kalogeros Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Ξέρει κανείς πώς λέγεται αυτή η πλαστική μαλακία που είναι κυκλωμένη στη φωτογραφία; Έντιτ
kalogeros Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 πλαστική ποδιά κινητήρα Αν μου το πεις και στα αγγλικά, θα είσαι ο καλύτερος.
coolerman Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Αν μου το πεις και στα αγγλικά, θα είσαι ο καλύτερος. Engine Splash Shield Under Cover Plastic 1
kalogeros Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 θενξ γκάιζ, αρχίζω να βγάζω άκρη σιγά σιγά. Δεύτερη ερώτηση: Αν βάλω ένα γρύλλο στην αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου και έναν στη δεξιά προκειμένου να σηκώσω ολόκληρη τη μούρη, θα έχω πρόβλημα; Ναι, όπως πιθανά καταλάβατε έκανα μαλακία και δεν θέλω να την κάνω χειρότερη.
Joshua21 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν πρέπει να κάνεις απολύτως τίποτα όσο είναι σηκωμένο το αυτοκίνητο με γρύλλο, πρέπει να το ασφαλίσεις πρώτα κάπως. Δώσε περισσότερο ίνφο.
thanasisxask Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Το χειροφρενο πιάνει πάντα πίσω, τράβηξε το και κάνε ότι θες μετά.
kalogeros Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν πρέπει να κάνεις απολύτως τίποτα όσο είναι σηκωμένο το αυτοκίνητο με γρύλλο, πρέπει να το ασφαλίσεις πρώτα κάπως. Δώσε περισσότερο ίνφο. Λοιπόν, την Κυριακή χτύπησα σε έναν κομμένο κορμό δέντρου με αποτέλεσμα να ξηλωθεί ο προφυλακτήρας από την πλευρά του οδηγού. Ευτυχώς, ο προφυλακτήρας ήταν κουμπωτός και με ένα καλό σπρώξιμο ξαναμπήκε στη θέση του. Αλλά, απ' ότι είδα, αυτή η μαλακία που έχω κυκλωμένη στη φωτό έχει σπάσει και κρέμεται. Έψαξα στο νετ και είδα ότι η καινούρια ποδιά κάνει γύρω στα 40 ευρώ. Νορμάλ τιμή, αλλά για να γλιτώσω τα εργατικά, σκέφτομαι να το κάνω μόνος μου. Θέλω λοιπόν να σηκώσω με γρύλλους το μπροστά μέρος του αυτοκινήτου, ώστε να χωθώ από κάτω και να κάνω τη δουλειά μου. Αν είναι να κάνω μεγαλύτερη ζημιά στο αυτοκίνητο, προτιμάω να πληρώσω, αλλά αν δεν υπάρχει πρόβλημα, προτιμώ να το κάνω μόνος μου και για να γλιτώσω τα εργατικά αλλά και γιατί θα είναι ένα ενδιαφέρον DIY.
Joshua21 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Λοιπόν, την Κυριακή χτύπησα σε έναν κομμένο κορμό δέντρου με αποτέλεσμα να ξηλωθεί ο προφυλακτήρας από την πλευρά του οδηγού. Ευτυχώς, ο προφυλακτήρας ήταν κουμπωτός και με ένα καλό σπρώξιμο ξαναμπήκε στη θέση του. Αλλά, απ' ότι είδα, αυτή η μαλακία που έχω κυκλωμένη στη φωτό έχει σπάσει και κρέμεται. Έψαξα στο νετ και είδα ότι η καινούρια ποδιά κάνει γύρω στα 40 ευρώ. Νορμάλ τιμή, αλλά για να γλιτώσω τα εργατικά, σκέφτομαι να το κάνω μόνος μου. Θέλω λοιπόν να σηκώσω με γρύλλους το μπροστά μέρος του αυτοκινήτου, ώστε να χωθώ από κάτω και να κάνω τη δουλειά μου. Αν είναι να κάνω μεγαλύτερη ζημιά στο αυτοκίνητο, προτιμάω να πληρώσω, αλλά αν δεν υπάρχει πρόβλημα, προτιμώ να το κάνω μόνος μου και για να γλιτώσω τα εργατικά αλλά και γιατί θα είναι ένα ενδιαφέρον DIY. Σε μένα που πιάνουν τα χέρια μου, και που έχω βγάλει/επανατοποθετήσει προφυλακτήρα πολλές φορές, φαίνεται παιχνιδάκι. Τώρα κατά πόσο δύσκολο θα είναι για σένα δεν ξέρω... Το μόνο που μπορώ να σου πω στο έχω πει ήδη, πρέπει να ασφαλίσεις κάπως το αυτοκίνητο ΑΦΟΥ το σηκώσεις και ΠΡΙΝ ξεκινήσεις. Το ιδανικότερο είναι με τρίποδα σαν αυτά:
kalogeros Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Joshua, τι έννοείς όταν λες ότι πρέπει να το ασφαλίσω αφού το σηκώσω; Το χειρόφρενο μόνο δεν κάνει; Τι διαφορά έχει αυτό το τρίποδο από τον γρύλλο;
Joshua21 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Η διαφορά που έχει το τρίποδο από τον γρύλλο είναι πολύ καλύτερη στήριξη, αυτό εννοώ όταν λέω πως πρέπει να το ασφαλίσεις. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα