Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Volvo είναι γνωστή τόσο για την ασφάλεια των αυτοκινήτων της όσο και για την προηγμένη τεχνολογία που ενσωματώνουν και από ότι φαίνεται αυτό θα συνεχιστεί και στο μέλλον.

Κάθε αυτοκίνητο που η εταιρεία θα αποκαλύψει από το 2019 θα διαθέτει ηλεκτροκινητήρα, είτε πρόκειται για κάποιο all-electric όχημα, είτε πρόκειται για plug-in hybrid ή hybrid, και επομένως η Volvo θα είναι ο πρώτος μεγάλος κατασκευαστής που θα σταματήσει να πουλάει αυτοκίνητα που διαθέτουν μόνο κινητήρα βενζίνης ή ντίζελ. “Αυτή η ανακοίνωση σηματοδοτεί το τέλος του αυτοκινήτου που η λειτουργία του εξαρτάται αποκλειστικά από μηχανή εσωτερικής καύσης” δήλωσε ο CEO της Volvo Cars, Håkan Samuelsson.

 

Παρόλο που επαναπροσδιόρισε την ανεξάρτητη θυγατρική και μάρκα υψηλής απόδοσης με την ονομασία Polestar ώστε να παράγει μόνο ηλεκτρικά οχήματα, η συγκεκριμένη ανακοίνωση μάλλον είναι τολμηρή και σχεδόν αποτελεί έκπληξη. Η εταιρεία είχε ανακοινώσει πάντως το 2015, ότι τα πρώτα ηλεκτρικά οχήματα Series 40 θα κυκλοφορήσουν το 2019. Τώρα, μαθαίνουμε ότι η εταιρεία έχει στόχο να λανσάρει στην αγορά πέντε ηλεκτρικά οχήματα μεταξύ 2019 και 2021, με τα δύο να αποτελούν μοντέλα που θα φέρουν το λογότυπο της Polestar και τα τρία να ανήκουν στον στόλο της Volvo. Τα τελευταία θα είναι υβριδικά και πιο συγκεκριμένα plug-in hybrids με κινητήρες βενζίνης ή ντίζελ, και θα μπορούν να σας μετακινήσουν μέχρι την δουλειά σας ή για να κάνετε τα ψώνια σας χωρίς να είναι απαραίτητο να εκκινήσει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης τους.

 

Η εταιρεία επίσης θα αποκαλύψει μερικά νέα “mild-hybrid” αυτοκίνητα, που θα λειτουργούν περισσότερο με τη χρήση βενζινοκινητήρων ή κινητήρων ντίζελ και θα χρησιμοποιούν το ηλεκτρικό μοτέρ για να εξοικονομούν ενέργεια μέσω “coasting” ή μέσω της πέδησης (ανάκτηση ενέργειας μέσω της πέδησης).

 

Η Volvo δεν είναι η μοναδική Ευρωπαϊκή εταιρεία που ποντάρει όλα της τα λεφτά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι, η Volkswagen παρουσίασε το ηλεκτρικό I.D δηλώνοντας πως έχει βάλει στόχο την πώληση έως και τριών εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2025. Η Mercedes Benz επίσης λανσάρισε την μάρκα EQ, υποσχόμενη ότι θα παρουσιάσει το πρώτο της ηλεκτρικό crossover μέχρι το 2019. Οι δύο ωστόσο εταιρείες, και σε αντίθεση με τη Volvo, πρόκειται να συνεχίσουν την πώληση οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης για τουλάχιστον για τα επόμενα δέκα χρόνια ή και περισσότερα.

 

Η Volvo πέρασε δύσκολες ώρες από τότε που πωλήθηκε από την Ford στην Κινέζικη Geely Holding το 2010. Παρόλα αυτά, η εταιρεία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη $880 εκατομμυρίων το 2016 και πουλώντας πέρυσι περίπου 534 χιλιάδες οχήματα. Τώρα, η αυτοκινητοβιομηχανία ετοιμάζει το δικό της εργοστάσιο στις ΗΠΑ, το οποίο θα απασχολεί 2000 άτομα και αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή οχημάτων μέχρι το 2018.

 

Η Volvo υποστηρίζει ότι η ανακοίνωση της αποτελεί μέρος των σχεδίων της να ελαχιστοποιήσει τις περιβαντολογικές επιπτώσεις και να καταστήσει ουδέτερη για το κλίμα την κατασκευή αυτοκινήτων μέχρι το έτος 2025. “Η Volvo Cars δήλωσε ότι σχεδιάζει να πουλήσει συνολικά ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα μέχρι το 2025", δήλωσε ο Samuelsson. “Όταν το είπαμε, το εννοούσαμε” συμπλήρωσε.

 

Link.png Site: Engadget

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Για Hybrid δεν θα είναι άσχημα στην Ελλάδα, αλλά για all-electric πριν το 2030 δεν το κόβω... :P

  • Like 2
Δημοσ.

Για Hybrid δεν θα είναι άσχημα στην Ελλάδα, αλλά για all-electric πριν το 2030 δεν το κόβω... :P

Εδώ μειώνουν τα τέλη κυκλοφορίας σε παλαιά, ρυπογόνα οχήματα, ενώ αυξάνουν στα νεότερα, στα δε μηχανάκια δεν τίθεται λόγος να ελεγχθούν ποτέ! Αυτά και άλλα πάάάάάρα πολλά για την παιδεία και εν γένει τον πολιτισμό μας... όνειρο για την ελληνική κοινωνία ο σκανδιναβικός τρόπος ζωής! Αλλά σίγουρα θα βρεθούν καλόβουλοι να απαρνηθούν απαξιώνοντας τέτοιες κινήσεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Γιαυτό είναι εκεί που είναι οι Σουηδοί και για αυτό δεν θα τους φτάσουμε ούτε σε εκατομμύρια χρόνια.

 

Μαγική χώρα με ανθρώπους που βλέπουν μπροστα και μόνο μπροστά.

 

Και πάνω από όλα δεν φοβούνται να τολμήσουν. 

 

Τώρα, τα Hybrid είναι όντως μια πολύ καλή επιλογή ειδικά για Ελλάδα και ειδικά για πόλη.

 

Αν οδηγάς στην Αθήνα παράδειγμα και τηρείς τα όρια ταχύτητας με ένα Hybrid οδηγάς τζαμπε εντελώς και κάνεις απόσβεση άμεσα.

 

Για τα all electric που είπε ο Thresh δεν παίζει να δούμε στην Ελλάδα και γιατί είναι ακριβά αλλά κυρίως επειδή σαν μπανανία που είμαστε το κράτος δεν βοηθάει καθόλου.

 

Αν το κράτος λειτουργούσε όπως στην Νορβηγία (τι λέω και εγώ τώρα...) που όποιος έχει αμάξι δεν πληρώνει φόρους κτλ. τότε ίσως και στην Ελλάδα να υπήρχε μια κίνηση. 

  • Like 8
Δημοσ.

τα τελη η ασφαλιση και το τεκμηριο ειναι πολυ χαμηλοτερα σε αμαξι 20ετιας παρα σε καινουργιο!

για να μην αλλαξεις ποτε το αμαξι σου και να στα μασανε συνεχεια τα συνεργεια!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ είμαι κατά της βενζίνης και του πετρελαίου γενικά. Μετά από αυτό το κύμα καύσωνα στην Ευρώπη πιστεύω ότι πρέπει να ταρακουνηθούν οι μεγάλοι και να κόψουν όλα τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα και να στραφούν πλήρως σε 100% ηλεκτρικά αμάξια που φορτίζουν με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Δεν γίνεται να αγνοούμε το φαινόμενο του θερμοκηπίου πλέον. Θεωρούσα υπερβολικό τον Elon Musk να λέει ότι "δεν το κόβω να υπάρχει ανθρωπότητα σε 10 χρόνια" . Τώρα αρχίζω να τον πιστεύω...

Επεξ/σία από Human Soul
  • Like 1
Δημοσ.

Αααα, εμείς έχουμε μια καταπληκτική μέθοδο προώθησης διαφορετικών κινητήρων στα αυτοκίνητα (λέγε με diesel, υβριδικά, χαμηλά κυβικά, ηλεκτροκίνητα... οτιδήποτε θα ενδιέφερε τον αγοραστή):

 

1) Αρχικά προωθύμε με τυμπανοκρουσίες υποσχόμενοι απαλλαγές τύπου χαμηλά τέλη (όχι επειδή αγαπάμε τους πολίτες, αλλά για να εξυπηρετήσουμε τους φίλους μας τους εμπόρους που κλαίνε για ττις πεσμένες πωλήσεις και θέλουν αναθέρμανση).

 

2) Όταν έχει εξαπλωθεί κι έχουν πωληθεί αρκετά, τα βλέπουμε ως ευκαιρία για φορολογικά έσοδα και τσεκουρώνουμε τη (δήθεν) προωθημένη τεχνολογία.

 

Κι έτσι, ο έρμος ο πολίτης αυτού του τόπου, δεν έχει παρά να βλέπει κάθε τί καινούργιο και να κλαίει τη μαύρη μοίρα που τον περιμένει.

  • Like 4
Δημοσ.

Αααα, εμείς έχουμε μια καταπληκτική μέθοδο προώθησης διαφορετικών κινητήρων στα αυτοκίνητα (λέγε με diesel, υβριδικά, χαμηλά κυβικά, ηλεκτροκίνητα... οτιδήποτε θα ενδιέφερε τον αγοραστή):

 

1) Αρχικά προωθύμε με τυμπανοκρουσίες υποσχόμενοι απαλλαγές τύπου χαμηλά τέλη (όχι επειδή αγαπάμε τους πολίτες, αλλά για να εξυπηρετήσουμε τους φίλους μας τους εμπόρους που κλαίνε για ττις πεσμένες πωλήσεις και θέλουν αναθέρμανση).

 

2) Όταν έχει εξαπλωθεί κι έχουν πωληθεί αρκετά, τα βλέπουμε ως ευκαιρία για φορολογικά έσοδα και τσεκουρώνουμε τη (δήθεν) προωθημένη τεχνολογία.

 

Κι έτσι, ο έρμος ο πολίτης αυτού του τόπου, δεν έχει παρά να βλέπει κάθε τί καινούργιο και να κλαίει τη μαύρη μοίρα που τον περιμένει.

 

Δεν έχουμε καταλάβει ότι το σχέδιο είναι να αποτρέψουν τελείως την Χρήση του αυτοκινήτου κάνοντας το ποιο ακριβό. Ποιός δεν θυμάται πριν το 2008 επι ΝΔ που ρίξανε τον φόρο ταξινόμησης και τρέχανε όλοι να πάρουν Cayene και Lexus 400h και μετά να ποιαστούνε στην Φάκα.

 

Ο Καμίνης λέει οτι μέχρι το 2025 θα έχει απαγορευτεί τελείος η χρήση του αυτοκινήτου στο κέντρο. Μόνο άμα είσαι βουλευτής και λεφτάς θα μπορείς να κυκλοφωρείς.

 

 

https://www.theguardian.com/environment/2016/dec/02/four-of-worlds-biggest-cities-to-ban-diesel-cars-from-their-centres

Δημοσ.

Εγώ είμαι κατά της βενζίνης και του πετρελαίου γενικά. Μετά από αυτό το κύμα καύσωνα στην Ευρώπη πιστεύω ότι πρέπει να ταρακουνηθούν οι μεγάλοι και να κόψουν όλα τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα και να στραφούν πλήρως σε 100% ηλεκτρικά αμάξια που φορτίζουν με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Δεν γίνεται να αγνοούμαι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πλέον. Θεωρούσα υπερβολικό τον Elon Musk να λέει ότι "δεν το κόβω να υπάρχει ανθρωπότητα σε 10 χρόνια" . Τώρα αρχίζω να τον πιστεύω...

Μιλάμε τώρα για σοβαρά πράγματα αφου ο ίδιος ο Hawkins λέει οτι ο Trump θα προκαλεσει άνοδο της θερμοκρασίας του πλανήτη κατά 250 βαθμούς.

 

http://www.express.co.uk/news/science/824088/Stephen-Hawking-Donald-Trump-climate-change-venus

 

Για αυτό μάγκες άμα είναι να μην σαν ξεφύγει καμία κλανία και συμβάλεται και εσείς στο "φαινόμενο" του θερμοκηπίου. Επίσης να μην ξεχνάμε οτι οι κλανίες των πολιτικών και των μεγαλοεπιχειρηματιών θεωρούνται μοσχολίβανο οπότε δεν συμβάλουν στην επιβάρυνση του πλανήτη.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Ο Καμίνης λέει οτι μέχρι το 2025 θα έχει απαγορευτεί τελείος η χρήση του αυτοκινήτου στο κέντρο. Μόνο άμα είσαι βουλευτής και λεφτάς θα μπορείς να κυκλοφωρείς.

 

 

https://www.theguardian.com/environment/2016/dec/02/four-of-worlds-biggest-cities-to-ban-diesel-cars-from-their-centres

 

Καλώς το ράδιο αρβύλα... :P

 

Ξαναδιάβασε έστω τον τίτλο...

Δημοσ.

Εγώ είμαι κατά της βενζίνης και του πετρελαίου γενικά. Μετά από αυτό το κύμα καύσωνα στην Ευρώπη πιστεύω ότι πρέπει να ταρακουνηθούν οι μεγάλοι και να κόψουν όλα τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα και να στραφούν πλήρως σε 100% ηλεκτρικά αμάξια που φορτίζουν με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Δεν γίνεται να αγνοούμαι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πλέον. Θεωρούσα υπερβολικό τον Elon Musk να λέει ότι "δεν το κόβω να υπάρχει ανθρωπότητα σε 10 χρόνια" . Τώρα αρχίζω να τον πιστεύω...

 

Εδώ είναι το κλειδί της αλήθειας .

 

Κατάφερε πρώτα να παροχετεύσεις τις σταθερές καταναλώσεις (σπίτια, παραγωγικές μονάδες, κ.λ.π.) με ηλεκτρική ενέργεια από ανενεώσιμες που δεν θέλουν συσσωρευτές και ΟΤΑΝ φτάσεις να έχεις πλεόνασμα ενέργειας από αυτές , κοίταξε

 

α) Πρώτα τα πλοία , τα οποία ρυπαίνουν πολλές φορές παραπάνω από τα αυτοκίνητα. Ακουσα στο ραδιόφωνο προχθές πως ένα μεγάλο πλοίο ρυπαίνει κάθε χρόνο όσο 1.000.000 αυτοκίνητα !!!! Τρελάθηκα, δεν το πίστευα....

 

β) Μετά τα βαρέα οχήματα

 

γ) Τέλος τα μικρά Ι.Χ. οχήματα.

 

Όσο καταναλώνουμε γαιάνθρακες για να φορτίζουμε τα ηλεκτρικά οχήματα, τόσο ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΜΕ τον εαυτό μας .

 

Τα ηλεκτρικά οχήματα σήμερα, είναι ένας πολιορκητικός κριός των "χαμένων" της αυτοκίνησης, απέναντι στην ηγεμονία των Γερμανών που τα σαρώνουν όλα .

Μια δεύτερη ευκαιρία δηλαδή. Ουδεμία σχέση έχει με την προστασία του πλανήτη.

  • Like 2
Δημοσ.

Καλώς το ράδιο αρβύλα... :P

 

Ξαναδιάβασε έστω τον τίτλο...

Εντάξι...Diesel ούτε Χιος να ήμουνα. Αλλά και η "απαγόρευση" με τον έναν η τον άλλον τρόπο δεν απέχει και πολύ απο την πραγματικότητα.

Δημοσ.

Όσο για το CO2 , η αύξησή του στην ατμόσφαιρα είναι αποτέλεσμα της αύξησης της θερμοκρασίας του πλανήτη  και  αυξάνεται μόλις αυξηθεί η θερμοκρασία των ωκεανών που έχουν την ιδιότητα να το δεσμεύουν με την πτώση της θερμοκρασίας και να το δίνουν στην ατμόσφαιρα όταν η θερμοκρασια τους αυξάνεται .

Δημοσ.

 

α) Πρώτα τα πλοία , τα οποία ρυπαίνουν πολλές φορές παραπάνω από τα αυτοκίνητα. Ακουσα στο ραδιόφωνο προχθές πως ένα μεγάλο πλοίο ρυπαίνει κάθε χρόνο όσο 1.000.000 αυτοκίνητα !!!! Τρελάθηκα, δεν το πίστευα....

 

Σωστός. Μάλιστα 16 Supertankers παράγουν περισσότερο μόλυνση απο όλα τα αυτοκίνητα μαζί

 

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1229857/How-16-ships-create-pollution-cars-world.html

 

Αλα πες μου τώρα απο που νομίζεις οτι είναι ποιο εύκολο να τα αρπάξουν. Πέρνοντας πολλά απο 16 επιχειρηματίες η λίγα απο 800 εκατομύρια αυτοκινητιστές.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...