MikeJ Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Αυτό σχετικά με τιμές και προσφορές σηκώνει καταγγελία και τρώνε πρόστιμο αρκεί να μπορείς να το αποδείξεις με φωτογραφίες Όντως, βάραγα το κεφάλι μου που δεν είχα κρατήσει ένα screenshot να πήγαινα στο Κωτσόβολο να το έδειχνα.... Θα το έπαιρνα δώρο το πληκτρολόγιο Αλλά μάλλον καλύπτονται από το γεγονός ότι πρώτα αύξησαν τη τιμή και μετά το έβαλαν σε προσφορά (δεν έγινε άμεσα δλδ) υπήρχε έστω για μια μέρα στην αυξημένη τιμή. Πιστεύω θα το έχουν ψάξει, απλά δε παύει να είναι γελοιότητα.
Γιάννης Platano Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Αυτό σχετικά με τιμές και προσφορές σηκώνει καταγγελία και τρώνε πρόστιμο αρκεί να μπορείς να το αποδείξεις με φωτογραφίες Στην δικια μου περιπτωση ηταν προσφορα γιατι σε λιγες μερες ξαναπηγε στην αρχικη τιμη το πλυντηριο πιατων.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Παρατηρώ διάφορα χαριτωμένα τελευταία πάντως στο site τους. Υπάρχει ας πούμε ένα πλυντήριο που κάνει 900 περίπου ευρώ. Μετά από μερικές ημέρες το βάζουν στα 1500! ώστε στη συνέχεια μετά από άλλες 2-3 ημέρες να το βάλουν πάλι στα 890 και να σου πουν "έκπτωση 500 ευρώ"...
Moderators Spect~ Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Moderators Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Παρατηρώ διάφορα χαριτωμένα τελευταία πάντως στο site τους. Υπάρχει ας πούμε ένα πλυντήριο που κάνει 900 περίπου ευρώ. Μετά από μερικές ημέρες το βάζουν στα 1500! ώστε στη συνέχεια μετά από άλλες 2-3 ημέρες να το βάλουν πάλι στα 890 και να σου πουν "έκπτωση 500 ευρώ"... Ότι είπα και πριν, σε τέτοιες περιόδους εκπτώσεων έισια Για προϊόντα που έχεις στο μάτι βγάζεις screenshot και αν ανεβάσουν την τιμή για τις εκπτώσεις βγάζεις άλλο ένα και κάνεις καταγγελία
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Η πλειοψηφία του κόσμου δεν μπορεί να το κάνει αυτό. Πόσα screenshots θα κρατάει? Κανονικά ένα site τύπου https://camelcamelcamel.com/ θα βοηθούσε και θα τους ξεφτύλιζε... 1
29gk Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 με αφορμη την αναφορα σου στον γερμανο μου ηρθε αυθορμητα να γραψω την εμπειρια μου σημερα το πρωι στο καταστημα της Δραμας. παω λοιπον σημερα το πρωι μαζι με τον γιο μου για να τον αγορασω ενα κινητο. μπαινω πρωτα στο καταστημα της cosmote (ειναι ακριβως απεναντι απο τον γερμανο) σταμπαρει ο γιος μου το j5 του 2016 στα 179,00€. αντε του λεω παμε τωρα και στον γερμανο. χαζευουμε λιγο στα σταντ και με την βοηθεια ενος υπαλληλου που ηταν απο την αρχη μαζι μας αποφασιζει να παρει το ιδιο κινητο στην ιδια τιμη η οποια ηταν αναρτημενη στο καρτελακι διπλα στο τηλεφωνο. ξεκιναει ο υπαλληλος την διαδικασια της πωλησης στον υπολογιστη του και ως εκ του θαυματος μου λεει οτι η τιμη ειναι λαθος και το τηλεφωνο κοστιζει 220,00€ τον ευχαριστησα ευγενικα, του ειπα οτι η cosmote το πουλαει φθηνοτερα. μου λεει " αποκλειεται εχουμε τις ιδιες τιμες" ε λοιπον πηγα οτε και το αγορασα στα 179,00€ edit: ισως 189,00€ δεν θυμαμαι ακριβως Μια σημειωση για το σημειο οπου αναφερεις οτι "αποφασιζει να παρει το ιδιο κινητο στην ιδια τιμη η οποια ηταν αναρτημενη στο καρτελακι διπλα στο τηλεφωνο" Εφοσον λοιπον σε ενα οποιοδηποτε καταστημα, ενα ειδος εχει αναρτημενη τιμη στην βιτρινα ή στο ραφι ( οπως και υποχρεουται) θα πρεπει και να το πωλησει στον πελατη που το ζητα ακριβως στην αναρτημενη τιμη ή φυσικα σε μικροτερη. Καθως και επειδη αυτο αναφερεται ρητα στον αγορανομικο κωδικα αλλα και επειδη σε ενα "φυσικο" καταστημα και σε μια "φυσικη" διαδικασια αγοραπωλησιας, τετοια λαθη απλα δεν υπαρχουν. Κατι που υπο προυποθεσεις, συγχωρειται σε ενα online καταστημα. Θα μπορουσες λοιπον πολυ ανετα, να απαιτησεις την αναγραφομενη τιμη και σε περιπτωση αρνησης, να καλεσεις το 100 για να πιστοποιησει την παραβαση και μετα να προχωρησεις σε καταγγελια. Κατι που φυσικα και στο 99% των περιπτωσεων, για να μην ειμαι απολυτος, απλα δεν θα χρειαζοταν. Με την πρωτη "φωνη" ή και "απειλη", θα σου εδιναν την αναγραφομενη τιμη. 2
maik42 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2017 Μια σημειωση για το σημειο οπου αναφερεις οτι "αποφασιζει να παρει το ιδιο κινητο στην ιδια τιμη η οποια ηταν αναρτημενη στο καρτελακι διπλα στο τηλεφωνο" Εφοσον λοιπον σε ενα οποιοδηποτε καταστημα, ενα ειδος εχει αναρτημενη τιμη στην βιτρινα ή στο ραφι ( οπως και υποχρεουται) θα πρεπει και να το πωλησει στον πελατη που το ζητα ακριβως στην αναρτημενη τιμη ή φυσικα σε μικροτερη. Καθως και επειδη αυτο αναφερεται ρητα στον αγορανομικο κωδικα αλλα και επειδη σε ενα "φυσικο" καταστημα και σε μια "φυσικη" διαδικασια αγοραπωλησιας, τετοια λαθη απλα δεν υπαρχουν. Κατι που υπο προυποθεσεις, συγχωρειται σε ενα online καταστημα. Θα μπορουσες λοιπον πολυ ανετα, να απαιτησεις την αναγραφομενη τιμη και σε περιπτωση αρνησης, να καλεσεις το 100 για να πιστοποιησει την παραβαση και μετα να προχωρησεις σε καταγγελια. Κατι που φυσικα και στο 99% των περιπτωσεων, για να μην ειμαι απολυτος, απλα δεν θα χρειαζοταν. Με την πρωτη "φωνη" ή και "απειλη", θα σου εδιναν την αναγραφομενη τιμη. εχεις απολυτο δικαιο σε αυτα που αναφερεις, αλλα δεν ειμαι εκεινος ο ανθρωπος που θα μπορουσα να κανω "φασαρια" ή να καλεσω την αστυνομια. παντα διαλεγω την λυση μεσω μιας ηρεμης οδου, εκτος και αν δω - καταλαβω οτι παν να με πιασουν κοροϊδο σε κατι που ηδη εχω αγορασει. οπως και εγινε στο παρελθον ωωω!!! τι συμπτωση, παλι στο ιδιο καταστημα με ενα κινητο. το αγορα για καινουριο του κουτιου, παω στο σπιτι, το ανοιγω βαζω την sim και βλεπω οτι εχει κλησεις απο τις δυο προηγουμενες μερες. τοτε ναι! πηγα αμεσως πισω. στην αρχη δεν το δεχτηκαν. καλα ρε τους λεω με φωνη δυνατη αλλα οχι τσατισμενη " ειστε μαλακες ολοι σας εδω μεσα ;" το κινητο το πηρα σημερα και εχει κλησεις δυο μερες πριν........κλπ. χωρις πολλα - πολλα μου το αλλαξαν και ζητησαν και συγνωμη.
RedPanda Δημοσ. 29 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Συγνώμη για τη νεκρανάσταση αλλά έψαχνα για feedback για κωτσόβολο -μιας και προσωπικά δεν είμαι πελάτης- και βρήκα το θρεντ. Πήγε ο πατέρας μου να πάρει μία εντοιχισμένη κουζίνα. Δύο κομμάτια: φούρνος και εστίες. "Έκαναν λάθος στην μεταφορά με λάθος φούρνο σε λάθος εστίες ;" θα ρωτήσετε. Όχι ! Έφεραν ακριβώς αυτά που ο υπάλληλος πούλησε στον πατέρα μου όταν επισκέφθηκε το κατάστημα. Μόνο που ο υπάλληλος όχι μόνο πούλησε στον πατέρα μου εντοιχισμένο αυτόνομο φούρνο μαζί με μη αυτόνομες εστίες... από ότι έψαξα ΔΕΝ μπορείς να κάνεις συνδυασμούς ακόμα και με μη αυτόνομες εστίες με μη αυτόνομους φούρνους. Δηλαδή κάτι τέτοιο -συνδυασμός- υπέθεσα ότι μπορεί να γίνει όταν ο πατέρας μου μου είπε πως ο πωλητής τον επιβεβαίωσε πως μπορεί να συνδυαστούν. Στην πραγματικότητα πάνε ΜΟΝΟ σετ, συγκεκριμένο μοντέλο εστίες με συγκεκριμένο μοντέλο φούρνου. Ακόμα πιο απλά: στην ιστοσελίδα του κωτσόβολου ΔΕΝ μπορείς να παραγγείλεις την εστία ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ σετ με συγκεκριμένο. Πόσο θεός μπορεί να είναι ένας πωλητής. Επεξ/σία 29 Ιουλίου 2018 από RedPanda 1
DYEL Δημοσ. 29 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2018 Όταν πας και λες θέλω ένα *οτιδήποτε*,9 στις 10 περιπτώσεις θα σε πιάσουν κότσο(pun intended)
RedPanda Δημοσ. 29 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2018 Ειλικρινά, ακόμα και αυτό, να τον πιάσουν κορόιδο θα το καταλάβαινα.... Αλλά να ΣΠΑΣΕΙΣ ένα σετ εντοιχισμένης κουζίνας, γιατί οι εστίες αυτές ΜΟΝΟ σετ πάνε και να τις πουλήσεις όχι μόνο με άλλη εντοιχισμένη κουζίνα (να πεις έγινε λάθος) αλλά με ΑΥΤΟΝΟΜΟ εντοιχισμένο φούρνο (δηλαδή με εντελώς άλλο προϊόν) είναι απλά παρανοϊκό. Μην γελάτε ! Αν στην αναζήτηση του www.kotsovolos.gr γράψετε "EHA6040XOK" τον κωδικό που έχουν οι εστίες που έδωσαν στον πατέρα μου, θα σας βγάλει όπως είναι φυσικό ΤΗΝ ΕΝΤΟΙΧΙΣΜΈΝΗ ΚΟΥΖΊΝΑ !
Βασίλης_29 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2018 52 λεπτά πριν, RedPanda είπε Συγνώμη για τη νεκρανάσταση αλλά έψαχνα για feedback για κωτσόβολο -μιας και προσωπικά δεν είμαι πελάτης- και βρήκα το θρεντ. Πήγε ο πατέρας μου να πάρει μία εντοιχισμένη κουζίνα. Δύο κομμάτια: φούρνος και εστίες. "Έκαναν λάθος στην μεταφορά με λάθος φούρνο σε λάθος εστίες ;" θα ρωτήσετε. Όχι ! Έφεραν ακριβώς αυτά που ο υπάλληλος πούλησε στον πατέρα μου όταν επισκέφθηκε το κατάστημα. Μόνο που ο υπάλληλος όχι μόνο πούλησε στον πατέρα μου εντοιχισμένο αυτόνομο φούρνο μαζί με μη αυτόνομες εστίες... από ότι έψαξα ΔΕΝ μπορείς να κάνεις συνδυασμούς ακόμα και με μη αυτόνομες εστίες με μη αυτόνομους φούρνους. Δηλαδή κάτι τέτοιο -συνδυασμός- υπέθεσα ότι μπορεί να γίνει όταν ο πατέρας μου μου είπε πως ο πωλητής τον επιβεβαίωσε πως μπορεί να συνδυαστούν. Στην πραγματικότητα πάνε ΜΟΝΟ σετ, συγκεκριμένο μοντέλο εστίες με συγκεκριμένο μοντέλο φούρνου. Ακόμα πιο απλά: στην ιστοσελίδα του κωτσόβολου ΔΕΝ μπορείς να παραγγείλεις την εστία ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ σετ με συγκεκριμένο. Πόσο θεός μπορεί να είναι ένας πωλητής. Ενδιαφέρουσα ιστορία. Άμα πάω άραγε Κωτσόβολο και ζητήσω έναν αυτόνομο-αυτοδιαχειριζόμενο φούρνο που να φτιάχνει αυτόματα έναν ζεστό καφέ με πολλά παγάκια θα καταφέρει να μου βρει ο πωλητής; Τότε θα αξιολογήσω θετικά το μαγαζί.
tolhc1234 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Σχετικά με τα screenshots που λέτε, δεν υπάρχει περίπτωση ούτε καν να ασχοληθεί κάποιος με ένα screenshot γιατί πολύ απλά μπορεί να είναι ψεύτικο. (π.χ. αλλάζωντας λίγο την html στην σελίδα) Επεξ/σία 29 Ιουλίου 2018 από tolhc1234
Προτεινόμενες αναρτήσεις