Προς το περιεχόμενο

Επιστροφή a6000 και αποζημίωση


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και να μπορεί κάποιος να τα ξεχωρίσει, με τη συμπίεση του YouTube θα είναι κομματάκι δύσκολο :P

 

Το χειροτερο απλα εγινε χειροτερο και το line skipping κανει μπαμ, στους μεγαλυτερους αισθητηρες.

 

Το κινητο με stacked cmos δεν εχει κανενα προβλημα να διαβασει ολη την αναλυση του αισθητηρα και να δωσει 4Κ σε 100Mbps.

 

Οσο περισσοτερο το line skipping, τοσο μειωνεις το ολο concept του μεγαλου αισθητηρα και του καλου φακου, τα ιδια και για την συμπιεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 169
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ΟΚ  αφου εισαι σε μια σχετικα μικρη κοινωνια (Δραμα) από οπου καταγομαι και εγω, νομιζω ότι είναι πολύ ευκολο ο μαγαζάτορας να σου αλλαξει το προιον μα καποιο άλλο η και πολλα αλλα αν είναι γενικα ηλεκτρικα ειδη του μαγαζιου...πχ υπολογιστη/κλιματιστικο/ηλεκτρ-οικοσυσκευη..κλπ,  δηλ μαλλον εχεισ επιλογε.

Η μηχανή είναι αγορασμένη εδώ και 2μιση μήνες. Ο τοπικός μαγαζάτορας με ποια πρόφαση θα δεχτεί τη μηχανή πίσω? Να την κάνει τι? Να την πουλήσει ως μεταχειρισμένη και να μπει μέσα? Να την κρατήσει για τον εαυτό του? Η να την γυρίσει στη σονι σαν ελαττωματική από τη στιγμή που η σονι δεν βρίσκει ελάττωμα ??

 

Μιλάμε για 2.5 μήνες όχι για 1 βδομάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η νομοθεσια ειναι συγκεκριμενη. Ο μαγαζατορας ειναι ύπευθυνος για την καλυψη της εγγυησης συμφωνα με τον νομο. Το τι θα κανει μετα αυτος με την SONY ειναι δικο του θεμα.

 

Απο εκει και περα επειδη ο μαγαζατορας δεν ειναι ειδικος στο τι αποτελει και τι οχι ελλατωμα μπορει να κρυφτει πισω απο αυτα που λεει η Sony για να αποφυγει να αποζημιωσει τους πελατες της.

 

Οταν και εαν παει η υποθεση στα δικαστηρια θα αναγκαστει και ο μαγαζατορας και η Sony να αποζημιωσει τον οποιονδηποτε. Και εκει πατανε στο οτι ειναι χρονοβορο και κοστιζει κατι τετοιο για τους ιδιωτες και την πατανε μονο οταν καταθετονται ομαδικες αγωγες που εκει πια ζητανε εκατομυρια ως αποζημιωσεις.

 

Γι αυτο και οι καταγγελιες στους συλλογους καταναλλωτων κλπ που πιεζουν και αυτοι με το νομικο τους τμημα ευκολοτερα και εχουμε μεμονωμενες υπαναχωρησεις.

 

Ετσι ελεγε και η Apple για 1 χρονο εγγγυηση στα προιοντα της στην ΕΕ αλλα οταν την εχασε την πρωτη καλη δικη στην Ιταλια σχετικα με το θεμα, τα γυρισε και δινει και αυτη κανονικα 2 χρονια εγγυηση στα παντα ολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ήδη στείλει αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή απ τη Πέμπτη που μας πέρασε κι αναμένω αποτελέσματα.

 

Η Sony κλασικά έχει κολλήσει και επιμένει πως το χαρακτηριστικό της υπερθέρμανσης αλλά και του περιορισμού στη διάρκεια του βίντεο το αναφέρει στο εγχειρίδιο, μη μπορώντας να συνειδητοποιήσει το πραγματικό ζητούμενο και το κατάστημα από όπου προμηθεύτηκα τη μηχανή ακόμα περιμένει απάντηση από τη Sony.

 

Αναμένουμε λοιπόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Μπορεις να ποστάρεις τι ακριβως γραφει το εγχειριδιο;

 

2) Ρωτα την Sony, με ποιον τροπο ενας πιθανος αγοραστης της καμερας μπορει να γνωριζει τι γραφει το εγχειριδιο ΠΡΙΝ την αγορα ωστε να αποφασισει γνωριζοντας το θεμα;

 

3) Πες την Sony οτι τετοιες πρακτικες συνιστουν παραπλανηση του καταναλωτη και ειναι παράνομες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Μπορεις να ποστάρεις τι ακριβως γραφει το εγχειριδιο;

 

2) Ρωτα την Sony, με ποιον τροπο ενας πιθανος αγοραστης της καμερας μπορει να γνωριζει τι γραφει το εγχειριδιο ΠΡΙΝ την αγορα ωστε να αποφασισει γνωριζοντας το θεμα;

 

3) Πες την Sony οτι τετοιες πρακτικες συνιστουν παραπλανηση του καταναλωτη και ειναι παράνομες

 

Παρακάτω η παράγραφος στην οποία αναφερόταν συνέχεια η Sony:

 

Σχετικά με την προστασία από υπερθέρμανση
Ανάλογα με τη θερμοκρασία της φωτογραφικής μηχανής και της μπαταρίας,
μπορεί η εγγραφή ταινιών να μην είναι δυνατή ή να απενεργοποιηθεί αυτόματα
η φωτογραφική μηχανή για λόγους προστασίας της συσκευής.
Ένα μήνυμα θα εμφανιστεί στην οθόνη πριν από την απενεργοποίηση ή δεν θα
μπορείτε πλέον να κάνετε εγγραφή ταινιών. Στην περίπτωση αυτή, αφήστε τη
φωτογραφική μηχανή απενεργοποιημένη, μέχρι να πέσει η θερμοκρασία τόσο
της μηχανής όσο και του πακέτου μπαταριών. Εάν ενεργοποιήσετε τη φωτογραφική
μηχανή χωρίς να έχει κρυώσει αρκετά η ίδια αλλά και το πακέτο μπαταριών,
είναι πιθανό να απενεργοποιηθεί ξανά αυτόματα ή να μην μπορείτε να κάνετε
εγγραφή ταινίας.
 
Άκρη δεν έβγαζα μαζί τους γιατί επαναλάμβαναν την ίδια καραμέλα οπότε και έπαψα πια να ασχολούμαι είτε με τη Sony είτε με το κατάστημα αγοράς.
 
Η αναφορά μου πάτησε στο Άρθρο 9ε που μου είχες στείλει SeNNinhA, του Νόμου 2251/1994 όπου αναφέρει συγκεκριμένα:
 
Παραπλανητικές παραλείψεις

1. Μια εμπορική πρακτική θεωρείται παραπλανητική όταν, στο πραγματικό της πλαίσιο, λαμβανομένων υπόψιν όλων των χαρακτηριστικών της και των περιστάσεων, καθώς και των περιορισμών του συγκεκριμένου μέσου επικοινωνίας, παραλείπει ουσιώδεις πληροφορίες που χρειάζεται ο μέσος καταναλωτής, ανάλογα με το συγκεκριμένο πλαίσιο, για να λάβει τεκμηριωμένη απόφαση συναλλαγής, και ως εκ τούτου τον οδηγεί ή ενδέχεται να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία διαφορετικά δεν θα ελάμβανε.

 

2. Παραπλανητική παράλειψη τεκμαίρεται και όταν ο προμηθευτής αποκρύπτει ουσιώδεις πληροφορίες ή τις παρέχει κατά τρόπο ασαφή, ακατάληπτο, διφορούμενο ή εκτός χρόνου κατά τα αναφερόμενα στην παράγραφο 1, ή όταν δεν προσδιορίζει την εμπορική επιδίωξη της εμπορικής πρακτικής, εφόσον αυτή δεν είναι ήδη προφανής από το συγκεκριμένο πλαίσιο και όταν, και στις δύο αυτές περιπτώσεις, τούτο έχει ή ενδέχεται να έχει ως αποτέλεσμα να λάβει ο μέσος καταναλωτής απόφαση για συναλλαγή την οποία, διαφορετικά, δεν θα είχε λάβει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως να σημειώσω εδώ ότι η Sony έκανε γάργαρα το splash proof και weather proof από τις a7 και όχι μόνο της πρώτης γενιάς, όταν εσκαγαν στο service μηχανες με καμμενα κουμπάκια και πλακέτες από αφελής που πίστευαν ότι αγόρασαν Pentax.

 

Μετά τις καταγγελίες δεν το αναφέρει πλέον στο site της και είναι όλο *** κατά πόσο weather proof είναι όλη η σειρά της.

 

Να σημειώσουμε επίσης αν κάποιος παραλαμβάνει ένα προϊόν έρχεται με ένα μανουαλ και κάποιους όρους χρήσης, αυτοί οι περιορισμοί αναφέρονται ξεκάθαρα και στην Ε.Ε. έχεις δικαίωμα, χωρίς καμία εξήγηση να γυρίσεις κάποιο προϊόν πίσω στις πρώτες 14μερες.

 

Κοινώς rtfm, πέρα από την έρευνα αγοράς που θα κάνεις, έτσι και αλλιώς.

 

Τώρα καλή τύχη, ίσως και να βγάλεις άκρη αλλά δεν θα είναι εύκολο, αν σε αποζημιώσει η Sony γι'αυτό το θέμα, θα πρέπει μετά να αποζημιώνει de facto όποιον αποφασίσει στους 23 μήνες ότι δεν του κάνει η a6000 γιατί υπερθερμαίνεται κάτω από συνθήκες στο βίντεο, κοινώς δεν με χαλούσε μια a6300 η έστω μια 80d, ευκαιρία είναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν ζητήσει αντικατασταση με καλύτερη θα έλεγα ότι πρόκειται περί εκμετάλλευσης. Αλλά το αίτημα για επιστροφή του προϊόντος και των χρημάτων αντίστοιχα είναι σωστό. Μιλάμε για 2 μηνες και όχι 23 μηνες. είχα αναφέρει και εγώ ότι εκεί ίσως κολλήσουν λίγο, αλλά πρακτικά αγοράζεις ένα προϊόν, διαβάζεις (και καλά) το εγχειρίδιο και ξεκινάς δοκιμές, κάπου καταλαβαίνεις το πρόβλημα και ξεκινάς επικοινωνια με τεχνικά τμήματα. Περνάει ο χρόνος μάγκες μου. Να πάει και να έρθει στο σέρβις μου έχει παρει από μία έως τρεις εβδομάδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν ζητήσει αντικατασταση με καλύτερη θα έλεγα ότι πρόκειται περί εκμετάλλευσης. Αλλά το αίτημα για επιστροφή του προϊόντος και των χρημάτων αντίστοιχα είναι σωστό. Μιλάμε για 2 μηνες και όχι 23 μηνες. είχα αναφέρει και εγώ ότι εκεί ίσως κολλήσουν λίγο, αλλά πρακτικά αγοράζεις ένα προϊόν, διαβάζεις (και καλά) το εγχειρίδιο και ξεκινάς δοκιμές, κάπου καταλαβαίνεις το πρόβλημα και ξεκινάς επικοινωνια με τεχνικά τμήματα. Περνάει ο χρόνος μάγκες μου. Να πάει και να έρθει στο σέρβις μου έχει παρει από μία έως τρεις εβδομάδες.

Μάλλον κάπου μπερδεύεσαι, στις 14 μέρες δεν πάει κανένα service, παίρνουν πίσω το προϊόν, χωρίς καμία ερώτηση.

 

Μετά πρέπει να πας να αποδείξεις ότι το δικό σου έχει πρόβλημα, δεν το λύνει το service και με καταγγελία να πάρεις πίσω λεφτά.

 

Αν η Sony παραδεχτεί ότι είναι προβληματική η a6000 γιατί υπό συνθήκες δεν φτάνει το όριο των 30 λεπτών θα βρει πάτημα ο καθένας να την επιστρέφει, οι 23 μήνες δεν ήταν αναφορά στον ts, αλλά γενικά.

 

Το θέμα είναι κατά πόσο μια φωτογραφική έχει υποχρέωση να φτάνει στο βίντεο, υπό όλες τις συνθήκες τα 30λεπτα. Και γιατί μόνο 30 λεπτά, μπορεί να βρεις άπειρα παραδείγματα σε ξένα forums να κλαίγονται για το όριο των 30 λεπτών.

 

Σιγά μην σου πει ο μαγαζατορας η το καρτελακι στο πολυκατάστημα και ο πωλητής, ότι στο βίντεο μέχρι 30 λεπτά περιορισμός και αν έχει και ζεστή μπορεί να μην τα φτάσει κιόλας, επίσης να ξέρεις θέλει και την ακριβή sd, όχι την φθηνή για να γράψει σε καλή ποιότητα και ότι οι φθηνές sd, βράζουν στο 5λεπτο και κάνουν ακόμα χειρότερη την κατάσταση.

 

Το manual τα γράφει όλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον κάπου μπερδεύεσαι, στις 14 μέρες δεν πάει κανένα service, παίρνουν πίσω το προϊόν, χωρίς καμία ερώτηση.

 

Μετά πρέπει να πας να αποδείξεις ότι το δικό σου έχει πρόβλημα, δεν το λύνει το service και με καταγγελία να πάρεις πίσω λεφτά.

 

Αν η Sony παραδεχτεί ότι είναι προβληματική η a6000 γιατί υπό συνθήκες δεν φτάνει το όριο των 30 λεπτών θα βρει πάτημα ο καθένας να την επιστρέφει, οι 23 μήνες δεν ήταν αναφορά στον ts, αλλά γενικά.

 

Το θέμα είναι κατά πόσο μια φωτογραφική έχει υποχρέωση να φτάνει στο βίντεο, υπό όλες τις συνθήκες τα 30λεπτα. Και γιατί μόνο 30 λεπτά, μπορεί να βρεις άπειρα παραδείγματα σε ξένα forums να κλαίγονται για το όριο των 30 λεπτών.

 

Σιγά μην σου πει ο μαγαζατορας η το καρτελακι στο πολυκατάστημα και ο πωλητής, ότι στο βίντεο μέχρι 30 λεπτά περιορισμός και αν έχει και ζεστή μπορεί να μην τα φτάσει κιόλας, επίσης να ξέρεις θέλει και την ακριβή sd, όχι την φθηνή για να γράψει σε καλή ποιότητα και ότι οι φθηνές sd, βράζουν στο 5λεπτο και κάνουν ακόμα χειρότερη την κατάσταση.

 

Το manual τα γράφει όλα.

 

Ναι η φωτογραφική ασφαλώς και δεν έχει καμία υποχρέωση να πιάνει τα 30 λεπτά βίντεο. Υποχρεωμένος είναι όμως ο κατασκευαστής να το αναφέρει στην περιγραφή των χαρακτηριστικών του προϊόντος. Όπως το κάνουν άλλωστε και πολλοί κατασκευαστές των οποίων τα ανάλογα προϊόντα έχουν τέτοιου είδους δυνατότητες και περιορισμούς.

 

Όπως επίσης και το θέμα της δυσλειτουργίας, δλδ της πρόωρης διακοπής της εγγραφής βίντεο και της απενεργοποίησης της μηχανής που είναι απόρροια της υπερθέρμανσης, είναι διαφορετικό από αυτό της διάρκειας της εγγραφής (το ένα αφορά δυνατότητες του υλικού και το άλλο αστοχία κατασκευής του υλικού) αλλά αντιμετωπίζεται νομικά το ίδιο γιατί παραλείπεται εσκεμμένα και αυτό το "χαρακτηριστικό" από την περιγραφή του προϊόντος.

 

Το όλο ζήτημα όμως πέρα από την ηθική του και νομική του διάσταση φανερώνει και τη σοβαρότητα της συγκεκριμένης εταιρείας. Η οποία συγκεκριμένη εταιρεία για να μη προχωρήσει σε απόσυρση ολόκληρης της σειράς, πράγμα οικονομικά ασύμφορο ενδεχομένως σε καμία περίπτωση όμως δεν την δικαιολογεί, αρκέστηκε απλά να συμπεριλάβει μια σημείωση στο εγχειρίδιο. 

 

Το πως θα έπρεπε να συμπεριφέρονται οι κατασκευαστές σε τέτοιες περιπτώσεις μας το έχει δείξει πρόσφατα η Samsung με το Note 7. Εκεί βέβαια εκ των πραγμάτων η Samsung δεν μπορούσε να πράξει διαφορετικά προχωρώντας σε τακτική στρουθοκαμηλισμού και αποποίησης των ευθυνών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το note 7 ήταν μια συσκευή που έλιωνε με θεαματικό τρόπο και πολλές φορές μέσα σε αεροπλάνα.

 

Τι ακριβώς συγκρίνουμε τώρα;

 

Φωτογραφική αγόρασες, σου δίνει την δυνατότητα 30 λεπτών βίντεο με τους όποιους περιορισμούς.

 

Επίσης αγόρασες ένα προϊόν με κάποιες οδηγίες και χαρακτηριστικά, δεν σε κοροϊδέψε κανείς, στο αναφέρει ότι υπό συνθήκες μπορεί να σβήσει λόγο υπερθέρμανσης και στην τελική σου δίνει και την δυνατότητα ο νόμος να την επιστρέψεις πίσω χωρίς καμία ερώτηση, στο κατάστημα, γιατί δεν είσαι ικανοποιημένος από τους περιορισμούς του προϊόντος που αγόρασες η γιατί απλά έτσι.

 

Είναι σαν να μου λες ότι αγόρασες ένα φούρνο μικροκυμάτων έβαλες μέσα την γάτα σου, ψοφισε, η εταιρεία αναφέρει αν βάλεις το κατοικίδιο μέσα στο φούρνο θα ψοφήσει, αλλα δεν το έγραφε το καρτελακι στα mediamarkt, οπότε ζητάς και τα ρέστα.

 

Πιστεύω όμως αν το κυνηγήσεις αρκετά, μπορεί απλά να πάρεις τα λεφτά σου πίσω από τον καταστηματάρχη, αυτός από την Sony δεν θα πάρει τίποτα και αν δεν γίνει μαζική καταγγελία, δεν πρόκειται να αποσύρει τίποτα η Sony.

 

Καλά να πάθει βέβαια και ο καταστηματάρχης που δεν κάθεται να αναλύσει τα πάντα για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.

 

Έπρεπε επίσης να αναφέρει ότι ναι μεν έχει 11fps, αλλά μικρό σχετικά buffer και αν βάλεις και αργή κάρτα μνήμης θα βαράς 2 sec και 30 θα περιμένεις.

 

Αλλά να βγάλει από την βιτρίνα του την μακράν πιο καλοπουλημενη mirrorless δεν το βλέπω.

 

Θα το έκανε πιθανότατα, αν όντως υπήρχε θέμα και του σκαγανε οι μισές πίσω, 3-4 χρόνια στην αγορά είναι πλέον, δεν κυκλοφόρησε χτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι κατά πόσο μια φωτογραφική έχει υποχρέωση να φτάνει στο βίντεο, υπό όλες τις συνθήκες τα 30λεπτα. Και γιατί μόνο 30 λεπτά, μπορεί να βρεις άπειρα παραδείγματα σε ξένα forums να κλαίγονται για το όριο των 30 λεπτών.

 

Το οριο των 30 λεπτων εχει να κανει με την ευρωπαικη νομοθεσια η οποια θεωρει ως βιντεοκαμερες οσες τραβουν περα των 30 λεπτων και υπαρχουν παραπανω δασμοι στις εισαγωγες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι Razor, έχει μεγάλη σημασία πότε οι πληροφορίες αυτές ως προς τα χαρακτηριστικά του προϊόντος γνωστοποιούνται στον καταναλωτή. Πολύ μεγάλη σημασία.

 

Και επειδή το παράδειγμα που έδωσες ναι μεν είναι καλό και κατανοητό, δεν έχει όμως εφαρμογή στη δικιά μου περίπτωση και θα σου δώσω εγώ ένα άλλο που την παρομοιάζει καλύτερα.

 

Φαντάσου να θες να αγοράσεις ένα αμάξι πλήρως λειτουργικό, έρχεσαι σε μένα σου πουλάω ένα αμάξι και αφού κλειδώσει η μεταβίβαση και μου δώσεις τα χρήματα και παραλάβεις το κλειδί, ανοίγεις το ντουλαπάκι (δεν σε έχω αφήσει να το ανοίξεις πριν την αγορά) του αυτοκινήτου όπου βρίσκεις ένα σημείωμα δικό μου που αναφέρει πως το αμάξι έχει φρακαρισμένη μηχανή. Η πράξη αυτή η δικιά μου, δεν συνιστά πλάνη; Ασφαλώς και συνιστά.

Αν στο παμπρίζ του αυτοκινήτου αναγραφόταν πως το αμάξι έχει φρακαρισμένη μηχανή θα προχωρούσες στην αγορά του; Ασφαλώς όχι. Εκτός κι αν δεν συμπεριλαμβανόταν στα κριτήρια σου η λειτουργική μηχανή.

Εδώ έρχεται η ευρωπαϊκή νομοθεσία και πρποβλέπει για αυτές τις περιπτώσεις με το Άρθρο που είχα προαναφέρει σε προηγούμενο σχόλιο.

 

Τώρα το ότι πουλάει έιναι άλλο θέμα και τόσα χρόνια δεν έχει δημιουργήσει κανείς κανένα ζήτημα ή τουλάχιστον δεν έχει πάρει έκταση και δημοσιότητα. Ο κάθε ένας για τους δικούς του λόγους, είτε γιατί δεν τοντ ενδιέφερε τόσο ο βίντεο, είτε γιατί τον ενδιέφερε αλλά δεν το θεώρησε τόσο τρομερό, είτε γιατί χαλάστηκε αλλά δεν είχε το κουράγιο να προχωρήσει την υπόθεση αλλά ακόμα και γιατί είχε άγνοια του παραπάνω άρθρου.

Εγώ προσωπικά και φαντάζομαι πολλοί από εδώ μέσα, δεν γνώριζα το συγκεκριμένο άρθρο "Παραπλανητικές παραλείψεις" και αν δεν ήταν ο SeNNinhA να με συμβουλέψει και να μου ανοίξει τα μάτια ίσως και να μην προχωρούσα σε καμιά διεκδίκηση αποζημίωσης.

 

Για την αποζημίωση η νομοθεσία είναι ξεκάθαρη και την αξιώνεις από τον κατάστημα που προμηθεύτηκες το προϊόν. Αυτός στη συνέχεια τι θα κάνει και αν θα κάνει με τη Sony είναι δικό του θέμα. Αν ήταν γνώστης, τότε επέλεξε να ρισκάρει. Όλοι ενήλικες είμαστε και ο καθένας στο βαθμό που του αναλογεί αναλαμβάνει τις ευθύνες του.

 

Οπότε θα έχει μεγάλο νομικίστικο ενδιαφέρον η εξέλιξη της υπόθεσης. Για να δούμε... ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπον στο επισημο εγχειριδιο το οποιο ειναι ανηρτημενο στο επισημο site της sony στο οποιο ειχες προσβαση πριν την αγορα της ( https://www.sony.gr/electronics/support/res/manuals/Z019/Z019112111.PDF ) λεει:

 

Σχετικά με τη θερμοκρασία της φωτογραφικής μηχανής:
Η φωτογραφική μηχανή και η μπαταρία μπορεί να θερμανθούν λόγω της συνεχούς χρήσης. Αυτό δεν αποτελεί δυσλειτουργία.
Σχετικά με την προστασία από υπερθέρμανση
Ανάλογα με τη θερμοκρασία της φωτογραφικής μηχανής και της μπαταρίας,μπορεί η εγγραφή ταινιών να μην είναι δυνατή ή να απενεργοποιηθεί αυτόματα η φωτογραφική μηχανή για λόγους προστασίας της συσκευής.Ένα μήνυμα θα εμφανιστεί στην οθόνη πριν από την απενεργοποίηση ή δεν θα μπορείτε πλέον να κάνετε εγγραφή ταινιών. Στην περίπτωση αυτή, αφήστε τηφωτογραφική μηχανή απενεργοποιημένη, μέχρι να πέσει η θερμοκρασία τόσο της μηχανής όσο και του πακέτου μπαταριών. Εάν ενεργοποιήσετε τη φωτογραφική μηχανή χωρίς να έχει κρυώσει αρκετά η ίδια αλλά και το πακέτο μπαταριών, είναι πιθανό να απενεργοποιηθεί ξανά αυτόματα ή να μην μπορείτε να κάνετε εγγραφή ταινίας.
 
Επισης κατω κατω λεει:
 
Η Sony δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά που σχετίζεται με τα προϊόντα, το σέρβις, την παρούσα εγγύηση, συμπεριλαμβανομένων - των οικονομικών και άυλων απωλειών - του τιμήματος που καταβλήθηκε για την αγορά του προϊόντος - της απώλειας κερδών,εισοδήματος, δεδομένων, απόλαυσης ή χρήσης του προϊόντος ή οποιωνδήποτε συνδεδεμένων προϊόντων - της άμεσης, παρεμπίπτουσας ή επακόλουθης απώλειας ή ζημίας ακόμη και αν αυτή η απώλεια ή ζημία αφορά σε:
 
Μειωμένη λειτουργία ή μη λειτουργία του προϊόντος ή συνδεδεμένων προϊόντων λόγω ελαττωμάτων ή μη διαθεσιμότητας κατά την περίοδο που αυτό βρίσκεται στη Sony ή σε μέλος του δικτύου ASN, η οποία προκάλεσε διακοπή διαθεσιμότητας του προϊόντος,
απώλεια χρόνου χρήστη ή διακοπή της εργασίας.
 
Παροχή ανακριβών πληροφοριών που ζητήθηκαν από το προϊόν ή από
συνδεδεμένα προϊόντα.
 
Με την αγορα του προϊοντος εχεις αποδεχτει ολα τα παραπανω, οποτε το δεν ηξερα δεν γνωριζα δεν ισχυει. Στο κατω κατω μιλαμε για ενα προιον που δεν βγηκε χτες, αλλα ειναι χρονια στην αγορα. Το οτι ειχες λανθασμενη κατα την αποψη μου συμπεριφορα καταναλωτη το εχεις σκεφτει; Εκανες ερευνα αγορας; ειδες συγκριτικα; Ρωτησες κατι απο ολα αυτα στο καταστημα που σου την προμηθευσε;
Επεξ/σία από teobot
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Λοιπον στο επισημο εγχειριδιο το οποιο ειναι ανηρτημενο στο επισημο site της sony στο οποιο ειχες προσβαση πριν την αγορα της ( https://www.sony.gr/electronics/support/res/manuals/Z019/Z019112111.PDF ) λεει:

 

Σχετικά με τη θερμοκρασία της φωτογραφικής μηχανής:
Η φωτογραφική μηχανή και η μπαταρία μπορεί να θερμανθούν λόγω της συνεχούς χρήσης. Αυτό δεν αποτελεί δυσλειτουργία.
Σχετικά με την προστασία από υπερθέρμανση
Ανάλογα με τη θερμοκρασία της φωτογραφικής μηχανής και της μπαταρίας,μπορεί η εγγραφή ταινιών να μην είναι δυνατή ή να απενεργοποιηθεί αυτόματα η φωτογραφική μηχανή για λόγους προστασίας της συσκευής.Ένα μήνυμα θα εμφανιστεί στην οθόνη πριν από την απενεργοποίηση ή δεν θα μπορείτε πλέον να κάνετε εγγραφή ταινιών. Στην περίπτωση αυτή, αφήστε τηφωτογραφική μηχανή απενεργοποιημένη, μέχρι να πέσει η θερμοκρασία τόσο της μηχανής όσο και του πακέτου μπαταριών. Εάν ενεργοποιήσετε τη φωτογραφική μηχανή χωρίς να έχει κρυώσει αρκετά η ίδια αλλά και το πακέτο μπαταριών, είναι πιθανό να απενεργοποιηθεί ξανά αυτόματα ή να μην μπορείτε να κάνετε εγγραφή ταινίας.
 
Επισης κατω κατω λεει:
 
Η Sony δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά που σχετίζεται με τα προϊόντα, το σέρβις, την παρούσα εγγύηση, συμπεριλαμβανομένων - των οικονομικών και άυλων απωλειών - του τιμήματος που καταβλήθηκε για την αγορά του προϊόντος - της απώλειας κερδών,εισοδήματος, δεδομένων, απόλαυσης ή χρήσης του προϊόντος ή οποιωνδήποτε συνδεδεμένων προϊόντων - της άμεσης, παρεμπίπτουσας ή επακόλουθης απώλειας ή ζημίας ακόμη και αν αυτή η απώλεια ή ζημία αφορά σε:
 
Μειωμένη λειτουργία ή μη λειτουργία του προϊόντος ή συνδεδεμένων προϊόντων λόγω ελαττωμάτων ή μη διαθεσιμότητας κατά την περίοδο που αυτό βρίσκεται στη Sony ή σε μέλος του δικτύου ASN, η οποία προκάλεσε διακοπή διαθεσιμότητας του προϊόντος,
απώλεια χρόνου χρήστη ή διακοπή της εργασίας.
 
Παροχή ανακριβών πληροφοριών που ζητήθηκαν από το προϊόν ή από
συνδεδεμένα προϊόντα.
 
Με την αγορα του προϊοντος εχεις αποδεχτει ολα τα παραπανω, οποτε το δεν ηξερα δεν γνωριζα δεν ισχυει. Στο κατω κατω μιλαμε για ενα προιον που δεν βγηκε χτες, αλλα ειναι χρονια στην αγορα. Το οτι ειχες λανθασμενη κατα την αποψη μου συμπεριφορα καταναλωτη το εχεις σκεφτει; Εκανες ερευνα αγορας; ειδες συγκριτικα; Ρωτησες κατι απο ολα αυτα στο καταστημα που σου την προμηθευσε;

 

 

Με λίγα λόγια μας λες πως ένας περαστικός περνώντας μπροστά από μια βιτρίνα καταστήματος βλέποντας ένα προϊόν που ενδεχομένως να του αρέσει, θα πρέπει πρώτα να βρει το πλησιέστερο σημείο πρόσβαση ίντερνετ, να μπει στο σάιτ της κατασκευάστριας εταιρείας και αν αυτό υπάρχει και είναι και μεταφρασμένο στα ελληνικά, να βρει το εγχειρίδιο του συγκεκριμένου προϊόντος, να το ξεφυλλίσει ακόμα και αν αυτό περιλαμβάνει 10.000.000 σελίδες για να ενημερωθεί για βασικές λειτουργίες του προϊόντος και μετά να προχωρήσει στην αγορά του. Στην περίπτωση που η αγορά του βασιστεί μόνο στα αναγραφόμενα χαρακτηριστικά στη βιτρίνα του καταστήματος στερείται μελλοντικά όλων των δικαιωμάτων. Αυτό ως προς τη διάρκεια του βίντεο.

 

Για την υπερθέρμανση τώρα. Πραγματικά κουράζει να προσπαθώ να πείσω τον κόσμο πως η ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ. ΠΩΣ Η ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ. Η Sony και η κάθε Sony κατά το συμφέρον της μπορεί να τη βαφτίζει όπως αυτή θέλει, δεν παύει όμως να είναι αυτό που είναι!

Και στο αμάξι θερμαίνεται η μηχανή αλλά δεν σε αναγκάζει η κατασκευάστρια αυτοκινητοβιομηχανία να κάνεις στάσεις κάθε 10 χιλιόμετρα απόστασης. Εκτός κι αν έχεις τέτοιο αμάξι τότε πάω πάσο. Ή εκτός κι αν βάζεις τον υπολογιστή σου στον καταψύκτη κάθε 20 λεπτά για να κρυώσει επειδή παίζεις ασταμάτητα BF1 με φουλ γραφικά τότε πάλι πάω πάσο.

 

Για την αποποίηση είναι αστείο να το συζητάμε. Ανέφερα το παράδειγμα της Samsung κι αν ακόμα δεν πείθει κανέναν να αναφέρω και τις κατά καιρούς ανακλήσεις χιλιάδων αυτοκινήτων από τις εκάστοτε αυτοκινητοβιομηχανίες για να αντικαταστήσουν ελαττωματικά εξαρτήματα. Και μάλιστα μιλάμε για τιμές προϊόντων δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Αλλά αυτά συμβαίνουν στις σοβαρές εταιρείες, το είπαμε αυτό.

 

Το αν προχώρησα σε έρευνα αγοράς δεν θα έπρεπε να το ρωτάει κάποιος που δεν μπήκε στον κόπο να διαβάσει προηγούμενα σχόλια και απαντήσεις του θέματος, γιατί πάνω κάτω τα ίδια επιχειρήματα χρησιμοποίησες με προηγούμενα μέλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...