Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στο forum. 

 

Έχω ένα suzuki swift του 2006. Πολύ κακομεταχειρισμένο. Πριν 2 χρόνια έδωσα 1200 ευρώ και έγινε αλλαγή σε πολλά πράγματα (Μεγάλο σερβις-τακάκια-λάστιχα-πολλαπλασιαστές-βαλβολίνες το σύστημα-ιμάντες-ερκοντίσιον-κλπ-κλπ). Στην αντιπροσωπεία όλα αυτά. Ο τεχνικός μου είπε ο καταλύτης έχει θέμα όταν σου κάνει διάφορα φέρε να το αλλάξουμε. Το αμάξι έχει 263.000 χιλιόμετρα. Από κει και πέρα τα σέρβις-λάδια κλπ- γίνονται κανονικά.

 

Εδώ και μισό χρόνο το αμάξι όποτε του καπνίσει μπουκώνει, κόβει ταχύτητα κλπ, αλλά το χειρότερο είναι ότι όταν αλλάζεις ταχύτητα ή κόβεις μέχρι που σβήνει, πέφτουν οι στροφές αστραπή. Έχει αρχίσει να γίνεται πολύ επικίνδυνο. Πλέον το κάνει πολύ συχνά και ειδικά όταν το αμάξι το χτυπάει ήλιος, σήμερα γύρισα από 3ο πόδι Χαλκιδικής μέχρι τη Θεσσαλονίκη με 2η ταχύτητα και δε ξεμπούκωσε. Έκαιγε μέσω όρο 25λ/100χλμ όπως έγραφε. Η βενζίνη που του είχα ήταν της BP η ultimate διότι όποτε έβαζα κανονική ήταν το πρόβλημα μεγάλο και είχα δει διαφορά με ultimate. Πλέον όμως το κάνει το ίδιο.

 

Αν υπάρχει κάποιος που γνωρίζει από αυτά, είναι σίγουρα ο καταλύτης ή μπορεί και τίποτα άλλο; Ξέρει πάνω κάτω το κόστος του; Πήρα τηλέφωνο την αντιπροσωπεία αλλά δε τους πρόλαβα για λίγο. Θα το πάω αύριο να το κοιτάξουν αλλά φοβάμαι μη με γδάρουν αν πάω ανίδεος. Τέλος, αν είναι καταλύτης η αλλαγή του κρατάει πάνω από μια μέρα; Έχω να πάω ταξίδι Ξάνθη τη Παρασκευή.

 

Ευχαριστώ.

 

ΥΓ όσοι είναι από Θεσσαλονίκη να μη βάζουν στο πρατήριο επί της Παπαναστασίου ακριβώς απέναντι από το Ιπποκράτειο. Θα σας καταστρέψει το αυτοκίνητο. 

Δημοσ.

Καλησπέρα φίλε μου,αρχικά μην ξανά πατήσεις σε αντιπροσωπεία γιατί εκτός το ότι γδέρνουν,είναι και απατεώνες.πχ σου λένε σου άλλαξα τα πάντα και στο τέλος δεν σου έχουν αλλάξει ούτε τα μισά και τα πληρώνεις αν δεν γνωρίζεις,όχι ότι θέλω να κατηγορήσω εκεί που το πας η την κάθε αντιπροσωπεία αλλά είναι λίγες που είναι οκ.

 

Πρέπει να βρεις ένα καλό μη εξουσιοδοτημένο όπου θα σου συστήσει κάποιος φίλος σου η κάποιος από εδώ(αν εισουν Αθήνα είχα να σου συστήσω).Ωστε να είσαι σίγουρος ότι δεν θα σε γδάρει,και ότι δεν θα σε φορτώσει με πράγματα που δεν χρειάζεται το αυτοκίνητο σου ώστε να λυθεί το πρόβλημα σου.

 

Στο πρόβλημα σου τώρα:Για να σιγουρετεις ότι δεν έχει θέμα ο καταλύτης σου καλό είναι να το πας σε έναν καλό εξατμισα να τον ελέγξει,αν είναι χαλασμένος σε μια ώρα αλλάζει δεν είναι κάτι χρονοβόρο,από εκεί και πέρα αν δεν είναι ο καταλύτης,πρέπει να ψαχτείς σε τρόμπα βενζίνης,πολλαπλασιαστές,μπουζί,πεταλούδα γκαζιού μιας και είναι ηλεκτρονική,εγκέφαλο,αισθητήρες λ κτλ

 

Καλύτερα όμως πήγαινε σε κάποιον έμπιστο μηχανικό και θα βγάλεις άκρη και γενικά να ξέρεις όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα όλο και διάφορες χαζό βλάβες θα σου βγάζει!

  • Like 1
Δημοσ.

Τέτοια συμπτώματα είχα συναντήσει παλιότερα λόγω υπερβολικού μπουκώματος-μιλάμε έσβηνε και πάνω σε στροφή μόνο και μόνο επειδή τολμούσα και πατούσα συμπλέκτη για το κατέβασμα! Ήταν τόσο μπουκωμένο το αυτοκίνητο που η μηχανή εσωτερικά ήταν μαύρη(αν είχα καταλάβει καλά απ' όσα μου 'χε πει ο μηχανικός)...

 

Το πρόβλημα παρουσιάστηκε επειδή για ενα-δυο χρόνια, οδηγούσα με 2000 στροφές το πολύ λόγω οικονομίας(εσφαλμένη εντύπωση εν τέλη).

 

Παίζει κάποιο σπρέι για το καθάρισμα, δεν θυμάμαι περισσότερα όμως γιατί πέρασαν χρόνια απο τότε.

  • Like 1
Δημοσ.

Μάλλον για MAF φαίνεται.

Μονάδα αέρος - μείγματος.

Έλεγξε την / καθάρισε την πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο.

Αλλά μάλλον πας για αλλαγή MAF.

Χρόνος που απαιτήται: 10 λεπτά.

Κόστος ανταλακτικού : από 250 - 400 €.

Όπως ειπώθηκε παραπάνω βρες ένα καλό - έμπιστο μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

(Φυσικά ένας έλεγχος στον καταλύτη δεν πάει χαμένος, αλλά μάλλον δεν είναι.)

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα φίλε μου,αρχικά μην ξανά πατήσεις σε αντιπροσωπεία γιατί εκτός το ότι γδέρνουν,είναι και απατεώνες.πχ σου λένε σου άλλαξα τα πάντα και στο τέλος δεν σου έχουν αλλάξει ούτε τα μισά και τα πληρώνεις αν δεν γνωρίζεις,όχι ότι θέλω να κατηγορήσω εκεί που το πας η την κάθε αντιπροσωπεία αλλά είναι λίγες που είναι οκ.

 

Πρέπει να βρεις ένα καλό μη εξουσιοδοτημένο όπου θα σου συστήσει κάποιος φίλος σου η κάποιος από εδώ(αν εισουν Αθήνα είχα να σου συστήσω).Ωστε να είσαι σίγουρος ότι δεν θα σε γδάρει,και ότι δεν θα σε φορτώσει με πράγματα που δεν χρειάζεται το αυτοκίνητο σου ώστε να λυθεί το πρόβλημα σου.

 

Στο πρόβλημα σου τώρα:Για να σιγουρετεις ότι δεν έχει θέμα ο καταλύτης σου καλό είναι να το πας σε έναν καλό εξατμισα να τον ελέγξει,αν είναι χαλασμένος σε μια ώρα αλλάζει δεν είναι κάτι χρονοβόρο,από εκεί και πέρα αν δεν είναι ο καταλύτης,πρέπει να ψαχτείς σε τρόμπα βενζίνης,πολλαπλασιαστές,μπουζί,πεταλούδα γκαζιού μιας και είναι ηλεκτρονική,εγκέφαλο,αισθητήρες λ κτλ

 

Καλύτερα όμως πήγαινε σε κάποιον έμπιστο μηχανικό και θα βγάλεις άκρη και γενικά να ξέρεις όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα όλο και διάφορες χαζό βλάβες θα σου βγάζει!

 

Τέτοια συμπτώματα είχα συναντήσει παλιότερα λόγω υπερβολικού μπουκώματος-μιλάμε έσβηνε και πάνω σε στροφή μόνο και μόνο επειδή τολμούσα και πατούσα συμπλέκτη για το κατέβασμα! Ήταν τόσο μπουκωμένο το αυτοκίνητο που η μηχανή εσωτερικά ήταν μαύρη(αν είχα καταλάβει καλά απ' όσα μου 'χε πει ο μηχανικός)...

 

Το πρόβλημα παρουσιάστηκε επειδή για ενα-δυο χρόνια, οδηγούσα με 2000 στροφές το πολύ λόγω οικονομίας(εσφαλμένη εντύπωση εν τέλη).

 

Παίζει κάποιο σπρέι για το καθάρισμα, δεν θυμάμαι περισσότερα όμως γιατί πέρασαν χρόνια απο τότε.

 

Μάλλον για MAF φαίνεται.

Μονάδα αέρος - μείγματος.

Έλεγξε την / καθάρισε την πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο.

Αλλά μάλλον πας για αλλαγή MAF.

Χρόνος που απαιτήται: 10 λεπτά.

Κόστος ανταλακτικού : από 250 - 400 €.

Όπως ειπώθηκε παραπάνω βρες ένα καλό - έμπιστο μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

(Φυσικά ένας έλεγχος στον καταλύτη δεν πάει χαμένος, αλλά μάλλον δεν είναι.)

 

Οπότε πάω στη suzuki που έχει δωρεάν τεχνικό έλεγχο λέει αυτό το μήνα, ρωτάω τι είναι και μετά πάω σε εξατμισά. Αλλιώς σταματάω σε κάθε συνεργείο που βρίσκω στο δρόμο μέχρι να φτάσω στη suzuki.

Κι εγώ το αμάξι για καιρό μπορεί να μη το κουνάω. Υπάρχει περίπτωση να μη κουνηθεί και μήνα. Μετά το δουλεύω πολύ κάνω κάποιο ταξίδι και μετά το ξαναφήνω.

Τα χιλιόμετρα τα έχει κάνει ο προηγούμενος που το είχε και μου το έδωσε τζάμπα.

Παίζει και σε μένα να είναι υπερβολικό το μπούκωμα αλλά υποψιάζομαι και τη χάλια βενζίνη από το βενζινάδικο που βάζαμε πάντα στο αυτοκίνητο συν το ότι έμενε συνέχεια από βενζίνη απ το προηγούμενο, γι αυτό σκέφτομαι και το καταλύτη...

Είναι πια πολύ επικίνδυνο να πέφτουν οι στροφές τόσο γρήγορα και να σβήνει.

Επίσης με φόβισε που δε ξεμπούκωσε ενώ διένυσα 100 χιλιόμετρα με τη δευτέρα και τρίτη στα κόκκινα... Παίζει να έκαψα καμιά 30ρα ευρώ.

Επίσης έχω παρατηρήσει ότι μου το κάνει περισσότερες φορές τις μεσημεριανές ώρες με ντάλα ήλιο, δε ξέρω αν αυτό παίζει κάποιο ρόλο αυτό.

Δημοσ.

Οπότε πάω στη suzuki που έχει δωρεάν τεχνικό έλεγχο λέει αυτό το μήνα, ρωτάω τι είναι και μετά πάω σε εξατμισά. Αλλιώς σταματάω σε κάθε συνεργείο που βρίσκω στο δρόμο μέχρι να φτάσω στη suzuki.

Κι εγώ το αμάξι για καιρό μπορεί να μη το κουνάω. Υπάρχει περίπτωση να μη κουνηθεί και μήνα. Μετά το δουλεύω πολύ κάνω κάποιο ταξίδι και μετά το ξαναφήνω.

Τα χιλιόμετρα τα έχει κάνει ο προηγούμενος που το είχε και μου το έδωσε τζάμπα.

Παίζει και σε μένα να είναι υπερβολικό το μπούκωμα αλλά υποψιάζομαι και τη χάλια βενζίνη από το βενζινάδικο που βάζαμε πάντα στο αυτοκίνητο συν το ότι έμενε συνέχεια από βενζίνη απ το προηγούμενο, γι αυτό σκέφτομαι και το καταλύτη...

Είναι πια πολύ επικίνδυνο να πέφτουν οι στροφές τόσο γρήγορα και να σβήνει.

Επίσης με φόβισε που δε ξεμπούκωσε ενώ διένυσα 100 χιλιόμετρα με τη δευτέρα και τρίτη στα κόκκινα... Παίζει να έκαψα καμιά 30ρα ευρώ.

Επίσης έχω παρατηρήσει ότι μου το κάνει περισσότερες φορές τις μεσημεριανές ώρες με ντάλα ήλιο, δε ξέρω αν αυτό παίζει κάποιο ρόλο αυτό.

Καλημέρα φίλε.

Με όλα αυτά τα συμπτώματα που γράφεις θεωρώ αδύνατο να μην έχει βγάλει ούτε ένα λαμπάκι στο καντράν. Απο εκεί και πέρα εγώ στην θέση σου θα πήγαινα σε κάποιον έμπιστο μηχανικό και μέσω του διαγνωστικού θα προσπαθούσα να ξετυλίξω το κουβάρι. Τέλος εφόσον ο κινητήρας δουλεύει τόσο χάλια θα σε συμβούλευα να μην τον πιέζεις καθώς ενδεχομένως το μόνο που θα καταφέρεις είναι να τον στείλεις μια ώρα νωρίτερα στο νεκροταφείο.

Δημοσ.

Καλημέρα φίλε.

Με όλα αυτά τα συμπτώματα που γράφεις θεωρώ αδύνατο να μην έχει βγάλει ούτε ένα λαμπάκι στο καντράν. Απο εκεί και πέρα εγώ στην θέση σου θα πήγαινα σε κάποιον έμπιστο μηχανικό και μέσω του διαγνωστικού θα προσπαθούσα να ξετυλίξω το κουβάρι. Τέλος εφόσον ο κινητήρας δουλεύει τόσο χάλια θα σε συμβούλευα να μην τον πιέζεις καθώς ενδεχομένως το μόνο που θα καταφέρεις είναι να τον στείλεις μια ώρα νωρίτερα στο νεκροταφείο.

Έχει βγάλει λαμπάκι check engine.

Δημοσ.

Έχει σπάσει ο καταλύτης. Επειδή είναι μονοκόμματος μου λένε 450 ή 300 αν βάλουν μόνο το παξιμάδι το μεταλλικό.

Έχει σπάσει ο καταλύτης. Επειδή είναι μονοκόμματος μου λένε 450 ή 300 αν βάλουν μόνο το παξιμάδι το μεταλλικό.

Τελικά θα βάλω αυτό το μεταλλικό που μου είπαν... Ο παλιός καταλύτης είναι αυτός στη φωτογραφία...

post-341655-0-05123700-1499934114_thumb.jpg

Δημοσ.

δε ψαχνεις σε κανεναν εξατμισα φθηνότερο καταλυτη αλλα ολοκληρο; τι θα πει μονο το παξιμαδι, δε το αντιλαμβανομαι.......

Ουτε ξέρω τι μου ειπαν... Τώρα το ξεκίνησε. Απ ότι είπε τα υπόλοιπα μέρη είναι κομπλέ. Μόνο αυτό το σαν φίλτρο απ ότι κατάλαβα θα μου αλλάξει με ένα μεταλλικό που είναι καλύτερο και πιο ανθεκτικό... Σε όποιον πήγα μου έλεγε από βδομάδα, κι εγώ έχω να κάνω 3 ταξίδια μέσα στο ΠΣΚ... Έναν άλλο που ρώτησα μέσω φίλου χωρις να το δει μου είπε 350-400 το ολόκληρο το μονοκόμματο αντί για 450 που μου είπε αυτός. Απ ότι κατάλαβα με αυτό που θα μου αλλάξει θα ειμαι εντάξει..

Είναι και τα έξοδα να στον περάσουν όμως εκτός από την τιμή του καινούργιου κομματιού...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...