Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εντάξι...Diesel ούτε Χιος να ήμουνα. Αλλά και η "απαγόρευση" με τον έναν η τον άλλον τρόπο δεν απέχει και πολύ απο την πραγματικότητα.

 

Μέχρι το 2025 έχουμε ακόμα 7.5 χρόνια, δεν ξέρουμε καν αν θα είναι δήμαρχος ο Καμίνης κι αν τελικά θα το υλοποιήσει σε περίπτωση που είναι..

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μερικοί εκφράζετε απόψεις που δημιουργούν την εικόνα ότι όλοι μένουν κολλημένοι στα παλιά τους τους αυτοκίνητα από καπρίτσιο. Λες και όλοι έχουν την ευκαιρία- άνεση να αλλάζουν αυτοκίνητο αν 5 -10 χρόνια μόνο και μόνο επειδή αποφάσισαν κάποιοι να δημιουργήσουν νέα αγορά -ανάγκες. Και η Γαλλία θα απαγορέψει τα εσωτερικής καύσης όχι γιατί την ένοιαξε το κλίμα αλλά η θέση των αυτοκινητοβιομηχανιών της σε αυτή την νέα αγορά.
 

Επίσης για αυτούς που λατρεύουν την Νορβηγία κ τις λοιπές χώρες τόσο εύκολα και καταδικάζουν την (άθλια δεν λέω) εικόνα της Ελλάδας, πρέπει πρώτα να αναλογιστούν την γεωγραφία της, τον αριθμό του πληθυσμού της, το πόσο εύκολα οργανώνεται ένας πληθυσμός σε μία ηπειρωτική χώρα τις πλουτοπαραγωγικές πηγές που μπορεί να χρησιμοποιεί, τους δυνητικούς εχθρούς, τους πολέμους που συμμετείχε, τους συγγενείς που έχουν βολευτεί το τι ψήφισε ο ίδιος αν πήγε να ψηφίσει καθώς και το τι θα κάνει για να αλλάξει την εικόνα αυτή

 

  • Like 2
Δημοσ.

Εγώ είμαι κατά της βενζίνης και του πετρελαίου γενικά. 

Εγω είμαι κατά της Ελλαδας γενικα. Μια βομβα θελει αυτό το κρατος να εξαφανιστεί επιτελους. Από το κακο στο χειροτερο παμε σε ολους τους τομεις. Θα εχουμε ηλεκτρικα αυτοκίνητα όταν όλες οι υπολοιπες χωρες θα εχουν ιπταμενα.

  • Like 2
Δημοσ.

Εγω είμαι κατά της Ελλαδας γενικα. Μια βομβα θελει αυτό το κρατος να εξαφανιστεί επιτελους. Από το κακο στο χειροτερο παμε σε ολους τους τομεις. Θα εχουμε ηλεκτρικα αυτοκίνητα όταν όλες οι υπολοιπες χωρες θα εχουν ιπταμενα.

Μου φαίνεται περισσότερο προς το ποδήλατο το πλέπω παρά στα ηλεκτικά.

 

Και μάλιστα θα έχουν τέλη κυκλοφωρίας που θα υπολογίζονται απο το μήκος της αλυσίδας πολλαπλασιαζώμενο επι το ποσοστό του κώλου που θα προεξέχει απο την σέλα και όλα αυτά επι την τετραγωνική ρίζα των ολικών ταχυτήτων. Έτσι θα αντιμετωπίσουμε και την παχυσαρκία.

 

Επίσης θα έχεις και φόρο πολυτελείας για δέρμα η δερματίνη για το κάθισμα της σέλας.

  • Like 2
Δημοσ.

Μέχρι το 2025 έχουμε ακόμα 7.5 χρόνια, δεν ξέρουμε καν αν θα είναι δήμαρχος ο Καμίνης κι αν τελικά θα το υλοποιήσει σε περίπτωση που είναι..

Σωστός. Κάτσε να δούμε αν θα υπάρχει Αθήνα πρώτα.

  • Like 1
Δημοσ.

Λέω ότι θα κρατήσω το αυτοκίνητο μου ακόμα 6-7 χρόνια και το επόμενο θα είναι 100 % ηλεκτρικό.

Ελπίζω μέχρι τότε να υπάρχουν επιλογές σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ελπίζω να έχω τα χρήματα να το αγοράσω, αλλά το κυριότερο ελπίζω να είμαι καλά στην υγεία μου για να μπορώ να αποκτήσω ένα και να το οδηγώ.

 

Αν δεν έχω τα δύο πρώτα δε πειράζει. Να έχω το τρίτο και ας πηγαίνω και με τα πόδια… 

  • Like 1
Δημοσ.

Μερικοί εκφράζετε απόψεις που δημιουργούν την εικόνα ότι όλοι μένουν κολλημένοι στα παλιά τους τους αυτοκίνητα από καπρίτσιο. Λες και όλοι έχουν την ευκαιρία- άνεση να αλλάζουν αυτοκίνητο αν 5 -10 χρόνια μόνο και μόνο επειδή αποφάσισαν κάποιοι να δημιουργήσουν νέα αγορά -ανάγκες. Και η Γαλλία θα απαγορέψει τα εσωτερικής καύσης όχι γιατί την ένοιαξε το κλίμα αλλά η θέση των αυτοκινητοβιομηχανιών της σε αυτή την νέα αγορά.

 

 

Επίσης για αυτούς που λατρεύουν την Νορβηγία κ τις λοιπές χώρες τόσο εύκολα και καταδικάζουν την (άθλια δεν λέω) εικόνα της Ελλάδας, πρέπει πρώτα να αναλογιστούν την γεωγραφία της, τον αριθμό του πληθυσμού της, το πόσο εύκολα οργανώνεται ένας πληθυσμός σε μία ηπειρωτική χώρα τις πλουτοπαραγωγικές πηγές που μπορεί να χρησιμοποιεί, τους δυνητικούς εχθρούς, τους πολέμους που συμμετείχε, τους συγγενείς που έχουν βολευτεί το τι ψήφισε ο ίδιος αν πήγε να ψηφίσει καθώς και το τι θα κάνει για να αλλάξει την εικόνα αυτή

 

 

Σωστά όλα αυτά που λες με μόνη ένσταση ότι δημιουργείται μεν νέα αγορά αλλά δεν υπάρχει δημιουργία νέας ανάγκης. Η ανάγκη της μετακίνησης που ικανοποιείται είναι η ίδια είτε έχουμε βενζινοκίνητα αυτοκίνητα είτε ηλεκτροκίνητα είτε γαιδούρια. Γενικά οι ανάγκες δεν δημιουργούνται, υπάρχουν. Αυτό που δημιουργείται είναι οι νέοι τρόποι ικανοποίησης αυτών των αναγκών.

Δημοσ.

Ένα Volvo XC40 mild hybrid παρακαλώ.

Δεν έχει βγει ακόμη (αυτό το μοντέλο). Κατευθείαν μοντέλο του μέλλοντος εε?

Προς το παρόν ένα XC60 σου κάνει?

Πάμε λοιπόν για το επόμενο αυτοκίνητο υβριδικό, κατά την γνώμη μου όχι ακόμη πλήρες ηλεκτρικό.

Επίσης να αναφέρω κάτι για τον φόρο πολυτελείας (που ειπώθηκε), δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα στο εξωτερικό. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τον λόγο που υφίσταται αυτό στην Ελλάδα.

Δημοσ.

τα τελη η ασφαλιση και το τεκμηριο ειναι πολυ χαμηλοτερα σε αμαξι 20ετιας παρα σε καινουργιο!

για να μην αλλαξεις ποτε το αμαξι σου και να στα μασανε συνεχεια τα συνεργεια!

Λέγε με "κοινωνική δικαιοσύνη" δηλαδή εξίσωση προς τα κάτω.

 

Συνεργεία; Δεν νομίζω. Έχουν να πέσουν πατέντες κάθε λογής πάνω σε χρέπια από τον πολυμήχανο Έλληνα, και ντουμάνι να βγαινει απο την εξάτμιση. Απλά δεν το βλέπεις μέχρι στιγμής γιατί ο εξοπλισμός που αγοράστηκε τα προηγούμενα έτη κρατάει ακόμα, οπως δηλαδή είναι και η γενικότερη κατάσταση στη χώρα.

 

Σωστός. Μάλιστα 16 Supertankers παράγουν περισσότερο μόλυνση απο όλα τα αυτοκίνητα μαζί

 

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1229857/How-16-ships-create-pollution-cars-world.html

 

Το άρθρο και παλιό είναι και για διαφορετικού τύπου μόλυνση μιλάει.

Δημοσ.

Οταν θα βρουνε τροπο να παραγουν ηλεκτρικη ενεργεια μονο απο ανανεωσιμες πηγες τοτε και μονο τοτε τα ηλεκτρικα αυτοκινητα θα ειναι και οικολογικοτερα των συμβατικων.

 

Μεχρι τοτε και για οσο μπορω θα προτιμαω βενζινη.

Δημοσ.

υπάρχει και η τεχνολογία του νερού που είναι κλειδωμένη στα συρτάρια γιατί απλά δεν υπάρχει άρμεγμα.. οι άλλες τεχνολογίες είναι σχεδόν όλες ρυπογόνες.. τα ηλεκτρικά που μας παρουσιάζουν έχουν τις μπαταρίες που όταν θα αρχίσει ο κόσμος να πετάει τις παλιές όπου να είναι όπως γίνεται συνήθως.. αλλά ακόμα και πόσα κέντρα όπου θα διαλύονται οι μπαταρίες δεν θα έχουν "διαρροές" στην φύση όταν έχουν το παράγοντα κέρδος στην μέση

  • Like 1
Δημοσ.

Σωστός. Μάλιστα 16 Supertankers παράγουν περισσότερο μόλυνση απο όλα τα αυτοκίνητα μαζi

 

Δε λέει πουθενά κάτι τέτοιο. Το κείμενο.

 

Το τίτλος του άρθρου είναι παραπλανητικός και αξίζει για κλασσική ανάλυση επιπέδου insomnia.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...