Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Kαι εγώ έχω ακούσει ότι δεν μεταφέρεται, αλλά και σε ερώτημά μου στον Γερμανό είπε δεν είναι πρόβλημα.

 

Πάντως η EVGA ή η XFX προ δεκαετίας λέγανε ότι καλύπτουν και τον 2ο χρήστη σε περίπτωση πώλησης, συνεπώς τουλάχιστον στο εξωτερικό δεν εννοείται.

  • Απαντ. 113
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εχω ακουσει πολλα στις εγγυησεις.

Στο oteshop τα πραγματα που πουλουσαν ελεγαν οτι εχουν 1 χρονο εγγυηση,αλλα στην εκπαιδευση τους ελεγαν οτι αν τους κανει καποιος φασαρια να δεχθουν τη διετη εγγυηση.

Το ιδιο και απο την apple,το ιδιο και απο την HP.

Ποτε δεν ακουσα καποιον να ζηταει ταυτοποιηση απο τον πελατη,για να ελεγξει εαν ειναι αυτος που αγορασε το προιον.

Εγω εχω δωσει πολλες φορες συσκευες ( λαπτοπ και κινητα ) σε εταιριες,δινοντας τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ στοιχεια ενω στο πωλητηριο ξεκαθαρα φαινοταν οτι το ειχε αγορασει αλλος.

Ειμαι σιγουρος οτι εαν ισχυε αυτο που γραφτηκε παραπανω οτι θα μου ειχαν καποια παρατηρηση,αν οχι τσαμπουκα.

Εδω εχουν πει αλλες και αλλες π@π@ριες,δε θα ελεγαν αυτη?

Δημοσ.

Οn topic. 

 

Τζαμπα ειχα χαρει οταν μου απαντησε τελικα. Ειπε εδω και 4 μερες οτι θα μου τη στειλει, εννοειται οτι δεν την εστειλε και του ζητησα εστω μια φωτογραφια της αποδειξης και μου ειπε προχθες οτι θα το κανει μολις γυρισει σπιτι  , δεν το εκανε , το ξαναστειλα 3 φορες αλλα τιποτα. Εχω αρχισει να νιωθω κοροιδο ..

Δημοσ.

Οn topic. 

 

Τζαμπα ειχα χαρει οταν μου απαντησε τελικα. Ειπε εδω και 4 μερες οτι θα μου τη στειλει, εννοειται οτι δεν την εστειλε και του ζητησα εστω μια φωτογραφια της αποδειξης και μου ειπε προχθες οτι θα το κανει μολις γυρισει σπιτι  , δεν το εκανε , το ξαναστειλα 3 φορες αλλα τιποτα. Εχω αρχισει να νιωθω κοροιδο ..

Aφού λοιπόν καταλήξαμε ότι δεν πέθανε απο τα πολλά check in τον Ιούνιο-Ιούλιο, και απλά σε κοροιδεύει, κάνε αρνητική, με λινκ και σε αυτό το θέμα για να δούνε όλη την ιστορία.

  • Like 4
Δημοσ.

Aφού λοιπόν καταλήξαμε ότι δεν πέθανε απο τα πολλά check in τον Ιούνιο-Ιούλιο, και απλά σε κοροιδεύει, κάνε αρνητική, με λινκ και σε αυτό το θέμα για να δούνε όλη την ιστορία.

 

Αφού έχουν γίνει θετικές αξιολογήσεις ήδη και από όσο γνωρίζω σύμφωνα με τους κανονισμούς δεν αλλάζουν.

Γι αυτό κι εγώ πάντα έστω και τυπικά περιμένω να τελειώσει τελείως η συναλλαγή(να πάρω τα χρήματα από την αντικαταβολή/να έχει γίνει πρώτα εκτενής έλεγχος του πράγματος/να έχουμε πει το ευχαριστώ και αντίο) πριν προχωρήσω σε θετικές.

Δημοσ.

Ναι, αποδεκτή είναι.

 

--------------------------------------------------

 

Γενικότερα πάντως, επειδή οι περισσότεροι το αγνοείτε, να γνωρίζετε ότι η εγγύηση ενός πράγματος κανονικά δεν μεταβιβάζεται. Όταν ένα κατάστημα πουλάει ένα πράγμα προσφέρει εγγύηση η οποία καλύπτει τον αρχικό αγοραστή. Εάν κάποιος έχει αγοράσει το πράγμα μεταχειρισμένο μαζί με εγγύηση, το κατάστημα μπορεί να του δημιουργήσει θέμα αν καταλάβει ότι δεν είναι ο αρχικός αγοραστής

Δεν ισχυει οσον αφορα ξενες εταιριες ,εκει μετραει να εχεις μονο το σειριακο,μου εχει συμβει παρα πολλες φορες και απο Ελληνικα καταστημα στο e-shop και Plaisio εχουν δεχτει να ανταλλαξουν/κανουν service σε δικα μου προιοντα ,πουλημενα σε συνφορουμιτες με την αποδειξη αγορας που τους ειχα δωσει,εφοσον ηταν εντος της εγγυησης. Αναφερω αυτα τα δυο καταστηματα,γιατι μονο απο αυτα ετυχε να δωσω κατι και καποια στιγμη να χρειαστει αλλαγη,σπανια βεβαια.

Δημοσ.

Kαι εγώ έχω ακούσει ότι δεν μεταφέρεται, αλλά και σε ερώτημά μου στον Γερμανό είπε δεν είναι πρόβλημα.

offtopic: αν υπάρξει θέμα με τον Γερμανό  εδώ είμαστε B)

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανεξάρτητα από τον αν μεταφέρεται η εγγύηση ή όχι (μεταφέρεται χωρίς κανένα πρόβλημα), ο πωλητής 

ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ

εψεύδετο για την ύπαρξη της.

 

Είναι ηλίου φαεινότερον.

Επεξ/σία από Whitefanged
  • Like 4
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Παιδια καλησπέρα κάποιος από το site μου ακύρωσε μια παραγγελία με αντικαταβολή ενώ την είχα αποστείλει και είχα προπληρώσει εγω τα μεταφορικα. Πως του κανω αρνητική αξιολόγηση αφού δεν ολοκληρώθηκε η συναλλαγή; τον βρίσκω μεσα από την αγγελία μου; γιατί μπήκα στο προφίλ του και δεν βρήκα πως μπορω να του κανω αρνητική αξιολόγηση.

  • Moderators
Δημοσ.

Παιδια καλησπέρα κάποιος από το site μου ακύρωσε μια παραγγελία με αντικαταβολή ενώ την είχα αποστείλει και είχα προπληρώσει εγω τα μεταφορικα. Πως του κανω αρνητική αξιολόγηση αφού δεν ολοκληρώθηκε η συναλλαγή; τον βρίσκω μεσα από την αγγελία μου; γιατί μπήκα στο προφίλ του και δεν βρήκα πως μπορω να του κανω αρνητική αξιολόγηση.

Ναι μέσα από την αγγελία σου θα του κάνεις την αξιολόγηση

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδια καλησπέρα κάποιος από το site μου ακύρωσε μια παραγγελία με αντικαταβολή ενώ την είχα αποστείλει και είχα προπληρώσει εγω τα μεταφορικα. Πως του κανω αρνητική αξιολόγηση αφού δεν ολοκληρώθηκε η συναλλαγή; τον βρίσκω μεσα από την αγγελία μου; γιατί μπήκα στο προφίλ του και δεν βρήκα πως μπορω να του κανω αρνητική αξιολόγηση.

Στη αγγελία σου, στο κάτω μέρος έχει ενα μπλε πλαίσιο που λέει αν συμμετείχατε στην αγγελία πατήσε για αξιολόγηση ΕΔΩ.

Μόλις πατησεις το εδω θα σου βγαλει να συμπληρωσεις το ονομα χρηστη αυτου που θες να αξιολογησεις. Μετα νομιζω ειναι προφανες τι κανεις.

Απο κινητο δεν γινεται (εκτος αν επιλεξεις να εμφανιστει η full σελιδα και οχι η mobile), χρειαζεται υπολογιστη.

Δημοσ.

Παιδια καλησπέρα κάποιος από το site μου ακύρωσε μια παραγγελία με αντικαταβολή ενώ την είχα αποστείλει και είχα προπληρώσει εγω τα μεταφορικα. Πως του κανω αρνητική αξιολόγηση αφού δεν ολοκληρώθηκε η συναλλαγή; τον βρίσκω μεσα από την αγγελία μου; γιατί μπήκα στο προφίλ του και δεν βρήκα πως μπορω να του κανω αρνητική αξιολόγηση.

 

Αρνητική αξιολόγηση μπορείς να βάλεις μόνο αν υπαρχει ολοκληρωμένη συναλλαγή.

 

1. Όποιο μέλος έχει ολοκληρώσει συναλλαγή μέσω των αγγελιών του forum με άλλο μέλος έχει τη δυνατότητα να αξιολογήσει θετικά ή αρνητικά τη συναλλαγή αυτή. Επειδή η κάθε αξιολόγηση είναι τελική και δεν τροποποιείται για κανέναν λόγο, τα μέλη θα πρέπει να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή τόσο στο ύφος όσο και στο περιεχόμενο της αξιολόγησης.

 

http://www.insomnia.gr/forum-19/announcement-14-%CF%8C%CF%81%CE%BF%CE%B9-%CF%87%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-insomniagr/

 

 

Κανονικά σε τέτοιες περιπτώσεις θα έπρεπε να μπορούμε να βάλουμε αξιολόγηση.

Δημοσ.

Αρνητική αξιολόγηση μπορείς να βάλεις μόνο αν υπαρχει ολοκληρωμένη συναλλαγή.

 

 

Κανονικά σε τέτοιες περιπτώσεις θα έπρεπε να μπορούμε να βάλουμε αξιολόγηση.

Βασικά έχει απαντήσει κάποιος mod, δεν θυμάμαι που βρίσκεται ακριβώς η απάντηση, και λέει ότι εφόσον έχεις στείλει δέμα με αντικαταβολή το οποίο δεν έχει παραληφθεί από τον αγοραστή, ο ένας από τους 2 έχει ολοκληρώσει την συναλλαγή από μερους του οπότε μπορεί να αφήσει αξιολόγηση.

 

Update: Βρήκα το ποστ:

http://www.insomnia.gr/topic/504987-προτάσεις-για-αγγελίες/?p=55927188

 

στο δεύτερο μισό αναφέρει εμμέσως ότι αν έστω και ένας από τους 2 ολοκληρώσει από μεριάς του την συναλλαγή, μπορεί να βάλει αξιολόγηση.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Προφανώς όταν ο ένας εκ των δύο έχει κάνει αυτό που οφείλει από την πλευρά του (ο πωλητής να στείλει, ο αγοραστής να καταβάλει το συμφωνημένο τίμημα) η συναλλαγή είναι ολοκληρωμένη στο βαθμό που αφορά το συγκεκριμένο μέλος. Το τι θα πράξει ο άλλος (αν θα παραλάβει ο αγοραστής ή αν θα στείλει αυτό που έπρεπε ή οτιδήποτε ο πωλητής) δεν αφορά το άλλο μέλος, ούτε επηρεάζει το κατά πόσο θεωρείται ολοκληρωμένη η συναλλαγή.

 

Αλίμονο αν δεν επιτρέπονταν οι αξιολογήσεις σε τέτοιες περιπτώσεις.

 

Εκεί που δεν επιτρέπονται (και γι' αυτό οι όροι χρήσης αναφέρονται σε ολοκληρωμένη συναλλαγή) είναι όταν αφήνει κάποιος αξιολόγηση γιατί δεν του αρέσει η τιμή, το βρίσκει αλλού φθηνότερα κτλ. Γενικά, όταν η αξιολόγηση είναι σχόλιο στην αγγελία και όχι αποτύπωση του πώς εξελίχτηκε η συναλλαγή (θετικά, ουδέτερα ή αρνητικά).

 

Επίσης διαγράφονται οι αξιολογήσεις όταν ένα μέλος, ενώ έχει αφήσει αξιολόγηση στη συναλλαγή όπου είχε, έστω, μια κακή εμπειρία, για να "μην το αφήσει να περάσει στο ντούκου", βρίσκει οποιαδήποτε αγγελία του μέλους με το οποίο είχε πρόβλημα (ανοιχτή, κλειστή, καταχωρημένη προ μηνών κτλ.) και αφήνει και εκεί αξιολογήσεις.

 

Όλα αυτά, με την προϋπόθεση ότι η αξιολόγηση είναι κόσμια διατυπωμένη

  • Like 4
Δημοσ.

Να φροντιζετε η αποδειξη να δινεται απο τον πωλητη την ωρα της συναλλαγης οχι μετα...Δεν ειναι δυσκολο να την εκτυπωσει ή να σας την στειλει με email απο πριν...Ειδικα ατομα με λιγες αξιολογησεις

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...