Προς το περιεχόμενο

Επιστροφή a6000 και αποζημίωση


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

στο ποστ μου αριθμος 152 αναφαιρω τον χρονικο περιορισμο.ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΠΑΡΑΘΕΣΗ,ΠΟΥ ΕΙΔΕς ΠΑΡΑΘΕΣΗ,ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΠΑΡΑΘΕΣΗ δικου σου ποστ....να το ξαναγραψω;να το ξαναγραψω;να το ξαναγραψω;να το ξαναγραψω;να το ξαναγραψω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 169
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

να διαβαζεις καλυτερα τα νηματα ,και οχι τμηματικα(και να πω οτι ηταν σε προηγουμενη σελιδα......).....οπως απεδειχθει,οταν διαβαζεις τμηματικα,δεν παιρνεις ολοκληρωμενη την πληροφορια,και ενίοτε μπορει να ειναι και παραπληροφορια,οταν δεν διαβαζεις ολο το πακετο........(αυτο κολλαει στο οτι δεν βρηκες πληροφοριες για την υπερθερμανση της 6000 και οχι στο οτι δεν διαβασες τα ποστ μου(κοιτα να δεις που πρεπει και να δινουμε αναλυτικες οδηγιες για διαβασμα νηματων(σκεφτομαι,δεν αναφαιρομαι σε εσενα))),

Επεξ/σία από dollyyy19
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το #154 σχόλιο μου σου διευκρίνιζα, άσχετα αν απαντούσες στον nickola, πως το θέμα μας είναι η υπερθέρμανση.

 

Έρχεσαι με το σχόλιο σου #157 παραθέτοντας αυτό το δικό μου #154 και κάνεις λόγο για κλάψα δικιά μου σχετικά με τον περιορισμό πάλι στην διάρκεια του βίντεο.

 

Με το σχόλιο μου #158 σου ξεκαθαρίζω πάλι πως δεν είναι αυτό που απασχολεί και ακολουθούν όλα τα υπόλοιπα.

 

Τα σχόλια τα διαβάζω ένα προς ένα και μου τα εμφάνισε σε μια σελίδα, οπότε δεν υπάρχει λόγος σύγχυσης τουλάχιστον για μένα. Είναι αστείο να θεωρείς πως ο καταναλωτής είναι υποχρεωμένος να διαβάζει ολόκληρο το εγχειρίδιο αγοράς ενός προϊόντος προτού προχωρήσει στην αγορά του. Κανείς δεν το κάνει. Είχα δώσει και προηγουμένως ένα παράδειγμα όπου περνάς από βιτρίνα καταστήματος, σταμπάρεις συσκευή και μπαίνεις να την αγοράσεις. Και αυτό το γνωρίζουν καλά οι κατασκευαστές, οπότε οποιαδήποτε αρνητική πληροφορία του προϊόντος θέλουν να αποκρύψουν την ενσωματώνουν στο εγχειρίδιο. Οι πλέον σοβαρές προσπαθούν να διορθώσουν το οποιοδήποτε κατασκευαστικό ελάττωμα κι όχι να μετακυλούν την ευθύνη στον καταναλωτή.

 

Η παραπάνω πρακτική νόμιμη μεν, ανήθικη δε, εξαπατά ουσιαστικά τον χρήστη και εδώ έρχεται να προνοήσει ο νομοθέτης όπου σου δίνει την δυνατότητα εντός ορισμένων πλαισίων να επιστρέψεις τη συσκευή και να αξιώσεις χρήματα με το εξής απλό αιτιολογικό, ότι αυτή η συσκευή δεν ήταν αυτή που φανταζόσουν και ότι δεν καλύπτει της ανάγκες σου.

 

Δεν έχει σημασία τη υποστηρίζει η Sony. Δεν έχει σημασία αν είναι χαρακτηριστικό ή όχι. Δεν έχει σημασία αν είναι ελάττωμα ή όχι. Δεν έχει σημασία αν προχώρησες σε ελλειπή έρευνα αγοράς. Εφόσον την πήρες, την δοκίμασες και συνειδητοποίησες πως δεν καλύπτει τις ανάγκες σου, έχεις το απόλυτο δικαίωμα να ζητήσεις επιστροφή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θεμα της υπερθερμανσης,φαινεται απο το πρωτο ποστ σου.....καταλαβαινεις οτι δεν αναφερομαι σε εσενα;ή οσοι γραφουν στο παρον νημα πρεπει οπωσδηποτε να αναφερονται σε εσενα;με το σκεπτικο σου,και στην πρωτη σελιδα του εγχειριδιου να το εγραφε,εσυ παλι θα προχωρουσες  στην αγορα και μετα θα κλαιγοσουν....... δεν υπαρχει ελπιδα..........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια αυτο που κανετε τωρα ειναι ΧΑΖΟΜΑΡΑ (το λεω ευγενικα) και δεν ενδιαφερει κανεναν μας, καλυτερα τετοιος διαλογος να γινει με ΠΜ και ας συνεχισουμε εδω για την εξελιξη της ιστοριας.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ποια εξελιξη;εμαθε τι πατατα εκανε ,στην πρωτη σελιδα......δεν ηξερε,δεν ρωτησε,και την πατησε.τα υπολοιπα,ειναι λογω ηλικιας.......με τετοια συμπεριφορα,εγω αν ημουν σονυ,οχι επιστροφη,ουτε απαντηση σε εμαιλ θα του εδινα.

Επεξ/σία από dollyyy19
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Δεν έχει σημασία τη υποστηρίζει η Sony. Δεν έχει σημασία αν είναι χαρακτηριστικό ή όχι. Δεν έχει σημασία αν είναι ελάττωμα ή όχι. Δεν έχει σημασία αν προχώρησες σε ελλειπή έρευνα αγοράς. Εφόσον την πήρες, την δοκίμασες και συνειδητοποίησες πως δεν καλύπτει τις ανάγκες σου, έχεις το απόλυτο δικαίωμα να ζητήσεις επιστροφή.

Αυτο ισχυει με ολα τα καταναλωτικα αγαθα, η οπου μας συμφερει.Γιατι εαν ισχυει, να γυρισω το αυτοκινητο πισω γιατι δεν παει 230 στην εθνικη.Και το ψωμι απο τον φουρναρη γιατι δεν εχει την γευση που περιμενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι υποχρεωτικο να εχετε την διαθεση να διεκδικήσετε τα καταναλωτικά σας δικαιώματα.

 

Αυτο ομως δεν σημαινει οτι οσοι τα διεκδικουν ειναι και ηλίθιοι βεβαιως!!!

 

Και φυσικά απο αυτους τους ηλιθιους που κραζετε και διεκδικουν το δικιο τους, καποια στιγμη προκυπτουν ως δεδομένα πια και τα δικά σας καταναλωτικα δικαιώματα!

 

Good luck!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο ισχυει με ολα τα καταναλωτικα αγαθα, η οπου μας συμφερει.Γιατι εαν ισχυει, να γυρισω το αυτοκινητο πισω γιατι δεν παει 230 στην εθνικη.Και το ψωμι απο τον φουρναρη γιατι δεν εχει την γευση που περιμενα.

 

 

Αν ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου υποσχόταν 230 τελική τότε ασφαλώς και έχεις το δικαίωμα. Αν στο ψωμί σου ή στο μπέργκερ ή στο σουβλάκι έβρισκες τρίχα, θα είχες το δικαίωμα να ζητήσεις την επιστροφή του;

Επεξ/σία από stefstefan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο ισχυει με ολα τα καταναλωτικα αγαθα, η οπου μας συμφερει.Γιατι εαν ισχυει, να γυρισω το αυτοκινητο πισω γιατι δεν παει 230 στην εθνικη.Και το ψωμι απο τον φουρναρη γιατι δεν εχει την γευση που περιμενα.

 

Τις προδιαγραφες του προιοντος τις θετει ο κατασκευαστης κ οχι ο αγοραστης (εξαιρουνται οι προδιαγραφες που εχουν να κανουν με την ασφαλεια, ρυπανση κτλ)

Αυτος που το κατασκευαζει λοιπον, σου λεει οτι εχω για πουλημα κατι με αυτα τα χαρακτηριστηκα, γιατι αυτο μπορω να φτιαξω ως καλος ή κακος κατασκευαστης.

Εσυ ως αγοραστης, κρινεις αν αυτο εχει για πουλημα σου κανει ή οχι. Αν ο κατασκευαστης σου λεει οτι το αυτοκινητο παει 230 κ δεν παει, ναι να το πας πισω. Βεβαια μεσα στο χρονικο περιθωριο που προβλεπει ο νομος κ οχι αργοτερα ανεξαρτητως υπαιτιοτητας

Στην προκειμενη περιπτωση, δεν εχουμε πουθενα καμια υποσχεση περι ελαχιστης χρονικης διαρκειας εγγραφης βιντεο. Εαν υπηρχε θα ειχε πατημα. Τωρα δεν εχει...Διοτι η ευλογη προσδοκια ειναι παντα σε συναρτηση με αυτα που σου εχει υποσχεθει ο κατασκευαστης κ οχι επειδη ετσι προσδοκουσε ο αγοραστης...

Επεξ/σία από teobot
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Μετά από 2-3 μήνες και αφού ο Συνήγορος έλαβε την απάντηση και του καταστήματος πώλησης της μηχανής και το οποίο απλά υιοθετεί την απάντηση της Sony, μου έκανε γνωστό, με λίγα λόγια, πως δεν μπορεί να κάνει κάτι και ότι η υπόθεση μου θα τεθεί στο αρχείο εφόσον δεν προσκομίσω αποδείξεις που να τεκμηριώνω ότι πείσθηκα απ τις εμπλεκόμενες εταιρείες με ενέργειες τους να προβώ στην αγορά της μηχανής παραλείποντας να με ενημέρωσουν για το ζήτημα της υπερθέρμανσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...