glyfadas7 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Εχω την εντυπωση οτι καπου διαβασα σε κειμενα της ΕΕΤΤ οτι αν υπαρχει καποιο προβλημα στην γραμμη και παραμενει για παραπανω απο εναν μηνα τοτε ζητας αποζημιωση . Παρε ενα τηλ στο 210 6151000 (9.00- 14.30) .και Τι τηλέφωνο είναι αυτό? ποιας υπηρεσίας
dkmaster Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Μικρή παρένθεση, αυτό που σου λέει ο ΟΤΕ είναι παπαντζα. Ο ΟΤΕ δε νοικιάζει σε κανέναν τα συνεργεία του, καθε εταιρεία έχει συνεργασία με διαφορετικούς εξωτερικούς συνεργάτες που δεν έχουν κανένα δικαίωμα να διορθώσουν αυτό που συμβαίνει σε εσένα. Εκεί χέρι βάζει μόνο ο ΟΤΕ. Δεν ισχύει δηλαδή ο ισχυρισμός δεν πληρώνει τον εργολάβο η Wind και θα αποδειχθεί αν κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Δεν υποστηρίζω την Wind απλά ο ΟΤΕ σου λέει ότι να ναι. 1
NikosKallithea Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Η wind ζητα 160 ευρώ για την διακοπή της υπηρεσίας που δεν έχει προσφέρει ποτε και το τραγελαφικό, αν τους πεις θέλω να έρθω σε σας τι θα γίνει με την διακοπή συμβολαίου του παροχου μου, σου λένε, είναι παράνομα τα πρόστιμα και δεν πρεπει να το πληρωσεις (εδώ γελανε), άραγε ενας εποπτικός οργανισμός που λέγεται εεττ έχει πάρει ενα τηλέφωνο στους παρόχους για να δει τι γίνεται σε αυτό το μπαχαλαδικο ελπακισταν, που ο κάθε ένας λεει και κανει οτι του καπνίζει. 1
bill2015 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 γιατί σε ένα φίλο μου που το πήραν απο forthnet είναι οτε και του είπαν πολλόι φεύγουν απο οτε και έρχονται σε εμας για πιο αξιόποιστο και χωρίς διακοπές ιντερνετ.
iznodur Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Φίλε μου πιέζεις την Wind να σου δώσει στικάκι δωρεάν όπως είπε και ένας φίλος από πάνω και περιμένεις ΟΤΕ, όλοι ξέρουμε ότι ο ΟΤΕ παρόλες τις καμπάνες και τα πρόστιμα που έχει φάει όλα αυτά τα χρόνια λειτουργεί μονοπωλιακά. Απορώ πάντως μερικοί από πάνω πως βγάζετε το συμπέρασμα ότι η Wind δεν πληρώνει τα συνεργεία κλπ κλπ, πως το ξέρετε; 1
ikaruga24 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 γιατί σε ένα φίλο μου που το πήραν απο forthnet είναι οτε και του είπαν πολλόι φεύγουν απο οτε και έρχονται σε εμας για πιο αξιόποιστο και χωρίς διακοπές ιντερνετ. Χαχα γελάνε και τα πατώματα. 3
bill2015 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 η wind σε χρεώνει με το παραμικρό το τεχνικό καιγενικά δεν είναι και πολύ αξιόπιστη έχει ένας φίλος μου πολύ μαπέ καθε 3 και λίγο κόβεται 1
glyfadas7 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Όποιος έχει παρόμοιο πρόβλημα η λύση είναι μία. Συνήγορος του καταναλωτή και ΕΕΤΤ. Έκανα τις αναφορές μου και σήμερα η wind μου έστειλε γράμμα με κούριερ οτι ναι μεν δεν ευθύνεται εκείνη (γιατί μάλλον δεν υπάρχει διαθεσιμότητα ελεύθερης γραμμής) αλλά αν θέλω διακοπή του συμβολαίου ΔΕΝ θα με χρεώσει τέλος διακοπής....όπως είναι και το λογικό ενώ στην αρχή ήθελαν 160€. Πάμε τώρα σε νέες περιπέτειες να δούμε μετά από 3 μήνες πως θα συνδέσουμε το σπίτι...μάλλον με τον πΟΤΕ....και αν
gbras Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Και κανονικα δεν πρεπει να σε ενδιαφερει ποιος φταιει και δεν σου παρεχεται η συνδεση. Εσυ την wind πληρωνεις, για εσενα μονο wind υπαρχει και αυτη εχει αποκλειστικα ευθυνη που δεν σου παρεχεται υπηρεσια.
NikosKallithea Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2017 Φιλέ αν δεν εχεις διαθέσιμο ακραίο δίκτυο, ξεχνάς ίσως και για χρόνια την συνδεση σου. Θα επικεντρωθεις στις τεχνικές υπηρεσιες του οτε θα μάθεις που είναι, θα πας απο εκει, θα μιλήσεις μαζί τους κλπ κλπ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα