Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτό σχετικά με τιμές και προσφορές σηκώνει καταγγελία και τρώνε πρόστιμο αρκεί να μπορείς να το αποδείξεις με φωτογραφίες

 

Όντως, βάραγα το κεφάλι μου που δεν είχα κρατήσει ένα screenshot να πήγαινα στο Κωτσόβολο να το έδειχνα.... Θα το έπαιρνα δώρο το πληκτρολόγιο  :-D

 

Αλλά μάλλον καλύπτονται από το γεγονός ότι πρώτα αύξησαν τη τιμή και μετά το έβαλαν σε προσφορά (δεν έγινε άμεσα δλδ) υπήρχε έστω για μια μέρα στην αυξημένη τιμή. Πιστεύω θα το έχουν ψάξει, απλά δε παύει να είναι γελοιότητα.

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αυτό σχετικά με τιμές και προσφορές σηκώνει καταγγελία και τρώνε πρόστιμο αρκεί να μπορείς να το αποδείξεις με φωτογραφίες

 

 

Στην δικια μου περιπτωση ηταν προσφορα γιατι σε λιγες μερες ξαναπηγε στην αρχικη τιμη το πλυντηριο πιατων.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Παρατηρώ διάφορα χαριτωμένα τελευταία πάντως στο site τους. Υπάρχει ας πούμε ένα πλυντήριο που κάνει 900 περίπου ευρώ. Μετά από μερικές ημέρες το βάζουν στα 1500! ώστε στη συνέχεια μετά από άλλες 2-3 ημέρες να το βάλουν πάλι στα 890 και να σου πουν "έκπτωση 500 ευρώ"...  :devil:

  • Moderators
Δημοσ.

Παρατηρώ διάφορα χαριτωμένα τελευταία πάντως στο site τους. Υπάρχει ας πούμε ένα πλυντήριο που κάνει 900 περίπου ευρώ. Μετά από μερικές ημέρες το βάζουν στα 1500! ώστε στη συνέχεια μετά από άλλες 2-3 ημέρες να το βάλουν πάλι στα 890 και να σου πουν "έκπτωση 500 ευρώ"... :devil:

Ότι είπα και πριν, σε τέτοιες περιόδους εκπτώσεων έισια Για προϊόντα που έχεις στο μάτι βγάζεις screenshot και αν ανεβάσουν την τιμή για τις εκπτώσεις βγάζεις άλλο ένα και κάνεις καταγγελία

  • Super Moderators
Δημοσ.

Η πλειοψηφία του κόσμου δεν μπορεί να το κάνει αυτό. Πόσα screenshots θα κρατάει? Κανονικά ένα site τύπου https://camelcamelcamel.com/ θα βοηθούσε και θα τους ξεφτύλιζε...

  • Like 1
Δημοσ.

με αφορμη την αναφορα σου στον γερμανο μου ηρθε αυθορμητα να γραψω την εμπειρια μου σημερα το πρωι στο καταστημα της Δραμας.

παω λοιπον σημερα το πρωι μαζι με τον γιο μου για να τον αγορασω ενα κινητο. μπαινω πρωτα στο καταστημα της cosmote (ειναι ακριβως απεναντι απο τον γερμανο) σταμπαρει ο γιος μου το j5 του 2016 στα 179,00€. αντε του λεω παμε τωρα και στον γερμανο. χαζευουμε λιγο στα σταντ και με την βοηθεια ενος υπαλληλου που ηταν απο την αρχη μαζι μας αποφασιζει να παρει το ιδιο κινητο στην ιδια τιμη η οποια ηταν αναρτημενη στο καρτελακι διπλα στο τηλεφωνο.

 

ξεκιναει ο υπαλληλος την διαδικασια της πωλησης στον υπολογιστη του και ως εκ του θαυματος μου λεει οτι η τιμη ειναι λαθος και το τηλεφωνο κοστιζει 220,00€

τον ευχαριστησα ευγενικα, του ειπα οτι η cosmote το πουλαει φθηνοτερα. μου λεει " αποκλειεται εχουμε τις ιδιες τιμες"

 

ε λοιπον πηγα οτε και το αγορασα στα 179,00€

 

edit: ισως 189,00€ δεν θυμαμαι ακριβως

 

Μια σημειωση για το σημειο οπου αναφερεις οτι

 

"αποφασιζει να παρει το ιδιο κινητο στην ιδια τιμη η οποια ηταν αναρτημενη στο καρτελακι διπλα στο τηλεφωνο"

 

Εφοσον λοιπον σε ενα οποιοδηποτε καταστημα, ενα ειδος εχει αναρτημενη τιμη στην βιτρινα ή στο ραφι ( οπως και υποχρεουται) θα πρεπει και να το πωλησει στον πελατη που το ζητα ακριβως στην αναρτημενη τιμη ή φυσικα σε μικροτερη. Καθως και επειδη αυτο αναφερεται ρητα στον αγορανομικο κωδικα αλλα και επειδη σε ενα "φυσικο" καταστημα και σε μια "φυσικη" διαδικασια αγοραπωλησιας, τετοια λαθη απλα δεν υπαρχουν. Κατι που υπο προυποθεσεις, συγχωρειται σε ενα online καταστημα.

 

Θα μπορουσες λοιπον πολυ ανετα, να απαιτησεις την αναγραφομενη τιμη και σε περιπτωση αρνησης, να καλεσεις το 100 για να πιστοποιησει την παραβαση και μετα να προχωρησεις σε καταγγελια. Κατι που φυσικα και στο 99% των περιπτωσεων, για να μην ειμαι απολυτος, απλα δεν θα χρειαζοταν. Με την πρωτη "φωνη" ή και "απειλη", θα σου εδιναν την αναγραφομενη τιμη.

  • Like 2
Δημοσ.

Μια σημειωση για το σημειο οπου αναφερεις οτι

 

"αποφασιζει να παρει το ιδιο κινητο στην ιδια τιμη η οποια ηταν αναρτημενη στο καρτελακι διπλα στο τηλεφωνο"

 

Εφοσον λοιπον σε ενα οποιοδηποτε καταστημα, ενα ειδος εχει αναρτημενη τιμη στην βιτρινα ή στο ραφι ( οπως και υποχρεουται) θα πρεπει και να το πωλησει στον πελατη που το ζητα ακριβως στην αναρτημενη τιμη ή φυσικα σε μικροτερη. Καθως και επειδη αυτο αναφερεται ρητα στον αγορανομικο κωδικα αλλα και επειδη σε ενα "φυσικο" καταστημα και σε μια "φυσικη" διαδικασια αγοραπωλησιας, τετοια λαθη απλα δεν υπαρχουν. Κατι που υπο προυποθεσεις, συγχωρειται σε ενα online καταστημα.

 

Θα μπορουσες λοιπον πολυ ανετα, να απαιτησεις την αναγραφομενη τιμη και σε περιπτωση αρνησης, να καλεσεις το 100 για να πιστοποιησει την παραβαση και μετα να προχωρησεις σε καταγγελια. Κατι που φυσικα και στο 99% των περιπτωσεων, για να μην ειμαι απολυτος, απλα δεν θα χρειαζοταν. Με την πρωτη "φωνη" ή και "απειλη", θα σου εδιναν την αναγραφομενη τιμη.

εχεις απολυτο δικαιο σε αυτα που αναφερεις, αλλα δεν ειμαι εκεινος ο ανθρωπος που θα μπορουσα να κανω "φασαρια"  ή να καλεσω την αστυνομια.

παντα διαλεγω την λυση μεσω μιας ηρεμης οδου, εκτος και αν δω - καταλαβω οτι παν να με πιασουν κοροϊδο σε κατι που ηδη εχω αγορασει.

οπως και εγινε στο παρελθον ωωω!!! τι συμπτωση, παλι στο ιδιο καταστημα με ενα κινητο. το αγορα για καινουριο του κουτιου, παω στο σπιτι, το ανοιγω βαζω την sim

και βλεπω οτι εχει κλησεις απο τις δυο προηγουμενες μερες. τοτε ναι! πηγα αμεσως πισω. στην αρχη δεν το δεχτηκαν.

καλα ρε τους λεω με φωνη δυνατη αλλα οχι τσατισμενη " ειστε μαλακες ολοι σας εδω μεσα ;" το κινητο το πηρα σημερα και εχει κλησεις δυο μερες πριν........κλπ.

χωρις πολλα - πολλα μου το αλλαξαν και ζητησαν και συγνωμη.

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγνώμη για τη νεκρανάσταση αλλά έψαχνα για feedback για κωτσόβολο -μιας και προσωπικά δεν είμαι πελάτης- και βρήκα το θρεντ. 

Πήγε ο πατέρας μου να πάρει μία εντοιχισμένη κουζίνα. Δύο κομμάτια: φούρνος και εστίες.

"Έκαναν λάθος στην μεταφορά με λάθος φούρνο σε λάθος εστίες ;" θα ρωτήσετε.

Όχι ! Έφεραν ακριβώς αυτά που ο υπάλληλος πούλησε στον πατέρα μου όταν επισκέφθηκε το κατάστημα. Μόνο που ο υπάλληλος όχι μόνο πούλησε στον πατέρα μου εντοιχισμένο αυτόνομο φούρνο μαζί με μη αυτόνομες εστίες... από ότι έψαξα ΔΕΝ μπορείς να κάνεις συνδυασμούς ακόμα και με μη αυτόνομες εστίες με μη αυτόνομους φούρνους. Δηλαδή κάτι τέτοιο -συνδυασμός- υπέθεσα ότι μπορεί να γίνει όταν ο πατέρας μου μου είπε πως ο πωλητής τον επιβεβαίωσε πως μπορεί να συνδυαστούν. Στην πραγματικότητα πάνε ΜΟΝΟ σετ, συγκεκριμένο μοντέλο εστίες με συγκεκριμένο μοντέλο φούρνου. Ακόμα πιο απλά: στην ιστοσελίδα του κωτσόβολου ΔΕΝ μπορείς να παραγγείλεις την εστία ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ σετ με συγκεκριμένο.

Πόσο θεός μπορεί να είναι ένας πωλητής. 

Επεξ/σία από RedPanda
  • Confused 1
Δημοσ.

Ειλικρινά, ακόμα και αυτό, να τον πιάσουν κορόιδο θα το καταλάβαινα....

Αλλά να ΣΠΑΣΕΙΣ ένα σετ εντοιχισμένης κουζίνας, γιατί οι εστίες αυτές ΜΟΝΟ σετ πάνε και να τις πουλήσεις όχι μόνο με άλλη εντοιχισμένη κουζίνα (να πεις έγινε λάθος) αλλά με ΑΥΤΟΝΟΜΟ εντοιχισμένο φούρνο (δηλαδή με εντελώς άλλο προϊόν) είναι απλά παρανοϊκό. 

Μην γελάτε !

Αν στην αναζήτηση του www.kotsovolos.gr γράψετε "EHA6040XOK" τον κωδικό που έχουν οι εστίες που έδωσαν στον πατέρα μου, θα σας βγάλει όπως είναι φυσικό ΤΗΝ ΕΝΤΟΙΧΙΣΜΈΝΗ ΚΟΥΖΊΝΑ !

 

 

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, RedPanda είπε

Συγνώμη για τη νεκρανάσταση αλλά έψαχνα για feedback για κωτσόβολο -μιας και προσωπικά δεν είμαι πελάτης- και βρήκα το θρεντ. 

Πήγε ο πατέρας μου να πάρει μία εντοιχισμένη κουζίνα. Δύο κομμάτια: φούρνος και εστίες.

"Έκαναν λάθος στην μεταφορά με λάθος φούρνο σε λάθος εστίες ;" θα ρωτήσετε.

Όχι ! Έφεραν ακριβώς αυτά που ο υπάλληλος πούλησε στον πατέρα μου όταν επισκέφθηκε το κατάστημα. Μόνο που ο υπάλληλος όχι μόνο πούλησε στον πατέρα μου εντοιχισμένο αυτόνομο φούρνο μαζί με μη αυτόνομες εστίες... από ότι έψαξα ΔΕΝ μπορείς να κάνεις συνδυασμούς ακόμα και με μη αυτόνομες εστίες με μη αυτόνομους φούρνους. Δηλαδή κάτι τέτοιο -συνδυασμός- υπέθεσα ότι μπορεί να γίνει όταν ο πατέρας μου μου είπε πως ο πωλητής τον επιβεβαίωσε πως μπορεί να συνδυαστούν. Στην πραγματικότητα πάνε ΜΟΝΟ σετ, συγκεκριμένο μοντέλο εστίες με συγκεκριμένο μοντέλο φούρνου. Ακόμα πιο απλά: στην ιστοσελίδα του κωτσόβολου ΔΕΝ μπορείς να παραγγείλεις την εστία ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ σετ με συγκεκριμένο.

Πόσο θεός μπορεί να είναι ένας πωλητής. 

Ενδιαφέρουσα ιστορία.

Άμα πάω άραγε Κωτσόβολο και ζητήσω έναν αυτόνομο-αυτοδιαχειριζόμενο φούρνο που να φτιάχνει αυτόματα έναν ζεστό καφέ με πολλά παγάκια θα καταφέρει να μου βρει ο πωλητής; Τότε θα αξιολογήσω θετικά το μαγαζί.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σχετικά με τα screenshots που λέτε, δεν υπάρχει περίπτωση ούτε καν να ασχοληθεί κάποιος με ένα screenshot γιατί πολύ απλά μπορεί να είναι ψεύτικο. (π.χ. αλλάζωντας λίγο την html στην σελίδα) image.png.d8597e751e07b758744071ef23525834.png

Επεξ/σία από tolhc1234
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...