marksk Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Γεία σας Με τη βοήθεια του forum αγόρασα και γω το moto 360, όταν είχε βγει σε προσφορά, πριν 1,5 χρόνο περίπου. Έχω ένα θέμα με την οθόνη, έχω αρκετά καμμένα Pixels, ολόκληρο συννεφάκι. Η εταιρία, δίνει αν δεν κάνω λάθος, ένα χρόνο γραπτή εγγύηση. Από αυτά που διαβάζω, ότι αγοράζουμε έχει 2 χρόνια εγγύηση. Θέλω λίγο να τα ξεκαθαρίσω αυτά, πριν το επιστρέψω πίσω για επισκευή. Έτσι έχουμε και λέμε. Η εγγύηση της εταιρίας είναι η εμπορική εγγύηση και είναι για ένα χρόνο. Αν χαλάσει η συσκευή το επιστρέφω από κει που το αγόρασα και μου το επισκευάζουν. Πέρα από την εμπορική εγγύηση, υπάρχει και η νόμιμη εγγύηση, που υπερισχύει της εμπορικής, και έχει διάρκεια 2 χρόνια. Τη συσκευή την επιστρέφω εκεί όπου την αγόρασα. Από αυτά που διαβάζω, θα πρέπει να γκρινιάξω για να τους κυνηγήσω... Κάτι που λένε ότι θα πρέπει να αποδείξω ότι η συσκευή ήταν ελαττωματική κατά την κατασκευή κτλ, τι γίνεται μ'αυτό ; Για διαφωτίστε με λιγάκι
Iord Δημοσ. 15 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2017 http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Ρίξε μία ματιά στο παραπάνω Link.
haHa Δημοσ. 15 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2017 Σωστα τα εχεις στο μυαλο σου. Η εμπορική εγγύηση απο τον κατασκευαστή ειναι η κανονική, συνηθισμενη εγγύηση και εχει διάρκεια οσο δηλωνει ο κατασκευαστής(στην περίπτωση σου 1 χρονο). Η νόμιμη εγγύηση απο τον πωλητή ίσχυει για 2 χρόνια, αλλα ειναι για ελαττώματα που υπηρχαν κατα την στιγμή της παράδοσης και ο αγοραστής πρέπει να αποδείξει οτι πραγματι υπήρχαν τα ελαττώματα κατα την στιγμή της παράδοσης. Διαβασε αυτό το thread αν εχεις χρονο : http://www.insomnia.gr/topic/647814-%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BC%CE%B7-%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%85%CE%B7%CF%83%CE%B7/
marksk Δημοσ. 15 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουλίου 2017 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Σωστα τα εχεις στο μυαλο σου.Η εμπορική εγγύηση απο τον κατασκευαστή ειναι η κανονική, συνηθισμενη εγγύηση και εχει διάρκεια οσο δηλωνει ο κατασκευαστής(στην περίπτωση σου 1 χρονο).Η νόμιμη εγγύηση απο τον πωλητή ίσχυει για 2 χρόνια, αλλα ειναι για ελαττώματα που υπηρχαν κατα την στιγμή της παράδοσης και ο αγοραστής πρέπει να αποδείξει οτι πραγματι υπήρχαν τα ελαττώματα κατα την στιγμή της παράδοσης.Διαβασε αυτό το thread αν εχεις χρονο :http://www.insomnia.gr/topic/647814-%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BC%CE%B7-%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%85%CE%B7%CF%83%CE%B7/ με μπέρδεψε περισσότερο αυτό το νήμα ... εμένα που χάλασε σε 18 μήνες το αφήνω έτσι ή ζητάω επισκευή ;
haHa Δημοσ. 15 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2017 (επεξεργασμένο) Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. με μπέρδεψε περισσότερο αυτό το νήμα ... εμένα που χάλασε σε 18 μήνες το αφήνω έτσι ή ζητάω επισκευή ; Αν η εμπορική εγγύηση κατασκευαστη είναι 1 ετος οπως λες για το προϊόν που εχεις, τοτε, σύμφωνα με τη νομοθεσία, για να εκμεταλλευτεις τη νομιμη εγγυηση/δικαιώματα καταναλωτη λογω ελαττωματων πρεπει να αποδειξεις στον πωλητή οτι το ελαττωμα υπηρχε κατα την παραδοση(απο την στιγμή που εισαι τωρα στους 18 μηνες). Ασχετα ομως με τη νομοθεσία, αρχισε να πιεζεις το κατάστημα, γιατι υπαρχουν περιπτωσεις που υποχωρούν για να μην δυσαρεστησουν τον πελάτη. Επεξ/σία 16 Ιουλίου 2017 από haHa
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα