voltmod Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Τα εισιτήρια στη φυσική, χάρτινη μορφή τους ενδέχεται να αποτελέσουν παρελθόν αν το ψηφιακό σύστημα “Presence” της εταιρείας Ticketmaster “πιάσει”. Η εταιρεία παροχής υπηρεσιών ticketing συνεργάστηκε με την εταιρεία “δεδομένων-μέσω-ήχου” Lisnr για την υλοποίηση μίας τεχνολογίας που χρησιμοποιεί υπέρηχους για τη μεταφορά δεδομένων μεταξύ της συσκευής σας (π.χ smartphone) και της εταιρείας που διοργανώνει κάποια συναυλία για παράδειγμα στον χώρο της εκδήλωσης. Το όφελος για τους καταναλωτές είναι βεβαίως η ταχύτερη είσοδος στον χώρο της εκδήλωσης, ενώ για την Ticketmaster ότι γνωρίζει ποιος βρίσκεται στην εκδήλωση, με στόχο να μειώσεις τις απάτες. Η τεχνολογία της Lisnr χρησιμοποιεί αυτό που ονομάζει η ίδια “Smart Tones” στο δύσκολο να ακουστεί εύρος συχνοτήτων των 18,7-19,5kHz για τη μετάδοση δεδομένων μεταξύ συμβατών συσκευών. Οι διοργανώτριες εταιρείες μπορούν να τοποθετούν δέκτες γύρω από τον χώρο της εκδήλωσης ή της συναυλίας, οι οποίοι μπορούν να παρακολουθούν ακριβώς που βρίσκονται οι άνθρωποι ώστε να στέλνουν ειδικά προσαρμοσμένα μηνύματα όπως “επιστρέψτε στις θέσεις σας”. Σύμφωνα με το VentureBeat, η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εξακρίβωση της ταυτότητας των συμμετεχόντων σε μία εκδήλωση ή όσων παρακολουθούν μία συναυλία ακόμα και αν μιλάμε για “εκατοντάδες εκατομμύρια εισιτήρια” και πως η τεχνολογία πρόκειται να λανσαριστεί σε παγκόσμιο επίπεδο μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια. Στα μελλοντικά σχέδια της Ticketmaster επίσης συμπεριλαμβάνεται η χρήση της τεχνολογίας για αγορές από τους επισκέπτες και τους παραβρισκόμενους χωρίς την χρήση πιστωτικών καρτών ή τη χρήση της τεχνολογίας NFC, καθώς και για να δώσει τη δυνατότητα στους καλλιτέχνες να έχουν μία περισσότερο στενή σχέση με τους fans. Η Ticketmaster δεν είναι η μόνη εταιρεία που θέλει να επωφεληθεί από τη χρήση της συγκεκριμένης τεχνολογίας ήχου. Η Jaguar- Land Rover χρησιμοποιεί τη τεχνολογία της Lisnr για τη ταυτοποίηση συγκεκριμένων οδηγών ώστε να μπορεί να διαμορφώσει ειδικά το εσωτερικό των αυτοκίνητων της με βάση το γούστο τους, το κάθισμα ή τον κλιματισμό του αυτοκινήτου κ.λπ. Η Chirp επίσης στέλνει δεδομένα μεταξύ iPhones εδώ και χρόνια ενώ η Google χρησιμοποιεί υπέρηχους ως τμήμα του Nearby Messages API. Site: Engadget
esertas Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Αυτό προϋποθέτει να έχουν όλοι σμάρτφον. Όλοι όμως.
umbrella co. Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Σιγα τα νεα...Η χωρα μας ειναι ετη φωτος μπροστα. Δεν υπαρχουν ουτε εισιτηρια ουτε ελεγχοι! 6
tz_aristotelis Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Υπέρηχοι για τις κατσαρίδες, υπέρηχοι για τα ποντίκια, υπέρηχοι και για τους ανθρώπους.
vaggelis dogas Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Εδω μας εβγαλαν καρκινογονα την τηλεμετρια των λεοφοριων,που παιζαν σε συχνοτητες μερικων ΜΗz,οταν θα ερθει και τοτε η ωρα για παλι κατι αντιστοιχο θα επικαλεστουν οτι να'ναι
vapon Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Είναι αυτή η τάση, να τα κάνουμε όλα smart, με ή χωρίς λόγο. Tα modem και τα fax δεν δουλεύουν έτσι, εδώ κ κάτι δεκαετίες;
freegr Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Εδώ βέβαια στην Αθήνα δεν κατάφεραν ακόμα να εφαρμόσουν το ηλεκτρονικό εισητήριο οπότε άστα να πάνε...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα