Προς το περιεχόμενο

Skype σε MacBook 5,1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Να ξεκινήσω διευκρινίζοντας ότι προσωπικά είμαι άσχετος εντελώς από Mac, οπότε οποιαδήποτε πιθανή οδηγία κλπ θα πρέπει να είναι κάπως πιο αναλυτική.

Η κοπέλα μου έχει ένα παλιό MacBook, όσο ψαχούλεψα είδα ότι είναι ένα MacBook 5,1 με έναν 2GHz Intel core 2 duo. Μπήκα και του έκανα όλα τα διαθέσιμα updates, αυτή την στιγμή τρέχει

MAC OS X 10.6.8

Η χρήση του laptop (τώρα πια) είναι αποκλειστικά για browsing, YouTube και Skype. Στο τελευταίο είναι που προέκυψε θέμα. Πριν κάνα 2 εβδομάδες πήγε να μπει και τις έβγαλε μήνυμα ότι αποσυνδεθηκε επειδή τρέχει παλιά έκδοση του Skype. Πήγε όμως να περάσει την νέα έκδοση και δεν την εγκαθιστά, λέει ότι θέλει έκδοση MacOS 10.9 ή μεταγενέστερη.

Υπάρχει κανένα κόλπο ή παραθυράκι για να τρέχει γενικά Skype; Ή πρέπει να ψαχτούμε με κάποια άλλη εφαρμογή; Σε κάθε περίπτωση πρέπει να είναι cross-platform, καθώς αυτή έχει MacBook (αντε και Android κινητό που όμως δεν βολεύει για πολλή ώρα) και εγώ έχω Windows PC και Android tablet.

Ευχαριστώ προκαταβολικά...

Δημοσ.

Δεν γίνεται να το χρησιμοποιώ λάθος, επειδή δεν το χρησιμοποιώ καθόλου...

Πάντως αυτό που ποσταρες δούλεψε μια χαρά, σε ευχαριστώ πολύ...

Δημοσ.

Μπα, δεν δοκιμάσαμε. Για να είμαι ειλικρινής δεν γνώριζα καν ότι υπάρχει κάτι τέτοιο. Σαν υποκατάστατο δοκιμάσαμε για λίγο το video chat μέσω facebook messenger (αυτή από browser εγώ από το messenger app στο android), η αλήθεια είναι ότι δούλεψε καλύτερα από ό,τι περιμέναμε. Αλλά οκ, το Skype το θεωρώ πιο μόνιμη λύση.

Δοκίμασα αυτό που λέει στο link, με επεξεργασία ενός αρχείου και μπήκε κανονικά πάντως...

• 5 μήνες μετά...
Δημοσ.