De@th L0rd Δημοσ. 6 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουλίου 2017 Eπομένως δηλαδή τι ψηφιακό τι αναλογικό τα ίδια σκατά έχουμε πάλι με τους απατεώνες. Παλιά το έκαναν με δράπανο τώρα με υπολογιστή. Εμένα με ενδιαφέρει το πως το κάνουν κι αν αφήνουν ίχνη.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 6 Ιουλίου 2017 Moderators Δημοσ. 6 Ιουλίου 2017 Ιχνη αφηνουν. Μετρητες δεν εχει μονο ο εγκεφαλος και το καντραν. Σε πολλα αυτοκινητα εχει και το ABS και αλλα υποσυστηματα. Το θεμα ειναι 1) Εχεις τεχνογνωσια/χρηματα/χρονο να το βρεις; 2) Αν ο αλλος ειναι επαγγελματιας απατεωνας θα τα εχει πειραξει και αυτα...
NikosKallithea Δημοσ. 6 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2017 Ιχνη αφηνουν. Μετρητες δεν εχει μονο ο εγκεφαλος και το καντραν. Σε πολλα αυτοκινητα εχει και το ABS και αλλα υποσυστηματα. Το θεμα ειναι 1) Εχεις τεχνογνωσια/χρηματα/χρονο να το βρεις; 2) Αν ο αλλος ειναι επαγγελματιας απατεωνας θα τα εχει πειραξει και αυτα... Υπάρχει ενα μυστικό, το διαγνωστικό δεν σου λέει τα πραγματικά χιλιόμετρα αλλά βγάζει ενα ερρορ το οποίο και δεν σβήνει με καμία δυναμη, αυτό μπορεί να οφείλεται σε δυο μόνο λόγους ή οτι έχουν αλλαχαθεί τα χλμ ή οτι έχει αλλαχθεί το καντράν ενδεχομένως λόγω κάποιου προβλήματος, αρα ακόμα και να ξέρεις να διαβάσεις το ερρορ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος, απλά έχεις υποψίες Πχ το δικο μου το έχει αυτό το ερρορ γιατί έχω αλλάξει τον πίνακα οργανων με πίνακα απο άλλο πιο προχωρημένο μοντέλο.
De@th L0rd Δημοσ. 6 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουλίου 2017 Ιχνη αφηνουν. Μετρητες δεν εχει μονο ο εγκεφαλος και το καντραν. Σε πολλα αυτοκινητα εχει και το ABS και αλλα υποσυστηματα. Το θεμα ειναι 1) Εχεις τεχνογνωσια/χρηματα/χρονο να το βρεις; 2) Αν ο αλλος ειναι επαγγελματιας απατεωνας θα τα εχει πειραξει και αυτα... Tεχνογνωσία υπάρχει. Έχω εμπειρία με χαρτογραφήσεις κινητήρων σε μοτοσυκλέτες και γνώσεις προγραμματισμού μικροελεγκτών απλά θέλω να τα ξεσκονίσω. Τα χρήματα είναι ένα θέμα και η αγορά εξοπλισμού κοστίζει. Έχω στα σκαριά στα επόμενα χρόνια ένα μετάχειρο. Δε θέλω να τη πατήσω σα μαλάκας, βέβαια ξέρω να κρίνω οπτικά και ακουστικά ένα ταλαιπωρημένο αυτοκίνητο άλλα αυτά στυλάρονται πολύ πιο απλά κ οικονομικά από ένα πειραγμένο ECU. Και νομίζω σιγά μην πληρώσει ο αλμπάνης ο έμπορος τον χάκερ να του γυρίσει πίσω τα οδόμετρα, αυτή η τεχνογνωσία πληρώνεται ακριβά.
ziaba Δημοσ. 6 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2017 όχι δεν γίνεται ... με 100 ευρώ (για τους μαντράδες και γενικά γιαυτους που ασχολούνται με το σπορ δεν κοστίζει τίποτα) αλλάζεις καντράν και εγκέφαλους καλύπτοντας όλα τα ίχνη ... το συγκεκριμένο είναι αρκετά παλιό μοντέλο μικρής κατηγορίας κιόλας
paylidis Δημοσ. 6 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2017 Σε ποια αμαξια και με ποιο οργανο ? Με το Delphi που έχω εγώ έχω διαβάσει σε BMW Opel fiat σίγουρα. Τα δυο τελευταία μάλιστα δε τα αγόρασα λόγω χλμ τα συγκεκριμένα. Αυτά που δεν αλλάζουν είναι στη μονάδα φρενών. Εκεί βλέπεις τις απατες... 1
panos2171 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2017 Μιας και αναφέρεσαι σε BMW έχω την εντύπωση ότι τα καταγράφουν επιπλέον στο ABS και στο κλειδί οπότε το να μπει κάποιος στη διαδικασία να τα αλλάξει όλα αυτά δεν έχει νόημα. Γενικά εφόσον δεν είναι εισαγωγής ένα ΙΧ ίσως με κάποια έγγραφα κτεο να γίνει μια διασταύρωση.
paylidis Δημοσ. 9 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2017 Μιας και αναφέρεσαι σε BMW έχω την εντύπωση ότι τα καταγράφουν επιπλέον στο ABS και στο κλειδί οπότε το να μπει κάποιος στη διαδικασία να τα αλλάξει όλα αυτά δεν έχει νόημα. Γενικά εφόσον δεν είναι εισαγωγής ένα ΙΧ ίσως με κάποια έγγραφα κτεο να γίνει μια διασταύρωση. Ακριβως. Στο συνεργείο με το κλειδί βλέπουν τι σέρβις έχω κάνει κ τι έχω να κάνω καθώς και τις σημαντικες βλάβες που υπάρχουν καταγεγραμενεσ στον εγκέφαλο. Όσο για το abs πολλές μάρκες τα γράφουν κ εκεί.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα