Προς το περιεχόμενο

Γαλλία: Απαγόρευση όλων των ντιζελοκίνητων και βενζινοκίνητων οχημάτων από το 2040


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τέλος στα βενζινοκίνητα και ντιζελοκίνητα οχήματα σχεδιάζει να βάλει η Γαλλία από το 2040, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος της χώρας.

Ο Nicolas Hulot ανακοίνωσε την απόφαση στο πλαίσιο μίας σειράς μέτρων του νεοκλεγέντος προέδρου Emmanuel Macron, έτσι ώστε έως το 2050 η χώρα να γίνει ουδέτερη ως τις εκπομπές ανθρακικών ρύπων.

 

Ο υπουργός αναγνώρισε πως ο στόχος θα προκαλέσει πιέσεις στις γαλλικές αυτοκινητοβιομηχανίες, ωστόσο πρόσθεσε ότι ήδη αυτές σχεδιάζουν πρότζεκτ με τα οποία θα μπορούσαν να πετύχουν αυτό το ορόσημο. Ως μέρος του κυβερνητικού σχεδίου, τα πιο φτωχά νοικοκυριά θα λάβουν επιδότηση, ώστε να αντικαταστήσουν τα ρυπογόνα Ι.Χ. τους με οχήματα εναλλακτικών καυσίμων.

 

Σε συνέντευξη Τύπου, ο Hulot ανέφερε στους δημοσιογράφους πως από το 2022 η Γαλλία θα σταματήσει να χρησιμοποιεί λιθάνθρακα στην ηλεκτροπαραγωγή, ενώ θα επενδύσει έως και 4 δισ. ευρώ για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης.

 

Οι ανακοινώσεις αποτελούν μέρος ενός 5ετούς πλάνου για την ενίσχυση των καθαρών μορφών ενέργειας και την επίτευξη των στόχων της χώρας, στο πλαίσιο της Συνθήκης του

 

για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.

 

Η Γαλλία δεν είναι η μόνη χώρα που σχεδιάζει να απαγορεύσει τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης. Η Ολλανδία και η Νορβηγία έχουν δηλώσει πως θέλουν να αποκλείσουν από το 2025 τα βενζινοκίνητα και ντιζελοκίνητα οχήματα, ενώ ανάλογα σχέδια έχουν η Γερμανία και η Ινδία για το 2030.

 

Link.png Site: Independent

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

H Γαλλία δεν έχει πάρει καμία τέτοια απόφαση περί απαγορεύσεως της διαθέσεως των αυτοκινήτων βενζίνης και ντήζελ το 2040. Ο Hulot είπε ότι "στοχεύουμε στον τερματισμό των πωλήσεων των αυτοκινήτων βενζίνης και ντήζελ από τώρα έως το 2040" (nous visons la fin de la vente des voitures a essence et diesel d' ici a 2040). Άλλο απαγορεύω και άλλο βάζω στόχο τη μη πώληση αυτοκινήτων βενζίνης και πετρελαίου με ορίζοντα το 2040.

  • Like 24
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλα θα καινε πετρελαιο και διαφορα υγρα για να παραγουν το ρευμα που θα θελουν τα ηλεκτροκινητα.

 

Πολύ ρεύμα θα έρχεται από ανανεώσιμες πηγές, πράγμα που δεν μπορείς να το κάνεις στα σημερινά αυτοκίνητα.

Και ένα άλλο πλεονέκτημα είναι ότι ακόμη και από χημικές μορφές να παράγεται αυτό θα γίνεται με πολύ καλύτερη απόδοση, καθαρότητα και μακρυά από πόλεις..

Ακόμη και η πυρηνική ενέργεια θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί που είναι πολύ καθαρότερη από τα ορυκτά καύσιμα...

Άσε που τα ηλεκτρικά έχουν και σύστημα ανάκτησης ενέργειας σε κατηφόρες και φρεναρίσματα, που θα πήγαινε χαμένη με τα κλασσικούς κινητήρες. Βάζεις και πάνελ στην οροφή και εκμεταλεύεσαι και απο εκεί ένα ποσοστό ενέργειας...

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H Γαλλία δεν έχει πάρει καμία τέτοια απόφαση περί απαγορεύσεως της διαθέσεως των αυτοκινήτων βενζίνης και ντήζελ το 2040. Ο Hulot είπε ότι "στοχεύουμε στον τερματισμό των πωλήσεων των αυτοκινήτων βενζίνης και ντήζελ από τώρα έως το 2040" (nous visons la fin de la vente des voitures a essence et diesel d' ici a 2040). Άλλο απαγορεύω και άλλο βάζω στόχο τη μη πώληση αυτοκινήτων βενζίνης και πετρελαίου με ορίζοντα το 2040.

Clickbait τίτλος...

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή, θα βομβαρδίζει τη Συρία μέχρι να πάρει κάτι από τα κοιτάσματα στα βόρεια της χώρας,θα αφήσει πίσω ένα χάος περιβαντολλογικό και κοινωνικό, θα τα κάνει μο@νί μαζί με τους υπόλοιπους της συμμορίας στην περιοχή,

[βλέπε το νέο Κουρδιστάν],και θα καίει το ωραίο πετρελαιάκι που θα πάρει από εκεί, συν τα πυρηνικά εργοστάσια που έχει,νάτο το πράσινο ισοζύγιο.

Κομπλέ ο Γάλλος!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά θα χρησιμοποιεί πυρηνική ενέργεια αφού στη Γαλλία έχουν ένα σωρό πυρηνικά εργοστάσια*. Τώρα αν θεωρουμε τα πυρηνικά πιο καθαρά, αυτό είναι άλλη αντίληψη. Προσωπικά τα φοβάμαι...

 

ΥΓ Η Γαλλία επίσης πουλάει πυρηνικά εργοστάσια σε τρίτες χώρες οπότε έχει ισχυρό συμφέρον να επιβάλει απαγόρευση συμβατικών καυσίμων προκειμένου να διευρύνει την αγορά της. Μάθετε να διαβάζετε την πραγματικότητα κάτω από τους τίτλους και προχωρώντας ένα βήμα μπροστά από τις ...οικολογικές ευαισθησιες με τις οποιες ντύνουν τα συμφέροντά τους οι μεγάλες χώρες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα οταν εμεις επιβαλλαμε την απαγορευση χρησης βενζινοκινητηρων ντιζελοκινητων ποδηλατων κουρδιστων αυτοκινητων μεσω της υψηλης φορολογησης τα Γαλλακια φτιαχνανε ταψια να ψηνουν τα κρουασαν τους, γατακια παλι δευτερα ερχεστε

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα οταν εμεις επιβαλλαμε την απαγορευση χρησης βενζινοκινητηρων ντιζελοκινητων ποδηλατων κουρδιστων αυτοκινητων μεσω της υψηλης φορολογησης τα Γαλλακια φτιαχνανε ταψια να ψηνουν τα κρουασαν τους, γατακια παλι δευτερα ερχεστε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΥΓ Η Γαλλία επίσης πουλάει πυρηνικά εργοστάσια σε τρίτες χώρες οπότε έχει ισχυρό συμφέρον να επιβάλει απαγόρευση συμβατικών καυσίμων προκειμένου να διευρύνει την αγορά της. Μάθετε να διαβάζετε την πραγματικότητα κάτω από τους τίτλους και προχωρώντας ένα βήμα μπροστά από τις ...οικολογικές ευαισθησιες με τις οποιες ντύνουν τα συμφέροντά τους οι μεγάλες χώρες.

Το θέμα δεν είναι αν εκπροσωπούνται τα συμφέρονται μεγάλων χωρών ή εταιρειών, αλλά αν αυτά τυγχάνει να ταυτίζονται με το κοινό συμφέρον μίας κοινωνίας. Άμα το συμφέρον της Γαλλίας για προώθηση της πυρηνικής ενέργειας είναι θετικό για την ανθρωπότητα και το περιβάλλον, τότε δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.

 

Δε νομίζω ότι κανένας πιστεύει ότι ζούμε σε μία κοινωνία αγγέλων, απλά η όλη ουσία είναι στο πως οι κοινωνίες μπορούν να εκμεταλεύονται την επιδίωξη των μεγάλων συμφερόντων για να επωφελούνται οι ίδιες.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νταξει δεν θα γινει νομιζω ποτε αυτο.Γιατι οταν οι 19/20 θα εχουν ηλεκτρικο αυτοκινητο

δεν θα δημιουργει προβλημα ενας μικρος αριθμος βενζινοκινητων.Αν παλι ο αριθμος των βενζινοκινητων ειναι μεγαλος δεν μπορεις ξαφνικα να τα απαγορευσεις και μα δημιουργηθει χαος.Τα ηλεκτρικα θα ναι καλυτερα θα δοθουν κινητρα και θα υπερτερησουν.Δεν βλεπω το λογο για καμια απαγορευση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νταξει δεν θα γινει νομιζω ποτε αυτο.Γιατι οταν οι 19/20 θα εχουν ηλεκτρικο αυτοκινητο

δεν θα δημιουργει προβλημα ενας μικρος αριθμος βενζινοκινητων.Αν παλι ο αριθμος των βενζινοκινητων ειναι μεγαλος δεν μπορεις ξαφνικα να τα απαγορευσεις και μα δημιουργηθει χαος.Τα ηλεκτρικα θα ναι καλυτερα θα δοθουν κινητρα και θα υπερτερησουν.Δεν βλεπω το λογο για καμια απαγορευση.

συμφωνώ στο ότι η μείωση των αυτοκινήτων με ΜΕΚ θα συμβάλλει πολύ στην μείωση του προβλήματος,δηλαδή αν έστω και οι μισοί στις πόλεις έχουν ηλεκτρικά κάποια στιγμή αυτομάτως τα μισά καυσαέρια θα πάνε περίπατο.

απλά για να γίνει αυτό μία είναι η "ρεαλιστική" λύση , τα πυρηνικά εργοστάσια γιατί απο ΑΠΕ θα πρέπει να πέσουν τρελά budget ,μεγάλες εκτάσεις απο φωτοβολταικά(που ίσως υπάρχουν και στα σπίτια) , αιολικά κλπ και χρόνια ευρείας κατασκευής για να υποστηρίξουν τις σημερινές + τις ηλεκτροκίνητες ανάγκες.

και όσο για την τιμή των ηλεκτρικών στάνταρ θα πέσουν αν υπάρχει μεγάλη παραγωγή/ζήτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...