βρίσκεσαι εσύ να έχεις πληρώσει κατάθεση 25 ευρώ +1.5 μεταφορικά και σου σκάει κατα την παραλαβή άλλα 16 στην κούριερ, αλλιώς γυρίζει πίσω. Τι κάνεις εκεί; Αρνητική αφού παραλάβεις, δεν παραλαμβάνεις και ζητάς χρήματα πίσω; Τι κάνεις;
deafman Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2017 Εκει θα ελεγα ψιλοαρνιτικη μου μοιαζει αλλα θα στη ριξει κ αυτος. Μπορει στην ουδετερη να το παρει πιο ελαφρια. Δε ξερω πια
Προτεινόμενες αναρτήσεις