Προς το περιεχόμενο

Επιστροφή a6000 και αποζημίωση


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης

Η sony κοιτάζει το συμφέρον της,εσύ το δικό σου.

Η sony κάλυψε το πισινό της γράφοντας στο εγχειρίδιο τα προαναφερθέντα ,εσυ βασίζεσαι στη ποιότητα της αναζήτησης σου πριν την αγορά.

Τρόπος ουσιαστικός και αντικειμενικός να μετρησεις σε καθε φωτογραφική το χρόνο που μπορεί να καταγράψει συνεχόμενο βιντεο,δεν υπάρχει.

Οπότε τέτοιο χαρακτηριστικό να σου αναφέρει ο πωλητής δε μπορεί.Ούτε και να κριθεί ποιοτικά μια φωτογραφική βάση αυτού.

Η sony ισως σε εξαπάτησε το σημαντικότερο όμως κατ εμε είναι οτι εσυ αδίκησες τον εαυτό σου πιστευοντας οτι έψαξες για τη συγκεκριμενη μηχανή και μόνο καλά σχόλια βρήκες.

Ακόμα και σε αυτο το φορουμ υπάρχουν αναφορές σχετικές και οπως είδες οι περισσότερο συμμετέχοντες που σου απαντήσαν νωρίτερα, το γνώριζαν.

Καλή τύχη στα επόμενα βήματα σου και αν θες μια γνώμη σχετικά με την α6000 κράτα τη να βγάλεις γούστα σε φωτογραφίες και τράβα βιντεο με κινητό ή οτι άλλο σε βολεύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 169
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλή τύχη στα επόμενα βήματα σου και αν θες μια γνώμη σχετικά με την α6000 κράτα τη να βγάλεις γούστα σε φωτογραφίες και τράβα βιντεο με κινητό ή οτι άλλο σε βολεύει.

Τραγικο δεν ειναι να εχεις τετοια μηχανη και να τραβας βιντεο με το κινητο; Ο φιλος αναφερει οτι θελει να φτιαξει βιντεο για YouTube και οσο ερασιτεχνικα να ειναι τα πραγματα ακομη στην Ελλαδα μια τετοια μηχανη θα εκανε μεγαλη διαφορα.

Δεν εχει καμια υποχρεωση ο πελατης να ψαχνει στο ιντερνετ για να βρει εαν η μηχανη εχει προβλημα υπερθερμανσης. Η εταιρια οφειλει να το αναφερει. Το μονο λαθος που βλεπω ειναι οτι εαν το γραφει στο εγχειριδιο οτι υπαρχει αυτο το προβλημα η το χαρακτηριστικο (οπως το βλεπει ο καθενας) τοτε ο πελατης θα επρεπε να ειχε διαβασει το εγχειριδιο και εαν οντως δεν τον καλυπτε τοτε να την επεστρεφε πισω. Εαν περασει ο καιρος νομικα σημαινει (συνηθως) οτι υπαρχει σιωπηλη αποχοδη.

 

Δηλαδη θα σου πουνε, ωραια, εχει αυτο το θεμα, γιατι δεν διαβασες μολις την αγορασες να δοκιμασεις εαν σου κανει την χρηση που θες και εαν οχι φερτην πισω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω την RX100 την πρώτη. Και εμένα μου είχε κάνει εντύπωση που υπερθερμανόταν η μηχανή σε βίντεο, δεν μου είχε ξανατύχει. Ειδικά αν βάλεις το LCD brightness σε sunny weather και την κρατάς στα χέρια σφιχτά είναι χειρότερα. Εγώ πλέον μπορώ να τραβάω τις γιορτές των παιδιών 20-30-40 λεπτά βίντεο αλλά προσέχω να βάζω στο αυτόματο την φωτεινότητα και να μην την σφίγγω πολύ ή να την έχω σε τρίποδο. Πάντως το βίντεο της RX100 δεν παίζεται, ότι καλύτερο έχω δει απο καταναλωτικά προιόντα, σε σχέση με gopro, high end κινητά και άλλες φωτογραφικές. Φυσικά 1080p60 28Mbps. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Τραγικό είναι να διαβάζεις κριτικές στο διαδίκτυο για τη πιτσαρία που θα παραγγείλεις πίτσα και να μη διαβάζεις για μια συσκευή που σε ενδιαφέρει να επενδύσεις αρχικά ενα αξιόλογο ποσό και μετέπειτα το χρόνο σου.

Δε υπάρχει καμμία υποχρέωση για τίποτα πέραν του αυτοσεβασμού που αισθάνεσαι.

Ευχομαι στον stefstefan να μπορεσει να την επιστρέψει και να πάρει μια άλλη,ωστε ένας άλλος να πάρει τη δική του σε καλύτερη τιμή και να ξεσκιστεί στις φωτογραφίες :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τί αυτοσεβασμούς και κουραφέξαλα μου λέτε? Πάτε καλά? Το κινητό λέμε τραβάει 4Κ 100Mbit/s και δεν υπερθερμαίνεται.

Είναι δυνατόν να περιμένει κάτι λιγότερο κάποιος που τα σκάει για κάμερα?

Είναι δυνατόν να τολμάνε να λένε ότι τραβάει βίντεο όταν δεν μπορεί να το κάνει σε νορμάλ συνθήκες χωρίς να βγάλει δυσλειτουργία?

Άλλο το όριο σε λεπτά στο βίντεο που έχουν κάποιες φωτογραφικές... Αυτό να το δεχτώ ότι θα έπρεπε να το προσέξει κάποιος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ περιμένω τώρα, μετά των δυο που εμμένουν στις απόψεις τους καταλογίζοντας αποκλειστικά ευθύνες σε εμένα, να βγει κάποιος και να απαιτήσει να ζητήσω ταπεινά συγνώμη από τη Sony γιατί ο ελληνάρας είχα το θράσος με 600ε να ζητήσω μηχανή που τραβάει βίντεο καλύτερης ποιότητας και μεγαλύτερης διαρκείας από ένα κινεζικό κινητό αξίας 130ε και όλα αυτά χωρίς να έχω τελειώσει την υπέρτατη σχολή κινηματογραφιστών.

 

Υ.Γ. Ίσως να βάζαμε και τον Παυλόπουλου σαν επίσημη πολιτεία να βγει και να απολογηθεί γιατί η χώρα μας βαράει 40αρια κι όχι -170αρια και αναδεικνύονται έτσι τα κατασκευαστικά προβλήματα των μηχανών της Sony. Ντροπή μας το λιγότερο!

 

Συνέλθετε κύριοι...

Επεξ/σία από stefstefan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα δεν μου κάνει εντύπωση τόσο σε είχα κόψει από την αρχή αλλά δυστυχώς προσπάθησα να σε συμβουλεύσω μπας και ανεβάσεις τα στανταρντ σου.

Insomnia epic

Του γραφεις να προσεχει πως γραφει για τους αλλους και ξεστομιζεις αυτο; Το σκεφτηκες πριν το γραψεις;

Επεξ/σία από orck
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην ασχολεισαι με τον odys03.

 

Εχει κολλήσει στην μπουρδα οτι για να πει καποιος οτι ειναι ελαττωματική μια συσκευη θα πρεπει πρωτα να εχει επαγγελματικές απαιτησεις απο την μηχανή και απο το τελικό του αποτελεσμα.

 

Τι να πω...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

...

 

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι: Προβλέπεται για το ζήτημα μου επιστροφή χρημάτων; Αν ναι, είναι αυτή η σωστή διαδικασία για να τα πάρω πίσω και επίσης μένει τίποτα άλλο να προσέξω ή να κάνω; 

 

Καλό θα ήταν όταν ζητάς την γνώμη των άλλων, και όταν δεν συμφωνείς με την άποψη τους να είσαι πιο προσεκτικός.

 

Παραθέτω την αρχική μου ερώτηση μπας και μπορέσεις να καταλάβεις για ποιον ακριβώς λόγο ζήτησα την συνδρομή σας.

 

Και κανείς εδώ μέσα από ότι είδα δεν σου έγραψε με κακία, αλλά όλοι προσπάθησαν να σου εξηγήσουν αυτά που κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις.

 

Πριν με χαρακτηρίσεις άτομο με 0 αντίληψη φρέσκαρε πρώτα τους όρους "δυσλειτουργία" και "υπερθέρμανση" και όταν αυτά συναντώνται σε μία συσκευή, μπορεί η συσκευή αυτή να χαρακτηριστεί λειτουργική;

 

Κάνε ότι καταλαβαίνεις να λύσεις το "πρόβλημα σου".

 

Το πρόβλημα μου είναι υπαρκτό δεν είναι φανταστικό. Η μηχανή απενεργοποιείται από μόνη της ύστερα από υπερθέρμανση και καθίσταται άχρηστη προς εκμετάλλευση μέχρι να κρυώσει.

 

Κανονικά με την συμπεριφορά σου δείχνεις άτομο χωρίς τεχνικές γνώσεις, άπειρο, αλλά το χειρότερο μη ικανό να δεχτεί απόψεις που δεν του αρέσουν.

 

Οι τεχνικές μου γνώσεις βρίσκονται σε επίπεδο που γνωρίζω σε σχέση με έναν εξουσιοδοτημένο τεχνικό της Sony τι είναι το thermal pad.

Θα δεχτώ απόψεις τεκμηριωμένες με επιχειρήματα και λογική σκέψη και που δεν προσβάλλουν τη νοημοσύνη μου και το επίπεδο γνώσεων μου σε ένα συγκεκριμένο πεδίο.

 

Θα φας τα μούτρα σου με τέτοια συμπεριφορά και δεν θα είναι απλά το κόστος μιας φωτογραφικής μηχανής αλλά σπουδαιότερα πράγματα.

 

Γιατί είναι κατακριτέο για έναν καταναλωτή, όταν πιστεύει πως δεν καλύπτεται από μία αγορά που έχει κάνει, να κάνει χρήση των δικαιωμάτων του που απορρέουν από την ισχύουσα νομοθεσία;

 

Η Sony πουλάει σαν τρελή αυτές τις μηχανές για κάποιο λόγο. Από το 2010 που βγήκαν οι πρώτες NEX a μέχρι και τώρα ξεπουλάει. Δεν είναι όλοι θύματα και χαζοί και εσύ ο έξυπνος της παρέας.

 

Το ότι πουλάει και αν πουλάει σαν τρελή αυτές τις μηχανές εμένα δε μου λέει τίποτα. Οι πωλήσεις ενός προιόντος κατά κύριο λόγο είναι καθαρά θέμα μάρκετινγκ. Απορώ πως σου ξεφεύγουν βασικές γνώσεις για την λειτουργία της αγοράς.

 

Το χειρότερο από όλα σε όλη την συζήτηση είναι ότι το μέγιστο επίπεδο ποιότητας video που δείχνεις να ανέχεται ο εαυτός σου είναι ακριβώς video  ποιότητας κινητού των 130 ευρώ.

 

Τουλάχιστον αστείο και γελοίο να θεωρείς πως ένα ποιοτικό βίντεο εξαρτάται αποκλειστικά από τη τιμή της συσκευής. Με την ίδια λογική το iPhone τραβάει ποιοτικότερες φωτογραφίες από όλα τα φθηνότερα κινητά.

 

Εμένα δεν μου κάνει εντύπωση τόσο σε είχα κόψει από την αρχή αλλά δυστυχώς προσπάθησα να σε συμβουλεύσω μπας και ανεβάσεις τα στανταρντ σου.

 

Τα στάνταρτσ μου είναι σε πληροφορώ αρκετά ανεβασμένα και αυτά είναι που με ωθούν σε ενέργειες να εξασφαλίσω τα ίδια αλλά και να προστατεύσω την τσέπη μου απέναντι σε ανήθικες πρακτικές "μεγάλων" εταιρειών.

 

Kαλή τύχη. έχεις να φας πατάτες στην ζωή φίλε και δεν θα είναι για μια φωτογραφική αλλά για πράγματα που αξίζουν πολύ περισσότερο.

 

Από πατάτες μπόλικες στα μέρη μου, Δραμινός γαρ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η μηχανη δεν μπορει να τραβήξει ούτε συνεχόμενα μεμονωμένα κλιπάκια. Αφού ζεσταθει στα 10-15' θελει να την αφήσεις να κρυωσει για να ξανατραβήξεις. Που σημαινει τουλαχιστον αλλο τοσο χρονο και περισσοτερο αλλιως το επομενο κλιπακι θα σταματησει στα 7' και το τριτο στα 3' και στο τελος θα εχεις χασει το θεμα σου.

 

Ακομη κι αν εισαι επαγγελματιας βιντεογραφος/ σκηνοθετης δεν μπορεις να λες στον κοσμο "περιμενε να βαλω στο ψυγειο την μηχανη για λιγο".

 

Φυσικα οταν εχεις αγορασει μια μηχανη για ερασιτεχνική χρήση δεν μπορεις να περιμενεις οτι δεν θα μπορεις να τραβηξεις ουτε καθημερινές απλες στιγμες χωρις να σε προδωσει. Η στιγμη φευγει και χανεται. Και στιγμή ειναι η παιδική παρασταση των παιδιων διαρκειας 30'.

 

Δεν εχει σημασια τι τιτλο θα δωσεις σε ενα μηχανημα. Εαν θα το πεις καμερα ή βιντεοκαμερα, ή action cam ή κινητο. Εαν εχεις δηλωσει οτι εχει συγκεκριμενες προδιαγραφες, αποδοση, ικανοτητες κλπ πρεπει να τα πληρει. Εαν κρυψεις ουσιαστικα δεδομενα τοτε εισαι υπολογος. Να μιλατε με βαση την νομοθεσια και οχι με βαση θεωρίες που δεν στηριζονται πουθενα. Δεν ειναι βιντεοκαμερα αλλα μηχανη και αρα εχει δικαιωμα να τραβαει μονο 10' βιντεο χωρις να το λεει πουθενα!!! Πως το βγαλατε αυτο; Θα πας στο δικαστηριο και θα γελανε ολοι. Να το πεις στο καφενειο να το δεχτω.

 

Οταν κατι εχει περιορισμους (καλως ή κακως) ωφειλεις να το αναφερεις ξεκαθαρα. Αλλιως αποτελει παραπλανηση του καταναλωτη. Η νομοθεσια ειναι ξεκάθαρη σε αυτο.

 

Εαν γινει καταγγελια και εχεις διαθεση και κουραγιο να το κυνηγησεις θα δικαιωθεις.

 

Ο συνηγορος του καταναλωτη ειναι καλός. Βλεπει και παιρνει θεση σε ολες τις καταγγελιες αρκετά άμεσα. Μεσα στον μηνα εχει στειλει ήδη αιτημα σε οποιον εμπλεκεται και το εχεις λαβει ηδη επισημα με ταχυδρομειο και εσυ. Απο προσωπικη εμπειρια μετα απο αυτο οι εταιριες (οταν δεν ειναι τεραστια τα κοστολογια οπως εδω) κανουν κολοτουμπες, ζητανε 15 συγνωμες (δεν ηξερα, δεν καταλαβα κλπ) και σου στελνουν και επιπλεον δωρακια. Αλλα πρεπει να ασχοληθεις και να περιμενεις.

 

Το οτι κατι αναγραφεται στο manual δεν αποτελει στοιχειο μη αποδοχης της επιστροφης του προιοντος μιας και για να εχεις προσβαση σε manual πρεπει να εχεις ηδη αγορασει το προιον!!!

 

Να ξερεις οτι κανονικα η καταγγελια γινεται προς αυτον που πουλαει τελευταιος το προιον και ο οποιος συμφωνα με την ελληνικη και ευρωπαικη νομοθεσια ειναι υπολογος για την εγγυηση/επισκευη/αλλαγη/επιστροφη του προιοντος. Ελαχιστη εγγυηση 2 ετη. Το τι λεει η εταιρεια κατασκευης δεν αφορα τον νομο. Αυτος που το πουλαει εχει την ευθυνη και μετα ας βρει αυτος ακρη με οποιον θελει να διεκδικησει και αυτος την αποζημιωση του.

 

Απλα πρεπει να μαλωσεις. Το εκανα στο Πλαισιο και κατεθεσα καταγγελια ως προς το Πλαισιο για ελαττωματικο προιον και σε 3 μερες με πηραν και το αλλαξαν, λεγοντας βεβαια οτι δεν προβλεπεται αλλα μου κανουν χαρη και αλλα τετοια γλυκαναλατα...

 

Η Sony εξαπατα τους πελατες της σε αυτο. Δεδομενο. Δεν ειναι η πρωτη ουτε η τελευταια. Αλλα τα δικαιωματα κερδιζονται οταν τα διεκδικεις.

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Η μηχανη δεν μπορει να τραβήξει ούτε συνεχόμενα μεμονωμένα κλιπάκια. Αφού ζεσταθει στα 10-15' θελει να την αφήσεις να κρυωσει για να ξανατραβήξεις. Που σημαινει τουλαχιστον αλλο τοσο χρονο και περισσοτερο αλλιως το επομενο κλιπακι θα σταματησει στα 7' και το τριτο στα 3' και στο τελος θα εχεις χασει το θεμα σου.

 

Ακομη κι αν εισαι επαγγελματιας βιντεογραφος/ σκηνοθετης δεν μπορεις να λες στον κοσμο "περιμενε να βαλω στο ψυγειο την μηχανη για λιγο".

 

Φυσικα οταν εχεις αγορασει μια μηχανη για ερασιτεχνική χρήση δεν μπορεις να περιμενεις οτι δεν θα μπορεις να τραβηξεις ουτε καθημερινές απλες στιγμες χωρις να σε προδωσει. Η στιγμη φευγει και χανεται. Και στιγμή ειναι η παιδική παρασταση των παιδιων διαρκειας 30'.

 

Δεν εχει σημασια τι τιτλο θα δωσεις σε ενα μηχανημα. Εαν θα το πεις καμερα ή βιντεοκαμερα, ή action cam ή κινητο. Εαν εχεις δηλωσει οτι εχει συγκεκριμενες προδιαγραφες, αποδοση, ικανοτητες κλπ πρεπει να τα πληρει. Εαν κρυψεις ουσιαστικα δεδομενα τοτε εισαι υπολογος. Να μιλατε με βαση την νομοθεσια και οχι με βαση θεωρίες που δεν στηριζονται πουθενα. Δεν ειναι βιντεοκαμερα αλλα μηχανη και αρα εχει δικαιωμα να τραβαει μονο 10' βιντεο χωρις να το λεει πουθενα!!! Πως το βγαλατε αυτο; Θα πας στο δικαστηριο και θα γελανε ολοι. Να το πεις στο καφενειο να το δεχτω.

 

Οταν κατι εχει περιορισμους (καλως ή κακως) ωφειλεις να το αναφερεις ξεκαθαρα. Αλλιως αποτελει παραπλανηση του καταναλωτη. Η νομοθεσια ειναι ξεκάθαρη σε αυτο.

 

Εαν γινει καταγγελια και εχεις διαθεση και κουραγιο να το κυνηγησεις θα δικαιωθεις.

 

Ο συνηγορος του καταναλωτη ειναι καλός. Βλεπει και παιρνει θεση σε ολες τις καταγγελιες αρκετά άμεσα. Μεσα στον μηνα εχει στειλει ήδη αιτημα σε οποιον εμπλεκεται και το εχεις λαβει ηδη επισημα με ταχυδρομειο και εσυ. Απο προσωπικη εμπειρια μετα απο αυτο οι εταιριες (οταν δεν ειναι τεραστια τα κοστολογια οπως εδω) κανουν κολοτουμπες, ζητανε 15 συγνωμες (δεν ηξερα, δεν καταλαβα κλπ) και σου στελνουν και επιπλεον δωρακια. Αλλα πρεπει να ασχοληθεις και να περιμενεις.

 

Το οτι κατι αναγραφεται στο manual δεν αποτελει στοιχειο μη αποδοχης της επιστροφης του προιοντος μιας και για να εχεις προσβαση σε manual πρεπει να εχεις ηδη αγορασει το προιον!!!

 

Να ξερεις οτι κανονικα η καταγγελια γινεται προς αυτον που πουλαει τελευταιος το προιον και ο οποιος συμφωνα με την ελληνικη και ευρωπαικη νομοθεσια ειναι υπολογος για την εγγυηση/επισκευη/αλλαγη/επιστροφη του προιοντος. Ελαχιστη εγγυηση 2 ετη. Το τι λεει η εταιρεια κατασκευης δεν αφορα τον νομο. Αυτος που το πουλαει εχει την ευθυνη και μετα ας βρει αυτος ακρη με οποιον θελει να διεκδικησει και αυτος την αποζημιωση του.

 

Απλα πρεπει να μαλωσεις. Το εκανα στο Πλαισιο και κατεθεσα καταγγελια ως προς το Πλαισιο για ελαττωματικο προιον και σε 3 μερες με πηραν και το αλλαξαν, λεγοντας βεβαια οτι δεν προβλεπεται αλλα μου κανουν χαρη και αλλα τετοια γλυκαναλατα...

 

Η Sony εξαπατα τους πελατες της σε αυτο. Δεδομενο. Δεν ειναι η πρωτη ουτε η τελευταια. Αλλα τα δικαιωματα κερδιζονται οταν τα διεκδικεις.

 

Ευχαριστώ SeNNinhA, έχεις απαντήσει σε όλα όσα με απασχολούσαν ως προς το πως πρέπει να κινηθώ και από ποιον πρέπει να αξιώσω αποζημίωση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με την αντιπροσωπεια της Sony δεν θα βγαλεις ακρη αμμεσα. Δεν τους ενδιαφερει. Ειναι καλυμενοι απο την πολιτική της μαμάς Sony. Δεν θα ιδρωσει το αυτί τους.

 

Με το κατάστημα πώλησης θα χρειαστεί να κατεβάσεις τον νόμο περι εγγυησεων. Θα πρεπει να μιλησεις με τον υπευθυνο του καταστηματος και να επιμεινεις. Εχει συνηθως το δικαιωμα με δικη του ευθυνη να σου αντικαταστησει, να σου αλλαξει ή να σου επιστρεψει χρήματα. Παρολα αυτα εαν σου αρνηθει θα επιμεινεις να στειλεις με επισημο εγγραφο το αιτημά σου στην διευθυνση του καταστήματος και να σου απαντησουν επισημως γραπτως σε ευλογο χρονο οπως ειναι υποχρεωμενοι. Θα ζητησεις επισης να σου δωσουν γραπτώς την άρνησή τους να σου επισκευασουν/αλλαξουν/δεχτουν πίσω την συσκευή σου ως ελατωματική. Στην χειροτερη περιπτωση ξαναστειλε την καμερα στο service ζητώντας να γράψουν αναλυτικα το ελλατωμα που δηλώνεις στο εγγραφο αποστολής (που θα παρεις αντιγραφο) και να αναφέρεται στο εγγραφο επιστροφής αναλυτικά οτι ελεγθηκε και βρεθηκε (ή δεν βρεθηκε) το ελλατωμα ή την δικαιολογια που θα σου πουν προφορικα. Το προφορικο δεν μετραει. Μονο το γραπτο. Οποτε η επεξηγηση της "μη βλαβης" θα πρεπει να αναφερεται γραπτως. Να το ζητησεις να γραφει αυτο εξαρχης πανω στο εντυπο αποστολης (εαν την ξαναστειλεις).

 

Θυμήσου. Τα ΠΑΝΤΑ ΓΡΑΠΤΩΣ. Οτι και να σου πουνε θα πεις οτι ευχαριστως να το δεχτω αλλα παρακαλώ να μου δωσετε γραπτως ωστε να μπορω να το χρησιμοποιήσω στην καταγγελια στην οποια θα προχωρήσω. Δεν μαλώνεις. Δεν βριζεις. Αναφερεις γεγονοτα. Παιρνεις φωτοτυπια την νομοθεσια και την δειχνεις. Ζητας να ενημερωθεις για την τυπική γραπτη επισημη διαδικασια που οριζει το καθε καταστημα και την ακολουθεις. Παιρνεις πρωτοκολα και αποδειξεις παραλαβής του καθε εγγραφου σε φωτοτυπια/αντιγραφο απο οτι εγγραφο διακινηθει.

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

 

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:31999L0044&from=EL

 

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=CELEX:32011L0083&qid=1403274218893

 

Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή
European Consumer Centre Greece
144 Alexandras Av.
GR-114 71, Athens
Tel.: +30 2106460862
        +30 2106460814
        +30 2106460612
        +30 2106460734
Fax.: +30 2106460784
E-mail: [email protected]

 

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
The Consumer Ombudsman

Alexandras Avenue 144
GR - 11 471 Athens

Tel.: +30 210 6460862
        +30 210 6460814
        +30 210 6460612
        +30 210 6460734
        +30 210 6460458
Fax.: +30 210 6460414
E-mail: grammateia[at]synigoroskatanaloti.gr

 

http://www.synigoroskatanaloti.gr/

 

 

Σε κάθε περιπτωση ο νομος οριζει οτι υποχρεος καλυψης της εγγυηση προς τον τελικό αγοραστή ειναι ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΠΩΛΗΤΗΣ του προιοντος και οχι ο κατασκευαστής του.

 

Εχουμε δικαιωμα να ζητήσουμε την επισκευη, την αντικατασταση με νεο ιδιο, την αντικατασταση με νεο ιδιο ή ΚΑΛΥΤΕΡΟ (σε περιπτωση που εχει καταργηθει το μοντελο, ή την πλήρη επιστροφή των χρημάτων μας.

 

Η κάθε διαδικασία επισκευης/αλλαγης/αντικαταστασης/επιστροφης χρηματων θα πρεπει να γινεται σε ευλογο χρονικο διαστημα το οποιο δεν θα πρεπει να δημιουργει προβλημα στον δικαιουχο της εγγυησης.

 

Σε περιπτωση αγορας προιοντων ηλεκτρονικα και οχι αμμεσα απο το καταστημα, εχετε δικαιωμα επιστροφής τους χωρις καν αιτία. Απλα επειδη δεν ηταν αυτο που νομίζατε. Δεν εχουν δικαιωμα για μειωση τιμηματος λογω της επιστροφης.

 

Προθεσμιες που δεν προβλεπονται απο τον νομο δεν ειναι νομιμες και μην τις δεχεστε

 

Δεν υπαρχει 1 χρονος εγγυηση. 2 χρονια ειναι το ελαχιστο για τα παντα εκτος απο τα προιοντα που ο χρονος ζωής τους προβλεπεται να ειναι πιο συντομος.

 

Δεν ειστε υποχρεωμενοι να αποδείξετε ότι δεν κάνατε κακη χρήση του προιόντος (κλασικη δικαιολογια) αλλα ειναι ο πωλητης υποχρεωμενος να αποδείξει περαν καθε αμφιβολίας οτι εσεις κανατε κακη χρηση του προιοντος για να σας αρνηθει την εγγυηση. Δεν υπαρχει "μπορει να σας επεσε".

 

Αν αντικατασταθει εξάρτημα του προιοντος, τοτε για το εξαρτημα ισχύει νέα περιοδος 2 χρονων εγγυσης (μονο για το εξαρτημα) και δεν ακολουθει το υπολοιπο της περιοδου εγγυησης του προιοντος.

 

-----

 

 

Ν.3043/2002

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N3043-2002.pdf

 

-----

 

Αρθρο 535

....

4) Δεν εχει την ποιοτητα ή την απόδοση που αγοραστης ευλόγως προσδοκά απο πράγματα της ίδιας κατηγορίας, λαμβανοντας υποψην και τις δημοσιες δηλωσεις του πωλητη, του παραγωγού ή του αντιπροσωπου του...

 

Αρθρο 540

Ο αγοραστης μπορει ΚΑΤ'ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ 1) να απαιτησει την διορθωση ή αντικατάσταση 2) να μειωσει το τιμημα 3) να υπαναχωρησει απο την συμβαση εκτος κι αν προκειται για επουσιωδες ελλατωμα.

 

 

-----

 

Νομος 2251/1994

 

https://www.eccgreece.gr/wp-content/uploads/2015/07/N2251-1994-enc2007-el1.pdf

 

Άρθρο 9ε
Παραπλανητικές παραλείψεις
1. Μια εμπορική πρακτική θεωρείται παραπλανητική όταν, στο πραγματικό της πλαίσιο, λαμβανομένων υπόψιν όλων των χαρακτηριστικών της και των περιστάσεων, καθώς και των περιορισμών του συγκεκριμένου μέσου επικοινωνίας, παραλείπει ουσιώδεις πληροφορίες που χρειάζεται ο μέσος καταναλωτής, ανάλογα με το συγκεκριμένο πλαίσιο, για να λάβει τεκμηριωμένη απόφαση συναλλαγής, και ως εκ τούτου τον οδηγεί ή ενδέχεται να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία διαφορετικά δεν θα ελάμβανε.

2. Παραπλανητική παράλειψη τεκμαίρεται και όταν ο προμηθευτής αποκρύπτει ουσιώδεις πληροφορίες ή τις παρέχει κατά τρόπο ασαφή, ακατάληπτο, διφορούμενο ή εκτός χρόνου κατά τα αναφερόμενα στην παράγραφο 1, ή όταν δεν προσδιορίζει την εμπορική επιδίωξη της εμπορικής πρακτικής, εφόσον αυτή δεν είναι ήδη προφανής από το συγκεκριμένο πλαίσιο και όταν, και στις δύο αυτές περιπτώσεις, τούτο έχει ή ενδέχεται να έχει ως αποτέλεσμα να λάβει ο μέσος καταναλωτής απόφαση για συναλλαγή την οποία, διαφορετικά, δεν θα είχε λάβει

 

----

 

Να μιλάμε με γεγονοτα και νομοθεσιες και οχι με λογια του αερα.

 

Το οτι καταστηματα και εταιρειες με νταβατζηλικια αποφευγουν τις υποχρεώσεις τους δεν τους νομιμοποιει σε αυτο. Απλα θελει να εχεις χρονο και κουραγιο να κυνηγήσεις το θεμα.

 

----

 

Επισης απο εδω μεσα

 

http://www.insomnia.gr/topic/536024-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%89%CF%84/

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο γέλιο προκαλείς, μου θυμίζεις έναν που αγόρασε ένα τρυπάνι με 100 ευρώ και ήθελε να γκρεμίσει και να χτίσει ένα ολόκληρο σπίτι  λες και είχε αγοράσει κομπρεσέρ με 2000 ευρώ σκαπτικό να κάνει υδραυλικά και ηλεκτρολογικά να περάσει σωλήνες και ότι άλλο να φανταστείς. Σαν "μάγκας" πήγε και έκανε παράπονα την πρώτη φορά, του έδωσαν άλλο, την δεύτερη όχι, αλλά έπαθε καρπιαίο σύνδρομο γιατί το μηχάνημα φυσικά είχε κραδασμούς, δεν ήταν για επαγγελματική χρήση ήταν και άμαθος, 2 φορές νοσοκομείο να κάνει επέμβαση.

 

Παραδείγματα τέτοιων ψευτομαγκιών υπάρχουν πολλά στα κινητά να δεις τους μάγκες που τα πάνε από πτώσεις να τα περάσουν στις εγγυήσεις, ότι γυφτιά θες την βλέπεις....

 

Θα στο πω ξεκάθαρα αν σκέφτεσαι ανάποδα, αναποδιές θα πάθεις. Είναι νόμος. Με τον ένα ή άλλο τρόπο. Φυσικά με τα χρόνια θα στρώσεις εδώ είμαστε να μας γράψεις τα νέα με την Sony.

 

Πολύ φοβάμαι πάντως αυτή η φωτογραφική θα έχει άσχημο τέλος.

 

Σαφεστατα πια αυτος που προκαλει γελιο εδω μεσα σε οποιον απλα μπορει στοιχειωδως να σκεφτει σωστά εισαι εσυ!!!

 

Φυσικα και υπαρχει η απαιτηση απο ενα τρυπανι του πιο ερασιτεχνικού επιπέδου να ανοίξει την τρύπα σε ενα υλικό με όλα τα μεγέθη τρυπανιου τα οποία διατείνεται ότι υποστηρίζει εως το πάχος του κάθε υλικού το οποίο αναγράφεται στις προδιαγραφές του. Οι οποίες προδιαγραφες αναγράφονται ευκρινώς ΠΑΝΩ στο κουτί του εξωτερικα ωστε να διαβαζονται ΠΡΙΝ την αγορά και οχι εσωτερικα σε ψιλά γραμματα κρυμενες πισω απο αοριστες εννοιες.

 

Η διαφορα επισης του επαγγελματικου τρυπανιου απο το ερασιτεχνικο δεν ειναι καν πολλες φορές στην ισχύ του. Ειναι (οπως και στα περισσοτερα πραγματα) στην αντοχή του στο χρόνο πριν χρειαστει επισκευή ή αντικατάσταση, στην αντοχή του σε αντιξοες συνθηκες εργασιας, στην επισκευασιμοτητα του, στα ανταλλακτικα του και στον αμεσο χρονο επισκευής του, στην καλύτερη εργονομια και στα αξεσουαρ που μπορει να δεχτει.

 

Με ενα ερασιτεχνικο τρυπάνι θα κανεις την ιδια ακριβως δουλεια που θα κανεις και με ενα επαγγελματικο τρυπανι.

 

Ενα τρυπανι παλιοτερα ήταν μονο τρυπανι. Δεν ήταν καν κρουστικο τρυπάνι. Μετα το τρυπανι έγινε και απλο και κρουστικο. Μετά έγινε και ηλεκτρικό κατσαβίδι και μινι σκαπτικο κομπρεσερ. Ναι κομπρεσέρ. Και κάνει την δουλεια και της εκσκαφής. Με την απόδοση που αναγράφει στην συσκευασία του. Γραφει συγκεκριμενα στοιχεια που ειναι αληθινα: Power, Impact energy, Rotation speed, Torque. Οι μύτες επιπλεον γραφουν σκληροτητα, ικανοτητα παχους διατρησης για καθε υλικο κλπ κλπ.

 

Εαν παρεις ενα τετοιο να γκρεμισεις οικοδομη δεν θα φταίει το εργαλείο αλλα εσύ. Αλλα σε αυτη την περιπτωση εχεις παρει εργαλείο που δεν διατείνεται ότι κανει για την δουλειά σου. Ούτε το αντιστοιχο επαγγελματικο εργαλείο θα κανει για αυτη την δουλεια γιατι απλα διαλεξες λαθος τυπο. Αλλα ομως θα κανουν την δουλεια που λενε οτι κανουν χωρις κρυφες προυποθεσεις για αυτη.

 

Τι θα ελεγες για ενα τρυπανι που αφού το αγοράσεις τελικά αποδεικνυεται ότι μπορεις να το χρησιμοποιήσεις ως τρυπάνι μόνο για εργασίες εως ενα λεπτό και μετά θα πρεπει να περιμένεις αλλα 10 για να κρυώσει?

 

Αλλα τα παραπανω βεβαια αφορουν ατομα που εχουν στοιχειωδη ικανοτητα κριτικής σκέψης....

 

Καλη σου ημέρα και εαν καποιος πρεπει να προσεξει το υφος που γραφει εδω μεσα ειναι αυτος που βλεπεις στον καθρεπτη σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευλογο χρονικο διαστημα ειναι ο ενας μηνας.μετα τον μηνα.δεν πρεπει να γινεται δεκτο,κανενα παραπονο,και φυσικα καμια επιστροφη γιατι ετσι του καπνισε του καθε λακαμα.............αυτο ελειπε,να αγοραζει ο καθυς ενα μηχανημα,να το αποθηκευει για κανα εξαμηνο,και μετα να απαιτει επιστροφη για οποιονδηποτε λογο......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ευλογο χρονικο διαστημα ειναι ο ενας μηνας.μετα τον μηνα.δεν πρεπει να γινεται δεκτο,κανενα παραπονο,και φυσικα καμια επιστροφη γιατι ετσι του καπνισε του καθε λακαμα.............αυτο ελειπε,να αγοραζει ο καθυς ενα μηχανημα,να το αποθηκευει για κανα εξαμηνο,και μετα να απαιτει επιστροφη για οποιονδηποτε λογο......

 

Ο νομος οριζει προθεσμίες συγκεκριμενες. Το τι λεει ο καθε ενας μας ειναι αδιαφορο και δεν εχει καμια νομικη ισχυ!

 

Ν.3043/2002

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N3043-2002.pdf

 

Αναφερονται για οσους δεν βαριουνται να διαβασουν

Επεξ/σία από SeNNinhA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...