koumos Δημοσ. 26 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2017 αυτό είναι θέμα του δήμου αν επιτρέπει και αν τα βρίσκει με τον οτε στο σκάψιμο... http://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosisgr/#!portal/201600000002048/contact_us Η φόρμα αυτή δε δουλεύει...τους στέλνω αλλά φαίνεται να φορτώνει η σελίδα χωρίς κάποιο μνμ επιβεβαίωσης. Τους πήρα ξανά τηλέφωνο. Η βλάβη έχει δηλωθεί επισήμως στα συστήματά τους από 7/7, δηλ. πάνω από 3 εβδομάδες. Έκανε αίτημα η κοπέλα στην εξυπηρέτηση να με καλέσουν για να μου εξηγήσουν τι ακριβώς βλάβη αντιμετωπίζω. Προφανώς πέρασαν 2 μέρες και κανένα τηλέφωνο εννοείται. Και όταν ζήτησα έξτρα GB ξανά καθώς το πακέτο των 10GB είχε μόνο 500MB μου είπαν ότι δεν μπορούν να μου τα βάλουν αν δεν τελειώσει το πακέτο οπότε και να τους ξαναπάρω όταν θα έχουν τελειώσει. Αυτή τη δουλειά θα κάνουμε τους λέω? Θα χρεώνομαι κλήση κάθε φορά για να έχω αυτό που πληρώνω? Δε μπορούμε να κάνουμε κάτι μου απάντησε...
bill2015 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2017 για αλλαγη εταιριας η καταγγελια το σκεφτηκες ;
koumos Δημοσ. 26 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2017 Ήρθα στην Cosmote πριν 2 μήνες περίπου. Ήμουν Forthnet πριν. Δεν το ψήνω ιδιαίτερα να ξαναμπώ στην διαδικασία να αλλάζω εταιρεία πρώτον και δεύτερον...είναι όντως πρόβλημα μόνο του ΟΤΕ? Ποιος μου λέει ότι αν ήμουν στη forth δε θα αντιμετώπιζα το ίδιο καλωδιακό πρόβλημα? Που αν ισχύει το τελευταίο...πάλι καλά που είμαι στον ΟΤΕ (θεωρώ ότι θα το αποκαταστήσουν πιο γρήγορα απ' ότι θα έκανε η forth.)Για καταγγελία το ωριμάζω στο μυαλό μου...ένα γραπτό e-mail όπως είπε ο Xristaras πιο πάνω είναι ιδανικό για αρχή και δεν βρίσκω τον τρόπο να επικοινωνήσω μαζί τους γραπτώς!!! (αν είναι δυνατόν)
bill2015 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2017 συμφωνώ δες το αν βγάλεις άκρη αν θέλεις ρώτα μιπως μπορούν να βάλουν καταγραφικό στη γραμμή και να δούν γιατί συμβαίνει αυτό
koumos Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2017 ξεκίνησε σκάψιμο δίπλα από το ΚΑΦΑΟ στη γωνία του δρόμου μου!! Υποθέτω αυγουστιάτικα ότι είναι λόγω της βλάβης! Για να δούμε... Σε 5 ημέρες κλείνω μήνα με βλάβη!
koumos Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Λοιπόν νομίζω πως μετά από άλλη μία αναποδιά το πρόβλημα έληξε!!Παίρνω μήνυμα χθες το μεσημέρι που έλεγε ότι η βλάβη αποκαταστάθηκε. Μπαίνω να τσεκάρω ταχύτητα...11! και το Attenuation είχε ανέβει από το 23 στο 26. Επιτόπου τους παίρνω τηλ. Κλασσικά 13888, σηκώνει κοπέλα, μιλούσαμε κανένα 10λεπτο να της εξηγήσω τι παίζει (πάλι απ'την αρχή), τα σημειώνει όλα και απλά ξαναδηλώνει βλάβη.Το απόγευμα στις 9 παρά παρακαλώ με παίρνουν τηλ από το τεχνικό τμήμα και μου ζητάνε να έρθουν σπίτι να το δουν για 3η φορά σήμερα το πρωί.Ήρθε ένα πολύ αξιολογό παλικάρι, μου λέει στην αρχή ότι αποκλείεται η περιοχή μου να συγχρονίζει με 16.5 και του λέω εγώ τόσο συγχρόνιζα και έχω κρατήσει screenshot. Εντάξει μου λέει. Μετράει με το μαραφέτι στο κουτί της πολυκατοικίας....9Mb/s. ΟΚ μου λέει πάω στο κουτί στη γωνία να τσεκάρω.Πηγαίνει, το ψάχνει λίγο το θέμα και επιστρέφει. Μόλις γύρισε ο συγχρονισμός τερματισμένος στα 16.5! επιτέλους!Μέχρι το απόγευμα καμία αποσύνδεση.Μου είπε ότι έσκαψαν, κάτι έφτιαξαν στα καλώδια και κάτι λάθος είχε γίνει στα ζεύγη που έρχονται στην πολυκατοικία. Τέλος καλό όλα καλά, ευχαριστώ όλους εδώ μέσα για τις συμβουλές σας. 1
Xristaras12 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2017 Λοιπόν νομίζω πως μετά από άλλη μία αναποδιά το πρόβλημα έληξε!! Παίρνω μήνυμα χθες το μεσημέρι που έλεγε ότι η βλάβη αποκαταστάθηκε. Μπαίνω να τσεκάρω ταχύτητα...11! και το Attenuation είχε ανέβει από το 23 στο 26. Επιτόπου τους παίρνω τηλ. Κλασσικά 13888, σηκώνει κοπέλα, μιλούσαμε κανένα 10λεπτο να της εξηγήσω τι παίζει (πάλι απ'την αρχή), τα σημειώνει όλα και απλά ξαναδηλώνει βλάβη. Το απόγευμα στις 9 παρά παρακαλώ με παίρνουν τηλ από το τεχνικό τμήμα και μου ζητάνε να έρθουν σπίτι να το δουν για 3η φορά σήμερα το πρωί. Ήρθε ένα πολύ αξιολογό παλικάρι, μου λέει στην αρχή ότι αποκλείεται η περιοχή μου να συγχρονίζει με 16.5 και του λέω εγώ τόσο συγχρόνιζα και έχω κρατήσει screenshot. Εντάξει μου λέει. Μετράει με το μαραφέτι στο κουτί της πολυκατοικίας....9Mb/s. ΟΚ μου λέει πάω στο κουτί στη γωνία να τσεκάρω. Πηγαίνει, το ψάχνει λίγο το θέμα και επιστρέφει. Μόλις γύρισε ο συγχρονισμός τερματισμένος στα 16.5! επιτέλους! Μέχρι το απόγευμα καμία αποσύνδεση. Μου είπε ότι έσκαψαν, κάτι έφτιαξαν στα καλώδια και κάτι λάθος είχε γίνει στα ζεύγη που έρχονται στην πολυκατοικία. Τέλος καλό όλα καλά, ευχαριστώ όλους εδώ μέσα για τις συμβουλές σας. 1 μήνας ταλαιπωρία αλλα τουλάχιστον έγινε η δουλειά.
UsualSuspect__ Δημοσ. 5 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2017 Λοιπόν νομίζω πως μετά από άλλη μία αναποδιά το πρόβλημα έληξε!! Παίρνω μήνυμα χθες το μεσημέρι που έλεγε ότι η βλάβη αποκαταστάθηκε. Μπαίνω να τσεκάρω ταχύτητα...11! και το Attenuation είχε ανέβει από το 23 στο 26. Επιτόπου τους παίρνω τηλ. Κλασσικά 13888, σηκώνει κοπέλα, μιλούσαμε κανένα 10λεπτο να της εξηγήσω τι παίζει (πάλι απ'την αρχή), τα σημειώνει όλα και απλά ξαναδηλώνει βλάβη. Το απόγευμα στις 9 παρά παρακαλώ με παίρνουν τηλ από το τεχνικό τμήμα και μου ζητάνε να έρθουν σπίτι να το δουν για 3η φορά σήμερα το πρωί. Ήρθε ένα πολύ αξιολογό παλικάρι, μου λέει στην αρχή ότι αποκλείεται η περιοχή μου να συγχρονίζει με 16.5 και του λέω εγώ τόσο συγχρόνιζα και έχω κρατήσει screenshot. Εντάξει μου λέει. Μετράει με το μαραφέτι στο κουτί της πολυκατοικίας....9Mb/s. ΟΚ μου λέει πάω στο κουτί στη γωνία να τσεκάρω. Πηγαίνει, το ψάχνει λίγο το θέμα και επιστρέφει. Μόλις γύρισε ο συγχρονισμός τερματισμένος στα 16.5! επιτέλους! Μέχρι το απόγευμα καμία αποσύνδεση. Μου είπε ότι έσκαψαν, κάτι έφτιαξαν στα καλώδια και κάτι λάθος είχε γίνει στα ζεύγη που έρχονται στην πολυκατοικία. Τέλος καλό όλα καλά, ευχαριστώ όλους εδώ μέσα για τις συμβουλές σας. Γιαυτό πάντα πρέπει να κρατάμε screenshots. Σκέψου να μην είχες κρατήσει.. Ποιος ξέρει τι θα γινόταν;
koumos Δημοσ. 17 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Αυγούστου 2017 Και για να κλείσει το θέμα οριστικά σας παραθέτω e-mail από τον OTE σχετικά με την βλάβη και την άψογη τελικά συμπεριφορά τους"Αγαπητέ κύριε ΧΧΧ, Σε απάντηση του αιτήματός σας, αναφορικά με τη λειτουργία της 210ΧΧΧΧΧΧ τηλεφωνικής σας σύνδεσης, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα εξής: Σύμφωνα με το ιστορικό του αρχείου βλαβών του συστήματός μας όσον αφορά το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με την τηλεφωνική σας γραμμή, παρουσιάζονται οι ακόλουθες αναγγελίες βλάβης: • Αναγγελία βλάβης στις 7/7/2017 με τελική άρση στις 4/8/2017 Κατόπιν ελέγχου που πραγματοποιήθηκε από το τεχνικό τμήμα της περιοχής, το παραπάνω πρόβλημα οφειλόταν σε καλωδιακή βλάβη. Μετά τις απαραίτητες ενέργειες από τους τεχνικούς αποκαταστάθηκε η βλάβη στις 4/8/2017. Διευκρινίζουμε ότι σε ορισμένες περιπτώσεις βλαβών, όπως είναι οι καλωδιακές βλάβες, απαιτούνται ειδικές και χρονοβόρες εργασίες για τον εντοπισμό και την αποκατάστασή τους (εκσκαφές, αντικατάσταση καλωδίου κ.λ.π.), οι οποίες μπορεί να καθυστερήσουν την άρση της βλάβης. Επιπροσθέτως, θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε ότι σε περίπτωση που η βλάβη δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του συνδρομητή ή τρίτου προσώπου και οδηγεί σε διακοπή της παρεχόμενης υπηρεσίας στο συνδρομητή, εκτός των περιπτώσεων ανωτέρας βίας, και εφόσον η βλάβη υπερβαίνει τις δύο εργάσιμες ημέρες από τη δήλωσή της, η εταιρεία μας υποχρεούται να πιστώνει το συνδρομητή με την αναλογία του μηνιαίου τέλους, που αντιστοιχεί στο σύνολο των ημερών χωρίς υπηρεσία από την επόμενη μέρα της δήλωσης της βλάβης μέχρι και την ημέρα αποκατάστασης της βλάβης. Κατόπιν των παραπάνω έχουμε ήδη δρομολογήσει την πίστωση των παγίων του προγράμματος «COSMOTE Home DP24 M» που διαθέτετε στην παραπάνω τηλεφωνική γραμμή για το χρονικό διάστημα από 7/7/2017 έως 4/8/2017 που η τηλεφωνική σας γραμμή βρισκόταν σε βλάβη. Επιπλέον, στα πλαίσια της διατήρησης των καλών μας σχέσεων, θα προβούμε σε επιπλέον πίστωση του παγίου σας για το χρονικό διάστημα ενός μήνα. Οι παραπάνω πιστώσεις θα απεικονιστούν σε επόμενη έκδοση του τιμολογίου σας. Παραμένουμε στη διάθεσή σας. Για τη Δ/νση Εξυπηρέτησης Πελατών Με εκτίμηση, ΧΧΧΧΧΧ Τηλ :ΧΧΧΧΧΧΧ Fax:ΧΧΧΧΧΧ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα