djuan1988 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Καληπέρα, υπάρχει ακόμη η προσφορά; Μπορείς να πατήσεις το λινκ και να δεις μόνος σου.
kostasg33 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Παραθέτω το παρακάτω screenshot να υποθέσω πως όχι γιατί είπανε για μια συνδρομή την οποία δεν έχω και έχω μπερδευτεί λίγο.
koumos Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Να ξέρετε πάντως επειδή το χρησιμοποιώ καιρό...είναι προβληματικό εκ κατασκευής και σχεδίασης το συγκεκριμένο ποντίκι.Η ροδέλα που έχει πάνω που πατώντας το κουμπί "ελευθερώνεται", μετά από λίγο καιρό κάτι κολλάει εκεί μέσα και μένει μόνιμα ελεύθερη, πράγμα το οποίο είναι εκνευριστικό για κάποιον που δεν την χρησιμοποιεί έτσι.Υπάρχει προσωρινός τρόπος λύσης κάθε φορά ανοίγοντας το Mouse. Αλλά τονίζω..προσωρινός.Περισσότερα εδώ.https://toemat.com/logitech-mx-master-fix/ 1
Dev1l Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Να ξέρετε πάντως επειδή το χρησιμοποιώ καιρό...είναι προβληματικό εκ κατασκευής και σχεδίασης το συγκεκριμένο ποντίκι. Η ροδέλα που έχει πάνω που πατώντας το κουμπί "ελευθερώνεται", μετά από λίγο καιρό κάτι κολλάει εκεί μέσα και μένει μόνιμα ελεύθερη, πράγμα το οποίο είναι εκνευριστικό για κάποιον που δεν την χρησιμοποιεί έτσι. Υπάρχει προσωρινός τρόπος λύσης κάθε φορά ανοίγοντας το Mouse. Αλλά τονίζω..προσωρινός. Περισσότερα εδώ. https://toemat.com/logitech-mx-master-fix/ Εφόσον έχουμε Logitech, δεν φοβόμαστε τίποτα, έχω προσωπική εμπειρία με προϊόντα της και με το service/ after sale support. Τους παίρνεις ένα τηλέφωνο και τους λες ότι έχεις πρόβλημα, σου λένε κανένα πρόβλημα θα σου στείλουμε άλλο (50% περίπτωση να σου στείλουν νέο revision ή 50% να σου στείλουν το νέο μοντέλο**) **= Έχα θέμα με κλασικό πρόβλημα ροδέλας στο G502 μετά από 1 χρόνο χρήσης, τους παίρνω τηλέφωνο και τους εξηγώ την κατάσταση, μου ανοίγουν ticket και σε μια εβδομάδα είχα το G502 RGB, ίδια κατάσταση με τα Ζ506 που είχα. Κατά τα άλλα αν συμβεί μετά τα 2 χρόνια δεν ξέρω τι γίνεται, αλλά μέχρι τότε το ποντίκι θα τα έχει βγάλει τα λεφτά του και με το παραπάνω. Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση ώστε να έχουμε το νου μας, μην ψαχνόμαστε!!!
koumos Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2017 Εφόσον έχουμε Logitech, δεν φοβόμαστε τίποτα, έχω προσωπική εμπειρία με προϊόντα της και με το service/ after sale support. Τους παίρνεις ένα τηλέφωνο και τους λες ότι έχεις πρόβλημα, σου λένε κανένα πρόβλημα θα σου στείλουμε άλλο (50% περίπτωση να σου στείλουν νέο revision ή 50% να σου στείλουν το νέο μοντέλο**) **= Έχα θέμα με κλασικό πρόβλημα ροδέλας στο G502 μετά από 1 χρόνο χρήσης, τους παίρνω τηλέφωνο και τους εξηγώ την κατάσταση, μου ανοίγουν ticket και σε μια εβδομάδα είχα το G502 RGB, ίδια κατάσταση με τα Ζ506 που είχα. Κατά τα άλλα αν συμβεί μετά τα 2 χρόνια δεν ξέρω τι γίνεται, αλλά μέχρι τότε το ποντίκι θα τα έχει βγάλει τα λεφτά του και με το παραπάνω. Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση ώστε να έχουμε το νου μας, μην ψαχνόμαστε!!! Ξέχασα να αναφέρω κάτι σημαντικό. Έχω αλλάξει 2! Και τα 2 το ίδιο πρόβλημα...απλά αποδέχτηκα ότι είναι ελαττωματικός ο σχεδιασμός, σταμάτησα να χρησιμοποιώ αυτό το χαρακτηριστικό και όλα καλά! 1
wannaplay Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 παρασκευη 14-07-2017 μου το εφερε ο ταχυδρομος,αλλα απουσιαζα και το παρελαβα σημερα απο το ταχυδρομειο (αποδειξη αγορας δεν ειχε μεσα με την εγγυηση τι γινεται ισχυει το invoice απο το amazon?)
anonik Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Νομίζω πως για το amazon αρκουν τα στοιχεια της παραγγελιας. Αλλά νομίζω πως θα σε παραπέμψουν στη Logitech. Κάνε register το mouse στο site τους και θα εχεις support από εκεί
wannaplay Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 στο site του εξωτερικου ελεγε για εναν χρονο νομιζω ,κανονικά δυο δεν θα επρεπε να ειχε??
black66.gr Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Αν θέλουμε να πουλήσουμε κάτι που αγοράσαμε από amazon σαν μεταχειρισμένο που βρίσκουμε απόδειξη αγοράς για το υπόλοιπο εγγύησης;
wannaplay Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2017 οταν πας στον λογαριασμο σου στις παραγγελιες σου ,σου λεει σε καποιο σημειο να τις δεις σε εκτυπωσιμη μορφή ,εκει στο φερνει σαν αποδειξη καπως (η μπορεις να πατησεις δεξια invoice1) 2
crmaris Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 εγώ πάντως που το έχω σχεδόν από τότε που παρουσιάστηκε δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα. Η ροδέλα του δουλεύει όπως θα έπρεπε. Ευχαριστώ και εγώ τον TS, μιας και τσίμπισα 2.
ziaba Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Εγω μολις το χτύπησα στα 37€ απο το γερμανικό mediamarkt (οσο εχει αν το στειλεις κ απο γερμανικο αμαζον στην γερμανια), για οσους εχουν γνωστό γερμάνια που μπορει να το φέρει (καλοκαίρι τώρα που όλοι κατεβαίνουν) ειναι καλη περίπτωσή! http://www.mediamarkt.de/de/product/_logitech-mx-master-1978043.html?uympq=vpqr&rbtc=pn|dea|Schnaeppchenfuchs||p|leadalliance| αν είχαμε τέτοιους γνωστούς ήδη θα ήμασταν εκεί
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα