Προς το περιεχόμενο

Επιστροφή a6000 και αποζημίωση


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή το διάβασα, χαρά στο κουράγιο σου! Ίσως θα ήταν καλύτερα να την πουλήσεις χάνοντας λίγα χρήματα και να έπαιρνες κάποια που να σου κάνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • Απαντ. 169
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ο επίλογος.

 

Πλέον η υπόθεση μου στον Συνήγορο του Καταναλωτή οδεύει προς αρχειοθέτηση, αφού στην τελευταία επικοινωνία που είχα με τον ίδιο και αφού μου ξεκαθάρισε πως ο ρόλος του είναι καθαρά διαμεσολαβητικός και δεν έχει καμιά θεσμική εξουσία για να επιβάλει ή να ασκήσει πίεση σε κάποιο από τα εμπλεκόμενα μέρη και αφού δεν υπήρχε διάθεση απ τη μεριά του καταστήματος ή της Sony να ικανοποιήσουν το αίτημα μου, δεν υπήρχε λόγος συνέχειας.

 

Παρόλα αυτά και αφού ανέλυσε όλο το ζήτημα, με συμβούλεψε να απευθυνθώ στην Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή υποβάλλοντας αναφορά για αθέμιτη εμπορική πρακτικής εκ μέρους της Sony, γνωστοποιώντας μου και το σχετικό άρθρο 13α του ν.2251/1994. Δεν ξέρω αν θα βρω το κουράγιο να συντάξω μια τέτοια αναφορά στο άμεσο μέλλον, προς το παρόν δεν διαθέτω.

 

Η παραπάνω κίνηση θα έχει να κάνει με την "συμμόρφωση" της Sony ως προς την εν λόγω πρακτική της απ ότι αντιλαμβάνομαι. Για να δικαιωθώ ως προς το αίτημα μου της αποζημίωσης θα πρέπει να κινηθώ νομικά απέναντι στο κατάστημα κάτι που απαιτεί οικονομική δυνατότητα και την οποία δεν διαθέτω.

 

Αναφέρω όλα τα παραπάνω για κάποιον που βρεθεί σε παρόμοια θέση, για να γλιτώσει τη ταλαιπωρία και τη πολύμηνη διαδικασία με τον Συνήγορο του Καταναλωτή. 

 

Ευχαριστώ όλους όσους λειτούργησαν συμβουλευτικά στο παρόν θρεντ και μου παρείχαν πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα μου σαν καταναλωτής. 

 

Το παλέψαμε μέχρι εκεί που μπορούσαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνε την αναφορά σου και γνωστοποίησέ το αυτό στη Sony. Δε χρειάζεται να είναι τεράστιο κείμενο η αναφορά υποθέτω.

 

Στις Α6500 και Α6300 έχουν λειτουργία που αποτρέπει το κλείσιμο από υπερθέρμανση. Ζεσταίνεται πολύ η μηχανή βέβαια αλλά μένει ανοιχτή σε βαθμό που σχεδόν να μην υπάρχει πρόβλημα (ντάλα μεσημέρι στην παραλία χωρίς ίσκιο θα έχει πρόβλημα, αλλά εκεί μπορεί να σβήσει και το κινητό)

Δε θα μου έκανε εντύπωση αν η Sony σου πρότεινε να ανταλλάξει το μοντέλο σου με ένα από τα νεότερα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειλικρινά εκπλήσσομαι με αυτα που διαβάζω....εχω και γω την ιδια μηχανή, δεν αντιμετωπίζω το πρόβλημα αυτό και ειλικρινα θεωρούσα ότι αφορούσε μονο την 6300 όταν αφηναν την καμερα στον νταλα ήλιο (δεν έτυχε να διαβάσω για υπερθέρμανση στην 6000)

Η αλήθεια είναι ότι βίντεο δεν τραβάω και όταν το κάνω είναι σε MP4. Θεωρώ οτι η μηχανή σου είναι προφανώς ελαττωματική καθώς θα έπρεπε να μπορεί να τραβήξει βιντεο υπο οποιεσδήποτε συνθήκες (υπο σκιαν) μέχρι το όριο των 29 λεπτών. Μην πω ότι θα έπρεπε να μπορεί να τραβάει πολλαπλά κλιπ των 29 λεπτών.

Χαζομάρα της Sony Ελλάδος να χειριστεί έτσι το θέμα σου, αλλα η καταναλωτική κουλτούρα στην Ελλάδα είναι ότι φταίει ο χρήστης. Στην θεση σου θα εγραφα και στην Sony Europe και θα τους ζητούσα την αλλαγή της καμερας ή την αναβαθμισή της. Ίσως να πέσεις σε κανένα σωστό ανθρωπο και να σου λύσει το πρόβλημα.

Τέλος εχε υπ´ οψιν σου ότι τραβώντας την οθόνη μακριά από το σώμα έλεγαν οτι βελτιώνεται η κατάσταση στην 6300 επομένως θεώρω και στην 6000.

Επίσης η κάμερα έχει πάρει αναβάθμιση και τραβάει xavcs με ακόμα μεγαλύτερο bitrate. Την έχεις κάνει αυτή;

Επεξ/σία από Ionlab
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο επίλογος.

 

Πλέον η υπόθεση μου στον Συνήγορο του Καταναλωτή οδεύει προς αρχειοθέτηση, αφού στην τελευταία επικοινωνία που είχα με τον ίδιο και αφού μου ξεκαθάρισε πως ο ρόλος του είναι καθαρά διαμεσολαβητικός και δεν έχει καμιά θεσμική εξουσία για να επιβάλει ή να ασκήσει πίεση σε κάποιο από τα εμπλεκόμενα μέρη και αφού δεν υπήρχε διάθεση απ τη μεριά του καταστήματος ή της Sony να ικανοποιήσουν το αίτημα μου, δεν υπήρχε λόγος συνέχειας.

 

Παρόλα αυτά και αφού ανέλυσε όλο το ζήτημα, με συμβούλεψε να απευθυνθώ στην Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή υποβάλλοντας αναφορά για αθέμιτη εμπορική πρακτικής εκ μέρους της Sony, γνωστοποιώντας μου και το σχετικό άρθρο 13α του ν.2251/1994. Δεν ξέρω αν θα βρω το κουράγιο να συντάξω μια τέτοια αναφορά στο άμεσο μέλλον, προς το παρόν δεν διαθέτω.

 

Η παραπάνω κίνηση θα έχει να κάνει με την "συμμόρφωση" της Sony ως προς την εν λόγω πρακτική της απ ότι αντιλαμβάνομαι. Για να δικαιωθώ ως προς το αίτημα μου της αποζημίωσης θα πρέπει να κινηθώ νομικά απέναντι στο κατάστημα κάτι που απαιτεί οικονομική δυνατότητα και την οποία δεν διαθέτω.

 

Αναφέρω όλα τα παραπάνω για κάποιον που βρεθεί σε παρόμοια θέση, για να γλιτώσει τη ταλαιπωρία και τη πολύμηνη διαδικασία με τον Συνήγορο του Καταναλωτή. 

 

Ευχαριστώ όλους όσους λειτούργησαν συμβουλευτικά στο παρόν θρεντ και μου παρείχαν πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα μου σαν καταναλωτής. 

 

Το παλέψαμε μέχρι εκεί που μπορούσαμε.

 

Διαβάζοντας αυτό το νήμα, θέλω να σου πω πως μετά από όσα έκανες και έγραψες, κουράγιο θέλει να τα παρατήσεις, όχι να συνεχίσεις. Ήδη έχεις καταθέσει πολύτιμο χρόνο και μόνο γράφοντας και απαντώντας σε κάποιους για τα αυτονόητα. Το να συντάξεις μια καταγγελία δεν είναι κάτι το φοβερό, ειδικά όταν το ζήτημα για σένα είναι πλέον ζήτημα αρχής και επομένως δεν διακυβεύονται υλικά συμφέροντα πλέον.

Για μένα είναι ύπουλο για μια μηχανή για την οποία τονίζονται οι επιδόσεις της στο βίντεο να υπάρχει στα ψιλά γράμματα το πρόβλημα της υπερθέρμανσης, αν και θα συμφωνήσω ότι είναι κάτι που με τις Sony είναι ευρέως γνωστό, ακόμα και σε μένα που δεν ασχολούμαι σοβαρά με βίντεο. Στο κάτω κάτω, ποιο είναι εκείνο το χρονικό όριο του βίντεο κάτω από το οποίο θα πρέπει να θεωρείται το προϊόν προβληματικό ή να αναφέρεται ρητά ότι πρακτικά δεν κάνει για βίντεο; 20 λεπτά; 10; 2; Γιατί όχι 10 δευτερόλεπτα; Για μένα είναι ξεκάθαρο ότι το χρονικό όριο θα έπρεπε να περιορίζεται από την κάρτα μνήμης, τη μπαταρία ή έστω από τη χρήση σε ειδικές συνθήκες (π.χ. θερμοκρασία περιβάλλοντος από ένα σημείο και πάνω). Το επιχείρημα ότι δεν είναι videocamera είναι της πλάκας. Ο αγοραστής οφείλει να ξέρει τι να περιμένει από το προϊόν. Η videocamera θα σου δώσει βέβαια κάποιες άλλες λειτουργίες, κάποια άλλη εργονομία κλπ αλλά και εκεί οφείλει να είναι ξεκάθαρο τι πρέπει να περιμένεις από το προϊόν. Το ότι μπορείς να κατεβάσεις το εγχειρίδιο χρήσης από το internet δε λέει κάτι. Ο σκοπός του εγχειριδίου χρήσης είναι η εκμάθηση των λειτουργιών του προϊόντος μετά την αγορά του, όχι πριν. Μια τέτοια πληροφορία όφειλε να αποσαφηνίζεται στα χαρακτηριστικά του προϊόντος είτε στη συσκευασία είτε σε ειδική για το σκοπό αυτό σελίδα στο internet και πάντως όχι στο εγχειρίδιο. Χώρια βεβαίως τους κινδύνους που προκύπτουν για το χρήστη από την υπερθέρμανση λόγω της προβλεπόμενης χρήσης. Είναι πιθανό να μη μπορέσεις να βρεις ή να μην υπάρχουν οι νομικές εκείνες δικλείδες ασφαλείας που να σου επιτρέψουν να βρεις το δίκιο σου για κάθε ένα από τα ζητήματα που θίγεις. Δεν έχει όμως καμία σημασία αυτό. Σημασία έχει ότι έχεις δίκιο και το δίκιο είναι κάτι για το οποίο αξίζει κανείς να μην τα παρατάει. Σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες την εμπειρία σου αυτή ώστε να γνωρίζουμε και εμείς τι να προσέχουμε και τι να προτείνουμε σε άλλους. Προσωπικά, video έχω τραβήξει με Canon, Panasonic, Toshiba, και το πρόβλημα της υπερθέρμανσης δε με απασχόλησε ποτέ, ακόμα και κατακαλόκαιρο με τη μηχανή να τραβά σε τρίποδα κάτω από ντάλα ήλιο.

Στο καθαρά υλικό κομμάτι, φρονώ ότι δεν έγινε καμιά καταστροφή. Μένεις με μια καλή φωτογραφική μηχανή, δες το έτσι.

Επεξ/σία από Cntrl+X
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...