Προς το περιεχόμενο

Γαλλία: Απαγόρευση όλων των ντιζελοκίνητων και βενζινοκίνητων οχημάτων από το 2040


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Με βλέπω στο μακρύ μέλλον με πινακίδες ιστορικού και γκρινιάρη γερό "εσείς οι νεοι με τα αδερφιστικα ηλεκτρομοτερακια δεν καταλάβατε αυτοκίνητα, εμείς με αυτά χτυπούσαμε τη φραπεδουμπα όταν ο ήλιος ήταν πράσινος" :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα ηλεκτρικά δεν είναι για γρήγορα για μένα καθώς δεν κρατάνε οι μπαταρίες, στο βίντεο λέει ότι δεν μπορεί να βγάλει 2 φορές την nurbugring άρα να το χέσω το γρήγορο ηλεκτρικό, το θέμα είναι να μην κοστίζει και να μην μολύνει το μέσο αμάξι που είναι και τα πολλά και όχι 5 στα 100 αμάξια που είναι "γρήγορα" (απο evo μέχρι veyron).

Επειδή όλοι ξεκινάνε την μέρα τους ρίχνοντας 2-3 Laps, ε;

 

Ας είμαστε σοβαροί.

 

Το μόνο πρόβλημα που έχουν τα ηλεκτρικά αυτή την στιγμή είναι ότι δεν είναι ακόμα αρκετά φθηνά.

 

Η νέα φουρνιά βγάζει 300-400 χλμ με μία φόρτιση οπότε ο μέσος οδηγός θα φορτίσει στην χειρότερη 3-5 φορές τον μήνα.

 

Άσε που με την επιτάχυνση που έχουν έχεις φτάσει στο επόμενο φανάρι πριν οι άλλοι προλάβουν να βάλουν την πρώτη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να υποθεσω οτι οποιοδηποτε project κ να εχουν θα ειναι πανω σε ι.χ γιατι στα επαγγελματικα οχηματα αν δεν μπει πετρελαιο με την ροπη που παραγει η κρουση του πετρελαιου για να γυρισει κ το βαρυ βολλαν για να εχεις κ αποτελεσμα κ οικονομια δε νομιζω να καταφερεις κατι με μπαταριες.

εκτος εαν το οχημα κοστιζει οσο τα νεφρα του πληθυσμου μιας μικρης πολης.

Καλομελέτα κι έρχεται (Tesla Semi, BYD, κ.α.).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλομελέτα κι έρχεται (Tesla Semi, BYD, κ.α.).

απο προτζεκτ λειτουργικα οχηματα μεν οχηματα μεχρι την μαζικη παραγωγη απεχει μια αιωνιότητα κ οχι μια μερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή όλοι ξεκινάνε την μέρα τους ρίχνοντας 2-3 Laps, ε;

 

Ας είμαστε σοβαροί.

 

Το μόνο πρόβλημα που έχουν τα ηλεκτρικά αυτή την στιγμή είναι ότι δεν είναι ακόμα αρκετά φθηνά.

 

Η νέα φουρνιά βγάζει 300-400 χλμ με μία φόρτιση οπότε ο μέσος οδηγός θα φορτίσει στην χειρότερη 3-5 φορές τον μήνα.

 

Άσε που με την επιτάχυνση που έχουν έχεις φτάσει στο επόμενο φανάρι πριν οι άλλοι προλάβουν να βάλουν την πρώτη.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα για χρήση σε πίστα δεν είναι η αυτονομία αλλά η υπερθερμανση.

 

Μιας και αναφέρθηκε το ring, μέχρι τα μισά της διαδρομής περίπου μπορεί να λειτουργεί σε πλήρη ισχύ, από κει και περα μπαίνει σε safe mode και κόβεται δραματικά η ισχύς.

 

Ο χρόνος που κάνει αντιστοιχεί σε αυτοκίνητα της τάξης των 200 ίππων.

 

Αυτό σε συνδυασμό με τη μικρή αυτονομία το κάνει ακατάλληλο για χρήση σε πίστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο προτζεκτ λειτουργικα οχηματα μεν οχηματα μεχρι την μαζικη παραγωγη απεχει μια αιωνιότητα κ οχι μια μερα. 

Η BYD έχει ήδη παραδώσει οχήματα, η Tesla παρουσιάζει Φθινόπωρο και παραδίδει του χρόνου.

 

Η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια μέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για αλλη μια φορα η γαλλια αποδυκνυεται η πιο κουμμουνιστικη χωρα της ευρωπης

 

και σε οπως σε ολα καλα στη θεωρεια οταν παει στην εφαρμογη ομως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...