deligkos Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 (επεξεργασμένο) Τις προσπάθειες των εταιρειών τεχνολογίας να προστατέψουν την ιδιωτικότητα των χρηστών τους, βαθμολόγησε για 7η φορά το Electronic Frontier Foundation, μέσω της έκθεσης “Who Has Your Back” που δημοσίευσε τη Δευτέρα. Στην έκθεση περιλαμβάνονται 26 κολοσσοί και αξιολογούνται με κριτήριο τον τρόπο που “θωρακίζουν” τους χρήστες τους από κρατικές προσπάθειες παρακολούθησης. Τα κριτήρια που χρησιμοποιεί η EFF είναι πέντε: αν οι εταιρίεες ακολουθούν τις καλύτερες πρακτικές προστασίας της ιδιωτικότητας, αν ενημερώνουν τους χρήστες για τα κρατικά αιτήματα δεδομένων, αν δεν πωλούν τα δεδομένα των χρηστών τους, αν συμμορφώνονται πάντοτε σε αιτήματα δικαστικών και διωκτικών αρχών, και αν υποστηρίζουν τη μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου στις ΗΠΑ που δίνει τη δυνατότητα στη NSA να υλοποιεί προγράμματα παρακολούθησης όπως τα Prism και Upstream, που αποκάλυψε ο Edward Snowden. Μόλις εννιά εταιρείες πληρούν και τα πέντε κριτήρια: οι Adobe, Credo, Dropbox, Lyft, Pinterest, Sonic, Uber, Wickr and Wordpress. Οι Google, Microsoft και Facebook δεν πληρούν το κριτήριο μη αναγκαστικής συμμόρφωσης σε κρατικά αιτήματα, ενώ η Apple δε ικανοποιεί το κριτήριο αναθεώρησης των αρμοδιοτήτων της NSA. Site: CNET Επεξ/σία 13 Ιουλίου 2017 από deligkos
HAL10000 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Αναμενόμενα αποτελέσματα, ειδικά για Google και Facebook...
Jophiel Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 (επεξεργασμένο) Η Google δεν τηρεί το κριτήριο μη αναγκαστικής συμμόρφωσης σε κρατικά αιτήματα, αλλά και δεν πωλεί τα δεδομένα των χρηστών της;(!!!!)... Μάλιστα... Ωραία έρευνα και αξιόπιστη... Ο κόσμος το 'χει τούμπανο... Για facebook και MS (σε μικρότερο βαθμό) το αυτό... Επεξ/σία 13 Ιουλίου 2017 από Jophiel 6
Neg Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Σοβαρή έρευνα όταν απεικονίζει τις Google και Facebook ότι ενημερώνουν τους χρήστες τους πριν δώσουν τα δεδομένα και ότι δεν τους πουλάνε. Τρία πουλάκια κάθονται στην άκρη στο ποτάμι. 4
vagelisda Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Που λέει ο ο πίνακας ότι δεν πωλούν δεδομένα χρηστών; Η Google και το fb τουλαχιστον,το κάνουν αυτό σαν κύρια απασχόληση ,τρέλα πουλάνε; Η μήπως ξεχάσαμε τι πάει να πει στοχευμενη διαφήμιση;
Neg Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Που λέει ο ο πίνακας ότι δεν πωλούν δεδομένα χρηστών; Η Google και το fb τουλαχιστον,το κάνουν αυτό σαν κύρια απασχόληση ,τρέλα πουλάνε; Η μήπως ξεχάσαμε τι πάει να πει στοχευμενη διαφήμιση; Καλά ειδικά το Yahoo ο ορισμός της ειρωνείας στην ταμπέλα. Ο κόσμος το έχει τούμπανο και αυτοί κρυφό καμάρι. 1
Alani13 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Παπάρια μέντολες.. Ο καθένας ότι γουστάρει κάνει. 1
Gtr34 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Φυσικά η ερευνά δεν συμπεριλαμβάνει τις ''δρατηριοτητες'' που γίνονται κάτω απ' το τραπέζι. 2
nikosjc Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Που λέει ο ο πίνακας ότι δεν πωλούν δεδομένα χρηστών; Η Google και το fb τουλαχιστον,το κάνουν αυτό σαν κύρια απασχόληση ,τρέλα πουλάνε; Η μήπως ξεχάσαμε τι πάει να πει στοχευμενη διαφήμιση; Μην μπερδεύεστε. Δεν νομίζω ότι η κύρια απασχόληση τους είναι η πώληση των δεδομένων των χρηστών. Δεν ξέρω καν αν έχουν την ανάγκη να τα πουλήσουν ή ακόμα περισσότερο και αν τους συμφέρει να τα πουλήσουν. Αυτή η πληροφορία είναι το πολυτιμότερο -οικονομικά- πράγμα πάνω στον πλανήτη αυτή τη στιγμή! Η βασική τους δουλειά λοιπόν είναι η συλλογή και η εκμετάλλευση τους. Έτσι επιτυγχάνουν την στοχευμένη διαφήμιση και αυτό πουλάνε, όχι τα στοιχεία των χρηστών.
coffeex Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Φυσικά η ερευνά δεν συμπεριλαμβάνει τις ''δρατηριοτητες'' που γίνονται κάτω απ' το τραπέζι. Σωστά τα λες και για να μην ξεχνιόμαστε τι έγινε με την uber πριν λίγο καιρό. Uber broke Apple’s iOS privacy rules and Tim Cook wasn't happy about it 2
nhzt Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Για "Promises not to sell out users" η Google και Facebook παίρνουν αστέρι; Επικό !!! Βαθμολογία από τα Lidl .... 3
AlexKane Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Το τραγικότερο της υπόθεσης είναι φυσικά το ποσοστό των χρηστών που γνωρίζει τις τακτικές αυτών των εταιριών, αλλά εξακολουθεί και χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες που αυτές προσφέρουν. Είναι αυτό που λέμε, άξιοι της μοίρας τους. 3
ChimairaX Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Άξιοι της μοίρας τους είναι αυτοί που διαμαρτύρονται. Εγώ που δεν διαμαρτύρομαι τι έκανα μια φορά στο fb. Έψαχνα να βρω πιγκάλ για το μπάνιο μας. Βρήκα ένα, το αγόρασα. Από εκεί και πέρα που και που έβγαζε στο fb διαφημίσεις για είδη τουαλέτας. Σκέφτομαι... Λες; Οπότε άρχισα να ψάχνω μανιωδώς για 2-3 μέρες είδη μπάνιου και λεκάνες. Επίτηδες. Μετά για αρκετό καιρό το fb μου έβγαζε διαφημίσεις με ΧΕΣΤΡΕΣ. Ναι, πολύ σωστά. Και από τότε το κάνω και με άλλα άκυρα πράματα. Και δουλεύει!! Συμπέρασμα: Η λύση είναι "If you can't convince them, confuse them"
freegr Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Αρκετοί βαθμοί είναι αναμενόμενοι κι ευτυχώς που facebook, microsot, google βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο βαθμολόγησης...
Neg Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Το τραγικότερο της υπόθεσης είναι φυσικά το ποσοστό των χρηστών που γνωρίζει τις τακτικές αυτών των εταιριών, αλλά εξακολουθεί και χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες που αυτές προσφέρουν. Είναι αυτό που λέμε, άξιοι της μοίρας τους. της μοίρας μας πες καλύτερα γιατί το 97% εδω μέσα χρησιμοποιούμε τουλάχιστον κάποια υπηρεσία της Google
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα