pW Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Αν υπάρχει Ευρώπη μια χαρα μέσα θα είμαστε και το έχουμε δείξει ποικιλοτρόπως ανεξαρτήτου κυβέρνησης. Όσον αφορά τα ηλεκτρικά δεν μπορώ να καταλάβω την απαισιοδοξία σας. Είμαι σίγουρος ότι μέχρι το 25 ια γίνεται χαμός από ηλεκτροκίνητα στην Ελλάδα. Εγώ πριν μερικούς μήνες το έψαχνα και ήμουν έτοιμος αλλά τελικά φοβήθηκα το ότι δεν υπάρχουν σταθμοί φόρτισης. Ε δεν μπορεί αυτό ια αλλάξει!!!
Regulus Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Αρέσει δεν αρέσει σε κάποιους η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον. Οι μπαταρίες και ο χρόνος φόρτισης θα βελτιωθούν δραματικά τα επόμενα χρόνια γιατί θα πέσει χρήμα από σχεδόν όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Και μην ξεχνάτε ότι θα ανοίξουν τα συρτάρια και θα βγάλουν τεχνολογίες που έχουν καβάντζα. Τώρα για την Ελλάδα που λέτε κάποιοι αν δεν κυκλοφορούν αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης η επιλογή είναι μονόδρομος. Το πρόβλημα είναι πως θα βγάλει φράγκα τώρα ο κυρ Μήτσος καγκουρεύοντας οχήματα. 1
kostkont90 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Και μόνο στην ιδέα αηδιάζω... Ηλεκτρικά και παπάρια...το μόνο που μπορώ να δεχθώ είναι συνδυασμός...
Agnwstos_X Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Δε μας λενε ομως και πως σκοπευουν να παραγουν το απαιτουμενο ρευμα...
grayden Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Μπορουμε να ξερουμε ομως απο τωρα οτι οι μπαταριες ειναι εξαιρετικα αντι-οικολογικες και unreliable. Μπορούμε να ξέρουμε και ότι δεν έχει την παραμικρή ιδέα για το τι μιλάς. Αν διαφωνείς κάνε μια γρήγορη έρευνα για να με διαψεύσεις και θα καταλάβεις γιατί έχω δίκιο. Φτάνει πια με τις π!π3ς περί μπαταριών παιδιά.
grayden Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 όλοι δημιουργούν ένα κλίμα για τα ηλεκτρικά. όπως δημιουργούσαν κλίμα και για τα ντίζελ και τα βγάζουν όλα στην πυρά πλέον. θεωρώ πως είναι αδύνατον έως το 2035 να έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα, ειδικά της φόρτισης και της αυτονομίας. να μπορείς με ένα αυτοκίνητο να ταξιδεύεις από Ελλάδα Γαλλία... πόσες φορτίσεις θα θέλεις; τα δίκτυα ενέργειας θα μπορούν να αντέξουν μια τόσο μεγάλη αύξηση στην κατανάλωση ρεύματος; και κάτι ακόμη. πόσο φιλικές είναι οι μπαταρίες στο περιβάλλον και ποια τα υλικά που έχουν; αυτό που ξέρω είναι πως για τα επόμενα χρόνια οι μεταφορές θα εξαρτώνται από το ντίζελ. φορτηγά και λεωφορεία σίγουρα θα αργήσουμε να δούμε ηλεκτροκίνητα. Η σύγκριση με τα ντίζελ εντελώς άστοχη. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα φόρτισης, εκτός και να μένεις σε διαμέρισμα οπότε θα πρέπει να προσαρμοστείς λίγο. Βάζεις το αμάξι στην πρίζα το βράδυ και το πρωί είναι φουλ. Εναλλακτικά, αν δεν έχεις δική σου θέση, κάνεις το ίδιο σε parking ή στην δουλειά. Τα 300-400 χιλιόμετρα που βγάζουν με μια φόρτιση αρκεί για τουλάχιστον 1 εβδομάδα μετακίνησης οπότε θέμα αυτονομίας δεν τίθεται πλέον. Επειδή η τεχνολογία δεν σταματάει όμως σε ~5 χρόνια οι χρόνοι φόρτισης θα έχουν πιάσει πάτο (5-15 λεπτά) και η αυτονομία πιθανώς θα είναι κάπου στο x2 με x3. Από μελέτες που έχουν γίνει τα δίκτυα δεν θ' αντιμετωπίσουν κανένα απολύτως πρόβλημα. Βάζοντας στο παιχνίδι και V2G τεχνολογίες θα έχουμε και καλυτέρευση του δικτύου. Το υγρά καύσιμα κοστίζουν και μολύνουν απίστευτα μέχρι να φτάσουν στο ντεπόζιτο σου και μετά τα καις εντελώς μη αποδοτικά και χάνονται για πάντα. Οι μπαταρίες κρατάνε δεκαετία/δεκαετίες και ανακυκλώνονται. Η τελική μόλυνση είναι ελάχιστη. Η BYD έχει ήδη παραδώσει πλήρως ηλεκτρικά φορτηγά και Σεπτέμβρη παρουσιάζει και η Tesla. Υπάρχουν και άλλες εταιρίες που έχουν μπει/θα μπουν στο παιχνίδι. Ηλεκτρικά λεωφορεία κυκλοφορούν εδώ και χρόνια από γνωστές και άγνωστες εταιρίες. Η BYD και πάλι έχει κάνει καλή δουλειά έχοντας χιλιάδες πλήρως ηλεκτρικά λεωφορεία σε λειτουργία εδώ και αρκετά χρόνια (>6). 2
vastegial_74 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Οποιος πιστευει πως σε 15-20 χρονια θα παραγονται μονο ηλεκτρικα αυτοκινητα κοιμαται ορθιος. Οσο υπαρχει εστω και μια σταλια περτελαιο οι πραγματικοι κυβρνητες του κοσμου, οι εταιρειες πετρελαιοειδων και οι τραπεζιτες, δεν προκειται να επιτρεψουν να περασουμε ολοκληρωτικα σε αλλες μορφες ενεργειας. Ολοι οι πολεμοι της εποχης μας γινονται για τον ορυκτο πλουτο και θα ερθουν οι μπαταριες να εκτοπισουν την πετρελαιοκινηση, ok.Τοσο απλα. Αν θελουμε να το παιξουμε οικολογοι, χιπστερ, αλληλεγγυοι, βιγκαν κτλ. (ειναι μακρυς ο καταλογος) ειναι καλο θεμα για να περναει η ωρα αλλα στην πραγματικοτητα ειναι ουτοπικο. Πολυ αργοτερα ισως παμε προς τα κει.
dterzakis Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Για όσους θεωρούν την πρόβλεψη υπερβολική, ας μην ξεχνάμε ότι στην Νορβηγία τα ποσοστά διείσδυσης της ηλεκτρο-αυτοκίνησης είναι τεράστια, με τον μήνα Ιούλιο να έχουν το 27% των καινούργιων αυτοκινήτων να είναι ηλεκτροκίνητα.http://www.capital.gr/diethni/3224685/norbigia-ta-ilektrika-autokinita-arxizoun-na-kataktoun-tin-agoraΚακήν ή καλώς, η Ελλάδα δεν είναι από της χώρες που οδηγούν την πρόοδο στην Ευρώπη. Και τουλάχιστον στο θέμα της ρύπανσης η Ευρωπαϊκή ένωση είναι πολύ ευαισθητοποιημένη και αυστηρή με τις οδηγίες της (βλέπε κατηγορίες Euro5, Euro6).Συνεπώς όταν τα ποσοστά ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων ανέβουν και άλλο στις μεγάλες χώρες της ΕΕ (Γερμανία, Γαλλία κτλ) και οι -Ευρωπαϊκές- αυτοκινητοβιομηχανίες είναι τεχνολογικά έτοιμες, θα έρθει μια ωραία οδηγία που θα "επιβάλει" τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.Γνώμη μου, ότι 2035 είναι μια πολύ επιεικής εκτίμηση. 2
Todoras Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Οι εταιριες αυτοκινητων θα χασουν πολυ ψωμι.Τα ηλεκτρικα φθειρονται πολυ λιγοτερο και δεν θα πουλανε spare parts! Μπα.... "planned obsolution" θα τα φτίαχνουν σαν τον εκτυπωτή σου. Με προκαθορισμένο χρόνο λειτουργίας. Κάτι που είδη γίνεται και στα τωρινά αυτοκίνητα.
freegr Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Η συγκεκριμένη φωτογραφία είναι όμορφη γιατί συνδυάζει το όμορφο τοπίο που θυμίζει windows με την συμβατότητα του ΙΧ στο περιβάλλον, έξυπνη ιδέα..
mentzik Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Θα αγόραζα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αν: 1) Μπορούσα να το φορτίζω στην Αθήνα (βλ. πολυκατοικίες) όπου συνήθως παρκάρω αρκετά τετράγωνα μακριά απο το σπίτι μου. 2) Αν στα πρατήρια καυσίμων υπήρχαν σταθμοί φόρτισης και ο χρόνος πλήρους φόρτισης ήταν τέτοιος που να γεμίζει την μπαταρία σε μια στάση στην εθνική για βασικές ανάγκες.. Ενω να μπορείς σε 2-3 λεπτά (όσο διαρκέι σήμερα το γέμισμα με βενζίνη στην πόλη) να παίρνεις ενεργεια για 150 -200 χλμ (3 - 4 μέρες για τους περισσότερους). 3) Αν η αυτονομία φτάσει σε επίπεδα που θα επιτρέπουν να μην δημιουργούνται ουρές στα βενζινάδικα. (Υπάρχουν αυτοκίνητα diesel σήμερα που μπορούν να κάνουν 1000 χλμ με ένα γέμισμα). 4) Αν το κόστος γεμίσματος είναι χαμηλότερο απο ένα μέσο οικογενειακό τώρα (περίπου 50 ευρώ diesel). 5) Αν η ηλεκτρική ενέργεια που χρειάζεται για τη φόρτιση παρέχεται σχεδόν αποκλείστικά απο ΑΠΕ , ώστε να μην είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο απλά ένας τροπος να μεταφέρουμε την μόλυνση απο την πόλη στην επαρχεία. 6) Να παρέχουν επιδόσεις , χώρους και ασφάλεια τουλάχιστον αντίστοιχη με τα σημερινά αυτοκίνητα. 7) Πληρη κατάργηση φόρολογίας κατοχής - χρήσης. 1
mdr21 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 διαβαζω ποση αγνοια κρυβεται στα αρνητικα σχολια και θλιβομαι. Και ολα αυτα σε τεχνολογικο forum. Φαντασου τι θα γινεται στις συζητησεις αλλων χωρων.Γιατι να εκφερεις αποψη για κατι που δεν εχεις ιδεα?
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Κακήν ή καλώς, η Ελλάδα δεν είναι από της χώρες που οδηγούν την πρόοδο στην Ευρώπη. Και τουλάχιστον στο θέμα της ρύπανσης η Ευρωπαϊκή ένωση είναι πολύ ευαισθητοποιημένη και αυστηρή με τις οδηγίες της (βλέπε κατηγορίες Euro5, Euro6). Προοδος, Ευρωπη. Μαλιστα. Καλη τυχη φιλε μου στο ονειρο σου.
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 διαβαζω ποση αγνοια κρυβεται στα αρνητικα σχολια και θλιβομαι. Και ολα αυτα σε τεχνολογικο forum. Φαντασου τι θα γινεται στις συζητησεις αλλων χωρων. Γιατι να εκφερεις αποψη για κατι που δεν εχεις ιδεα? Δικαιο εχεις φιλε. Ευθανασια στους αδαεις και την πλεμπα. Ουτε καν να ψηφιζουν δεν πρεπει. Αποψεις πρεπει να εχουν οι "ειδικοι" και αποφασεις πρεπει να παιρνουν παλι οι "ειδικοι". Αντι για εμας, για εμας. Για το καλο μας.
zio10 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2017 Δικαιο εχεις φιλε. Ευθανασια στους αδαεις και την πλεμπα. Ουτε καν να ψηφιζουν δεν πρεπει. Αποψεις πρεπει να εχουν οι "ειδικοι" και αποφασεις πρεπει να παιρνουν παλι οι "ειδικοι". Αντι για εμας, για εμας. Για το καλο μας. Κανονικά έτσι πρέπει να είναι, αλλά άντε να βρεις τους σωστούς ειδικούς με τα σωστά κίνητρα... 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα