Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και ο ts τι έφταιγε να τραβήξει αυτήν την ταλαιπωρία?

Βασιζόμενος στα λόγια του ,ο παραλήπτης δεν πήρε μέρος

Και τι σοι "δικαστης" εισαι εσυ,που κρινεις ακουγοντας μονο την μια πλευρα;;;. Ο τ.ς προκληθηκε 2 φορες να φερει στην συζητηση τον "εναγομενο", κατι που δεν εκανε ακομα... Ισως ποτε..
  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για να το ληξουμε το θέμα. Μέσες άκρες τι έγινε. Εγώ έστειλα το δέμα πακεταρισμενο πάρα μα πάρα πολύ προσεκτικα. Όταν το παρέλαβε το παλικάρι κατά τα λεγόμενα του δεν άνοιγε και προσπαθούσα να του δώσω μια λύση απο το τηλέφωνο και τον διαβεβαίωνα ότι δουλεύει μια χαρά και να μην αγχώνεται.

Αυτός είχε από ότι μου είπε μαζί του έναν από τους 10 τεχνικούς που διαθετει η επιχείρηση του η οποία από ότι μου είπε είναι τεράστια ( ίσως για να με αγχωσει για νομικές κυρώσεις ή δεν ξέρω εγώ τι ).

Είχαν δοκιμάσει τα πάντα πολλές φορές και είχαν λύσει και δέσει το σύστημα αλλά δεν έβγαζαν άκρη με τον τεχνικό του. Τελικά με πήρε ο πατέρας του και με πολύ άσχημο τρόπο μου είπε ότι μέχρι αύριο θέλει τα χρήματα στον λογαριασμό του. Όταν εγώ πήγα να πάρω τον λόγο για να του πω να μην ανησυχεί και ότι απλά κάτι θα έχει κουνηθεί, με ασχημο τρόπο με διέκοψε λέγοντας μου " δεν έχω χρόνο να μιλάω μαζί σου αγόρι μου, αν δεν ανοίξει μέχρι αύριο αν θες να το ληξουμε ειρηνικά θέλω τα λεφτά στον λογαριασμό μου". Εκεί παραδέχτηκε ότι ήταν συσκευασμένος πολύ καλά θέλοντας να ακυρώσει το επιχείρημα μου ότι κάτι κουνήθηκε κατά την μεταφορά. Του είπα να τον πάει κάπου έξω σε έναν τεχνικό και μου απάντησε πάλι με άσχημο τρόπο ότι σιγά μην το πάει έξω να πληρώσει ενώ έχει 10 τεχνικούς εργαζόμενους στην επιχείρηση του.

Τελικα την επόμενη μέρα το σύστημα άνοιξε κανονικότατα όπως και ήταν λογικό. Μου είπε ότι είχε κουνηθεί το βύσμα του τροφοδοτικού που πάει στον cpu ( κάτι που δεν μπορούσαν μια μέρα ολόκληρη να βρουν οι τεχνικοί του ) αλλά το πρόβλημα δεν τελείωσε εκεί λέγοντας μου ότι βλέπει το σύστημα τα 4 από τα 8gb ram. Ξανά εγώ του εξηγούσα ότι ίσως δεν τα κούμπωσε καλά κλπ και να κάνει άλλη μια προσπάθεια. Απλά πλέον και εγώ δεν μπορώ να ξέρω τι κανιβαλισμό υπέστει το pc μια ολόκληρη μέρα που πάλευαν να το κάνουν να ανοίξει.

Δεν με έχει ξανά ενοχλήσει από τότε και υποθέτω ότι όλα πήγαν καλα. Αυτή είναι η ιστορία με λίγα λόγια. Ελπίζω να μην έχω αλλά τηλέφωνα αύριο μεθαύριο ξανά.

  • Like 3
Δημοσ.

...." δεν έχω χρόνο να μιλάω μαζί σου αγόρι μου, αν δεν ανοίξει μέχρι αύριο αν θες να το ληξουμε ειρηνικά θέλω τα λεφτά στον λογαριασμό μου"...

ήταν όντως ζόρικος ο τύπος

  • Like 2
Δημοσ.

ήταν όντως ζόρικος ο τύπος

1sd4v6.jpg

 

/Σοβαρο mode on

 

Πηρα προσφατα ενα HP 6300 Pro SFF απο μελος εκτος Αττικης. Το μηχανημα βγηκε αψογο βεβαια, αλλα και κατι να πηγαινε στραβα το παλλικαρι εχει 100+ θετικες και ολη η κουβεντα εδειξε ηθος και ενδιαφερον για τον αγοραστη.

 

Ειμαι σιγουρος λοιπον οτι με ευγενικη κουβεντα θα βγαζαμε ακρη. Αυτο που πρεπει να καταλαβουν αρκετοι (δεν μιλαω για οσους εγραψαν εδω, αλλα γενικοτερα) ειναι οτι με τα νταηλικια και τις απειλες δεν βγαινει ακρη. Ισα ισα που μουλαρωνει και ο πωλητης και πεφτεις σε τελμα. Οποτε καλο ειναι, αν εχεις ψυχολογησει οτι δεν ειναι απατεωνας ο αλλος, να ξεκινας καλοπροαιρετα και να δεις που θα παει απο εκει.

 

Χαιρομαι που λυθηκε η παρεξηγηση τελικα φιλε μου.

  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Α, έχει συμβεί και αντικειμενικά κιόλας.

Προφανως απομονωσες προτασεις απο καθε ποστ για να γραψεις κι εσυ το δικο σου ευφυολογημα.

Ξανα λοιπον, για τυπους ευφυεις οπως εσυ που ωστοσο... δεν τα πιανουν με την πρωτη, θα επαναλαβω αυτο που εγραψα αμεσως μετα την προταση που κοκκινισες:

 

Δεν υπαρχει να στελνεις πυργο με κουριερ χωρις να τον λυσεις και να τοποθετησεις καθε κομματι του ξεχωριστα σε ασφαλη συσκευασια...

 

Οποτε, ο πυργος δε πα να εχει μπει και σε ατσαλινη συσκευασια, ΑΝ ΔΕΝ τον λυσεις σε κομματια πριν τον στειλεις με courier, ειναι λαθος, ειναι επικινδυνο και το τοπικ αυτο ειναι η αποδειξη.

 

 

Με τα παραπανω δεν προσπαθω να δικαιολογησω την συμπεριφορα του παραληπτη αν και πανω στην βεβαιοτητα του οτι εξαπατηθηκε ο καθενας αντιδραει αλλιως (διοτι ο παραληπτης, σιγουρα ετσι νομισε μολις ειδε τον πυργο ψοφιο...). Παρολα αυτα, αυτο που λεω ειναι οτι βγηκατε ορισμενοι να τον βαφτισετε απατεωνα ελαφρα την καρδια, ενω αποδεικνυεται οτι δεν ηταν απατεωνας και το pc οντως δεν δουλευε οταν το παρελαβε. Στην πορεια βρηκε τι εφταιγε κι αυτο που εφταιγε ηταν οτι οτι ειχαν κουνηθει κομματια απο τη θεση τους κατα την μεταφορα (μηπως φταιει ο παραληπτης για αυτο; ).

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Δημοσ.

Προφανως απομονωσες προτασεις απο καθε ποστ για να γραψεις κι εσυ το δικο σου ευφυολογημα.

Ξανα λοιπον, για τυπους ευφυεις οπως εσυ, αυτο που εγραψα αμεσως μετα την προταση που κοκκινισες:

 

Δεν υπαρχει να στελνεις πυργο με κουριερ χωρις να τον λυσεις και να τοποθετησεις καθε κομματι του ξεχωριστα σε ασφαλη συσκευασια...

 

Οποτε, ο πυργος δε πα να εχει μπει και σε ατσαλινη συσκευασια, ΑΝ ΔΕΝ τον λυσεις σε κομματια πριν τον στειλεις με courier, ειναι λαθος, ειναι επικινδυνο και το τοπικ αυτο ειναι η αποδειξη.

Μάλλον εσύ μπαίνεις σε κάθε τόπικ με επικριτικό ύφος με σκοπό να τσακωθείς με τον κόσμο.

Αυτά τα έγραψα κι εγώ στην πρώτη σελίδα. Αλλά όταν σου παραδέχεται και ο αγοραστής ότι το πακετάρισμα ήταν πολύ καλό αποκλείουμε στην συγκεκριμένη περίπτωση να έσπασε κάτι στη μεταφορά. Γενικά και αόριστα ναι, είναι λάθος να το στέλνουμε έτσι το πισι, χαίρω πολύ.

 

Και παρακαλώ οι χαρακτηρισμοί να λείπουν.

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν υπαρχει να στελνεις πυργο με κουριερ χωρις να τον λυσεις και να τοποθετησεις καθε κομματι του ξεχωριστα σε ασφαλη συσκευασια...

 

Οποτε, ο πυργος δε πα να εχει μπει και σε ατσαλινη συσκευασια, ΑΝ ΔΕΝ τον λυσεις σε κομματια πριν τον στειλεις με courier, ειναι λαθος, ειναι επικινδυνο και το τοπικ αυτο ειναι η αποδειξη.

Με το σκεπτικό σου τότε, θα πρέπει να τον αγοράζει μόνο όποιος κατέχει τις απαραίτητες γνώσεις για να τον συναρμολογήσει, ή να πληρώσει τεχνικό για να το κάνει. Κι αν ο ίδιος ή ο "τεχνικός" είναι άσχετος και κάνει ζημιά, μετά έλα να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.

 

Συγχαρητήρια. Φοβερό σκεπτικό.

  • Like 3
Δημοσ.

Με το σκεπτικό σου τότε, θα πρέπει να τον αγοράζει μόνο όποιος κατέχει τις απαραίτητες γνώσεις για να τον συναρμολογήσει, ή να πληρώσει τεχνικό για να το κάνει. Κι αν ο ίδιος ή ο "τεχνικός" είναι άσχετος και κάνει ζημιά, μετά έλα να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.

 

Συγχαρητήρια. Φοβερό σκεπτικό.

Ποιο σκεπτικο μου αγαπητε;

Αυτο που λεω ειναι fact για οποιον εχει στοιχειωδεις γνωσεις σε pc. Αν στειλεις πυργο χωρις να τον λυσεις στον πρωτο-δευτερο γερο κραδασμο, κουνιουνται κομματια απο τη θεση τους. Αρχη διατηρη της ορμης λεγεται, στο γυμνασιο την διδασκουν. Αν εσενα δεν σου αρεσουν οι νομοι της φυσικης, λυπαμαι αλλα δεν μπορω να σε βοηθησω.

 

Απο εκει και περα λοιπον οι επιλογες ειναι δυο και ο καθενας παει βαση του "σκεπτικου" του:

Α> Πας κοντρα στη φυση και ρισκαρεις να το στειλεις οπως ειναι με οτι αυτο συνεπαγεται

Β> Λαμβανεις υποψιν σου τους κινδυνους και το λυνεις για να το στειλεις με ασφαλεια.

 

Εμενα το "σκεπτικο" μου ειναι οτι πρεπει να ενημερωνεται ο παραληπτης πριν την αποστολη και να επιλεγει αυτος πως θα του το στειλεις. Αν επιλεξει το Α "επειδη δεν εχει τεχνικες γνωσεις" το κριμα στο λαιμο του καθως το ρισκο θα το εχει αναλαβει αυτος.

 

Αν δεν ενημερωσεις τον παραληπτη για τους κινδυνους, τοτε οφειλεις να κανεις το παν για να φτασει ακεραιο το pc. Και το να στειλεις τον πυργο αλυτο, σορρυ, αλλα δεν δειχνει οτι προνοησες για να φτασει ακεραιο το pc, οσο καλα κι αν ειναι συσκευασμενος ο πυργος.

 

Μάλλον εσύ μπαίνεις σε κάθε τόπικ με επικριτικό ύφος με σκοπό να τσακωθείς με τον κόσμο.

Αυτά τα έγραψα κι εγώ στην πρώτη σελίδα. Αλλά όταν σου παραδέχεται και ο αγοραστής ότι το πακετάρισμα ήταν πολύ καλό αποκλείουμε στην συγκεκριμένη περίπτωση να έσπασε κάτι στη μεταφορά. Γενικά και αόριστα ναι, είναι λάθος να το στέλνουμε έτσι το πισι, χαίρω πολύ.

 

Και παρακαλώ οι χαρακτηρισμοί να λείπουν.

Εσυ εισηλθες στο τοπικ απαντωντας μου ειρωνικα. Οποτε το τι κανω εγω και τα δηθεν παρακαλια αστα στην ακρη, που παριστανεις εκ των υστερων το θιγμενο επειδη σου απαντησα αναλογως...

 

Κατα τ'αλλα το οτι ο παραληπτης επιβεβαιωσε το καλο πακεταρισμα του κουτιου, δεν σημαινει οτι ειναι και σωστη μεθοδος να στελνεις τον πυργο χωρις να βγαλεις κομματια. ΞΑΝΑΛΕΩ νιοστη φορα, ελπιζοντας πως εχω να κανω με νοημονες ανθρωπους: και σε ατσαλινη συσκευασια να ηταν ο πυργος, παλι λαθος θα ηταν.

Τους λογους τους εξηγησα επανειλημενως .

 

Οποιος θεωρει οτι η μεταφορα πυργου με κουριερ χωρις πρωτα να λυθει ειναι η ενδεδειγμενη μεθοδος, μπορει να το δηλωσει εδω για να μην ταλαιπωρουμαστε αδικα...

 

 

Βεβαια εμενα το point μου εδω μεσα, ειναι οτι ολοι οι δικαστες των πληκτρολογιων ετρεξαν να βγαλουν απατεωνα τον παραληπτη, ενω οπως αποδεικνυεται, ο πυργος οντως εφτασε σε αυτον ΜΗ λειτουργικος. Τα περι συσκευασιας πυργων pc θεωρουσα οτι ειναι αυτονοητα και δεν φανταζομουν οτι θα καθομαστε να τα συζηταμε κιολας...

  • Like 1
Δημοσ.

 

 

Κατα τ'αλλα το οτι ο παραληπτης επιβεβαιωσε το καλο πακεταρισμα του κουτιου, δεν σημαινει οτι ειναι και σωστη μεθοδος να στελνεις τον πυργο χωρις να βγαλεις κομματια. ΞΑΝΑΛΕΩ νιοστη φορα, ελπιζοντας πως εχω να κανω με νοημονες ανθρωπους: και σε ατσαλινη συσκευασια να ηταν ο πυργος, παλι λαθος θα ηταν.

Τους λογους τους εξηγησα επανειλημενως .

 

Οποιος θεωρει οτι η μεταφορα πυργου με κουριερ χωρις πρωτα να λυθει ειναι η ενδεδειγμενη μεθοδος, μπορει να το δηλωσει εδω για να μην ταλαιπωρουμαστε αδικα...

 

 

Βεβαια εμενα το point μου εδω μεσα, ειναι οτι ολοι οι δικαστες των πληκτρολογιων ετρεξαν να βγαλουν απατεωνα τον παραληπτη, ενω οπως αποδεικνυεται, ο πυργος οντως εφτασε σε αυτον ΜΗ λειτουργικος. Τα περι συσκευασιας πυργων pc θεωρουσα οτι ειναι αυτονοητα και δεν φανταζομουν οτι θα καθομαστε να τα συζηταμε κιολας...

Νομίζω η λέξη απατεώνας για τον παραλήπτη δεν χρησιμοποιήθηκε. Επίσης, άλλο μη λειτουργικός (που στην συγκεκριμένη περίπτωση λύθηκε απλά κουμπώνοντας καλύτερα ένα βίσμα) και άλλο ελαττωματικός που ήθελαν να τον βγάλουν οι άλλοι με τους "τεχνικούς" της εταιρίας τους.

Όταν αγοράζεις κάτι από κάποιον από μακριά, έχεις κι εσύ ευθύνη εφόσον έχει προηγηθεί συζήτηση. Αν πχ ο αγοραστής ήξερε ότι τον υπολογιστή θα τον παραλάβει ολόκληρο και όχι μερικώς αποσυναρμολογημένο, έχει τη μισή ευθύνη που δεν έκανε ένσταση.

 

Η θέση μου είναι ότι δεν υπάρχει δίκιο και άδικο σε αυτήν την υπόθεση. Θα έπρεπε να έχει λυθεί με συζήτηση πολιτισμένα για να βγει άκρη. Όταν ο άλλος όμως δεν είναι άνθρωπος της συζήτησης και σου μιλάει υποτιμητικά και με απειλές, ε όχι ρε φίλε και δίκιο να έχει το χάνει όλο.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Πέρα από την συγκεκριμένη περίπτωση που ευτυχώς λύθηκε και όλα πήγανε καλά θα πρέπει ο κάθε πωλητής που στέλνει ένα PC που περιέχει πολλά ανεξάρτητα κομμάτια (καρτα γραφικών, μνήμες, δίσκους κτλ) να προσέχει κατά την διαδικασία αποστολής.

Το ιδανικό θα είναι να υπάρχει η συσκευασία του κάθε ενός επιμέρους κομματιού και να στέλνονται ως σύνολο αλλά το καθένα στην δίκη του συσκευασία. Καλό θα είναι εάν το κάθε κομμάτι έχει αγοραστεί ξεχωριστά να στέλνετε με την απόδειξη του ή αν έχουν αγοραστεί όλα μαζί να στέλνεται η απόδειξη τους ώστε πάνω να φαίνεται το serial number κάθε κομματιού. Βέβαια αυτό προϋποθέτει ότι και ο αγοραστής θα έχει τις τεχνικές γνώσεις της συναρμολόγησης τους (επανατοποθετησης τους ) όταν θα παραλάβει το PC ώστε να μην χρειαστεί επιπλέον έξοδα πχ να το πάει σε έναν τεχνικό να του τα ξανά τοποθετήσει.

Όταν στέλνουμε ένα συναρμολογούμενο PC οφείλουμε να εξετάσουμε και την παράμετρο ότι αυτό θα μεταφερθεί με κάποιο αυτοκίνητο της κούριερ ή ακόμα και αεροπλάνο πλοίο αν στέλνουμε κάπου μακριά. Μεγάλη πιθανότητα λοιπόν πάντα υπάρχει κατά την μεταφορά κάτι να φύγει από την θέση του. Σημασία έχει να υπάρχει πάντα καλή διάθεση τόσο από την πλευρά του πωλητή όσο και από την πλευρά του αγοραστή για να λυθεί οποιαδήποτε αναποδιά.

  • Like 1
Δημοσ.

Όποτε είναι να στείλω κάτι ακριβό ή μεγάλο (αν και το αποφεύγω) φροντίζω να μεταθέτω την ευθύνη της μεταφορλας στον αγοραστή. Θα του έλεγα "Δεν έχω σκοπό να λύσω τον πύργο, θα τον συσκευάσω καλά και θα στον στείλω ολόκληρο. Αν πιάσει φωτιά το φορτηγό ή το ανοίξουν και του τα πάρουν όλα από μέσα, η ευθύνη δεν θα είναι δική μου". Αν δέχεται, καλώς. Ας πάρει αυτός το ρίσκο. Διαφορετικά δεν γίνεται η συναλλαγή.

  • Like 1
Δημοσ.

Ποιο σκεπτικο μου αγαπητε;

Αυτο που λεω ειναι fact για οποιον εχει στοιχειωδεις γνωσεις σε pc. Αν στειλεις πυργο χωρις να τον λυσεις στον πρωτο-δευτερο γερο κραδασμο, κουνιουνται κομματια απο τη θεση τους. Αρχη διατηρη της ορμης λεγεται, στο γυμνασιο την διδασκουν. Αν εσενα δεν σου αρεσουν οι νομοι της φυσικης, λυπαμαι αλλα δεν μπορω να σε βοηθησω.

 

Απο εκει και περα λοιπον οι επιλογες ειναι δυο και ο καθενας παει βαση του "σκεπτικου" του:

Α> Πας κοντρα στη φυση και ρισκαρεις να το στειλεις οπως ειναι με οτι αυτο συνεπαγεται

Β> Λαμβανεις υποψιν σου τους κινδυνους και το λυνεις για να το στειλεις με ασφαλεια.

 

Εμενα το "σκεπτικο" μου ειναι οτι πρεπει να ενημερωνεται ο παραληπτης πριν την αποστολη και να επιλεγει αυτος πως θα του το στειλεις. Αν επιλεξει το Α "επειδη δεν εχει τεχνικες γνωσεις" το κριμα στο λαιμο του καθως το ρισκο θα το εχει αναλαβει αυτος.

 

Αν δεν ενημερωσεις τον παραληπτη για τους κινδυνους, τοτε οφειλεις να κανεις το παν για να φτασει ακεραιο το pc. Και το να στειλεις τον πυργο αλυτο, σορρυ, αλλα δεν δειχνει οτι προνοησες για να φτασει ακεραιο το pc, οσο καλα κι αν ειναι συσκευασμενος ο πυργος.

 

Εσυ εισηλθες στο τοπικ απαντωντας μου ειρωνικα. Οποτε το τι κανω εγω και τα δηθεν παρακαλια αστα στην ακρη, που παριστανεις εκ των υστερων το θιγμενο επειδη σου απαντησα αναλογως...

 

Κατα τ'αλλα το οτι ο παραληπτης επιβεβαιωσε το καλο πακεταρισμα του κουτιου, δεν σημαινει οτι ειναι και σωστη μεθοδος να στελνεις τον πυργο χωρις να βγαλεις κομματια. ΞΑΝΑΛΕΩ νιοστη φορα, ελπιζοντας πως εχω να κανω με νοημονες ανθρωπους: και σε ατσαλινη συσκευασια να ηταν ο πυργος, παλι λαθος θα ηταν.

Τους λογους τους εξηγησα επανειλημενως .

 

Οποιος θεωρει οτι η μεταφορα πυργου με κουριερ χωρις πρωτα να λυθει ειναι η ενδεδειγμενη μεθοδος, μπορει να το δηλωσει εδω για να μην ταλαιπωρουμαστε αδικα...

 

 

Βεβαια εμενα το point μου εδω μεσα, ειναι οτι ολοι οι δικαστες των πληκτρολογιων ετρεξαν να βγαλουν απατεωνα τον παραληπτη, ενω οπως αποδεικνυεται, ο πυργος οντως εφτασε σε αυτον ΜΗ λειτουργικος. Τα περι συσκευασιας πυργων pc θεωρουσα οτι ειναι αυτονοητα και δεν φανταζομουν οτι θα καθομαστε να τα συζηταμε κιολας...

Τα καταστήματα δεν στέλνουν ολόκληρους υπολογιστές; Αν πάρεις έτοιμο δεμένο μηχάνημα από eshop, you, πλαίσιο κλπ ολόκληρο δεν το στέλνουν; Πιστεύω ότι αν συσκευαστεί καλά δεν υπάρχει πρόβλημα.

 

Για τα άλλα που λες ότι πολλές φορές βιαζόμαστε να κρίνουμε συμφωνώ.

  • Like 1
Δημοσ.

Τα καταστήματα δεν στέλνουν ολόκληρους υπολογιστές; Αν πάρεις έτοιμο δεμένο μηχάνημα από eshop, you, πλαίσιο κλπ ολόκληρο δεν το στέλνουν; Πιστεύω ότι αν συσκευαστεί καλά δεν υπάρχει πρόβλημα.

 

Για τα άλλα που λες ότι πολλές φορές βιαζόμαστε να κρίνουμε συμφωνώ.

Εδώ μας έστειλε δεμένο PC 20000€ η HP σε ένα κουτί όπως όλα τα ηλεκτρονικά. Μάλλον οι συναρμολογητές δεν έχουν και τόση εμπιστοσύνη στην ίδια τους τη δουλειά.

Δημοσ.

δε ξέρω για εσάς αλλά προσωπικά αν ήμουν στη θέση του ts και μου μιλούσε ο αγοραστής με αυτό το στυλάκι η απάντηση μου θα ήταν..

αντε γ... και καλό καλοκαίρι.

μάλλον έχετε αρκετή υπομονή μερικοί.

  • Like 4
Δημοσ.

δε ξέρω για εσάς αλλά προσωπικά αν ήμουν στη θέση του ts και μου μιλούσε ο αγοραστής με αυτό το στυλάκι η απάντηση μου θα ήταν..

αντε γ... και καλό καλοκαίρι.

μάλλον έχετε αρκετή υπομονή μερικοί.

Το να φέρει κανείς μια κατάσταση στα άκρα είναι το εύκολο το να προσπαθεί να την λύσει είναι το δύσκολο. Φαντάζομαι ο φίλος μας ήθελε να την λύσει μέσω συνεννόησης και όχι να την κάνει ακόμα πιο δύσκολη.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...