Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο brushless ηλεκτροκινητήρας δεν έχει φθορά. Μην τρελαθουμε! Ούτε τα ηλεκτρονικά. Άλλο φθορά και άλλο βλάβες! Φθορά είναι όταν πρέπει κατι να αντικαθίσταται ανά τακτά χρονικά διαστήματα λόγω χρήσης.Βλαβη είναι κάτι αναπαντεχο. Το Service της tesla έχει εργασίες τύπου αλλαγή υαλοκαθαριστήρων,μπαταριας κλειδιού καί άλλα για να φαίνεται μεγάλη ή λίστα. Φυσικά και το αμάξι θα χρειάζεται έναν προληπτικό ελεγχο. Καμιά σχέση όμως τα αναλώσιμα που θέλει σε κάθε Service ένα συμβατικό. Επίσης δεν είδα κανένα να κάνει αριθμητικές πραξεις πριν βγάλει το συμπέρασμα συμφερει- δεν συμφερει. Δηλ είναι το ίδιο να κάνεις 2000χλμ το χρόνο με 40000χλμ; Τα δεδομένα κόστος kwh,βενζινης,φοροι, ασφάλεια,σηματα,αλλαγης μπαταριών ανά 10 χρόνια ή 15; Δεκάδες δεδομένα και πολλοί βγαίνουν σε 3 γραμμές να διαμορφώσουν αποψη χωρίς να έχουν κάνει μία πρόσθεση. Εμένα αν με ρωτουσατε θα σας έλεγα θέλω 2 μέρες να το μελετήσω. Αυτά.

  • Like 7
  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πάντως διαβάζοντας τα σχόλια αυτό που βλέπω είναι ότι στην αρχή ενώ οι περισσότεροι ήταν κατά του tesla και της αυτόνομης οδήγησης βλέπω ότι σιγά σιγά αλλάζετε. Δεν το λέω για κακό προς θεού, ούτε εννοώ κάτι. Απλά με τον καιρό μια χαρά μας τυλίγουν να πάρουμε κάτι που στην αρχή ίσως να μην το θέλαμε καν.

  • Like 1
Δημοσ.

Είναι ένα αυτοκίνητο όπως αυτά που έχουμε όλοι μας. Το μόνο που αλλάζει είναι ο τρόπος κίνησης. Δεν χρησιμοποιεί κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά ηλεκτροκινητήρα. Περιελίξεις πηνίων δηλαδή που διαρρέονται από ρεύμα που βρίσκονται εντός μαγνητικού πεδίου. μπορεί να μην έχουν λάδια ξίδια έχουν περιελίξεις οι οποίες φθείρονται και συν τί άλλα εξαρτήματα ηλεκτρονικά που μπορεί να έχει. Οπότε μη λέτε πως γλιτώνεις service η βενζίνη. 

 

ασε ζημια πρεπει να αλλαζεις ενα μηχανικο ρουλεμαν που εχει μεσα ο ηλεκτροκιν. καθε 260.000 χιλ.

Δημοσ.

ασε ζημια πρεπει να αλλαζεις ενα μηχανικο ρουλεμαν που εχει μεσα ο ηλεκτροκιν. καθε 260.000 χιλ.

Αν ήταν τόρνος  :-D , τότε ήθελε ένα ρουλμαν. Αυτό έχει πολλά περισσότερα.

Δημοσ.

Πάντως διαβάζοντας τα σχόλια αυτό που βλέπω είναι ότι στην αρχή ενώ οι περισσότεροι ήταν κατά του tesla και της αυτόνομης οδήγησης βλέπω ότι σιγά σιγά αλλάζετε. Δεν το λέω για κακό προς θεού, ούτε εννοώ κάτι. Απλά με τον καιρό μια χαρά μας τυλίγουν να πάρουμε κάτι που στην αρχή ίσως να μην το θέλαμε καν.

 

Έχεις σκεφτεί ότι μπορεί να μην είναι θέμα "τυλίγματος" αλλά αρνητικής προκατάληψης?

 

Πολλές φορές όταν παρουσιάζεται κάτι διαφορετικό από αυτό που ξέρουμε ή έχουμε συνηθίσει, στην αρχή πολλοί το βλέπουν ύποπτο, στραβό κλπ χωρίς να έχουν κάτσει να σκεφτούν αν όντως είναι πραγματικά καλό.

 

Χρειάζεται χρόνος για να βγάλεις ασφαλής συμπέρασμα. 

  • Like 4
Δημοσ.

Ξεχναμε service,

Ξεχναμε ποιότητα καυσίμου,

Ξεχναμε ρύπανση περιβαλλοντος,

Ξεχναμε lag εκκινησης,

Ξεχνάμε βαλβιδες, μπουζι, λαδια, φιλτρα και λοιπες μ@λ@κίες.

  • Like 1
Δημοσ.

Άμα το αυτοκίνητο δεν κάνει βρουμ βρουμ άμα στο αυτοκίνητο δεν ακούγεται ο ήχος σκαστρας και turbo άμα η εξάτμιση δεν σε κάνει να ζαλίζεσαι δεν είναι αυτοκίνητο αλλά απλά μέσο μεταφοράς

  • Like 1
Δημοσ.

Μάλλον δεν έχουν καταλάβει κάποιοι πως οι εταιρίες βγάζουν λεφτά απο το after sales για αυτό και υπάρχει σαν όρος, σίγουρα η tesla θα βγάζει λεφτά γιατι αλλιώς θα πεθάνει ακομα και αν έχει 300% μικτό κέρδος απο την πώληση ενός αυτοκινήτου. Σίγουρα το αμάξι θα θελει service και πολυ ακριβό απλά δεν θα είναι το συνηθισμένο, τα αμάξια έχουν πολλά μα πάρα πολλά πράγματα έχει σκεφτεί καποιος πόσο κάνουν οι μπαταρίες σε ενα υβριδικό φτηνό παιζουν στα 5000..στο tesla μάλλον πολυ παραπάνω, φρένα? Δεμ θα έχει με τόσο βάρος? Κλιματισμός κτλ.

Δημοσ.

Οι μπαταρίες των υβριδικών έχουν στοιχεία. Στα νεα υβριδικα μπορείς να αλλάξεις μόνο το στοιχείο με το πρόβλημα. 

 

Μιλάω ώς κάτοχος υβριδικών από το 2010 Lexus GS450h, CT200h και τώρα TOYOTA C-HR

 

Και τέλος το ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ service .-


Το μόνο αρνητικό για τα ηλεκτρικά-υβριδικά είναι (ήταν) το μεγάλο κόστος κατασκευής λόγω του ότι δεν ασχολούνταν πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες. Πλεον αυτό δεν υπάρχει.

  • Like 1
Δημοσ.

Μάλιστα, να σας πω ότι στην αμερικανική σειρά Under the dome του Στίβεν Κίνγκ οι πρωταγωνιστές φορτίζουν το ηλεκτρικό τους όχημα και μετά πάνε για έρευνα....

  • Like 2
Δημοσ.

Μάλλον δεν έχουν καταλάβει κάποιοι πως οι εταιρίες βγάζουν λεφτά απο το after sales για αυτό και υπάρχει σαν όρος, σίγουρα η tesla θα βγάζει λεφτά γιατι αλλιώς θα πεθάνει ακομα και αν έχει 300% μικτό κέρδος απο την πώληση ενός αυτοκινήτου. Σίγουρα το αμάξι θα θελει service και πολυ ακριβό απλά δεν θα είναι το συνηθισμένο, τα αμάξια έχουν πολλά μα πάρα πολλά πράγματα έχει σκεφτεί καποιος πόσο κάνουν οι μπαταρίες σε ενα υβριδικό φτηνό παιζουν στα 5000..στο tesla μάλλον πολυ παραπάνω, φρένα? Δεμ θα έχει με τόσο βάρος? Κλιματισμός κτλ.

εδώ πληρώνουμε χρυσά τα toner στους εκτυπωτές που κανονικά θα έπρεπε να κάνουν  ψίχουλα και πιστεύει o κόσμος ότι δε θα βρεθεί τρόπο να έχει η tesla service :lol:

  • Like 1
Δημοσ.

Άμα το αυτοκίνητο δεν κάνει βρουμ βρουμ άμα στο αυτοκίνητο δεν ακούγεται ο ήχος σκαστρας και turbo άμα η εξάτμιση δεν σε κάνει να ζαλίζεσαι δεν είναι αυτοκίνητο αλλά απλά μέσο μεταφοράς

Τις καλημέρες μας στο όμορφο Μπουρνάζι!

  • Like 3
Δημοσ.

Και να μην ξεχναμε οτι στο Link που εδωσα οι τιμες ειναι σε $ για την αμερικανικη αγορα και για ενα αυτοκινητο που κανει 100.000.

https://www.mbusa.com/vcm/MB/DigitalAssets/pdfmb/maintenancebooklets/MY10-Maintenance-Booklet.pdf


Εδω ειναι το αντιστοιχο μιας S Class που ζηταει σερβις καθε 10,000 ή ενα χρονο και προφανως θα κοστιζει μισο Yaris το ενα. :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...