Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτο με τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι ο νεος τροπος για να τα τσεπωσουν καποιοι. Ειναι αστειο να μιλαμε για ηλεκτρικα αυτικινητα οταν τα εργοστασια που τα κατασκευαζουν χρησιμοποιουν υγρα καυσιμα για τη λειτουργεια τους. Δε νομιζω να πιστευει κανεις πως αυτες οι μοναδες δουλευουν με ηλιο, νερο και αερα και μηπως τελικα στην παρουσα φαση το ενεργειακο αποτυπωμα ειναι μεγαλυτερο στην τελικη;

Ας λειτουργησουν πρωτα τα εργοστασια, τα πλοια και τα αεροπλανα με μπαταριες και μετα ας βαλουν και στα αυτοκινητα. Μεχρι τοτε ειναι υποκριτικο να το παιζουμε υπερμαχοι του περιβαλλοντος.

Δημοσ.

Αυτο με τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι ο νεος τροπος για να τα τσεπωσουν καποιοι. Ειναι αστειο να μιλαμε για ηλεκτρικα αυτικινητα οταν τα εργοστασια που τα κατασκευαζουν χρησιμοποιουν υγρα καυσιμα για τη λειτουργεια τους. Δε νομιζω να πιστευει κανεις πως αυτες οι μοναδες δουλευουν με ηλιο, νερο και αερα και μηπως τελικα στην παρουσα φαση το ενεργειακο αποτυπωμα ειναι μεγαλυτερο στην τελικη;

Ας λειτουργησουν πρωτα τα εργοστασια, τα πλοια και τα αεροπλανα με μπαταριες και μετα ας βαλουν και στα αυτοκινητα. Μεχρι τοτε ειναι υποκριτικο να το παιζουμε υπερμαχοι του περιβαλλοντος.

 

Σωστά, γιατί τα συμβατικά αυτοκινητα δε φτιάχνονται σε εργοστάσια, έρχονται ουρανοκατέβατα.

 

Επίσης, η καύση υδρογονανθράκων σε μεγάλες μονάδες ηλεκτροπαραγωγής είναι πολύ πιο καθαρή για το αντίστοιχο energy output + ένα μέρος του ρεύματος που χρησιμοποιούμε προέρχεται από ΑΠΕ και πυρηνικά (όχι στο ελλάντα, αλλού). Άσε που δίνεται κίνητρο για περαιτέρω ανάπτυξη των ΑΠΕ.

  • Like 2
Δημοσ.

Στην Κίνα οι πιο πολλές μεγάλες πόλεις τους έχουν άθλια ποιότητα αέρα, τίγκα στη μολυνση σε σημείο που να παθαίνεις αποπνιξια.

 

Οπότε προωθούν τα ηλεκτρικά οχήματα (τα οποία κατά κύριο λόγο θα είναι σκούτερ, τρίκυκλα τύπου γκοτζαμανη και αλλα τέτοια μικρά οχηματα) για να βελτιώσουν την ατμοσφαιρα.

 

Οπότε εκεί έχει νόημα να γίνει κάτι τέτοιο. Απ την άλλη, όταν οι Ευρωπαίοι λένε ότι θέλουν να απαγορεύσουν τα συμβατικά οχήματα, που οι πόλεις τους δεν έχουν ούτε το 1/100 της μόλυνσης, αυτό μάλλον είναι μέτρο για τεχνητή τόνωση της αυτοκινητοβιομηχανίας τους.

Δημοσ.

Στην Κίνα οι πιο πολλές μεγάλες πόλεις τους έχουν άθλια ποιότητα αέρα, τίγκα στη μολυνση σε σημείο που να παθαίνεις αποπνιξια.

 

Οπότε προωθούν τα ηλεκτρικά οχήματα (τα οποία κατά κύριο λόγο θα είναι σκούτερ, τρίκυκλα τύπου γκοτζαμανη και αλλα τέτοια μικρά οχηματα) για να βελτιώσουν την ατμοσφαιρα.

 

Οπότε εκεί έχει νόημα να γίνει κάτι τέτοιο. Απ την άλλη, όταν οι Ευρωπαίοι λένε ότι θέλουν να απαγορεύσουν τα συμβατικά οχήματα, που οι πόλεις τους δεν έχουν ούτε το 1/100 της μόλυνσης, αυτό μάλλον είναι μέτρο για τεχνητή τόνωση της αυτοκινητοβιομηχανίας τους.

 

Το ότι το Λονδίνο δεν είναι Μπάνγκαλορ (πια), δεν έγινε από μόνο του. "Την ατμόσφαιρα την βελτίωσαν" λαμβάνοντας μέτρα και συνεχίζουν, δε σημαίνει ότι όταν ζεις στην Κοπεγχάγη εισπνέεις αέρα του δάσους. Δεν μπορούμε να βάζουμε μέτρο σύγκρισης αναπτυσσόμενες ή υπανάπτυκτες πρωτεύουσες για να πάμε μπροστά!

Επίσης, δεν είναι μόνο τα συστατικά του αέρα το κέρδος, δες παρακάτω:

 

Δεν είμαι σίγουρος για τον αν θέλω να ακούω το τουρμπινατο saxo η έναν τέρας κινητήρα V8 , αυτό που δεν θέλω σίγουρα να ακούω είναι χαζά σχόλια . Μάθατε όλοι και πετάτε την μα...ια σας σε τέτοια θέματα. Και ναι κάποιος μπορεί να γουστάρει το saxo του εσένα τι σε κόφτει ?

Δυο το πρωί, 34 βαθμούς στο θερμόμετρο με ανοιχτή τη μπαλκονόπορτα και την επόμενη πρωί-πρωί εξετάσεις. Κάθε 1-2 ώρες η τουρμπινάτη σου επιλογή αντί να τρέχει σε πίστα γκαζώνει στο απέξω στενάκι παίζοντας με τον νευρικό μου σύστημα. Για αυτό εμένα "με κόφτει", γιατί η υποβάθμιση της ποιότητας ζωής πάει πακέτο με την αύξηση του θορύβου.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...