Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε μερικές αμερικανικές σειρές βλέπουμε πάντως ηλεκτρικά αυτοκίνητα να φορτίζονται σε πόλεις οπότε να δούμε αν επιβληθούν φόροι..

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ αυτό που καταλαβαίνω από το

 

Volvo is best known for building cars that are safe and beloved by flower children, but it now has a new distinction. Every car it unveils by 2019 will have an electric motor, either as an all-electric EV, plug-in hybrid or hybrid, making it the first major automaker to stop selling cars with only gas or diesel engines. "This announcement marks the end of the solely combustion engine-powered car," said Volvo Cars CEO Håkan Samuelsson in a statement.

 

είναι ότι όλα δε θα υπάρχει μοντέλο της VOLVO που δε θα έχει ΚΑΙ τέτοια έκδοση όχι ότι δε θα πουλά η Volvo και "απλά" αυτοκίνητα ... πράγμα που δεν είναι και τόσο εντυπωσιακό για να "πουλήσει" το άρθρο

 

στην ουσία όπου "car" διάβαζε "car model" , μόνο έτσι βγαζει και νόημα το κείμενο (μια εταιρεία δεν "unveils" ενα "car [example]" αλλά "car model")

Δημοσ.

Μιλάμε τώρα για σοβαρά πράγματα αφου ο ίδιος ο Hawkins λέει οτι ο Trump θα προκαλεσει άνοδο της θερμοκρασίας του πλανήτη κατά 250 βαθμούς.

 

http://www.express.co.uk/news/science/824088/Stephen-Hawking-Donald-Trump-climate-change-venus

 

Για αυτό μάγκες άμα είναι να μην σαν ξεφύγει καμία κλανία και συμβάλεται και εσείς στο "φαινόμενο" του θερμοκηπίου. Επίσης να μην ξεχνάμε οτι οι κλανίες των πολιτικών και των μεγαλοεπιχειρηματιών θεωρούνται μοσχολίβανο οπότε δεν συμβάλουν στην επιβάρυνση του πλανήτη.

φυσικά για αυτό πρέπει να πληρώνει ο αγΕλληνας φόρο στο ρεύμα και αύριο στο νερό για να μπορεί να παράγει φτηνά καθρεφτάκια η Κίνα και η Ινδία σήμερα και όποια άλλη "χώρα" αύριο που θα βολεύει το μηδενικό μεροκάματο 

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω είμαι κατά της Ελλαδας γενικα. Μια βομβα θελει αυτό το κρατος να εξαφανιστεί επιτελους. Από το κακο στο χειροτερο παμε σε ολους τους τομεις. Θα εχουμε ηλεκτρικα αυτοκίνητα όταν όλες οι υπολοιπες χωρες θα εχουν ιπταμενα.

Αυτά τα σχόλια τα γράφουν όσοι, από εξωτερικό έχουν πάει μόνο Ιταλία πενταήμερη με το σχολείο και Μπάνσκο για σκι.

Σε όποιον δεν αρέσει η Ελλάδα, φεύγει μάγκες.

  • Like 2
Δημοσ.

Μου αρεσει που λεμε να γινουν ολα ηλεκτροκινητα ή εστω hybrid,αλλα ξεχναμε κατι βασικο.ολες οι μορφες ενεργειας μετατρεπονται απο την μια μορφη στην αλλη,δεν δημιουργειται απο το πουθενα.Τα πυρηνικα εργοστασια,τα εργοστασια λιγνιτη τα ξεχνατε?Και αυτα CO2 βγαζουν,απλα δεν το σκεφτομαστε,το σωστο ειναι να αναθεωρησουμε γενικως τον τροπο παραγωγης ενεργειας σε ανανεωσιμες(αιολικη->ηλεκτρικη,Ηλιακη->ηλεκτρικη πχ),γιατι αν το καλοσκεφτειτε αν αυξηθει ο αριθμος των ηλεκτροκινητων αυτοκινητωνθα υπαρξει αυξηση στην ζητηση ηλεκτρικη ενεργεια,αρα περισσοτερα εργοστασια αρα και περισσοτεροι ρυποι ,δεν λεω οτι ο αριθμος των ρυπων παραγωγγς ηλεκτρικης ενεργειας ειναι λιγοτερος,περισσορερος ή ισος με αυυον που βγαζουν οι κινητηρες εσωτερικης καυσης,αλλα ακομα και λιγοτεροι να ειναι αυτο ειναι μια παραταση ζωης μεχρι ο αριθμος να φτασει σε κοκκινα επιπεδα

Δημοσ.

Και αν σκεφτοθμε πως ηλεκτροκινητα αυτοκινητα υπαρχουν απο την δεκατια του 80 και με τα σημερινα δεδομενα θα αντικαταστησουν τα συμβατικα εσωτερικης καυσης οχι πιο νωρις απο το 2030-2040,δεν θελουμε να σκεφτουμε ποσο καιρο θα παρει η αναπτυξη η παραγωγη και ή εδραιωση ενος αυτοκινητου που κινειται απο μια αλλη μορφη ενεργειας +οτι η ηλεκτρικη ενεργεια εχει φτασει σε ενα σεβαστο επιπεδο γνωσεων για αυτην και πως λειτουργει

Δημοσ.

Μου αρεσει που λεμε να γινουν ολα ηλεκτροκινητα ή εστω hybrid,αλλα ξεχναμε κατι βασικο.ολες οι μορφες ενεργειας μετατρεπονται απο την μια μορφη στην αλλη,δεν δημιουργειται απο το πουθενα.Τα πυρηνικα εργοστασια,τα εργοστασια λιγνιτη τα ξεχνατε?Και αυτα CO2 βγαζουν,απλα δεν το σκεφτομαστε,το σωστο ειναι να αναθεωρησουμε γενικως τον τροπο παραγωγης ενεργειας σε ανανεωσιμες(αιολικη->ηλεκτρικη,Ηλιακη->ηλεκτρικη πχ),γιατι αν το καλοσκεφτειτε αν αυξηθει ο αριθμος των ηλεκτροκινητων αυτοκινητωνθα υπαρξει αυξηση στην ζητηση ηλεκτρικη ενεργεια,αρα περισσοτερα εργοστασια αρα και περισσοτεροι ρυποι ,δεν λεω οτι ο αριθμος των ρυπων παραγωγγς ηλεκτρικης ενεργειας ειναι λιγοτερος,περισσορερος ή ισος με αυυον που βγαζουν οι κινητηρες εσωτερικης καυσης,αλλα ακομα και λιγοτεροι να ειναι αυτο ειναι μια παραταση ζωης μεχρι ο αριθμος να φτασει σε κοκκινα επιπεδα

 

Η πυρηνική σχάση παράγει CO2;

 

tim-and-eric-mind-blown.gif

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ αυτό που καταλαβαίνω από το

 

Volvo is best known for building cars that are safe and beloved by flower children, but it now has a new distinction. Every car it unveils by 2019 will have an electric motor, either as an all-electric EV, plug-in hybrid or hybrid, making it the first major automaker to stop selling cars with only gas or diesel engines. "This announcement marks the end of the solely combustion engine-powered car," said Volvo Cars CEO Håkan Samuelsson in a statement.

 

είναι ότι όλα δε θα υπάρχει μοντέλο της VOLVO που δε θα έχει ΚΑΙ τέτοια έκδοση όχι ότι δε θα πουλά η Volvo και "απλά" αυτοκίνητα ... πράγμα που δεν είναι και τόσο εντυπωσιακό για να "πουλήσει" το άρθρο

 

στην ουσία όπου "car" διάβαζε "car model" , μόνο έτσι βγαζει και νόημα το κείμενο (μια εταιρεία δεν "unveils" ενα "car [example]" αλλά "car model")

Αυτό που λένε είναι ότι δεν θα υπάρχει αυτοκίνητο Volvo χωρίς ηλεκτρικό κινητήρα. Δεν λένε ότι θα καταργήσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης αλλά όλα τα αυτοκίνητα θα είναι mild hybrid ή plugin hybrid και κάποια πλήρη ηλεκτρικά.
Δημοσ.

Το "οικολογικότερα" πώς το εννοείς;

Γιατί για να φτιαχτούν οι μπαταρίες και τα φωτοβολταϊκά έχουν μεγάλο αντίκτυπο στο περιβάλλον.

Το θέμα είναι να φύγει το καυσαέριο από την πόλη.

Συμφωνα με ερευνες σχετικα με το carbon footprint κατασκευης συμβατικου και ηλεκτρικου αυτοκινητου, το ηλεκτρικο κανει "αποσβεση" του διοξιδιου στον 1 χρονο χρησης (15,000km) με δεδομένη τη χρηση ενεργειας απο ρυπογωνο παραγωγη ηλεκτρισμου (diesel,καρβουνο),

 

Υπαρχει και μια μαλακια ερευνα εκει εξω για τον ιδιο λογο που υποθετει οτι το ηλ αυτοκινητο κανει 3000km/χρονο και το συμβατικο δεν εχει καθολου carbon footprint για την κατασκευη και καταληγει στο οτι τα ηλεκτρικα ειναι καρκινος :P

 

Επισης, για τις μορφες ενεργειας που χρησιμοποιουντε, ξεχνατε το συντελεστη αποδωσης. 1λτ βενζινη σε ενα εργοστασιο παραγωγης ενεργειας μετατρεπετε κατα 90% σχεδον σε ηλεκτρισμο μεσω εγκαταστασεων για τέλεια καυση και εκμεταλευση και της εκλυόμενης θερμοτητας των καυσαεριων. Κατι που δε μπορει να γινει σε ενα κινητηρα ICE που εχει καπου στο 60% αν οχι λιγοτερο αποδοση, και στον τελικο λογαριασμο ξεχνανε να προσθεσουν κοστος μεταφορας του καυσιμου.

  • Like 1
Δημοσ.

Τα πυρηνικα εργοστασια,τα εργοστασια λιγνιτη τα ξεχνατε?Και αυτα CO2 βγαζουν,

 

Παρακαλώ ?

 

Για εξήγησέ μου πως βγάζει CO2 ένα πυρηνικό εργοστάσιο γιατί στο ΕΜΠ άλλα μου μάθανε. Μίλα καθαρά doga !!!

  • Like 1
Δημοσ.

 

Θα συμφωνήσω ότι η περισσότερη κατανάλωση είναι στο σπίτι και στην βιομηχανία και ότι τα πλοία εκπέμπουν καυσαέρια πολλαπλάσια τον οχημάτων.
Το θέμα είναι ότι το καυσαέριο και η ηχορύπανση που έχουμε μέσα στις πόλεις οφείλεται 100% στα οχήματα οπότε αν θέλουμε να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής στην πόλη αυτή πρέπει να είναι η προτεραιότητα.
Φυσικά αν μπορούσαμε να απαλλαγούμε εντελώς από τα ορυκτά καύσιμα αύριο κιόλας θα ήταν ιδανικό.

 

 

Αστέ, θέλεις να μένεις στην πόλη που σου δίνει το πλεονέκτημα της εργασίας και της εύκολης ζωής ? Θα συμβιβαστείς με το καυσαέριο.

To συμβατικό σε αυτό τον τομέα έχει σχεδόν μηδενική ρύπανση.

 

Χωρικέ θέλεις να μένεις στο χωριό που δεν σου δίνει τις ανέσεις τις πόλης ? Τουλάχιστον ας χαρείς τον καθαρό σου αέρα και την φύση.

 

Το να βρωμίζει η ύπαιθρος, για να την βγάζουμε εμείς καθαρή που χρησιμοποιούμε την τεχνολογία και μολύνουμε το περιβάλλον και να  τρώει στην μάπα την μόλυνσή μας ο κάτοικος της υπαίθρου, είναι άτοπο.

Παρακαλώ ?

 

Για εξήγησέ μου πως βγάζει CO2 ένα πυρηνικό εργοστάσιο γιατί στο ΕΜΠ άλλα μου μάθανε. Μίλα καθαρά doga !!!

 

Προφανώς, έχει λανθασμένο συντακτικό. Το c02 το αναφέρει μόνο για τα θερμοηλεκτρικά.

Συμφωνα με ερευνες σχετικα με το carbon footprint κατασκευης συμβατικου και ηλεκτρικου αυτοκινητου, το ηλεκτρικο κανει "αποσβεση" του διοξιδιου στον 1 χρονο χρησης (15,000km) με δεδομένη τη χρηση ενεργειας απο ρυπογωνο παραγωγη ηλεκτρισμου (diesel,καρβουνο),

 

Υπαρχει και μια μαλακια ερευνα εκει εξω για τον ιδιο λογο που υποθετει οτι το ηλ αυτοκινητο κανει 3000km/χρονο και το συμβατικο δεν εχει καθολου carbon footprint για την κατασκευη και καταληγει στο οτι τα ηλεκτρικα ειναι καρκινος :P

 

Επισης, για τις μορφες ενεργειας που χρησιμοποιουντε, ξεχνατε το συντελεστη αποδωσης. 1λτ βενζινη σε ενα εργοστασιο παραγωγης ενεργειας μετατρεπετε κατα 90% σχεδον σε ηλεκτρισμο μεσω εγκαταστασεων για τέλεια καυση και εκμεταλευση και της εκλυόμενης θερμοτητας των καυσαεριων. Κατι που δε μπορει να γινει σε ενα κινητηρα ICE που εχει καπου στο 60% αν οχι λιγοτερο αποδοση, και στον τελικο λογαριασμο ξεχνανε να προσθεσουν κοστος μεταφορας του καυσιμου.

 

 

Κοίταξε. Το ηλεκτρικό θέλει συσσωρευτές που και αυτοί θέλουν ενέργεια και πόρους για να παραχθούν, ανακυκλωθούν, ενώ και αυτοί αποτελούν μολυσματικό παράγοντα για το περιβάλλον.

 

Επίσης, για να μπορέσει να παροχετεύσει το ηλεκτρικό δίκτυο την απαιτούμενη ενέργεια για τα ηλεκτρικά οχήματα, θέλει και αυτό επενδύσεις και έχει και αυτό κόστος .

 

Στην αγορά , έρχεται νομίζω από τον επόμενο χρόνο κινητήρας από την Renault μεταβαλλόμενης συμπίεσης , ο οποίος αποτελεί επανάσταση όπως λένε στον χώρο με την απόδοσή του.

Μιλάνε για καταναλώσεις μικρότερες από τα πετρελαιοκίνητα με επιδόσεις που ξεπερνούν τα δυνατότερα ανά κυβισμό βενζινοκίνητα.

Και εκεί λοιπόν υπάρχει εξέλλιξη.

http://www.drive.gr/news/tehnologia/o-kinitiras-venzinis-metavlitis-sympiesis-tha-skotosei-toys-ntizel

 

Η όλη φάση μου θυμίζει την εποχή που απαγορεύτηκαν τα θερμόμετρα υδραργύρου , γιατί ο υδράργυρος είναι τοξικό - νευροπαραλητικό μέταλλο.............

Αλλά από την άλλη για να σκεφτούμε οικολογικά, απαγορέψαμε τους λαμπτήρες πυρακτώσεως και φέραμε λαμπτήρες υδραργύρου χαμηλής πιέσεως .... ΧΑΧΑΧΑΧΑ

 

Η τρέλα σε όλο της το μεγαλείο ..........

Δημοσ.

...

Επισης, για τις μορφες ενεργειας που χρησιμοποιουντε, ξεχνατε το συντελεστη αποδωσης. 1λτ βενζινη σε ενα εργοστασιο παραγωγης ενεργειας μετατρεπετε κατα 90% (40-60%) σχεδον σε ηλεκτρισμο μεσω εγκαταστασεων για τέλεια καυση (lol) και εκμεταλευση και της εκλυόμενης θερμοτητας των καυσαεριων. Κατι που δε μπορει να γινει σε ενα κινητηρα ICE που εχει καπου στο 60% (20-45%) αν οχι λιγοτερο αποδοση, και στον τελικο λογαριασμο ξεχνανε να προσθεσουν κοστος μεταφορας του καυσιμου.

 

 

fixed

 

και αν έχεις κανένα reference πρόχειρο για το πρώτο μέρος ότι το ηλεκτρικό κάνει απόσβεση του CO2 από τα 15k km.

Δημοσ.

Παρακαλώ ?

 

Για εξήγησέ μου πως βγάζει CO2 ένα πυρηνικό εργοστάσιο γιατί στο ΕΜΠ άλλα μου μάθανε. Μίλα καθαρά doga !!!

 

Απο το κλάσιμο που θα ρίξει όποιος δεί το πυρινικό μανιτάρι να σηκώνεται...

Δημοσ.

fixed

 

και αν έχεις κανένα reference πρόχειρο για το πρώτο μέρος ότι το ηλεκτρικό κάνει απόσβεση του CO2 από τα 15k km.

http://www.ucsusa.org/sites/default/files/attach/2015/11/Cleaner-Cars-from-Cradle-to-Grave-full-report.pdf

 

http://www.greencarreports.com/news/1102307_once-again-electric-cars-have-lower-lifetime-carbon-emissions

 

"The Tesla's manufacturing-related emissions could be offset within 19,000 miles of driving, or about 16 months of ownership."

 

Correction 19.000 μιλια ηταν

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...