deligkos Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Αρκετά σύντομα θα ξεπερασθούν όλα τα εμπόδια τα οποία αποθαρρύνουν σήμερα τους Ευρωπαίους καταναλωτές από το να επιλέξουν ένα ηλεκτροκίνητο όχημα, όπως υποστηρίζουν σε μελέτη τους αναλυτές της ολλανδικής τράπεζας ING. Έτσι, όπως υποστηρίζουν το μερίδιο της ηλεκτροκίνησης θα αυξηθεί μέσα στα επόμενα χρόνια με τόσο αλματώδεις ρυθμούς, που από το 2035 στη “Γηραιά Ήπειρο” θα είναι ηλεκτρικά όλα τα καινούρια οχήματα που πωλούνται. Όσον αφορά τα εμπόδια που θα επιλυθούν τα επόμενα χρόνια, οι αναλυτές αναφέρουν την υψηλή τιμή των μπαταριών, τη σχετικά περιορισμένη αυτονομία και το μεγάλο χρονικό διάστημα φόρτισης. Εμπόδια που, όταν γίνουν παρελθόν, σύμφωνα με τους αναλυτές τα ηλεκτρικά Ι.Χ. θα γίνουν εξίσου ελκυστικά με τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Στη μελέτη σημειώνεται παράλληλα πως, ενόψει αυτής της εξέλιξης, οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες θα έχουν να αντιμετωπίσουν μία σημαντική πρόκληση, αφού αυτή τη στιγμή κατέχουν μερίδιο μόλις 3% στην παραγωγή μπαταριών ιόντων λιθίου. Έτσι, για να αντεπεξέλθουν στη ζήτηση θα παραμείνουν εξαρτημένες από χώρες όπως η Κίνα και η Ιαπωνία, τόσο για μπαταρίες όσο και για άλλα εξαρτήματα. Site: TheNextWeb
Yeroplatanos Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Οι εταιριες αυτοκινητων θα χασουν πολυ ψωμι.Τα ηλεκτρικα φθειρονται πολυ λιγοτερο και δεν θα πουλανε spare parts! 2
SPANK Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Ίσως το 2035 να ειναι ρεαλιστικό για ανεπτυγμένες χώρες , νομίζω οτι στην ελλάδα για να δούμε να κυκλοφορούν τετοια αυτοκίνητα η αλλιώς να αγοράζει ο κόσμος θα πάρει μαλλον αλλα τόσα χρόνια , υπάρχουν πολλά θέματα που πρέπει να λύσουμε και ας μην υπήρχε οικονομική κρίση
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Ποτε δεν προκειται να γινει αυτο. Δεν ειναι οι μπαταριες για τα αυτοκινητα, απορω πως τα λενε ολα αυτα, προφανως επιτηδες.
m3ltd0wn Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Ποτε δεν προκειται να γινει αυτο. Δεν ειναι οι μπαταριες για τα αυτοκινητα, απορω πως τα λενε ολα αυτα, προφανως επιτηδες. Πιστεύω πως κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει πως θα είναι οι μπαταρίες σε 17-18 χρόνια από τώρα. Επίσης ούτε τα αυτοκίνητα. 1
zio10 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Το 2035 φαίνεται αρκετά κοντινό, από την άλλη έτσι όπως εξελίσσονται τα πράγματα δεν είναι και απίθανο...
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Πιστεύω πως κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει πως θα είναι οι μπαταρίες σε 17-18 χρόνια από τώρα. Επίσης ούτε τα αυτοκίνητα. Μπορουμε να ξερουμε ομως απο τωρα οτι οι μπαταριες ειναι εξαιρετικα αντι-οικολογικες και unreliable. Ισως να ειναι ενα μεταβατικο σταδιο, αλλα και παλι αμφιβαλλω. Αποψη μου ειναι οτι το μελλον σιγουρα δεν ειναι η μπαταριες, αλλα καποιο αλλο ειδος ενεργειας. Που θαθελα να αναφερω, αλλα δεν τολμαω ουτε να το σκεφτομαι.
basilis_k6 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 εγω περιμένω ενα ηλεκτρικο μηχανάκι με τελικη 140 σε λογικη τιμη. οι μπαταρίες (σε 3 χρόνια) θα στοιχίζουν το 1/2 της βενζινης ενος έτους. 1
james01gr Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 όλοι δημιουργούν ένα κλίμα για τα ηλεκτρικά. όπως δημιουργούσαν κλίμα και για τα ντίζελ και τα βγάζουν όλα στην πυρά πλέον. θεωρώ πως είναι αδύνατον έως το 2035 να έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα, ειδικά της φόρτισης και της αυτονομίας. να μπορείς με ένα αυτοκίνητο να ταξιδεύεις από Ελλάδα Γαλλία... πόσες φορτίσεις θα θέλεις; τα δίκτυα ενέργειας θα μπορούν να αντέξουν μια τόσο μεγάλη αύξηση στην κατανάλωση ρεύματος; και κάτι ακόμη. πόσο φιλικές είναι οι μπαταρίες στο περιβάλλον και ποια τα υλικά που έχουν; αυτό που ξέρω είναι πως για τα επόμενα χρόνια οι μεταφορές θα εξαρτώνται από το ντίζελ. φορτηγά και λεωφορεία σίγουρα θα αργήσουμε να δούμε ηλεκτροκίνητα.
intos Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Οι εταιριες αυτοκινητων θα χασουν πολυ ψωμι.Τα ηλεκτρικα φθειρονται πολυ λιγοτερο και δεν θα πουλανε spare parts! Κατι θα βρουν να σου πουλησουν μην στεναχωριεσαι ! Μπαταριες θα είναι ? Ηλεκτρονικα προβλήματα θα είναι ?? Αλλωστε αν ηταν ετσι τα tesla δεν θα βγαζανε στην παραγωγη ! 2
spyridonv Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Σίγουρα τότε θα αυξηθεί κατακόρυφα ο τουρισμός προς την Ελλάδα. Θα έρχονται εκατομμύρια απορημένοι για να δουν την μοναδική χώρα στον κόσμο που έχει πετρέλαια και δεν τα έχει αντλήσει, αλλά τα κρατάει για έχος, κοιτάζοντας πώς έχουν αντλήσει τα πετρέλαια οι γείτονες, Αλβανοί, Κύπριοι κ.λπ. 1
gbras Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Απο το 2019 που θα κυκλοφορησουν πλεον ευρεως μοντελα οπως το Opel Ampera-e και tesla model 3 θα υπαρξει τεραστια αλλαγη στην απηχηση των ηλεκτροκινητων. Για οσους το εχουν ψαξει το θεμα αυτο που λεει το αρθρο μπορει να ειναι και αρκετα συντηρητικο. Προσωπικα δεν νομιζω οτι μετα το '30 θα αγοραζει κανενας καινουργιο αυτοκινητο που δεν θα ειναι ηλεκτρικο, και αυτο για την Ελλαδα. Για τις βορειες χωρες θα ισχυει ακομα νωριτερα. Τα βασικα εμποδια εχουν ηδη ξεπεραστει και παμε σε διαρκη βελτιωση των χαρακτηριστικων. 5
tz_aristotelis Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δεν μας αφορά διότι το 2035 δεν θα είμαστε Ευρώπη.(ευρωπαϊκή ένωση) 1
pW Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Αν υπάρχει Ευρώπη μια χαρα μέσα θα είμαστε και το έχουμε δείξει ποικιλοτρόπως ανεξαρτήτου κυβέρνησης. Όσον αφορά τα ηλεκτρικά δεν μπορώ να καταλάβω την απαισιοδοξία σας. Είμαι σίγουρος ότι μέχρι το 25 ια γίνεται χαμός από ηλεκτροκίνητα στην Ελλάδα. Εγώ πριν μερικούς μήνες το έψαχνα και ήμουν έτοιμος αλλά τελικά φοβήθηκα το ότι δεν υπάρχουν σταθμοί φόρτισης. Ε δεν μπορεί αυτό ια αλλάξει!!! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα