Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ!

 

 

 

Επεξ/σία από Kostas1122
Δημοσ.
1 hour ago, Kostas1122 said:

Καλησπέρα και Καλή χρονιά !

Θα ήθελα να θέσω το εξής ερώτημα  και αν γνωρίζει κάποιος θα εκτιμούσα τη βοήθεια !

Σε έναν εταιρικο διαγωνισμό της δουλειάς μου ,κέρδισα μια συσκευή Samsung S10 + , την οποία παρέλαβα πριν λίγες μέρες . Έχοντας ήδη ενα Xiaomi redmi NOTE και για άλλους λόγους αποφάσισα να μην κρατήσω τη συσκευή  αλλα να την πουλήσω σε κάποιο φιλικό/ οικίο πρόσωπο ή το πολύ πολύ να την βάλω στο Marketplace. Ανοίγοντας την συσκευασία του κούριερ βλέπω μέσα τη συσκευασία του κινητού με την ταινία ασφαλείας στη θέση της, ψάχνω και για την εγγύηση , και το μόνο έγγραφο που υπήρχε ήταν ένα χαρτί που έλεγε σε περίτπωση που θέλετε να κάνετε χρήση της εγγύησης κρατείστε αυτό το έγγραφο και επικοινωνείστε μαζί μας στο τάδε μαιλ .
Επικοινωνώ μαζί τους με ε μαιλ στο customer care  (το οποίο βρίσκεται κάπου στο leverkusen ) και μου απαντάνε οτι δεν μπορούν να μου στείλουν κάποια μορφή εγγύησης . Αν πάθει κάτι η συσκευή  , θα επικοινωνήσετε μαζί μας και θα σας στείλουμε μια φόρμα να τη συμπληρώσετε σχετικά με τη βλάβη του κινητού , και θα επικοινωνήσουμε εμείς οι ίδιοι με το service της περιοχής σας για να εξυπηρετηθείτε !

Η  ερώτηση μου ειναι η εξής, από τη στιγμή που για αυτό τον λόγο δεν μπορώ να έχω την εγγύηση της συσκευής  εγγράφως, μπορώ να χρησιμοποιήσω το ΙΜΕΙ ? με διασφαλίζει 100 %?  η καλύπτει εν μέρει την εγγύηση για τον νέο αγοραστή του κινητού ?

Ευχαριστώ!

 

 

 

Γενικά η Samsung από όσο ξέρω έχει ή εγγύηση με βάση την ημερομηνία κατασκευής του τηλεφώνου ή με απόδειξη. Τώρα επειδή μπορεί να το έχεις πάρει έναν χρόνο μετά την κατασκευή του θα ήταν καλό να υπάρχει κάποια απόδειξη (που προφανώς δεν έχεις λόγω διαγωνισμού)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Kostas1122 μας είχε τύχει παλιότερα κάτι παρόμοιο : εν έτει 2013 η σύζυγός μου πήρε κινητό απευθείας από την τότε Sony Ericsson. Και σε αυτή την περίπτωση, δεν υπήρχε καμία απόδειξη, παρά μόνο μια κάρτα με έναν κωδικό και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας. Σε ερώτηση τι και πώς, μας είπαν ότι στο σέρβις δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα. Δυστυχώς και μετά από κάνα χρόνο, παρουσιάστηκε η ανάγκη αποστολής της συσκευής στο σέρβις (νομίζω ήταν εκείνη η Arvato - αν θυμάμαι καλά - στα ΚΤΕΛ στον Κηφισό), η οποία ωστόσο το επισκευασε μόνο με την κάρτα που μας είχε δοθεί.

Εικάζω λοιπόν, πως ίδια κατάσταση επικρατεί και στην Samsung. Προφανώς, οι συσκευές αυτές δίδονται απευθείας από την εταιρεία και όχι από εμπορο. 

ΥΓ Ιδιο σκηνικό με την Samsung (τώρα το θυμήθηκα) και πέρυσι (πάλι η περίπτωση της συζύγου μου). Ζήτησε τον Δεκέμβριο το Samsung S10+ και δεν της δόθηκε καμία απόδειξη (το κουτί ήρθε σφραγισμένο στην εταιρεία που δουλεύει, απευθείας από την Samsung Hellas). Άρα, κάτι παίζει με τις διεταιρικές συμφωνίες. 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Realme 

Apollonos 6 Elliniko T.K. 16777

Email: [email protected] 

Phone Number: 2160027021

image.png.7202ec32e71a5c4c7ecc370643dc2809.png

 TCL

Κεντρικά Γραφεία: Λ. Αθηνών 50 & Σπ. Πάτση 8, 10441, Αθήνα

Τηλεφωνικό Κέντρο: 210.52.88.888

Email: [email protected]

Fax: 210.52.25.874

Service: 210.52.88.832-4

 

 

Επεξ/σία από GATE123
  • Like 1
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

2016-10-17.jpg.a0f701ed81bcdcd08cb0ca6b4d301a5a.jpg

Procordia

 LG,Huawei,ΖΤΕ,Wiko, Motorola & Lenovo 

Διεύθυνση

Procordia

Κριμαίας 7-9 Ν.Ψυχικό

Huawei Customer Service Center

Μιχαλακοπούλου 178 Αμπελόκηπους 

Τηλέφωνο

Procordia

Τηλέφωνο : 210 7777076-217 0008078
 

Huawei Customer Service Center

Τηλέφωνο : 211 1988000

Email

Procordia

Huawei Customer Service Center

 

 

  • Like 1
  • 6 μήνες μετά...
Δημοσ.

To διαβασα σε άλλη σελίδα ,ότι η Smatec πήρε και το service της Νokia . Στην σελίδα της πλεον αναφέρεται

...εξουσιοδοτημένο high level επισκευαστικό κέντρο στην Ελλάδα για κινητά τηλέφωνα και tablet SAMSUNG, NOKIA, vivo και oppo, εντός και εκτός εργοστασιακής εγγύησης....

https://smartec.gr/gr.php

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Fotia είπε

To διαβασα σε άλλη σελίδα ,ότι η Smatec πήρε και το service της Νokia . Στην σελίδα της πλεον αναφέρεται

...εξουσιοδοτημένο high level επισκευαστικό κέντρο στην Ελλάδα για κινητά τηλέφωνα και tablet SAMSUNG, NOKIA, vivo και oppo, εντός και εκτός εργοστασιακής εγγύησης....

https://smartec.gr/gr.php

Καιρός ήταν να τις πάρει ένα σοβαρό service.

Την OnePlus δεν βλέπω δυστυχώς.

Επεξ/σία από GATE123
Δημοσ.
1 ώρα πριν, MauroPaltoudias είπε

Η smartec ποιά είναι; Αυτή πίσω από τον Πασπαλιάρη; Αν ναι, η εμπειρία μου με samsung ήταν πάρα πολύ καλή πάντως. Επαγγελματίες, όχι αρπακολλατζήδες. 

Φειδιππίδου 7, Χαϊδάρι

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 5/11/2022 στις 6:50 ΜΜ, GATE123 είπε

Καιρός ήταν να τις πάρει ένα σοβαρό service.

Την OnePlus δεν βλέπω δυστυχώς.

Στο κάτω μερος στους συνεργάτες ,πατας  με τον δεικτη δεξια να γυρίσουν όλοι σαν τρειλερ , αναφέρει και την Oneplus   https://smart4all.com.gr/

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Fotia είπε

Στο κάτω μερος στους συνεργάτες ,πατας  με τον δεικτη δεξια να γυρίσουν όλοι σαν τρειλερ , αναφέρει και την Oneplus   https://smart4all.com.gr/

Η OnePlus μόνο από Amazon ή από το επίσημο site τις.

Στην Ελλάδα δεν έχω ακούσει κάτι.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Fotia είπε

Στο κάτω μερος στους συνεργάτες ,πατας  με τον δεικτη δεξια να γυρίσουν όλοι σαν τρειλερ , αναφέρει και την Oneplus   https://smart4all.com.gr/

ναι μονο που αναφερει και την LG κ αλλες τις εχει ενδεικτικα εκει που επισημα τις εχει η Procordia

49 λεπτά πριν, GATE123 είπε

Η OnePlus μόνο από Amazon ή από το επίσημο site τις.

Στην Ελλάδα δεν έχω ακούσει κάτι.

ετσι ειναι για Ελλαδα, η OnePlus εχει και ειδικη διαδικασια αποστολης της συσκευης στα επισημα. Ετσι κ αλλιως ειτε με επισημα ειτε με αμαζον οι χρονοι επιλυσης του οποιου προβληματος παρουσιαστει ή χρειαστεί η συσκευή τριπλασιαζονται.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, aces είπε

ναι μονο που αναφερει και την LG κ αλλες τις εχει ενδεικτικα εκει που επισημα τις εχει η Procordia

ετσι ειναι για Ελλαδα, η OnePlus εχει και ειδικη διαδικασια αποστολης της συσκευης στα επισημα. Ετσι κ αλλιως ειτε με επισημα ειτε με αμαζον οι χρονοι επιλυσης του οποιου προβληματος παρουσιαστει ή χρειαστεί η συσκευή τριπλασιαζονται.

Σε 10 μέρες κάνει η OnePlus.

Ανάλογα βέβαια το πρόβλημα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Fotia είπε

Ενα τηλεφωνο πάντως δεν βλάπτει στην smart4all.com.gr γιατί διαφημίζουν..

Χρόνια τώρα η OnePlus δεν έχει επίσημο service στην Ελλάδα.

Τώρα εάν το αναλαμβάνουν όχι σαν επίσημο άλλο αυτό.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...