Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ξαναπήρα για βλαβη...Από Δευτέρα τα νεότερα που θα με ξαναπάρουν...

Αλλα ειναι σιγουρο οτι κατι επηρεαζει τη γραμμή μου. Δειτε τωρα τα στατιστικα. πραγματικά από τα καλύτερα που έχω δει!

 

post-88101-0-92460100-1499449708_thumb.png

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

απ'ότι έχω καταλάβει ως τώρα το παθαίνω δυστυχώς random ώρες. και προφανώς κάτι ενεργοποιείται και με κατεβάζει...

Αν ερθει ο τεχνικός εδώ Δευτέρα και δεν το κάνει εκείνη τη στιγμή (όπως χθες που ήρθε) τότε απλά δεν μπορεί να διαγνώσει με τίποτα που οφείλεται?

Ειναι και πρακτικό πρόβλημα αυτό γιατί δεν είνια και προβλέψιμο πότε θα το κάνει για να είμαι σπίτι για να πάρω τον τεχνικό κλπ...

Δημοσ.

πες τους αν γίνεται να βάλουν στη γραμμή σου καταγραφέα για να κατάγράφει τι συμβαίβαινει στη γραμμή σου όλη μέρα 

  • Super Moderators
Δημοσ.

απ'ότι έχω καταλάβει ως τώρα το παθαίνω δυστυχώς random ώρες. και προφανώς κάτι ενεργοποιείται και με κατεβάζει...

Παίζει να μην υπάρχει χειρότερο πράγμα από αυτό. Καλή τύχη για να το πετύχεις όταν έχει έρθει ο τεχνικός... :(

  • Like 1
Δημοσ.

Δευτέρα πρωί τα νεότερα...με πήραν σήμερα να έρθουν αλλά σε φάση "μπορείτε να ρθουμε τώρα?" 

Ε δεν είχα σκοπό να χάσω και την παραλία για αυτό. Άσε που το πρωί είχα κλειδώσει φουλ πάλι χαχα (ναι έχει καταντήσει γελοίο)

Δημοσ.

Ήρθαν τα παιδιά πάλι σήμερα..

Δήλωσε "καλωδιακό"ο τεχνικός...δηλαδή απ'ότι κατάλαβα καλωδιακή βλάβη στα κεντρικά του ΟΤΕ. Από τα λίγα που κατάλαβα, είπε ότι μέτρησε τα ζεύγη στα ΚΑΦΑΟ και μετά ήρθε στην πολυκατοικία μου και είπε ότι δεν παίζει κανένα από τα ζεύγη στο κουτί της πολυκατοικίας...
 

τι μπορέι να σημαίνει αυτό δεν έχω ιδέα...

Δημοσ.

Ότι στο υπόγειο καλώδιο έχει βλάβη και δε μπορεί να σε εξυπηρετήσει άμεσα.θα έρθει άλλο συνεργείο και θα σε φτιάξει

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους ξανά,

 

περνάνε οι μέρες και ούτε φωνή ούτε ακρόαση οι τύποι του ΟΤΕ. Από την εμπειρία σας, πόσο χρονικό διάστημα χρειάζεται για τέτοιου είδους καλωδιακά θέματα? Δευτέρα πρωί ήρθε τελευταία φορά ο τεχνικός και αναγνώρισε το καλωδιακό πρόβλημα να θυμήσω.
 

Βέβαια προς τιμήν τους και με εξαιρετική ευκολία, πήρα στο 13888 και τους ζήτησα extra internet στο κινητό μου λόγω του προβλήματος και μου έδωσαν 10GB για ένα μήνα.

Αν κρατήσει αυτό καιρό, μπορώ να ζητήσω μικρότερο πάγιο?

Πάρτε και μία φωτό από το χάλι της σύνδεσης να γελάσουμε όλοι μαζί

 

post-88101-0-88205000-1499869065_thumb.jpg

Δημοσ.

καλά χ'άλασε και οτε 

παράξενη βλάβη ξανακάλεσε και πες τους τι θα γίνει θα πληρόνω λογαριασμό και δεν θα έχω καλές υπηρεσίες 

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους ξανά, είπα να σας κάνω ένα update μιας και έχω προβληματιστεί.

Η κατάσταση ακόμα είναι όπως την άφησα. Έχω πάρει στην εξυπηρέτηση στο 13888 αρκετές φορές. Όταν ακολουθώ τις οδηγίες που έχουν του στυλ "πατήστε 1 για βλάβη, 2 για τεχνική υποστήριξη κλπ" με βγάζει σε ένα αυτόματο μήνυμα το οποίο λέει ότι υπάρχει ευρύτερη βλάβη στην περιοχή και έδινε αναμενόμενη ημερομηνία διόρθωσης την 19/7/17.

Εφόσον πέρασε η ημερομηνία και δεν άλλαξε κάτι καλώ ξανά. Αυτή τη φορά το μήνυμα δεν είχε ημερομηνία.

Ξανακαλώ και ακολουθώ διαφορετικές οδηγίες ώστε να αναγκαστώ να συνδεθώ με εκπρόσωπο. 2 φορές. Τη μία μου έδωσαν 10GB στο κινητό και την άλλη μου είπαν όταν μου τελειώσουν να ζητήσω κι άλλα. Τους λέω ότι αυτό δεν αρκεί και ότι θέλω να μάθω πότε πραγματικά θα αποκατασταθεί το πρόβλημα καθώς περιορίζω τη χρήση μου σημαντικά.

Άγνωστο μου λένε...Μόνο την πιθανή ημερομηνία αποκατάστασης μπορούν να δουν και αυτή μετά την 19η του μήνα μετατέθηκε 10 μέρες μετά...

Τι μπορεί να συμβαίνει? Σας έχει ξανατύχει κάτι παρόμοιο? Πως θα καταφέρω να μιλήσω με έναν τεχνικό για να μου πει ακριβώς τι πρόβλημα υπάρχει καθώς στην εξυπηρέτηση δεν το κάνουν?

Δημοσ.

είναι και δύσκολη η περίοδος,λόγω καλοκαιριού.Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω πλέον.

Εαν είναι όντως καλωδιακή βλάβη στην περιοχή μπορεί να κάνει και πάνω απο 15 εργάσιμες δυστυχώς και εαν είναι όντως κάτι δύσκολο ακόμα παραπάνω,καθώς θα πρέπει να πάει ο δήμος να σκάψει,να παει ο οτε να δει την βλαβη,μπορεί να χρειαστουν και αλλου εργα και πάει έτσι...

 

Υπομονή.

Στειλτους στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση οτι για τις ημέρες που υπήρχε η βλάβη φυσικά και δεν θα πληρώσεις το συνολικό ποσό που ειναι το πάγιό σου.

 

Σε αντίστοιχη δική μου περίπτωση,με χοντρή βλαβη στην περιοχή μου(200 νοικοκυριά χωρις τηλέφωνο,ιντερνετ αραια και που στο 1-2Mbps)μετά τις 2 πρώτες εβδομάδες μη αποκατάστασης,έστειλα στα κεντρικά τους ζητώντας γραπτή αιτιολόγηση της βλάβης και οτι φυσικά δεν θα πληρώσω για τις ημέρες που δεν ειχα παροχες,μετά απο 1-2 ώρες με πήρε το τηλέφωνο(κινητό)προϊστάμενος του τμήματος και μου ειπε οτι θα βγει μειωση στο τελικό κόστος,ειναι αυτοματοποιημένο απο το σύστημα.

Για την βλάβη,ουτε ηξεραν τι είναι,ούτε τους απαντούσες ο οτε.

Το εμαθα την τελευταια ημέρα που ειδα κατι φορτηγάκια του οτε να κάνουν βόλτες και εναν κυριο που πηγαινε στα κουτιά και εβαζε δοκιμαστικό τηλέφωνο για να δει αν υπάρχει τόνος.

Μόλις τον ειδα κατέβηκα κάτω και με βλέπει,το πρώτο που ρώτησε: φαντάζομαι τηλέφωνο έχετε πλεον σωστά; του λεω μιλάμε για χοντρή ζημιά; τεράστια μου λεει και πάλι καλά που διορθώθηκε σε 17 εργάσιμες.

είχε σπάσει αγωγός νερού και ειχε γεμίσει το φρεάτιο οπότε ειχε αρχίσει να σαπίζει το καλώδιο και να μπάζει νερά.

 

 

 

ΥΠΟΜΟΝΗ

Δημοσ.

είναι και δύσκολη η περίοδος,λόγω καλοκαιριού.Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω πλέον.

Εαν είναι όντως καλωδιακή βλάβη στην περιοχή μπορεί να κάνει και πάνω απο 15 εργάσιμες δυστυχώς και εαν είναι όντως κάτι δύσκολο ακόμα παραπάνω,καθώς θα πρέπει να πάει ο δήμος να σκάψει,να παει ο οτε να δει την βλαβη,μπορεί να χρειαστουν και αλλου εργα και πάει έτσι...

 

Υπομονή.

Στειλτους στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση οτι για τις ημέρες που υπήρχε η βλάβη φυσικά και δεν θα πληρώσεις το συνολικό ποσό που ειναι το πάγιό σου.

 

Σε αντίστοιχη δική μου περίπτωση,με χοντρή βλαβη στην περιοχή μου(200 νοικοκυριά χωρις τηλέφωνο,ιντερνετ αραια και που στο 1-2Mbps)μετά τις 2 πρώτες εβδομάδες μη αποκατάστασης,έστειλα στα κεντρικά τους ζητώντας γραπτή αιτιολόγηση της βλάβης και οτι φυσικά δεν θα πληρώσω για τις ημέρες που δεν ειχα παροχες,μετά απο 1-2 ώρες με πήρε το τηλέφωνο(κινητό)προϊστάμενος του τμήματος και μου ειπε οτι θα βγει μειωση στο τελικό κόστος,ειναι αυτοματοποιημένο απο το σύστημα.

Για την βλάβη,ουτε ηξεραν τι είναι,ούτε τους απαντούσες ο οτε.

Το εμαθα την τελευταια ημέρα που ειδα κατι φορτηγάκια του οτε να κάνουν βόλτες και εναν κυριο που πηγαινε στα κουτιά και εβαζε δοκιμαστικό τηλέφωνο για να δει αν υπάρχει τόνος.

Μόλις τον ειδα κατέβηκα κάτω και με βλέπει,το πρώτο που ρώτησε: φαντάζομαι τηλέφωνο έχετε πλεον σωστά; του λεω μιλάμε για χοντρή ζημιά; τεράστια μου λεει και πάλι καλά που διορθώθηκε σε 17 εργάσιμες.

είχε σπάσει αγωγός νερού και ειχε γεμίσει το φρεάτιο οπότε ειχε αρχίσει να σαπίζει το καλώδιο και να μπάζει νερά.

 

 

 

ΥΠΟΜΟΝΗ

 

Υπομονή έχω...αλλά σιγά σιγά αρχίζει και εξαντλείται κυρίως γιατί δεν ξέρω την έκταση του προβλήματος και το timeline της επιδιόρθωσης!

 

Άρα εσύ λες να στείλω e-mail. Συμφωνω. Σε ποιο e-mail όμως?

 

(λέτε να παρουσιαστεί ευκαιρία και να αλλάξουν το παλιό ΚΑΦΑΟ εδώ της γειτονιάς με κανένα VDSL ώστε να έρθει ο 21ος αιώνας και στο κέντρο της Αθήνας επιτέλους?)

Δημοσ.

 

(λέτε να παρουσιαστεί ευκαιρία και να αλλάξουν το παλιό ΚΑΦΑΟ εδώ της γειτονιάς με κανένα VDSL ώστε να έρθει ο 21ος αιώνας και στο κέντρο της Αθήνας επιτέλους?)

αυτό είναι θέμα του δήμου αν επιτρέπει και αν τα βρίσκει με τον οτε στο σκάψιμο...

 

 

Άρα εσύ λες να στείλω e-mail. Συμφωνω. Σε ποιο e-mail όμως?

 

 

http://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosisgr/#!portal/201600000002048/contact_us

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...