Γιάννης Platano Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Εχω ενα Honda CRV του 2008 και απο φοβο μην μου κανουν καποια ζημια δεν εχω πλυνει την μηχανη του ...Τα πλυντηρια τα φοβαμαι για προχειρη δουλεια με οτι αυτο μπορει να δημιουργησει προβληματα . Εχει καποιος εμπειρια απο καποιν καλο σε αυτο το θεμα ? Μενω Λυκοβρυση αττικης . Ευχαριστω.
piiii Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Εγώ προσωπικά προτιμώ να το κάνω μόνος μου, καθώς έχω μικρό πιεστικό(αυτά που έχουν τα βενζινάδικα είναι υψηλής πίεσης με τα όποιες παρενέργειες αν το χρησιμοποιεί άνθρωπος που δεν το κατέχει). Η ουσία σε γενικές γραμμές είναι να καλύψεις καλά πράγματα που μπορούν να πάθουν ζημιά απο το νερό, όπως δυναμό, μπαταρία, εγκέφαλος αν είναι εκτεθειμένος, ασφαλειοθήκες που μπορεί να υπάρχουν μέσα στο χώρο του κινητήρα. Επειτα το σωστό μετά το πλύσιμο είναι να φυσήξεις με πιστόλι αέρα, για να απομακρύνεις νερά που θα κατασταλλάξουν και ενδεχομένως να δημιουργήσουν μετέπειτα πρόβλημα.
stelios18120 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Το φοβαμαι πολυ το πλυσιμο κινητηρα. Θελω να το κανω, εχω φυσητηρα γ μετα αλλα το φοβαμαι πολυ. Σκεφτομαι οτι κατι θα παει στραβα κ μετα δεν θα παιρνει μπρος η θα κανω ζημια. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Επειδη δεν μπορω να τα καω ολα αυτα με σιγουρια για αυτο ρωτησα αν υπαρχει καποιος αξιοπιστος .Ευχαριστω. Το φοβαμαι πολυ το πλυσιμο κινητηρα.Θελω να το κανω, εχω φυσητηρα γ μετα αλλα το φοβαμαι πολυ.Σκεφτομαι οτι κατι θα παει στραβα κ μετα δεν θα παιρνει μπρος η θα κανω ζημια. Ετσι και η ζημια μπορει να ειναι μικρη αλλα μπορει και μεγαλη . 1
stelios18120 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Θελω παρα πολυ καιρο να το κανω γιατι εχει πολυ βρωμα αλλα παιζει φοβος 2
De@th L0rd Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Για αρχή αποσυνδέεις μπαταρία και την βγάζεις τελείως (βολεύει και στο καθάρισμα). Ο καλύτερος και πιο προσεκτικός οδηγός που έχω δει είναι αυτός: 2
Haldol Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Για αρχή αποσυνδέεις μπαταρία και την βγάζεις τελείως (βολεύει και στο καθάρισμα). Ο καλύτερος και πιο προσεκτικός οδηγός που έχω δει είναι αυτός: Γενικώς, αν αγαπάτε το αυτοκίνητο, καθίστε και δείτε τα βίντεο του ChrisFix. Τα περισσότερα περιέχουν φοβερές συμβουλές. 2
meletis_m Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Καλύτερα να το πλύνετε μόνος σας. Το πήγα σε πλυντήριο πρίν το υγραέριο.Μετά απο 15 χλμ άναψε το τσεκ και το αμάξι ρετάριζε. Κάθησα έβγαλα ολους του πολλαπλασιαστές και τους φύσηξα. Να σκεπάσετε με σακούλα πολλαπλασιαστές,εγκέφαλο υγραεριου & αυτοκινήτου.
NikosKallithea Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Τους κινητήρες των σύγχρονων αυτοκινήτων ΔΕΝ τους πλένουμε 2
Γιάννης Platano Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Τους κινητήρες των σύγχρονων αυτοκινήτων ΔΕΝ τους πλένουμε Οταν λες κινητηρα εννοεις ολα οσα ειναι κατω απο το καπω ? Απο σκονη και οτι αλλο περναει μεσα δεν εχουν προβλημα ? Συγχρονα απο ποσων χρονων ?
NikosKallithea Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 ΌΛΑ όσα είναι κάτω απο το καπώ, αν θέλεις να καθαρίσεις τα πλαστικά καπάκια κλπ, τοτε με ενα γυαλιστικο σπρευ ή σιλικόνης και με ενα πανακι και είσαι κυριος Απο το σάξο και μετα δεν πλένουμε Δεν πλένουμε όσα διαθέτουν υπολογιστικά σηστηματα, το έτος εξαρτάται απο την μάρκα, για να καταλαβεις το δικο μου TSI και με το πανί πρέπει να είσαι προσεκτικός μην πάρεις μαζί σου κανένα καλώδιο, όπως έλεγε και ένας φίλος το αυτοκίνητο αυτό έχει περισσότερους υπολογιστές και απο το τσάλλεντζερ , φαντασου τώρα να το πλακώσεις με την πίεση χαχαχαααααα, παει για παλιοσίδερα. 1
panos2171 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Aκόμα και αυτοί που αναλαμβάνουν να πλύνουν μοτερ αν δε κάνω λάθος απαλλάσσονται από οποιαδήποτε δυσλειτουργία εμφανιστεί μετά και στο ξεκαθαρίζουν από την αρχή. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να είναι καθαρός ο χώρος του κινητήρα καθώς δε φαίνεται. Αν είχα Ferrari σίγουρα θα με απασχολούσε καθώς φαίνεται αλλά σε οτιδήποτε έχει αδιαφανές καπώ who cares. Mε ένα πανάκι τα χοντρά και με πιεστικό αέρα έρχεται σε μια αξιοπρεπή κατάσταση. Και μιας και αναφέρθηκε μάλλον πρέπει κι εγώ να το καθαρίσω λίγο γιατί στη μια πλευρά παραμεγάλωσαν οι ιστοί. 1
zio10 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 ΌΛΑ όσα είναι κάτω απο το καπώ, αν θέλεις να καθαρίσεις τα πλαστικά καπάκια κλπ, τοτε με ενα γυαλιστικο σπρευ ή σιλικόνης και με ενα πανακι και είσαι κυριος Απο το σάξο και μετα δεν πλένουμε Δεν πλένουμε όσα διαθέτουν υπολογιστικά σηστηματα, το έτος εξαρτάται απο την μάρκα, για να καταλαβεις το δικο μου TSI και με το πανί πρέπει να είσαι προσεκτικός μην πάρεις μαζί σου κανένα καλώδιο, όπως έλεγε και ένας φίλος το αυτοκίνητο αυτό έχει περισσότερους υπολογιστές και απο το τσάλλεντζερ , φαντασου τώρα να το πλακώσεις με την πίεση χαχαχαααααα, παει για παλιοσίδερα. Σκέφτομαι να κάνω το δικό μου με αέρα μόνο, με φυσητήρα. Είναι οκ λες ή είναι επικίνδυνο;
stelios18120 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Σκέφτομαι να κάνω το δικό μου με αέρα μόνο, με φυσητήρα. Είναι οκ λες ή είναι επικίνδυνο; Κανε αφοβα Το εχω κανει στο δικο μου που το φυσητηρι ειναι αρκετα δυνατο. Εφυγε σκονη με το κιλο. 1
panos2171 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Kαι μια σκούπα πιο πριν δε θα ταν κακή ιδέα. Σε κάποια σημεία συσσωρεύεται αρκετή σκόνη που μπορεί να τη μαζέψει σε αντίθεση με τον αέρα που θα τη σκορπίσει εκεί γύρω. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα