georgepppo Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 όσο υπάρχουν κομματόσκυλα στις σχολές δεν θα πάνε μπροστά, στη δικιά μου σχολή ήταν να φέρουν κάποιοι κατασκευαστές μηχανήματα για να μάθουμε πάνω σε αυτά(νομίζω κάτι τόρνοι και κάτι τέτοια) αλλά όχι πέσανε τα κουμούνια πάνω και δεν το αφήσανε γιατί είναι καπιταλιστικό, και το μόνο όφελος που είχαν οι κατασκευαστές ήταν η διαφήμιση και μόνο....... μπορώ να γράφω μέχρι αύριο για το τι έχουν κάνει τα ρεμάλια οι δαπήτες,πασπίτες και κουμούνια αλλά δεν σκοπεύω να γράψω βιβλίο....... 5
paok4dim Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 http://opencourses.gr/ αυτο με τα MOOCS ειναι λιγο παπατζα παντως, εχουν ανεβασει αρκετα μαθηματα. Ναι δεν ειναι επιπεδου οργανωσης των αντιστοιχων σε edX, coursera κλπ αλλα κατι τετοιο θελει ενα κοστος το οποιο δεν προκειται να γινει ποτε αποσβεση λογω του μικρου κοινου (μονο Ελληνοφωνοι) που απευθυνεται.
nemo23 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Φταίει η μονιμότητα των καθηγητών; How? Αυτά τα "δε χρειάζεται να πάτε σε σχολές" "υπάρχει και το youtube / tutorial site" δυστυχώς έχουν γίνει της μόδας και δε καταλαβαίνω γιατί γράφονται. Η σχολή είναι κάτι αναντικατάστατο και όσον αφορά την εκπαίδευση και όσον αφορά την εξέλιξη και ανέλιξη ενός ατόμου / εργαζομένου. Ποιο είναι το ποσοστό των καθηγητών που διδάσκουν στα πανεπιστήμια και είναι ενήμεροι για της νέες τεχνολογίες, της εξελίξεις και της εφαρμογές που υπάρχουν σήμερα και θα έρθουν τα επόμενα χρόνια; Αν στο turtorial βρεις αυτό που θέλεις δεν χρειάζεται να κατεβάσεις ολόκληρους τόμους για να μπορέσεις να φτιάξεις δύο γραμμές κώδικα. Στο youtube έμαθα σε δύο μέρες τα βασικά του 3dsmax και του gamemaker χωρίς να έχω γνώσεις και των δύο. Σε μία μέρα έφτιαξα ραδιοφωνικό online streaming σταθμό και σελίδα στο internet για να κάνω χαβαλέ με την παρέα μου τα βράδια. Η σχολή είναι απαραίτητη γιατί θα σου δώσει την σπίθα όχι την φλόγα.
efkairiakos Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Επενδύουμε τον ΑΕΠ σε δόσεις μνημονίων Και τις εξασφαλίζουμε από το αίμα του ιδιωτικού τομέα 1
Psaris Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Μιλάς λες και η "υστέρηση" μιας χώρας είναι ανεξάρτητη από τους ανθρώπους που ζουν σε αυτήν. υπαρχουν αυτοι που ζουν,και αυτοι που ζουν απο αυτους που ζουν....
Tomahawk Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Στο ΤΕΙ/ΑΕΙ Πληροφορικής δε τρως 4 χρόνια απο τη ζωή σου για να μάθεις απλά δυο γραμμές κώδικα. Όποιος το βλέπει έτσι, είτε δεν σπούδασε σε κάποιο αντίστοιχο εκπαιδευτικό ίδρυμα είτε ήταν τουρίστας. Απο εκεί και έπειτα ας προσπαθήσει κάποιος να πιάσει μια αξιοπρεπή θέση, σε μια αξιοπρεπή εταιρία και να έχει βιογραφικό με tutorials και free trainings. Αφότου βρει τη θέση που θέλει ας προσπαθήσει μετά απο λίγο καιρό να εξελιχθεί και να κυνηγήσει ανώτερη θέση, αλλαγή τομέα και αύξηση μισθού. Χωρίς BSc, MSc / ΜΒΑ όλα αυτά... Coursera / EdX κλπ λειτουργούν κατα βάσει συμπληρωματικά στις υπάρχουσες σπουδές σου και σε βοηθούν να ενδυναμώσεις τυχόν επαγγελματικές δεξιότητες που θα χρησιμοποιήσεις, ή να κάνεις μια ελαφριά στροφή στη καριέρα σου. Κλείνοντας, η πληροφορική είναι μόνο ένας κλάδος και οι περισσότεροι με τις απαντήσεις σας φαίνεται να νομίζετε πως είναι ο μοναδικός. 1
zx-spectrum Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Βλέπω μηνύματα εδω μέσα του τύπου.... χλευάζουμε τα Ελληνικά Πανεπιστήμια και σχολές... Μαλλον οσοι αναφέρονται σε τέτοιου είδους "απόψεις" δεν έχουν σπουδάσει ή δε σπουδάζουν ή νομίζουν οτι με ενα ΕΑΠ θα κάνουν το όνειρο τους πράξη. Το οτι αναφέρω την, δημόσια καρέκλα, των καθηγητών δε τους προσβάλλω σαν επιστήμονες ή ερευνητές κάθε άλλο.... αλλά μου είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ σε περίπτωση που κάποιος δε μπορεί να παρακολουθήσει κάποια μαθήματα στην σχολη (...οχι λογω τεμπελιάς όπως κάποιοι αναφέρουν σε άλλο ποστ) για διαφόρους λόγους να αναφέρεται απο διδακτικό προσωπικό η ατάκα "Εαν δε μπορείς να έρχεσαι να γραφτείς στο ΕΑΠ τότε... και πλήρωνε" Αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος να μην εξελίσεται το e-learning στην Ελλάδα.... δεν θέλουν άδειες έδρες για να δικαιολογήσουν τους μισθούς τους.... αλλιώς στο ΕΑΠ δε θα πληρωνε κανείς ποσά με (3) μηδενικά.
vapon Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δεν πιστεύω να πιστεύει κανείς οτι θα κάνει καρίερα με τα e-learning. To e-learning είναι μια υπηρεσία που επωφελείται από την κρίση. Υπόσχονται διπλώματα κ πτυχία και ο κοσμάκης ελπίζει οτι με αυτά θα βρεί κάπου μια δουλίτσα με 350€.
georgepppo Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δεν πιστεύω να πιστεύει κανείς οτι θα κάνει καρίερα με τα e-learning. To e-learning είναι μια υπηρεσία που επωφελείται από την κρίση. Υπόσχονται διπλώματα κ πτυχία και ο κοσμάκης ελπίζει οτι με αυτά θα βρεί κάπου μια δουλίτσα με 350€. πήγα σε έναν για e-learning για πιστοποίηση και καλά inventor που το δουλεύω καλύτερα απο αυτόν πάνω απο 4 χρόνια τώρα, απλά για να πάρω την πιστοποίηση και κατάλαβα ότι δεν έχει να μου προσφέρει τίποτα..... χίλιες φορές να πάω σε δουλειές με τα σχέδια μου παρά ένα χαρτί e-learnong που δεν έχει καμιά ισχύ στην βιομηχανία και στον χώρο των μηχανικών.
Hatsos Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Μακάρι το πρόβλημα στην παιδεία να ήταν το e learning, Το οποίο δεν βρίσκω κακό αλλά ούτε και κάτι πολύ χρήσιμο.
SakislolGR Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Ναι μωρέ αυτό είναι το πρόβλημα των Ελληνικών ΑΕΙ... όχι ότι διδάσκουν ακόμα html Όσο για το 'ενώ ακόμα λιγότερο έχουν αξιοποιηθεί οι δυνατότητες των ανοικτών διαδικτυακών μαθημάτων (MOOCs) με πιστοποίηση της μάθησης.' οι ίδιοι οι φοιτητές δεν το προτιμάνε. τόσα ιδρύματα ξεκίνησαν προσπάθειες όπως ανοιχτά μαθήματα εξ αποστάσεως βιντεο-μαθηματα κλπ κλπ και ο μόνος που μπήκε στην πλατφόρμα ήταν ο Admin άσε ρε φίλε. έτσι είμαστε. Φοιτητική ζωή, φραπεδούμπα, γκομενάκια (της ΠΑΣΠ είναι πιο ξ**ωλα) και μετά βρίζουμε το σύστημα. 2
freegr Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Υπάρχει έλλειμμα γιατί 1ον γίνονται διαρκή πειράματα στην παιδεία δεκαετίες τώρα, 2ον συρικνώνουν ειδικότητες, 3ον οι νέοι φεύγουν για το εξωτερικό γιατί δεν αντέχουν την διαφθορά και την αναξιοκρατία. Θέλετε κι άλλους λόγους να απαριθμήσω? 2
Human Soul Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δεν πιστεύω να πιστεύει κανείς οτι θα κάνει καρίερα με τα e-learning. To e-learning είναι μια υπηρεσία που επωφελείται από την κρίση. Υπόσχονται διπλώματα κ πτυχία και ο κοσμάκης ελπίζει οτι με αυτά θα βρεί κάπου μια δουλίτσα με 350€. Πάνε πες το αυτό στην google που σου υπόσχεται και δουλειά αλλιώς τα λεφτά σου πίσω. https://www.wired.com/2016/01/udacity-coding-courses-guarantee-a-job-or-your-money-back/
Mr.Basil Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα αν: οι σχολές παράγουν ερευνητικό έργο αντί μόνο θεωρίες, οι καθηγητές είναι ενήμεροι για τις τελευταίες εξελίξεις και παράγουν ερευνητικό έργο (σε αμερικάνικες σχολές ελέγχουν πόσους χορηγούς έφερε ο κάθε καθηγητής με την ερευνά του) οι φοιτητικές παρατάξεις καταργηθούν τα πολιτικά κόμματα μείνουν έξω από τις σχολές ο ιδιωτικός τομέας απορροφήσει την έρευνα και την καινοτομία που παράγεται Σε ανεπτυγμένες χώρες όλα αυτά γίνονται εδώ και δεκαετίες. Εμείς αναμένουμε τη θεία επιφοίτηση. 6
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα