Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αδέρφια για άλλη μια φορά θα ζητήσω την έμπειρη γνώμη σας για ένα θέμα που με ταλαιπωρεί 2 μήνες τώρα. Δεκέμβριο έκανα συμβόλαιο σταθερό + ιντερνετ με την wind. Υπάρχει 24μηνη δέσμευση αν θυμάμαι καλά. Τον Μάιο έκανα αίτηση μεταφοράς του αριθμού σε άλλη διεύθυνση...2 τετράγωνα πιο πέρα από το σπίτι που έμενα. Περιοχή δεν άλλαξα. Το πρόβλημα που είναι? Το σπίτι στο οποίο γίνεται η μεταφορά είναι νεόδμητο. Παλιά στο οικόπεδο υπήρχε μονοκατοικία συνδεδεμένη με γραμμή του ΟΤΕ. Όταν έγινε η κατεδάφιση, για να μην κοπεί το τηλέφωνο στους γείτονες, ήρθε συνεργείο του ΟΤΕ και μόνταρε την κολώνα ώστε το διπλανό σπίτι να έχει τηλέφωνο και απλά έκοψε το καλώδιο του παλιού σπιτιου το οποίο  θα κατεδαφιζόταν. Έγινε η κατεδάφιση. Χτίστηκε νέο σπίτι. 11 Μαίου έγινε η αίτηση στην WIND για μεταφορά του αριθμού. Θεωρητικά περιμένουμε συνεργείο του ΟΤΕ να ξανασυνδέσει με την κολώνα του ΟΤΕ το νέο σπίτι. Μου ήρθε νέο μήνυμα οτι στις 19/5 θα πέρναγε συνεργείο του ΟΤΕ. Δεν πέρασε ή αν πέρασε τότε θεώρησε οτι χρειάζεται 'ειδική κατασκευή'...γιατί αυτή την δικαιολογία μου λένε από την WIND οτι δείχνει το σύστημά τους από τότε. Έμαθα βάζοντας διάφορα βύσματα οτι στις 17 Ιουνίου ορίστικε εργολάβος από τον ΟΤΕ για την διεύθυνσή μου. Ακόμη τίποτα. Από την wind λένε οτι δεν φταίνε αυτοί και για να ακυρώσω το συμβόλαιό μου θέλουν 160€. Τι να κάνω...τα έχω πάρει και με τους 2....αλλά από ότι καταλαβαίνω ολοι κρεμόμαστε από τα @@ του ΟΤΕ. Χωρίς να φταίω εγώ...τρώω όλο το παλούκι. Όπως πάντα ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε χρήσιμη συμβουλή μου δώσετε ή καμιά ιδέα πως να φύγω από όλο αυτό το πρόβλημα.

  • Like 1
Δημοσ.

Αδέρφια για άλλη μια φορά θα ζητήσω την έμπειρη γνώμη σας για ένα θέμα που με ταλαιπωρεί 2 μήνες τώρα. Δεκέμβριο έκανα συμβόλαιο σταθερό + ιντερνετ με την wind. Υπάρχει 24μηνη δέσμευση αν θυμάμαι καλά. Τον Μάιο έκανα αίτηση μεταφοράς του αριθμού σε άλλη διεύθυνση...2 τετράγωνα πιο πέρα από το σπίτι που έμενα. Περιοχή δεν άλλαξα. Το πρόβλημα που είναι? Το σπίτι στο οποίο γίνεται η μεταφορά είναι νεόδμητο. Παλιά στο οικόπεδο υπήρχε μονοκατοικία συνδεδεμένη με γραμμή του ΟΤΕ. Όταν έγινε η κατεδάφιση, για να μην κοπεί το τηλέφωνο στους γείτονες, ήρθε συνεργείο του ΟΤΕ και μόνταρε την κολώνα ώστε το διπλανό σπίτι να έχει τηλέφωνο και απλά έκοψε το καλώδιο του παλιού σπιτιου το οποίο  θα κατεδαφιζόταν. Έγινε η κατεδάφιση. Χτίστηκε νέο σπίτι. 11 Μαίου έγινε η αίτηση στην WIND για μεταφορά του αριθμού. Θεωρητικά περιμένουμε συνεργείο του ΟΤΕ να ξανασυνδέσει με την κολώνα του ΟΤΕ το νέο σπίτι. Μου ήρθε νέο μήνυμα οτι στις 19/5 θα πέρναγε συνεργείο του ΟΤΕ. Δεν πέρασε ή αν πέρασε τότε θεώρησε οτι χρειάζεται 'ειδική κατασκευή'...γιατί αυτή την δικαιολογία μου λένε από την WIND οτι δείχνει το σύστημά τους από τότε. Έμαθα βάζοντας διάφορα βύσματα οτι στις 17 Ιουνίου ορίστικε εργολάβος από τον ΟΤΕ για την διεύθυνσή μου. Ακόμη τίποτα. Από την wind λένε οτι δεν φταίνε αυτοί και για να ακυρώσω το συμβόλαιό μου θέλουν 160€. Τι να κάνω...τα έχω πάρει και με τους 2....αλλά από ότι καταλαβαίνω ολοι κρεμόμαστε από τα @@ του ΟΤΕ. Χωρίς να φταίω εγώ...τρώω όλο το παλούκι. Όπως πάντα ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε χρήσιμη συμβουλή μου δώσετε ή καμιά ιδέα πως να φύγω από όλο αυτό το πρόβλημα.

 

Ασε τα τηλεφωνα  στη wind και πηγαινε στο τοπικο καταστημα του οτε(ξεκινα απο τους πωλητες κατω και ζητα να μιλησεις ή να σε ενημερωσει το τεχνικο τμημα) να σου πουνε τι ακριβως εχει γινει και ποτε θα ερθει ο εργολαβος.Πολυ πιθανον να χρειαζεται και καποια ενεργεια απο την δικια σου πλευρα 

(καμια υποδοχη για το καλωδιο στον τοιχο κτλπ) και να καθυστερει εκει το ολο θεμα.

Δημοσ.

Απο την στιγμη που εισαι χωρις τηλεφωνο και ιντερνετ για οσο χρειαστει να στο φτιαξουν ζητα απο την wind να σου δωσει ενα stick με ασυρματη συνδεση ή να μην πληρωνεις τιποτα. 

  • Like 1
Δημοσ.

Απο την στιγμή που δεν μπορεί η Wind να του παρέχει ότι πληρώνει (για τον α ή β λόγο), δεν μπορεί να σπάσει το συμβόλαιο χωρίς χρέωση, αφού δεν απολαμβάνει τις υπηρεσίες που υπέγραψε?

Δημοσ.

Απο την στιγμη που εισαι χωρις τηλεφωνο και ιντερνετ για οσο χρειαστει να στο φτιαξουν ζητα απο την wind να σου δωσει ενα stick με ασυρματη συνδεση ή να μην πληρωνεις τιποτα. 

 

 

Απο την στιγμή που δεν μπορεί η Wind να του παρέχει ότι πληρώνει (για τον α ή β λόγο), δεν μπορεί να σπάσει το συμβόλαιο χωρίς χρέωση, αφού δεν απολαμβάνει τις υπηρεσίες που υπέγραψε?

Από την περίοδο που τους είπα οτι μετακομίζω ΔΕΝ πληρώνω λογαριασμό wind. Η WIND λέει οτι είναι δικό μου θέμα η μετακόμιση και για αυτό με χρεώνει 160€ για την ακύρωση του συμβολαίου. Έμαθα από φίλο οτι η wind δεν πληρώνει τους εργολάβους να πάνε να κάνουν τις δουλειές και για αυτό δεν έχει πάει εργολάβος ακόμη. Και δεν θα πάει. Μου φαίνεται θα πάω στον συνήγορο του πολίτη για να διακοπεί το συμβόλαιο.

Δημοσ.

Ενας συλλογος καταναλωτη θα μας λυσει την απορια

ναι αυτόν κοιτούσα τώρα γιατι ο συνήγορος του πολίτη δεν είναι αρμόδιος.

Δημοσ.

Εχω την εντυπωση οτι καπου διαβασα σε κειμενα της ΕΕΤΤ οτι αν υπαρχει καποιο προβλημα στην γραμμη και παραμενει για παραπανω απο εναν μηνα τοτε ζητας αποζημιωση . Παρε ενα τηλ στο 210 6151000 (9.00- 14.30) .και 

Δημοσ.

Ρε παιδια μισο λεπτο λιγο...την Wind τι την νοιαζει αν μετακομισε η αν αρρωστησε (χτυπα ξυλο) και ειναι στο νοσοκομειο 4 μηνες η αν πηγε ταξιδι του μελιτος 1 μηνα η διακοπες 2 μηνες το καλοκαιρι?Χεστηκε με τα συγχωρησεως...αυτη χρεωνει στο ΑΦΜ που βλεπει για 24 μηνες οτι κανει...Και ουτε βλαβη της ειναι ωστε να αφαιρεσαι το αναλογο ποσο για το αντιστοιχο διαστημα (αυτο το κανει η Forthnet οταν κατι φταιει δικο τους,υποθετω και οι αλλες εταιριες) οποτε ουσιαστικα και η Wind στην μεση ειναι...Δηλαδη παρεχει μια υπηρεσια που ο πελατης δεν μπορει να εκμεταλευτει για προσωπικους του λογους...ΕΙπαμε να τρεχουμε καθε λιγο κ λιγακι στον ΕΕΤ αλλα εδω δεν νμζ να μπορει να βοηθησει...Τον ΟΤΕ πρεπει να πιεση ουσιαστικα και ισως να εχει και την βοηθεια της WIND αν το χειριστει σωστα!

Δημοσ.

Ρε παιδια μισο λεπτο λιγο...την Wind τι την νοιαζει αν μετακομισε η αν αρρωστησε (χτυπα ξυλο) και ειναι στο νοσοκομειο 4 μηνες η αν πηγε ταξιδι του μελιτος 1 μηνα η διακοπες 2 μηνες το καλοκαιρι?Χεστηκε με τα συγχωρησεως...αυτη χρεωνει στο ΑΦΜ που βλεπει για 24 μηνες οτι κανει...Και ουτε βλαβη της ειναι ωστε να αφαιρεσαι το αναλογο ποσο για το αντιστοιχο διαστημα (αυτο το κανει η Forthnet οταν κατι φταιει δικο τους,υποθετω και οι αλλες εταιριες) οποτε ουσιαστικα και η Wind στην μεση ειναι...Δηλαδη παρεχει μια υπηρεσια που ο πελατης δεν μπορει να εκμεταλευτει για προσωπικους του λογους...ΕΙπαμε να τρεχουμε καθε λιγο κ λιγακι στον ΕΕΤ αλλα εδω δεν νμζ να μπορει να βοηθησει...Τον ΟΤΕ πρεπει να πιεση ουσιαστικα και ισως να εχει και την βοηθεια της WIND αν το χειριστει σωστα!

Αλεξανδρε , αν διάβαζες καλύτερα θα είχες καταλάβει οτι το πρόβλημα το εχει ο οτε και οχι ο καταναλωτής (glyfadas7) .

Και σύμφωνα με τα λεγόμενα του και η Wind η οποια δεν πληρώνει τους εργολάβους .

Απο την στιγμή που ο glyfadas δεν φέρει ευθύνη για αυτήν την κατάσταση αλλά κάποιος απο τις 2 εταιρείες τότε είναι δεδομένο οτι πρέπει να γίνει καταγγελία αν δεν βρίσκουν λύση.

Δημοσ.

Η Wind και κάθε άλλος πάροχος ΔΕΝ έχει καμία αρμοδιότητα με το ιδιόκτητο χάλκινο δίκτυο του ΟΤΕ, με το οποίο συνδέονται όλες οι οικοδομές στην χώρα μας. Και φυσικά ΔΕΝ έχει δικαίωμα να στείλει δικό της συνεργείο ή εργολάβο για να συνδεθεί η οικοδομή. Ο ΟΤΕ είναι ο καθ' ύλην αρμόδιος.

 

Όταν χτίζεται μια οικοδομή, ο ιδιοκτήτης ή ο εργολάβος, καταθέτει σχετικές αιτήσεις για σύνδεσή της με τις αρμόδιες υπηρεσίες (ΔΕΗ, ΔΕΥΑΠ, ΟΤΕ). O OTE, όταν πάρει την αίτηση θα πρέπει να συνδέσει την οικοδομή με το δίκτυό του, εφόσον υπάρχει κατάλληλη υποδομή εισόδου (κατανεμητής) στην οικοδομή (που είναι δουλειά του ιδιοκτήτη).

 

Όταν έχουμε συμβόλαιο με π.χ. την Wind και ζητούμε μεταφορά της σε άλλη οικοδομή, αν δεν έχει συνδεθεί αυτή με το δίκτυο του ΟΤΕ δεν ευθύνεται η Wind αλλά ο ιδιοκτήτης της οικοδομής. Ευθύνη θα είχε αν η ίδια δεν μπορούσε να παρέχει υπηρεσία σε περίπτωση που υπήρχε καλωδιακή σύνδεση.

  • Like 2
Δημοσ.

Η Wind και κάθε άλλος πάροχος ΔΕΝ έχει καμία αρμοδιότητα με το ιδιόκτητο χάλκινο δίκτυο του ΟΤΕ, με το οποίο συνδέονται όλες οι οικοδομές στην χώρα μας. Και φυσικά ΔΕΝ έχει δικαίωμα να στείλει δικό της συνεργείο ή εργολάβο για να συνδεθεί η οικοδομή. Ο ΟΤΕ είναι ο καθ' ύλην αρμόδιος.

 

Όταν χτίζεται μια οικοδομή, ο ιδιοκτήτης ή ο εργολάβος, καταθέτει σχετικές αιτήσεις για σύνδεσή της με τις αρμόδιες υπηρεσίες (ΔΕΗ, ΔΕΥΑΠ, ΟΤΕ). O OTE, όταν πάρει την αίτηση θα πρέπει να συνδέσει την οικοδομή με το δίκτυό του, εφόσον υπάρχει κατάλληλη υποδομή εισόδου (κατανεμητής) στην οικοδομή (που είναι δουλειά του ιδιοκτήτη).

 

Όταν έχουμε συμβόλαιο με π.χ. την Wind και ζητούμε μεταφορά της σε άλλη οικοδομή, αν δεν έχει συνδεθεί αυτή με το δίκτυο του ΟΤΕ δεν ευθύνεται η Wind αλλά ο ιδιοκτήτης της οικοδομής. Ευθύνη θα είχε αν η ίδια δεν μπορούσε να παρέχει υπηρεσία σε περίπτωση που υπήρχε καλωδιακή σύνδεση.

 

Μαλλον δεν καταλαβες οτι δεν εχει να κανει με την οικοδομη αλλα την συνδεση με το ΚΑΦΑΟ του ΟΤΕ και ο μονος αρμοδιος σε αυτο ειναι ο ΟΤΕ.

Δηλαδη αυτο που προτεινεις πιο ειναι? Να συνεχισει να πληρωνει για μια υπηρεσια που δεν εχει? Ας τα βρουν η Wind με τον πΟΤΕ. Εγω στην θεση του θα εκανα καταγγελια συμβασης και αντε γεια. 

Δημοσ.

To κτίριο που εγινε εκει ποσα διαμερίσματα-μαγαζιά εχει σύνολο?

 

Μονοκατοικία

Η Wind και κάθε άλλος πάροχος ΔΕΝ έχει καμία αρμοδιότητα με το ιδιόκτητο χάλκινο δίκτυο του ΟΤΕ, με το οποίο συνδέονται όλες οι οικοδομές στην χώρα μας. Και φυσικά ΔΕΝ έχει δικαίωμα να στείλει δικό της συνεργείο ή εργολάβο για να συνδεθεί η οικοδομή. Ο ΟΤΕ είναι ο καθ' ύλην αρμόδιος.

 

Όταν χτίζεται μια οικοδομή, ο ιδιοκτήτης ή ο εργολάβος, καταθέτει σχετικές αιτήσεις για σύνδεσή της με τις αρμόδιες υπηρεσίες (ΔΕΗ, ΔΕΥΑΠ, ΟΤΕ). O OTE, όταν πάρει την αίτηση θα πρέπει να συνδέσει την οικοδομή με το δίκτυό του, εφόσον υπάρχει κατάλληλη υποδομή εισόδου (κατανεμητής) στην οικοδομή (που είναι δουλειά του ιδιοκτήτη).

 

Όταν έχουμε συμβόλαιο με π.χ. την Wind και ζητούμε μεταφορά της σε άλλη οικοδομή, αν δεν έχει συνδεθεί αυτή με το δίκτυο του ΟΤΕ δεν ευθύνεται η Wind αλλά ο ιδιοκτήτης της οικοδομής. Ευθύνη θα είχε αν η ίδια δεν μπορούσε να παρέχει υπηρεσία σε περίπτωση που υπήρχε καλωδιακή σύνδεση.

Λάθος. Ο ΟΤΕ παρέχει συνεργεία σε κάθε πάροχο ξεχωριστά από αυτά που έχει για τους δικούς του πελάτες. Απλά η WIND δεν τα πληρώνει τα συνεργεία (εξωτερικοί συνεργάτες) και για αυτό δεν πάνε.

 

Επαναλαμβάνω...από την μέρα της μετακόμισης δεν πληρώνω καμία υπηρεσία. Η νεόδμητη οικοδομή έχει όλες τις απαιτούμενες εγκαταστάσεις για να συνδεθεί το καλώδιο του ΟΤΕ. Από τον ίδιο του ΟΤΕ μου είπαν οτι αφού είμαι πελάτης της wind θα μιλήσω με αυτούς και θα ζητήσω 'μεταφορά αριθμού σε νεόδμητη κατοικία΄ ωστε το συνεργείο να καταλάβει οτι πρέπει να πάει να κάνει σύνδεση.

 

Ο ΟΤΕ όσες φορές έχω μιλήσει μαζί του μου έχουν πει ...μιλάτε μόνο με την wind και αυτή με το συνεργείο με το οποίο συνεργάζεται. 

 

Το πρόβλημά μου είναι να αποσυνδεθώ από την wind που ζητάει 160€ επειδή λέει είναι δική μου υπαιτιότητα οτι δεν έχω ιντερνετ...λες και αν ο δίπλα μου αν ζητήσει από την wind δεν θα το συνδέσει....@@ριες....για αυτό μάζεψα τα χαρτάκια μου και πάω στον συνήγορο του καταναλωτή..ελπίζω να βρώ σύντομα άκρη και να πάω στον ΟΤΕ και να τελειώνω. Εννοείται πως η wind θα με χάσει από πελάτη και στο κινητό και θα λέω μόνο τα χειρότερα για αυτούς....ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ να ζητάνε 160€....και να μην πληρώνουν τους εργολάβους...

Δημοσ.

Μαλλον δεν καταλαβες οτι δεν εχει να κανει με την οικοδομη αλλα την συνδεση με το ΚΑΦΑΟ του ΟΤΕ και ο μονος αρμοδιος σε αυτο ειναι ο ΟΤΕ.

Δηλαδη αυτο που προτεινεις πιο ειναι? Να συνεχισει να πληρωνει για μια υπηρεσια που δεν εχει? Ας τα βρουν η Wind με τον πΟΤΕ. Εγω στην θεση του θα εκανα καταγγελια συμβασης και αντε γεια. 

Έχω καταλάβει πολύ καλά, όπως επίσης γνωρίζω και το κανονιστικό πλαίσιο.

 

Λάθος. Ο ΟΤΕ παρέχει συνεργεία σε κάθε πάροχο ξεχωριστά από αυτά που έχει για τους δικούς του πελάτες. Απλά η WIND δεν τα πληρώνει τα συνεργεία (εξωτερικοί συνεργάτες) και για αυτό δεν πάνε.

Λάθος. Ο ΟΤΕ δεν παρέχει συνεργείο σε κανέναν πάροχο κι έτσι κανείς δεν έχει να πληρώσει κανένα συνεργείο.

Η πραγματικότητα είναι ότι υπάρχει online πληροφοριακό σύστημα και μέσω αυτού γίνονται όλες οι αιτήσεις και αναθέσεις εργασιών και προβλέπεται από τον κανονισμό.

Η Wind αιτείται μεταφορά της γραμμής και σύνδεση σε ανενεργό βρόχο. Ευθύνη του ΟΤΕ είναι να τον κατασκευάσει και κατόπιν θα πιστώσει την εταιρεία βάσει εγκεκριμένου τιμοκαταλόγου, που ουσιαστικά είναι το ποσό που θα πληρώσεις εσύ για την μεταφορά της γραμμής. Αν η Wind τα πάρει από σένα αλλά δεν τα καταβάλει στον ΟΤΕ, είναι άλλο θέμα και το τι θα γίνει προβλέπεται στον κανονισμό. Όμως ο ΟΤΕ ΔΕΝ μπορεί να αρνηθεί, εφόσον φυσικά έγινε σωστό αίτημα από την Wid.

 

Επαναλαμβάνω...από την μέρα της μετακόμισης δεν πληρώνω καμία υπηρεσία. Η νεόδμητη οικοδομή έχει όλες τις απαιτούμενες εγκαταστάσεις για να συνδεθεί το καλώδιο του ΟΤΕ. Από τον ίδιο του ΟΤΕ μου είπαν οτι αφού είμαι πελάτης της wind θα μιλήσω με αυτούς και θα ζητήσω 'μεταφορά αριθμού σε νεόδμητη κατοικία΄ ωστε το συνεργείο να καταλάβει οτι πρέπει να πάει να κάνει σύνδεση.

Ο ΟΤΕ όσες φορές έχω μιλήσει μαζί του μου έχουν πει ...μιλάτε μόνο με την wind και αυτή με το συνεργείο με το οποίο συνεργάζεται. 

Το ότι έχει η οικοδομή εσωτερική εγκατάσταση, δεν σημαίνει ότι αυτόματα έχει συνδεθεί με το χάλκινο δίκτυο του ΟΤΕ.

Καλά σου απαντά ο ΟΤΕ. Από την στιγμή που είσαι πελάτης άλλου παρόχου, μόνο με αυτόν μιλά. Είναι θέμα της Wind να κάνει σωστό αίτημα, όπως προβλέπεται.

Αφού γίνει αυτό, τότε είναι θέμα ΟΤΕ να συνδέσει την οικοδομή με το δίκτυό του και στην συνέχεια να έρθει ο τεχνικός της Wind και να συνδέσει στον κατανεμητή το καλώδιο του ΟΤΕ με το αντίστοιχο του διαμερίσματος.

 

Το πρόβλημά μου είναι να αποσυνδεθώ από την wind που ζητάει 160€ επειδή λέει είναι δική μου υπαιτιότητα οτι δεν έχω ιντερνετ...λες και αν ο δίπλα μου αν ζητήσει από την wind δεν θα το συνδέσει....@@ριες....για αυτό μάζεψα τα χαρτάκια μου και πάω στον συνήγορο του καταναλωτή..ελπίζω να βρώ σύντομα άκρη και να πάω στον ΟΤΕ και να τελειώνω. Εννοείται πως η wind θα με χάσει από πελάτη και στο κινητό και θα λέω μόνο τα χειρότερα για αυτούς....ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ να ζητάνε 160€....και να μην πληρώνουν τους εργολάβους...

Το αν θα πληρώσεις ή όχι την Wind, είναι δικό σου θέμα και δεν μου πέφτει λόγος. Εγώ απλά αναφέρω τι ισχύει στον κανονισμό.

Αν η Wind έχει κάνει λάθος αίτημα στον ΟΤΕ, είναι δικιά της ευθύνη και μέχρι να γίνει το σωστό ή/και να ενεργοποιηθούν οι υπηρεσίες που σου παρέχει, οφείλει είτε να βρει λύση ώστε να έχει υπηρεσίες (π.χ. μέσω κινητής) είτε να έχεις έκπτωση από το πάγιο για όσες μέρες δεν τις λαμβάνεις. Στην περίπτωση αυτή κι εφόσον συνεχίζεται το λάθος της εταιρείας, μπορείς να κερδίσεις την αζημίως διακοπή του συμβολαίου.

 

Αν από την άλλη έχει κάνει σωστό αίτημα και η καθυστέρηση οφείλεται στον ΟΤΕ, δεν κερδίζεις με τίποτα την αζημίως διακοπή του συμβολαίου. Είναι στη διακριτική ευχέρεια να σου παρέχει προσωρινές λύσεις και συνήθως όλες το κάνουν.

Κάνε εγγράφως αίτημα στην Wind, παραθέτοντας όλο το ιστορικό, ζητώντας πληροφόρηση και εξεύρεση λύσης. Αν στη συνέχεια εντός 20 ημερών δεν έχεις ενημέρωση ή αν υπάρχει αλλά δεν σε καλύπτει, τότε κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ με όλα τα σχετικά έγγραφα επικοινωνίας με την Wind.

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή έχει αρμοδιότητα για οικονομικές διαφορές ενώ η ΕΕΤΤ για διαφορές συνδέσεων και προβλημάτων στις υπηρεσίες.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...