Επισκέπτης Δημοσ. 7 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2017 Καλησπέρα. Η ιστορία έχει ως εξής: Είμαστε στη WIND, λήγει το συμβόλαιο μας. Μας κάνει προσφορά η CYTA στα 19.5Ε οπότε κάνουμε αίτηση εκεί, έρχεται ο κούριερ, υπογράφουμε το συμβόλαιο. Μας παίρνει η wind μας κάνει καλύτερη προσφορά στα 16.5Ε και αποφασίζουμε να παραμείνουμε. Μας λένε στη WIND πρέπει να πάτε σε ένα κατάστημα WIND να κάνετε αίτηση υπαναχώρησης. Πάω εγώ εντός 3 ημερών από τότε που έβαλα υπογραφή στο νέο συμβόλαιο κάνω την αίτηση... Χαλασμένο ΦΑΞ στη wind που παλεύαν να το κάνουν να δουλέψει. Όση ώρα έχασα όμως παλεύοντας αυτοί να το φτιάξουν να το στείλουν είχαν κλείσει όλα τα καταστήματα. Από αύριο λέω... Στέλνω από βιβλιοπωλείο την επόμενη μέρα το φαξ και μας παίρνουν τηλέφωνο και μας λένε από τη CYTA ότι είχαμε δικαίωμα ακύρωσης εντός 3 ημερών έως τις 3 το μεσημέρι να στείλουμε την αίτηση υπαναχώρησης (εγώ την έστειλα στις 6). Πάω στη wind, επικοινωνίες, παίρνω τηλέφωνα στο 13800 κλπ (κάθε κοπέλα μου έλεγε και διαφορετικά) και καταλήγω ότι περιμένω μέχρι τις 7/7 όπου υποτίθεται θα μου ενεργοποιούνταν η γραμμή της CYTA και άμα μου ενεργοποιηθεί να πάω στη cyta να τους πω ότι σύμφωνα με την ΕΕΤΤ έχω 2 εβδομάδες διορία να παραμείνω στην εταιρεία που μουν (παρόλο που μας πήραν τηλέφωνο και μας είπαν ότι αφού πέρασαν οι 3 μέρες θα πληρώσω 128Ε πρόστιμο αν επιστρέψω στη wind). Πέρνει την ίδια μέρα καπάκι ένας εκπρόσωπος από τη WIND τον πατέρα μου και του λέει μην ανησυχείτε, δε θα σας αλλάξουν θα παραμείνετε σε εμάς το κάνουν για να σας φοβίσουν. Φτάνει σήμερα 7/7 και το τηλέφωνο δε λειτουργεί γιατί προφανώς ενεργοποιείται η CYTA. Πήρα σήμερα στη WIND και μου λέει ότι η CYTA απέρριψε το αίτημα που κάναμε για παραμονή στη WIND. Τι κάνω τώρα; Ο τηλεφωνητής της WIND(ο εκπρόσωπος που αναφέρω παραπάνω) είπε στον πατέρα μου ότι έχει δικαίωμα ακόμη και νομικά να κινηθεί και να τους κάνουμε να πληρώσουν πολύ χρήμα. Δε ξέρω τι να κάνω. Αξίζει τώρα να τους κυνηγάς ή να δεχτώ τη μεταφορά στη CYTA με τα +3Ε ανά μήνα; Η αλήθεια είναι θέλω να τους ταρακουνήσω γιατί αφού η ΕΕΤΤ δίνει περιθώριο 2 εβδομάδων (υπογραφή βάλαμε 29/6) γιατί με το ζόρι να με κρατάνε; Κανείς παρόμοιο περιστατικό;
bill2015 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2017 με τη cyta θα έχεις voip λογικά έχεις 14 ημέρες δωρεάν υπαναχώρηση εντος 14 ημερων δες εδω που ανήκει το σταθερό http://www.foritotita.gr/?page_id=362
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2017 Τι σημαίνει αυτό το voip; Ναι κανονικά έχω απλώς κάνουν τα κόλπα τους τώρα αυτοί. Με τι δικαίωμα αρνήθηκαν την υπαναχώρηση μου δε ξέρω... Στη CYTA ανήκω από σήμερα.
bill2015 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 το voip είναι οτι η τηλεφωνία θα είναι πάνω στο ρουτερ
theoilia Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 το κλειδί είναι να έχεις κάνει τις ενέργειες υπαναχώρησης 3 εργάσιμες πριν την ενεργοποίηση της γραμμής σου στην Cyta.Αν το έκανες όλα καλά,απλά θα σου σπάσουν τα αρ... μέχρι να βγάλεις άκρη.Αν όχι τότε μάλλον θα πρέπει να πληρώσεις το πέναλτι (περίπου 130€) Δες και Site: εδώ και καλό ξεμπέρδεμα
pntzamilis Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Και εγώ την ίδια άσχημη εμπειρία με Cyta. Στις 11/7 υπέγραψα αίτηση σε εκπρόσωπο courrier για μεταφορά της γραμμής μου από Cosmote σε Cyta. H αίτηση παραλήφθηκε από την cyta στις 13/7 (έλαβα σχετικό μήνυμα στο κινητό) και στις 14/7 το πρωί υπέβαλα μέσω φαξ τη δήλωση υπαναχώρησης στη Cyta. Τα αποδεικτικά παράδοσης τα έχω. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την εξυπηρετηση πελατων για να επιβεβαιώσω ότι δεν πετάξανε το φαξ αλλά με βαζανε σε αναμονή που εφτανε την μια ωρα. Αφού υπέβαλα παραπονα και μεσω email τελικά με πηραν απο το τμημα ακυρωσεων να με ρωτησουν γιατί θελω να ακυρώσω τη σύμβαση. Τους είπα ότι δεν ειμαι υποχρεωμένος να πω συγκεκριμένο λόγο παρά μόνο ότι ασκώ εμπρόθεσμα το δικαίωμα που μου παρέχει ο νόμος. Η κυρία από το εν λογω τμήμα με τροπο αρκετά ερειστικό μου είπε ότι δεν δεχεται την δηλωση μου διότι πρέπει να πω συγκεκριμένο λόγο! Αφού της αρνήθηκα ξανά μου είπε ότι θα κλείσει και αν επιθυμώ να συνεχιστεί το αίτημα μου για ακύρωση να ξαναπάρω τηλεφωνο και να τους πω τον λόγο! Αφού αρνήθηκα ξανά με συνέδεσε με την εξυπηρέτηση πελατών και εκεί η εκπρόσωπος μου επιβεβαίωσε ότι έχω δίκιο και με ξανασυνέδεσε με το τμήμα ακυρώσεων! Φυσικά περίμενα μια ώρα σχεδόν στην αναμονή αλλά κανένας δεν απάντησε... Μετά από αυτό έκανα καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή και ενημέρωσα και την Cyta για τις ενέργειες μου... Έλεος, μου φάγανε όλο το πρωί και το μεσημέρι με τις απαράδεκτες πρακτικές τους...Η χειρότερη εμπειρία μου!
pntzamilis Δημοσ. 15 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2017 Τηλέφωνο σήμερα πρωί από CYTA (13877). Η εκπρόσωπος ομολογουμένως ευγενέστατη, άκουσε όλη την περιπέτεια μου και είπε θα επικοινωνήσει με το τμήμα ακυρώσεων οπότε και θα μιλήσουν μαζί μου τη Δευτέρα... Της είπα ότι δεν επιθυμώ να γίνει στο μεσοδιάστημα ή και αργότερα οποιαδήποτε ενέργεια για την αλλαγή της γραμμής μου και αφού το κοίταξε μου επιβεβαίωσε ότι δεν έχει προγραμματιστεί κάτι... Από Δευτέρα λοιπόν...
pntzamilis Δημοσ. 26 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2017 Τελικά να ενημερώσω οτι την προηγούμενη εβδομάδα έληξε το θέμα με την CYTA με το να δεχτούν (όπως όφειλαν) την δήλωση υπαναχώρησης. Φυσικά είχε προηγηθεί και η καταγγελία στον Συνήγορο του καταναλωτή οπότε ίσως και αυτό έπαιξε ρόλο. Πάντως, στην νέα τηλεφωνική επικοινωνία ήταν όλο ευγένεια... Ουφ....πραγματικά με κουράσανε...
Domina Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τη CYTA. Δε δέχονται την ακύρωση μου κ με βγάζουν εκπρόθεσμη παρόλο που είμαι εντός προθεσμίας. Επειδή φαντάζομαι πως θα μου πουν να πληρώσω το πέναλτι τι ενέργειες πρέπει να κάνω για να μη βρεθώ προ εκπλήξεων;
Μακιαβέλλι Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Αν έχεις κάνει τις ενέργειες που σου υπέδειξε η εταιρία που επέλεξες τελικά, μην αγχώνεσαι. Εφόσον ξέρεις ότι είναι εμπρόθεσμη η αίτηση σου, ο,τι και να γίνει υπάρχει ο συνήγορος του καταναλωτή. Απλά κράτα αποδεικτικά από ο,τι ενέργειες έχουν γίνει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα