Προς το περιεχόμενο

Tsi 1.2


Tzimmys

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους. Εν όψη του παιδιού που περιμένουμε, είπαμε να αλλάξουμε το ελεεινό δίπορτο 307 που έχουμε. Νομίζω πως έχω καταλήξει στο Octavia με τον 1.2 tsi, αλλά από την μία ή κανένα που διάβασα ότι βγάζει ο συγκεκριμένος, από την άλλη δεν είμαι σίγουρος ότι ο κινητήρας επαρκεί για το αμάξωμα αυτό, με κρατάνε πίσω. Το έχει κανείς?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχουμε το octavia 1.6 diesel και πιστευω του ειναι οριακος.Νομιζω στα 1,2 θα ζοριζεται ειδικα φορτωμενο.Και πιστεψε με φορτωνεται ΠΟΛΥ.Εχει τεραστιους χωρους.Κανα rapid πιστευω ειναο καλυτερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους. Εν όψη του παιδιού που περιμένουμε, είπαμε να αλλάξουμε το ελεεινό δίπορτο 307 που έχουμε. Νομίζω πως έχω καταλήξει στο Octavia με τον 1.2 tsi, αλλά από την μία ή κανένα που διάβασα ότι βγάζει ο συγκεκριμένος, από την άλλη δεν είμαι σίγουρος ότι ο κινητήρας επαρκεί για το αμάξωμα αυτό, με κρατάνε πίσω. Το έχει κανείς?

Να ξερεις στο ξεκινημα ειναι γαιδουρι.. και μεσα στην πολη καιει..

Κατω απο τις 2000στρ βαζεις ποδι στην ασφαλτο να βοηθησεις..!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους. Εν όψη του παιδιού που περιμένουμε, είπαμε να αλλάξουμε το ελεεινό δίπορτο 307 που έχουμε. Νομίζω πως έχω καταλήξει στο Octavia με τον 1.2 tsi, αλλά από την μία ή κανένα που διάβασα ότι βγάζει ο συγκεκριμένος, από την άλλη δεν είμαι σίγουρος ότι ο κινητήρας επαρκεί για το αμάξωμα αυτό, με κρατάνε πίσω. Το έχει κανείς?

Απλά θέλει να το δουλεύεις στις ροπές του. Αν το πηγαίνεις κάτω από 2.000 στροφές θα ζοριζεται και θα σέρνεται.

Στις 2.000 και πάνω έως τις 4.000 που ψοφαει είναι μια χαρά αμάξι. Πιστεύω δεν θα έχεις κανένα θεμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορώ να σου πω για το polo 1.2 tsi στα 105 που ήταν μια χαρά σε όλους τους τομείς.

σπιρτάδα , κατανάλωση μο 6.5 σε ένα κύκλο 120.000 χλμ. ζημιές καθόλου.

 

για το octavia με το μεγαλύτερο βάρος δεν ξέρω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά οδηγάω αργά και δεν το πατάω. Οι μετακινήσεις μας είναι 60% μέσα στην πόλη, 30 στα κοντινά χωριά (πεθερικά - γονείς) και 10% καμία απόδραση...

 

Όπως το βλέπω και εγώ, τώρα που το έγραψα, ίσως και να είναι υπερβολή το,Octavia. Απλά σκεφτόμουνα ότι αφού αγοράζουμε, να πάρουμε ένα αμάξι που να μας καλύψει ακόμα και με 3 παιδιά και τα πράγματά μας...

 

Στο πρόβλημα που βγάζουν αυτοί με την καδένα, αν αλλάξεις μία φορά, στρώνει... ή μπορεί να το ξαναβγάλει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα να δεις αυτα τα αυτοκινητα δεν ειναι για σταματα-ξεκινα..

Δεν εχουν νευρο απο τα χαμηλα ουτε και καλες ρεπριζ..

Για να εχεις μετρο συγκρισης οδηγησε ενα i20 1.2 και θα καταλαβεις..

μπορώ να σου πω για το polo 1.2 tsi στα 105 που ήταν μια χαρά σε όλους τους τομείς.

σπιρτάδα , κατανάλωση μο 6.5 σε ένα κύκλο 120.000 χλμ. ζημιές καθόλου.

 

για το octavia με το μεγαλύτερο βάρος δεν ξέρω.

Σε polo ραγισαν οι αεραγωγοι.. εσπασε η βαση του γρυλου παραθυρου.. θορυβος στο ταμπλο δεξια απο το σωληνακι της βενζινης..

θορυβο απο καδενα(καποιες φορες) στα 80000χλμ καιει πολυ περισσοτερο λαδι..

Οσο για σπιρταδα μονο με 100αρα ειδα διαφορα στα χαμηλα..

Για να σε παει 7.5λ εντος πολης πρεπει να το δουλευεις μεσα στη ροπη και ηρεμα.. αλλιως τα 8.5-9λ τα εχει στο τσεπακι..

Αυτα που λεω ειναι απο τον υπολογιστη.. δεν το εχω μετρησει μονος μου..

 

Μονο στην εθνικη το παραδεχτηκα..!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχουμε το octavia 1.6 diesel και πιστευω του ειναι οριακος.Νομιζω στα 1,2 θα ζοριζεται ειδικα φορτωμενο.Και πιστεψε με φορτωνεται ΠΟΛΥ.Εχει τεραστιους χωρους.Κανα rapid πιστευω ειναο καλυτερα.

 

Από προβλήματα και καταναλώσεις, πώς είσαι φίλε? Αν κρίνω από τους ταξιτζήδες, λογικά είσαι πολύ ευχαριστημένος. Μου είπαν ότι οι ντιζελοκινητήρες αυτοί φτάνουν το 1.000.000 χλμ!!

 

Απλά θέλει να το δουλεύεις στις ροπές του. Αν το πηγαίνεις κάτω από 2.000 στροφές θα ζοριζεται και θα σέρνεται.

Στις 2.000 και πάνω έως τις 4.000 που ψοφαει είναι μια χαρά αμάξι. Πιστεύω δεν θα έχεις κανένα θεμα.

 

Αδερφέ, πλέον αν το κοντέρ δείξει 2.500 σαλ, νομίζω ότι το ξεσκίζω το αμάξι. Μέχρι τα 25-27 μου, δεν άλλαζα ταχύτητα κάτω από τις 3.500 και το νορμάλ μου ήταν οι 5.000-6.000 στο 206 που είχα. Άλλες εποχές αδερφέ...

 

μπορώ να σου πω για το polo 1.2 tsi στα 105 που ήταν μια χαρά σε όλους τους τομείς.

σπιρτάδα , κατανάλωση μο 6.5 σε ένα κύκλο 120.000 χλμ. ζημιές καθόλου.

 

για το octavia με το μεγαλύτερο βάρος δεν ξέρω.

 

Ενθαρρυντικά αυτά που λες, αλλά το Octavia είναι και περίπου 200 κιλά παραπάνω. Και πάλι όμως, από πολλούς άκουσα πάνω-κάτω αυτά που λες και εσύ, απλά με μέση κατανάλωση κοντά στα 7 και λίγο.

 

Κοιτα να δεις αυτα τα αυτοκινητα δεν ειναι για σταματα-ξεκινα..

Δεν εχουν νευρο απο τα χαμηλα ουτε και καλες ρεπριζ..

Για να εχεις μετρο συγκρισης οδηγησε ενα i20 1.2 και θα καταλαβεις..

Σε polo ραγισαν οι αεραγωγοι.. εσπασε η βαση του γρυλου παραθυρου.. θορυβος στο ταμπλο δεξια απο το σωληνακι της βενζινης..

θορυβο απο καδενα(καποιες φορες) στα 80000χλμ καιει πολυ περισσοτερο λαδι..

Οσο για σπιρταδα μονο με 100αρα ειδα διαφορα στα χαμηλα..

Για να σε παει 7.5λ εντος πολης πρεπει να το δουλευεις μεσα στη ροπη και ηρεμα.. αλλιως τα 8.5-9λ τα εχει στο τσεπακι..

Αυτα που λεω ειναι απο τον υπολογιστη.. δεν το εχω μετρησει μονος μου..

 

Μονο στην εθνικη το παραδεχτηκα..!!!

 

Στην εθνική το παραδέχτηκες από άποψη πατήματος και κατανάλωσης να υποθέσω?

 

Γενικά ακούθω πολλά παράπονα για τους tsi (λάδια, ραγισμένοι κύλινδροι) σε σημείο που με κάνει να κοιτάζω εταιρία εκτός group vw.

 

Για κάψιμο λαδιών ακούω και εγώ, αλλά τήνει να θεωρηθεί φυσιολογικό για πολλούς κινητήρες πλέον. Δεν μπορώ βέβαια να καταλάβω τον λόγο.... Για κυλίνδρους, βαλβίδες και τέτοια, είναι ΜΟΝΟ αν έχει βγάλει καδένα, την ακούν και δεν κάνουν τίποτα....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από προβλήματα και καταναλώσεις, πώς είσαι φίλε? Αν κρίνω από τους ταξιτζήδες, λογικά είσαι πολύ ευχαριστημένος. Μου είπαν ότι οι ντιζελοκινητήρες αυτοί φτάνουν το 1.000.000 χλμ!!

 

 

Μεσο ορο παιζω 4,5-5,5.Γυρω στα 6 ανεβαινει μονο σε πολη με σταματα ξεκινα και κλιματισμο.Οκ σε μ@λακιες εχω δει και 7,5,οπως ομως εχω δει και 3,5 :P .Μιλαω για μεση καταναλωση ανα βολτα.Ανα γεμισμα οπως σου ειπα γυρω στο 4,5-5.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κάψιμο λαδιών ακούω και εγώ, αλλά τήνει να θεωρηθεί φυσιολογικό για πολλούς κινητήρες πλέον. Δεν μπορώ βέβαια να καταλάβω τον λόγο.... Για κυλίνδρους, βαλβίδες και τέτοια, είναι ΜΟΝΟ αν έχει βγάλει καδένα, την ακούν και δεν κάνουν τίποτα....

Το θεωρούν φυσιολογικό μόνο όσοι κινητήρες καίνε...αλλά στους tsi μιλάμε για υπερβολικό κάψιμο....Επιπλέον για την καδένα το κροτάλισμα με κρύο κινητήρα το θεωρούν και αυτό φυσιολογικό....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεσο ορο παιζω 4,5-5,5.Γυρω στα 6 ανεβαινει μονο σε πολη με σταματα ξεκινα και κλιματισμο.Οκ σε μ@λακιες εχω δει και 7,5,οπως ομως εχω δει και 3,5 :P .Μιλαω για μεση καταναλωση ανα βολτα.Ανα γεμισμα οπως σου ειπα γυρω στο 4,5-5.

 

Πολύ καλή κατανάλωση για τέτοιο αμάξωμα, αλλά φοβάμαι και τις ενδέχομες βλάβες με το κόστος τους, αλλά και ενδεχόμενες αύξηση τιμής πετρελαίου και φορολόγηση ντιζελοκινητήρων που άκουσα....

 

Το θεωρούν φυσιολογικό μόνο όσοι κινητήρες καίνε...αλλά στους tsi μιλάμε για υπερβολικό κάψιμο....Επιπλέον για την καδένα το κροτάλισμα με κρύο κινητήρα το θεωρούν και αυτό φυσιολογικό....

 

Άστα φίλε, και εγ'ω δεν ξέρω τι να πιστέψω. η αλήθεια είναι ότι εμένα μου κάθονται καλά αυτά που πάνε να πλασάρουνε για "φυσιολογικά", από την άλλη είχα χαρεί που είχα καταλήξει σε κάποιο μοντέλο. Αν το απορίψω, τι προτάσεις υπάρχουν σε αυτά τα χρήματα και με τίμιο χώρο αποσκευών? Θέλω όπως καταλαβαίνεται ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, χωρίς πολλά προβλήματα. Το γκάζι δεν με απασχολεί, δεν το κυνηγάω καθόλου....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 307 τί μοτέρ έχει? Γιατί αν έχει το 1400 των 75 ίππων τότε o 1,2TSI θα είναι σαφώς πιο γρήγορος.

Σε Polo πάντως που είχα οδηγήσει το μικρό μοτέρ με τα 85 άλογα πετούσε και σε νορμάλ ταχύτητες το ένιωθες σαν 1800 ατμόσφαιρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 307 τί μοτέρ έχει? Γιατί αν έχει το 1400 των 75 ίππων τότε o 1,2TSI θα είναι σαφώς πιο γρήγορος.

Σε Polo πάντως που είχα οδηγήσει το μικρό μοτέρ με τα 85 άλογα πετούσε και σε νορμάλ ταχύτητες το ένιωθες σαν 1800 ατμόσφαιρα.

85hp?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 307 τί μοτέρ έχει? Γιατί αν έχει το 1400 των 75 ίππων τότε o 1,2TSI θα είναι σαφώς πιο γρήγορος.

Σε Polo πάντως που είχα οδηγήσει το μικρό μοτέρ με τα 85 άλογα πετούσε και σε νορμάλ ταχύτητες το ένιωθες σαν 1800 ατμόσφαιρα.

 

Ναι, ο 8βάλβιδος 14άρης με τα 75 άλογα είναι....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...