Προς το περιεχόμενο

Υστερεί στη χρήση νέων τεχνολογιών η ελληνική ανώτατη εκπαίδευση


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι καταργηση του ασυλου και αστυνομευση ρε παιδια , αν τα κομματα οπως λετε "δεν εχουν θεση στα πανεπηστημια" μια φορα , οι μπατσοι δεν εχουν 1000 . Ξεκολλατε λιγο και δειτε τι συμβαινει . Η υποχρηματοδοτιση δεν σας πειραζει ? Τα νταβατζιλικια καθηγητων που κοβουν με το ετσι θελω και σε πετανε απο το αμφιθεατρο γιατι τους καυλωσε δεν σας πειραζουν ? Το οτι κοβουν συνεχεια δικαιωματα απο τα πτυχια δεν σας πειραζει ? Δειτε λιγο το δασος και οχι το δεντρο . Αλλοι ευθυνονται για την κατασταση των πανεπηστημιων , και οσο δεν τους ριχνουμε φταιξιμο και το ριχνουμε αλλου συνεχιζουν να κανουν την δουλιτσα τους μια χαρα

 

Αστυνόμευση για να μην κάνουνε τα ιδρύματα σαν το μ@$νι της μάνας τους, και για να εμποδίζονται διάφορες καταστάσεις όπως καταστροφές, πλανώδιοι, αληταράδες εξωσχολικοί, κι εμπορία ναρκωτικών. Κάνε μια σύγκριση με ένα ίδρυμα σε μια άλλη χώρα της ευρώπης. Ακόμη κ πολύ πιο φτωχές (κατα μέσο όρο) από την Ελλάδα, τέτοια εικόνα αίσχους όπως στα ελληνικά πανεπιστήμια δε βρίσκεις. Παντού ταγκιές(αισχρά γκράφιτι από φασίστες οπαδούς ή κομμούνια), αφίσες που έχουν γίνει ένα με τους τοίχους-τζάμια, σκουπιδαριό, διαλυμένες εγκαταστάσεις. Όλα τα κόμματα έξω από τις σχολές άμεσα. Αν δεν φύγουν οικιοθελώς καλά θα ήταν να τους βγάλουν με το ζόρι. Υπάρχει αφθονία σε CS αέριο και πλαστικές σφαίρες. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αστυνόμευση για να μην κάνουνε τα ιδρύματα σαν το μ@$νι της μάνας τους, και για να εμποδίζονται διάφορες καταστάσεις όπως καταστροφές, πλανώδιοι, αληταράδες εξωσχολικοί, κι εμπορία ναρκωτικών. Κάνε μια σύγκριση με ένα ίδρυμα σε μια άλλη χώρα της ευρώπης. Ακόμη κ πολύ πιο φτωχές (κατα μέσο όρο) από την Ελλάδα, τέτοια εικόνα αίσχους όπως στα ελληνικά πανεπιστήμια δε βρίσκεις. Παντού ταγκιές(αισχρά γκράφιτι από φασίστες οπαδούς ή κομμούνια), αφίσες που έχουν γίνει ένα με τους τοίχους-τζάμια, σκουπιδαριό, διαλυμένες εγκαταστάσεις. Όλα τα κόμματα έξω από τις σχολές άμεσα. Αν δεν φύγουν οικιοθελώς καλά θα ήταν να τους βγάλουν με το ζόρι. Υπάρχει αφθονία σε CS αέριο και πλαστικές σφαίρες. 

 

 

Ρε φίλε διαβάζεις τις σκέψεις μου;; :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν χρειαζεται να σε πεισω οτι το να ριχνεις σφαιρες σε φοιτητες ειναι λαθος , δεν νομιζω οτι εχουμε κατι να συζητησουμε . Σε λιγο θα μου πεις "ομως η χουντα εβγαλε τα κομματα απο τις σχολες" . Εχουμε φυγει off topic , οποτε ας συμφωνησουμε οτι διαφωνουμε , και ας αφησουμε ησυχο τo thread . Καλη συνεχεια φιλε :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πειράζει γι αυτό υπάρχει ακόμη δημοκρατία για να διαφωνούμε. Δεν ξέρω αν πρέπει να φάμε όλοι οι υπόλοιποι απολυταρχικά καθεστώτα στη μάπα για να γίνει το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ στα ιδρύματα. Αυτό το χάος ξαναλέω μόνο από στην Ελλάδα γίνεται κ αυτό γιατί την ασυδοσία την βαφτίσαμε ελευθερία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι καταργηση του ασυλου και αστυνομευση ρε παιδια , αν τα κομματα οπως λετε "δεν εχουν θεση στα πανεπηστημια" μια φορα , οι μπατσοι δεν εχουν 1000 . Ξεκολλατε λιγο και δειτε τι συμβαινει . Η υποχρηματοδοτιση δεν σας πειραζει ? Τα νταβατζιλικια καθηγητων που κοβουν με το ετσι θελω και σε πετανε απο το αμφιθεατρο γιατι τους καυλωσε δεν σας πειραζουν ? Το οτι κοβουν συνεχεια δικαιωματα απο τα πτυχια δεν σας πειραζει ? Δειτε λιγο το δασος και οχι το δεντρο . Αλλοι ευθυνονται για την κατασταση των πανεπηστημιων , και οσο δεν τους ριχνουμε φταιξιμο και το ριχνουμε αλλου συνεχιζουν να κανουν την δουλιτσα τους μια χαρα

Όπως το είπες ,κοιτάς το δεντρο ,μικρομαλακιες που γίνονται στην καθημερινότητα ,ενώ έχουμε πρόβλημα στα θεμέλια του πολιτισμού μας.

Η αστυνομία γιατί ακριβώς δεν έπρεπε να είναι στα πανεπιστήμια ?

Επειδή δε γίνονται παρανομίες ? Επειδή υπάρχει τόση υπευθυνότητά από τα παιδιά ?

Έχουμε κανένα κρατίδιο αυτόνομο?

Σε ποια χώρα στον κόσμο έχει κόμματα και όχι αστυνομία;

Τρανή απόδειξη η δημοσίευσή σου πόσο αποπροσανατολισμενη είναι η νεολαία .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά είναι πολύ διασκεδαστικό να βλέπεις κόσμο να τα χώνει στον κρατισμό και στην κάλπη να του δίνει 99%.

Έχει πάει σε άλλα επίπεδα ο τρόπος σκέψης των Ελλήνων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά είναι πολύ διασκεδαστικό να βλέπεις κόσμο να τα χώνει στον κρατισμό και στην κάλπη να του δίνει 99%.

Έχει πάει σε άλλα επίπεδα ο τρόπος σκέψης των Ελλήνων.

Δεν είναι έτσι .

Αν δεις εδώ και χρόνια τα κυβερνώντα κόμματα εκλέγονται με ψήφους που ισοδυναμούν σε πολύ μικρο ποσοστό του πληθυσμού της χώρας μας .

Ο Έλληνας ψηφοφόρος έχει τις εξής επιλογές :

1)Να ψηφισει σαν κομματοσκυλο ο,τι τον έμαθε η οικογένεια και η σχολή .

2)να ψηφίσει τον "άλλο" που είναι λιγότερο (και καλά ) χάλια από τον απέναντι υποψήφιο

(Έτσι κιόλας έχει εκλεγεί τουλάχιστον τις δυο τελευταίες εκλογές κυβέρνηση.

3)

Να μην ψηφίσει καθόλου ,γιατί δεν υπάρχει τσίπα σε κανένα π**στη πολιτικό.

4)

Να ψηφίσει κανένα μικρο ψεκασμενο κόμμα.

 

Άλλη επιλογή δεν έχουμε δυστυχώς εδώ και δεκαετίες .

Όλες οι από πάνω κατηγορίες ψηφοφόρων έχουν δίκιο και άδικο ,αλλά στην τελική είναι lose-lose η κατάσταση.

Όχι ότι δε φταίμε για την κάθε ηγεσία μας ,εννοείται.

Αλλά τα έχουν καταφέρει έτσι οι γυμνοσαλιαγκες ,πού δεν υπάρχει ένα τίμιο και σώφρων,με βούληση και με λόγο κόμμα.

Ίσως κάποια κόμματα έχουν ένα από αυτά τα χαρακτηριστικά ,όλα όμως ,δε νομίζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μικρομαλακιες (aka δεντρο) ειναι οτι καθηγητες/φροντηστηρια/υπουργειο παιδειας ειναι μια κλικα που κανουν οτι γουσταρουν την παιδεια ? Μικρομαλακιες ειναι οτι εχουμε μικροτερο ποσοστο χρηματοδοτισης στην παιδεια απο την Ανγκολα (No offense) ? Το κυριο προβλημα (aka δασος) δηλαδη ειναι οι παραταξεις στα πανεπηστημια ? Αρα για ολη αυτη την κατασταση στην παιδεια (και γενικοτερα) δεν φταινε οι υπουργοι που κανανε το ρουσφετη επαγγελμα , δεν φταινε οι μεγαλοκαθηγητες που επειδη εχουν "δοντι" κανουν οτι γουσταρουν , καταργωντας μαθηματα με το ετσι θελω , δεν φταινε τα συμβουλια ιδρυματος που ειναι οτι πιο φασιστικο εχουμε δει στις σχολες κατα την μεταπολιτευση , αλλα φταει ο Νικος απο την ΔΑΠ , ο τακης απο την ΠΑΣΠ , ο Μιχαλης απο την ΠΚΣ , και ο Κωστας απο τα ΕΑΑΚ ???? Ρε ακους τι λες ? :P Καλο ειναι να ξεχωριζουμε ποιοι ειναι ηθικοι αυτουργοι , ποιοι πιονια , ποιοι θυματα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Πρέπει να συνδεθεί η εκπαίδευση και το ερευνητικό έργο με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα. Με το υπάρχον σύστημα είσαι κάποια χρόνια πίσω μέχρι να βγεις στη δουλειά με αποτέλεσμα να είσαι....αναποτελεσματικός στην καλύτερη και να χρειάζεσαι catch up με ότι νέο υπάρχει σήμερα. Άρα μιλάμε για κάποια χρόνια μέχρι να αποκτήσεις εργασιακή εμπειρία και καθημερινότητα. ΠΧ θα μπορούσε να υπάρχει και το πρόγραμμα σπουδών της Microsoft , της Oracle κοκ που θα μπορείς να παρακολουθήσεις , έστω με elearning από αυτούς αν δεν είναι εφικτό να έχουν φυσική παρουσία trainer. 

 

Επίσης θα πρέπει να προστεθεί και ύλη από τα προιόντα τρίτων έτσι ώστε να είσαι 100% έτοιμος και να υπάρχει μια σοβαρή δεξαμενή από υποψήφιους για εργασία σε πολυεθνικές , για να προσελκύσεις και μεγάλες εταιρείες να ανοίξουν δουλειές στην Ελλάδα.

 

Μέχρι τώρα πάντως εκπαιδεύεις ανθρώπους σε "δικαιώματα" και όχι υποχρεώσεις με τα γνωστά αποτελέσματα του καψίματος και της απαξίωσης. Για να μη μιλήσουμε για το πρόβλημα της πιστοποίησης versus εκπαίδευσης , καθώς το μότο είναι πάρε όσα πιο πολλά χαρτιά μπορείς και ας μη ξέρεις τίποτα συγκεκριμένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω διαβάσει κανένα παραπάνω μήνυμα, αλλά έχω inside account μιας κατάστασης για να πάρετε μια ιδέα.

 

Υπήρξα στο παρελθόν core developer πολύ μεγάλου και γνωστού open source LMS (προέκυψε στα πλαίσια σύμβασης για κάποιες e-learning εφαρμογές του Υπ. Παιδείας την περίοδο 2003-2005). Με αυτή την ιδιότητα και έχοντας μαζέψει αρκετή εμπειρία στο αντικείμενο, στην Ελλάδα τουλάχιστον ήμουν automatic choice για συμμετοχή σε κάποια μετέπειτα σχετικά έργα, τα οποία ήταν χρηματοδοτούμενα κλασικά 75% από ΕΕ. Μετράει να κατεβάζεις πρόταση για έργο (ίσον: δώστε μου λεφτά να κάνω αυτό) και να λες "μπλα μπλα και στην ομάδα μας έχουμε και core developer αυτοπροσώπως, πόσο πιο ειδικοί να γίνουμε πια").

 

Well, αυτό σε ένα ιδανικό σύμπαν. Στο πραγματικό σύμπαν, ο κάθε καθηγητής έχει τους δικούς του ανθρώπους (από αξιόπιστους συνεργάτες με την καλύτερη των εννοιών μέχρι καταλαβαίνετε) και τη δική του ατζέντα (τι εννοείς θα αλλάξουμε το σύστημα Α στο οποίο κρατάμε τα κλειδιά και τα μαχαίρια και τα καρπούζια και θα βάλουμε το Β όπου άλλος "κάνει κουμάντο" -- ΘΑΝΑΤΟΣ!!!!111!), και αυτοί οι "πολιτικοί" παράγοντες μετράνε πολύ περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.

 

Αλλά αυτά δεν είναι ούτε καν close στα πιο τραγικά που συμβαίνουν.

 

Έχω δει και συμμετέχει ο ίδιος σε αρκετά προγράμματα/δράσεις τα οποία κατανάλωσαν πολλούς πόρους χωρίς να παρέχουν κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα. Ο λόγος είναι πάντα ο ίδιος: έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού ή/και ο σχεδιασμός βασικά στοχεύει στο να προχωρήσει την ατζέντα του τάδε μεγαλοκαθηγητή πρωτίστως (μιλάμε για άτομα που διαχειρίζονταν budget εκατομμυρίων ευρώ) και να ωφελήσει το σπουδαστή σε δεύτερη μοίρα. Πώς να το κάνουμε, οι άνθρωποι έχουν και μια καριέρα να θρέψουν.

 

Ενδεικτικά θα πω ότι έχω συμμετάσχει σε project "ψηφιοποίησης εκπαιδευτικού υλικού" το οποίο είχε σα στόχο να περάσει υλικό μαθημάτων σε ηλεκτρονική πλατφόρμα, προσβάσιμη από τους φοιτητές όποτε θέλουν κλπ κλπ. Ορίστε μια περίληψη του τι έγινε:

  • Το εργαλείο στο οποίο θα περνούσε το υλικό (αυτό που το ήξερα σαν την παλάμη του χεριού γιατί core dev) είχε άπειρες δυνατότητες, και ανάλογα απαιτήσεις για να μάθει κανείς να τις χρησιμοποιεί, και απαιτήσεις σε χρόνο φυσικά για να παράγεις κάτι όντως αξιόλογο μ' αυτές. Interactive ασχολίες, ό,τι μπορείτε να φανταστείτε.
  • Ο "επιστημονικός υπεύθυνος" του έργου (αυτός δηλαδή που έχει τελικά την ευθύνη), ως καθηγητής με ήδη υπάρχουσες ασχολίες, δεν είχε ιδέα για το 99% αυτών των πραγμάτων.
  • Δεν υπήρχε κανένας άλλος συμμετέχων που να έχει αρκετά καλή ιδέα εκτός απο μένα, και γω ο ίδιος δε συμμετείχα λόγω των γνώσεών μου αλλά "κατά τύχη".
  • Ο πλέον αρμόδιος για να οργανώσει την κατάσταση θα ήταν κάποιος με προσόντα του στυλ διδακτορικό στις μαθησιακές προσεγγίσεις. Εννοείται πως δεν υπήρχε κανένας τέτοιος να ασχολείται πρακτικά με την κατάσταση. Και πάλι, ο πιο σχετικός ήμουν εγώ με γνώσεις που έπαιρνα από σπόντα μέσω της συνεργασίας μου σε προσωπικό επίπεδο ως core dev με άτομα που αυτή ήταν η δουλειά τους και χρησιμοποιούσαν το εργαλείο εμπορικά σε διάφορες χώρες. Κι έτσι κι αλλιώς, η συμμετοχή μου όπως είπα δεν ήταν επειδή έψαξε κανείς να με βρει.
  • Χωρίς καμία απολύτως κατεύθυνση και χωρίς κανενός είδους σοβαρή αξιολόγηση-ποιοτικό έλεγχο, αυτό που έγινε ήταν κατά βάση copy paste τα υπάρχοντα συγγράμματα από .doc σε website, done!
  • Αυτό το copy paste αμοιβόταν με 2Κ ανά μάθημα.
  • Συνολικά κονδύλια 200Κ διατέθηκαν για να γίνει μια τρύπα στο νερό η οποία όμως στα χαρτιά ακουγόταν διαστημική τεχνολογία που θα εκτινάξει την Ελλάδα στην παγκόσμια πρωτοπορία της τεχνολογίας στην εκπαίδευση κλπ.
  • Μερικά χρόνια αργότερα, δεν υπάρχει πουθενά ούτε ίχνος από όλα όσα έγιναν. Αναμενόμενο φυσικά εφόσον δεν ήταν μέρος στρατηγικού πλάνου.

Ακόμα κλαίω όταν σκέφτομαι τι θα μπορούσε να είχε γίνει αν αυτά τα λεφτά (τα οποία θυμίζω 75% δωρεάν χαρτζιλίκι από ΕΕ) είχαν αξιοποιηθεί πραγματικά.

 

Είμαι ο πρώτος που θα αναγνωρίσει πως η ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση της ανώτατης εκπαίδευσης κρύβει σοβαρούς κινδύνους, αλλά πείτε μου αν οποιαδήποτε ιδιωτική επιχείρηση με πραγματικό ανταγωνισμό θα έβαζε 200Κ στον πάτο της χωρίς να υπάρξουν συνέπειες. Και αυτό ήταν μόνο η κορυφή του παγοβούνου.

 

ΥΓ για comic relief:

 

Το μόνο πράγμα στο οποίο ο επιστημονικός υπεύθυνος επέμενε πολύ ήταν το παραγόμενο υλικό να έχει τις κατάλληλες προδιαγραφές όπως αυτές είχαν διατυπωθεί στην πρόταση που ενέκρινε το υπουργείο. Με άλλα λόγια, έπρεπε π.χ. στο footer κάθε σελίδας να υπάρχει το logo του προγράμματος του υπουργείου -- καταλαβαίνετε, τα σημαντικά πράγματα.

 

Λοιπόν έκανα χαβαλέ με ένα φίλο/συνεργάτη που συμμετείχε κι αυτός, και σε κάποια φάση ο θεός μου λέει "βασικά, αν αντί να κάνεις δουλειά έβγαζες φωτοτυπίες Λούκυ Λουκ και από πάνω copy paste το logo του προγράμματος, τα παραδοτέα σου θα είχαν εκτιμηθεί ακριβώς το ίδιο".

 

Πέθανα στο γέλιο, γιατί μπορεί και να είχε δίκιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...