Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Αγαπητοί φίλοι καλημέρα σας!
Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την κωμικοτραγική περιπέτεια μου με την vodafone σχετικά με μία αναβάθμιση γραμμής σε VDSL 30Mbps.
Διαμένω στην περιοχή της καλαμάτας και είμαι υφιστάμενος πελάτης στο home double play (ADSL 24 24Mbps) από τον φεβρουάριο του 2016.
Καταχώρηθηκε αίτημα στίς 06/06/2017 και μέχρι και χθές (13/07/2017) δεν είχε ακόμα υλοποιηθεί
(μερική υλοποίηση καθώς δεν έχω τηλέφωνο).
Modem/Router έλαβα περίπου 10 μέρες μετά την καταχώρηση,επί καθημερινής βάσεως έλεγχα το my home account και πάντα η ενημέρωση ήταν ότι το αίτημα είναι σε φάση υλοποίησης.
Το ίδιο με ενημέρωναν και από το υποκατάστημα (2 επισκέψεις) και από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (3 επικοινωνίες) χωρίς καμία διευκρίνηση.
Στη δεύτερη επικοινωνία μου με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τέλος ιουνίου ζήτησα να μιλήσω με προϊστάμενο,με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα και ότι θα ενημερώσουν να με καλέσει κάποιος σε δεύτερο χρόνο,σωστά μαντέψατε δεν με κάλεσε ποτέ κανείς!!!
Ξανακάλεσα στίς 05/07/2017 και για άλλη μια φορά πάλι η ίδια ενημέρωση ώσπου εκεί πλέον εκφράζω την δυσαρέσκεια μου και απαιτώ μία υπεύθυνη απάντηση για τον λόγο που καθυστερεί η υλοποίηση του αιτηματός μου.Μετά απο αρκετή ώρα στην αναμονή με ενημερώνουν ότι υπάρχει πρόβλημα στην αίτηση!!!
Σε ερώτηση μου σχετικά με το γιατί δεν με έχει ενημερώσει κανείς νωρίτερα και για το ποιός ευθύνεται,η τηλεκπρόσωπος προσπαθούσε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα και ότι το πρόβλημα είναι συστημικό.
Ανέφερα την δυσαρέσκεια μου καθώς και ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα να ακυρώσω το αίτημα και να διακόψω την σύνδεση μου,καθώς στην περιοχή τής Καλαμάτας που διαμένω η εταιρία WIND έχει προβεί σε μία μεγάλη επένδυση δικτύου οπτικών ινών με αποτέλεσμα παντού να υπάρχουν KV και μάλιστα 150 μέτρα από τήν οικία μου.
Η τηλεκπρόσωπος είπε ότι θα προωθήσει το αίτημα  κατ' εξαίρεση και σε προτεραιότητα και για μία ακόμα φορά με ενημέρωσε ότι θα με καλέσει προϊστάμενος...για άλλη μία φορά δεν με κάλεσε κανείς. 
Διά μαγείας το συστημικό πρόβλημα λύθηκε και έτσι έλαβα email ότι η αίτηση μου έχει παραληφθεί στις 05/07/2017.
 
Παραθέτω το email που έστειλα στις 12/07/2017 στην εξυπηρέτηση πελατών ενημερώνοντας για το θέμα μου και την απάντηση που έλαβα στις 13/07/2017 (1.04 μ.μ)
 
Χθές από το πρωί όλα ήταν down,ούτε τηλέφωνο,ούτε internet.
Kάλεσα το μεσημέρι την τεχνική υποστήριξη (μεγάλη αναμονή,άφησα μνμ να με καλέσουν,με κάλεσαν μετά από 45 λεπτά) ενημέρωσα για το θέμα αναμονής VDSL και ρώτησα αν έχει σχέση,μήπως αυτό γίνεται λόγω της ενεργοποίησης της.Μου είπαν ότι η γραμμή είναι ακόμα ADSL και ότι δεν έχει σχέση το ένα θέμα με το άλλο.
Mετά από ελέγχους που έκανε ο "τεχνικός" δηλώθηκε βλάβη και καταχώρησε εκτροπή των εισερχόμενων κλήσεων του σταθερού στο κινητό μου.Με ενημέρωσε να έχω το νού μου στο modem/router για το internet και ότι η βλάβη θα αποκατασταθεί (αόριστος για το πότε).
 
To απόγευμα το internet "ήρθε"!!!
γραμμη;
VDSL 30Mbps!
τι να πώ!!!
ότι έπρεπε να στείλω νωρίτερα email;
ότι και ο άγιος φοβέρα θέλει;
ότι δεν ξέρουν τι τους γίνεται;
κ.α
τηλέφωνο ακόμα δεν έχω,πρέπει να πάρω ξανά την τεχνική υποστήριξη για το θέμα αυτό.
 
Αυτή είναι η "περιπέτεια" μου με την vodafone,συγγνώμη για το μακροσκελές κείμενο.
Τα συμπεράσματα δικά σας....
 

post-65370-0-27887000-1500027615_thumb.png

post-65370-0-67222500-1500028091_thumb.png

Δημοσ.

Τι να πω ρε παιδιά εγώ λίγο έξω από την Πάτρα 17/06/2017 έκανα την αίτηση για VDSL 50, την 20/06/2017 παρέλαβα εξοπλισμό, μου έστειλαν sms ότι θα ενεργοποιηθώ το πολύ σε 12 ημέρες και την 30/06/2017 ενεργοποιήθηκα κανονικά!

Δημοσ.

Τι να πω ρε παιδιά εγώ λίγο έξω από την Πάτρα 17/06/2017 έκανα την αίτηση για VDSL 50, την 20/06/2017 παρέλαβα εξοπλισμό, μου έστειλαν sms ότι θα ενεργοποιηθώ το πολύ σε 12 ημέρες και την 30/06/2017 ενεργοποιήθηκα κανονικά!

sms δεν έλαβα ποτέ για οποιαδήποτε ενέργεια που αφορούσε την VDSL.

Δημοσ.

Γενικά καθυστερούν να προωθήσουν την μεταφορά σε αυτούς, δεν ξέρω τον λόγο εμένα μου είχαν πει το πολύ 10-12 μέρες θα έχει γίνει η μεταφορά, είχαν περάσει 15 μέρες τίποτα οσπου πήρα τον ΟΤΕ να ρωτήσω αν έχουν κάνει αίτηση από vodafone για μεταφορά από αυτούς μου είπαν Όχι τίποτα.

Είχαμε φτάσει τις 20 μέρες τους πήρα τηλέφωνο ότι θα ανανεώσω με τον ΟΤΕ και σε μια μέρα μετά με πήραν από τον ΟΤΕ ότι έλαβαν αίτημα από την vodafone για μεταφορά γραμμής, και εκεί έπεσαν όλες οι αντιπροσφορες για να παραμείνω σε αυτούς.

Δημοσ.

Αφου ειχες κοντα σου vdsl καμπινα της wind γιατι σεν πηρες wind? Στα 150 μετρα θσ κλειδωνες 50/5 ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟΣ!!!

  • Like 1
Δημοσ.

Αφου ειχες κοντα σου vdsl καμπινα της wind γιατι σεν πηρες wind? Στα 150 μετρα θσ κλειδωνες 50/5 ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟΣ!!!

Ισως γιατι η wind ειναι η χειροτερη εταιρια αυτη την στιγμη στην Ελλαδα σε παροχες διαδικτύου.

  • Like 1
Δημοσ.

είχαν περάσει 15 μέρες τίποτα οσπου πήρα τον ΟΤΕ να ρωτήσω αν έχουν κάνει αίτηση από vodafone για μεταφορά από αυτούς μου είπαν Όχι τίποτα.

Σε ποιο τηλ πήρες για να το ρωτήσεις αυτό?

Δημοσ.

Μόλις μίλησα με το τεχνικό τμήμα του ΟΤΕ και μου λένε ότι την πληροφορία αυτή την παίρνεις μόνο απ τον πάροχο..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...